rozmowy o szybciutkich rundach ;)

Dyskusja w 'Dyskusje' rozpoczęta przez użytkownika Prawiczek., 7. Kwi 2010.

Poleć tę stronę

  1. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    3.010
    Docenione treści:
    475
    No ok szkoda ze na ten nie wbiliscie<beczy> myslałem ze z wami zagramy... ale 2 ws 4 to niema spore straty 3 to juz byscie cos zdziałali:)
     
  2. hacker1983

    hacker1983 Banned

    Dołączył:
    3. Gru 2012
    Wiadomości:
    755
    Docenione treści:
    0
    Ja na pewno zagram ;)

    --------------------------------------------------------------

    Z wami też na farcie wygraliśmy? ;>
     
  3. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    3.010
    Docenione treści:
    475
    Opytmistyczny,z tego co wiem i że rozpowiadasz za plecami mówisz ludziom ze wygralismy na farcie... tylko ze kurek wbił z opóźnieniem kiedy ja miałem prawie 5k pika na 1500 miecza i 800 ck on miał w ten czas 1700/800 i ty mówisz ze deff jego sporo dał na dwa offy do ubicia spokojnie ale poprostu nie potrafiliscie wspólnie zaatakować. mieliscie wiecej deffa spokojnie ale poprostu zagralismy taktycznie ze deff u kogos tam jak keymil go podbijał był wycofany tylko po 3 k potem już zostało z górki... wiec nie mów ze wygralismy na farcie był momentt i u nas cieżki ponieważ mój deff tylko był...
     
  4. Keymil1990

    Keymil1990 Szlachcic

    Dołączył:
    3. Sie 2009
    Wiadomości:
    5.988
    Docenione treści:
    2.498
    no to mamy troche szczescia meffy byli najgrozniejszym rywalem do wygranej:) Gorlic chyba najslabsze z pólfinalistów a wiec final raczej mamy stawiam ze zmierzymy sie z Ceitereami:)
     
  5. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.482
    Docenione treści:
    217
    A no tak ;) teraz kwestia meczu z noname, ale mam nadzieje,ze sie spotkamy w finale ^^
     
  6. SixOneNine

    SixOneNine Pikinier

    Dołączył:
    5. Lip 2009
    Wiadomości:
    29
    Docenione treści:
    3
    Hohoh, runda rano dobra, 2h nawalania bez myszki, na lapku, wkurza. :D Ceiterki wygrają cały turniej. ;)
     
  7. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.482
    Docenione treści:
    217
    CoTy wygra, nie mamy zgrania :) Jak ja z Verumem na sp sie leje a mistrzostwa gramy razem :D Jak na razie 2:0 dla mnie :>
     
  8. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    3.010
    Docenione treści:
    475
    To keymil bedzie miał szalik:D
     
  9. stepchild

    stepchild Szlachcic

    Dołączył:
    31. Gru 2011
    Wiadomości:
    2.648
    Docenione treści:
    0
    Ja na szczęście szalik i podkładke już mam xd

    Podajcie składy drużyn które grają jeszcze prosze.
     
  10. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.482
    Docenione treści:
    217
    Noname
    BloodIsMyLife - CAPTAIN
    LegendNeverDies
    1234554321
    Sp@rrow


    Celtycki Żyd - Rezerwa

    CoTy

    CoTy
    Coma
    Keymil
    Kurek

    Rezerwa-Takiboteq

    VCKL

    Ceiter
    Verum
    NevPlayer
    Kebbabowy

    Rezerwa- Kamil

    Gorlic czy jakos tak nie pamietam, ale wiesz chyba z kim grales Step ;p
     
    Last edited: 8. Kwi 2014
  11. Keymil1990

    Keymil1990 Szlachcic

    Dołączył:
    3. Sie 2009
    Wiadomości:
    5.988
    Docenione treści:
    2.498
    patrząc na osiągniecia to jak nie wygramy bedzie wstyd;d no noname
    to naprawde no noname;d
     
  12. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.482
    Docenione treści:
    217
    Bez przesady z tym Noname, troche grali na sp ;p
     
  13. balonik0

    balonik0 Guest

    Coty to gracze bojuwki wienc raczej wygrajom bo ich uczylem troche
     
  14. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    3.010
    Docenione treści:
    475
    Nie przesadzaj że nas uczyłes:)
     
