Lista dopuszczonych skryptów - do paska

Status
Zamknięty.

jarq

Killer
Wynik reakcji
38
Tutaj znajdują się wszystkie skrypty do paska skrótów, które są dopuszczone do użytku w naszej grze.
Jeśli skrypt który chcesz użyć nie znajduję się na tej liście znaczy że nie jest dozwolony.

Jeśli chcesz dodać skrypt do tej listy należy napisać zgłoszenie do obsługi gry, w grze i tam podać: nazwę skryptu, opis, autora, opis działania skryptu i jego kod.

W SPOILERZE jest podany kod skryptu który wystarczy skopiować i wkleić do paska skrótów w grze. Jeśli natomiast jest tam link to znaczy, że w skrypcie należy coś poprawić/wypełnić, w takim przypadku klikamy na ten link, kopiujemy to co tam jest i wklejamy do paska, następnie poprawiamy/wypełniamy potrzebne dane.

Skrypty do paska skrótów.

  • Farmienie - skrypt na farmienie znacząco skraca czas jaki musimy poświecić na czynność zwaną "farmieniem" czyli bardzo częstym wysyłaniem jednostek - przeważnie na wioski barbarzyńskie - w celu uzyskania surowców z nich. Wypełnia nam coordy i jednostki a nam pozostaje tylko zatwierdzanie ataków. Bardzo wydatnie redukuje czas poświęcany na farmienie.
    Zobacz na forum
    Autor: Nieznany

  • Hermitowskie Fejki - Skrypt pozwala zaoszczędzić czas na wypełnianiu pól formularza na placu.
    Kod:
    javascript: var HermitowskieFejki = {
    coords: '',
    };
    $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Generowanie listy (mailingowej) z przeglądu graczy w plemieniu - skrypt pozwala wybrać graczy z plemienia (własnego lub 'innego') i wyeksportować listę mailingową bądź bbcode
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/lista_mail.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens Aktualizacja: grabie2

  • Kalkulator wojsk idących na daną wioskę - skrypt oblicza na podstawie komend (do wyboru tylko własne, bądź wszystkie, w raz z tymi udostępnianymi przez znajomych) ilość wojska, które w tym momencie idzie do wioski. Dodatkowo oblicza również ilość wojska, które już znajduje się w tej wiosce.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wojska_idace_na_wioske.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: howcio712 Poprawiony przez: Rinne &Gangsta Anime Girl

  • Kolorowanie zapełnienia zagrody w zakładce produkcja - skrypt koloruje stan zagrody na podstawie jej % zapełnienia (kolory od zielonego do czerwonego)
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kolorowanie_zagrody.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: lol2x

  • Licznik ataków (na wioski broniące) - wyświetla liczbę ataków idących na nasze poszczególne wioski.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_atakow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Dale McKay; Aktualizacja: PabloCanaletto

  • Licznik ataków (z wiosek atakujących) - wyświetla liczbę ataków wysłanych z poszczególnych wiosek agresora.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_atakow_pochodzenia.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Dale McKay; Aktualizacja: PabloCanaletto

  • Licznik wojska - pokazuje sumę wojska dostępnego w chwili obecnej, całego (wliczając wojska poza wioskami), wysłanego jako wsparcie, stacjonującego w wioskach, będącego w drodze oraz otrzymanego wsparcia.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_wojska.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz, Naprawa: Rinne i Gangsta Anime Girl

  • Lista najbliższych graczy - na podstawie podanych informacji wyszukuje graczy którzy posiadają wioski w wybranym zasięgu i tworzy listę graczy do wiadomości grupowej.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/lista_najblizszych_graczy.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: ToTamir

  • Masowa zmiana nazw wiosek z opcją zapamiętywania poprzednich - masowa zmiana nazw wiosek. Pozwala również zapisać obecne nazwy w postaci słowniczka, który należy zapisać sobie gdzieś w swoim zakresie np. w notatniku a następnie w dowolnym terminie przywrócić. Funkcja ! CORD RUSH ! odpowiada, za nazwanie wszystkich naszych wiosek za pomocą losowych koordynatów z puli naszego konta.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zmiana_nazw_wiosek_z_zap.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Masowe usuwanie notatek z wiosek - skrypt pozwala wygodnie usuwać notatki z wiosek. Wystarczy zaznaczyć notatki których wiosek chcesz usunąć (własne wioski, plemienia, barbarki itd.) a następnie klikać przycisk "Usuń notatkę" aż wszystkie zostaną usunięte.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/notes_script.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Makak

  • Notatkowanie wiosek z raportów - jeśli jesteśmy agresorem skrypt dodaje do wioski obrońcy notatkę z informacją kiedy był przeprowadzony atak oraz wkleja wyeksportowany raport, dodatkowo umieszcza w notatce informację jeśli w raporcie został wyszpiegowany kościół.
    Jeśli jesteśmy obrońcą - skrypt dodaje do wioski agresora notatkę z informacją o dacie ataku oraz czym zostaliśmy zaatakowani i co z tego ataku zostało zabite (informacje o wojsku agresora).
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/notatkowanie_wiosek.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: howcio712

  • Planer ataków/klinów - skrypt można odpalić gdzie nam wygodniej. Po wpisaniu celu i czasu wyświetli wszystkie dostępne wojska, które mogą być wysłane z danych wiosek, aby zdążyły na podany termin. Po kliknięciu na obrazek danej jednostki nie będzie ona brana pod uwagę przy planowaniu. Jeżeli np taran nie zdąży, to skrypt sam weźmie pod uwagę miecz (o ile jest w wiosce) itd. Wszystkie wojska jakie zdążą zostaną podkreślone na zielono. Wypisany czas wysyłki oraz odliczanie tyczą się najwolniejszej jednostki spośród podkreślonych. Po kliknięciu "wykonaj" otworzy plac, tam gdy jeszcze raz się kliknie skrypt to wpisze wojska jakie były dostępne.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kalk_atk.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz

  • Pomocnik Asystenta Farmienia - skrypt działający w Asystencie Farmienia. Ogranicza czas przeznaczony na farmienie, ponieważ usuwa z widoku wioskę na którą został wysłany atak, przez co nie trzeba ruszać kursorem w czasie farmienia. Działa w Pasku Skrótów [wymagane KP].
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pomocnik_asystenta_farmienia.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: denis.dowbor

  • Pomocnik udostępniania raportów w formie graficznej - zaznaczamy wybrane raporty, klikamy opublikuj, następnie prześlij. Gdy mamy otwartą nową wiadomość w której mamy wpisane wybrane raporty klikamy skrypt i mamy gotowy kod do wklejenia na forum. Po wklejeniu na forum raporty są wyświetlane w formie graficznej.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pomocnik_udostepniania_raportow_graficznie.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Ercho
 
Ostatnia edycja:

jarq

Killer
Wynik reakcji
38