  15. osboy 9999

    osboy 9999 Topornik

    Dołączył:
    7. Lis 2013
    Wiadomości:
    284
    Docenione treści:
    0
    Weź ostrzegaj albo kasuj takie posty bo z łóżka spadłem ;> Jak masz kogoś oceniać to może najpierw spójrz na to jak Sparrow czy 123 grają, a nie na to jakie osiągnięcia na SP mają. Nie każdy ma czas by nołlajfić na SP tylko dla TWtotal :>
     
  16. Keymil1990

    Keymil1990 Szlachcic

    Dołączył:
    3. Sie 2009
    Wiadomości:
    5.988
    Docenione treści:
    2.498
    a czy ja mowie ze patrze na twtotal? wiele osob duzo nie gra ale jak wejdzie sobie pograc na tydzien raz na 3 miesiace i wygrywa rundy no to cos potrafi a waszych nickow nie widzialem za bardzo zeby cos osiągaly . sparrowa znam gral za moich czasów na sp super wymiataczem nie był normalny poziom prezentowal ale rzadko mu udawalo sie cos wygrac:D mam nadzieje ze sie nie obrazi ale chyba sam o tym wie :) na wolnych jest duzo lepszy bo gral u mnie na 76 w plemieniu i robił dobrą robote i chyba nawet na tsie cos tam razem gralismy.

    i wasi rywale z ćwiercinalu choc sami przyznaja ze nie są jakimis pro mowili mi ze wy duzo lepsi nie jestescie zobaczymy moze wygracie różnie to bywa ale kazdy kto sledzi SP raczej by tak obstawial ale kazdy mecz rządzi sie swoimi prawami;d

    --------------------------------------------------------------

    \
     
  17. osboy 9999

    osboy 9999 Topornik

    Dołączył:
    7. Lis 2013
    Wiadomości:
    284
    Docenione treści:
    0
    Od nas nikt nie farmił tylko eko klepaliśmy :) Nasi rywale nie wiem na co patrzyli ale mieli eko na 15 jak my na 30 i robiły się nam zagrody na 30 :/ więc trochę chamsko tak nas oceniać ;)

    Wszystko zależy od ustawień gry i odpowiedniej taktyki co do przeciwnika. Wszystko okaże się za 2 tygodnie i jakieś 2h~~ nie wiem ile mecz będzie trwał :))
     
  18. Nikt nie jest pr0. keymilek :D

    Jeżeli dla ciebie patrząc po tw total pr0. to nołlajf i ktoś taki co na tsie atakuje jedną osobę w 5 czy 6 to wiesz :p

    Sztuką jest wygrać z tyloma , a ty nie miałeś takich sytuacji przeważnie , chyba że deffa ci nie wysłali wtedy padłeś :D

    Ceiter dobrze gra , wiem bo na specialu go przycisnąłem z ekipą , ale było minęło on jest pr0. wg. mnie , bo się nie kłócił na forum kiedy wszyscy napinali :)
    Pozdrawiam :)

    Czas pokaże kto wygra :)

    PS:Jest ktoś kto ma czas na mały sparing?
    Głównie chodzi o przećwiczenie klinów itp.
     
  19. Przepraszam Cie

    Przepraszam Cie Łucznik na koniu

    Dołączył:
    29. Gru 2010
    Wiadomości:
    946
    Docenione treści:
    0
    Wiele mozna napisać i wiele powiedzieć ale wygra lepszy i lepiej zorganizowany.
    A co do siedzenia w 5 osob na ts i grania to mam swoje zdanie i tego nic nie zmieni. (tak można grać gdy na świecie jest 4 plemiona) A nie top 10 na 100 gra razem jak dla mnie załosne:)

    Prawdziwa walka zaczyna się przy 100 wioskach lub 200 atakach na 10 wiosek wtedy wykryć szlachty i opanować wszystko mistrzostwo świata szczególnie przy prędkości 400/1 gdzie nie ma czasu na myślenie.
     
  20. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    3.010
    Docenione treści:
    475
    Ja gram na wolnych na nicku jak na dole jest podane:) lubie taka gre powyzej 200 wiosek chociaż jeszcze bradziej jest potem:)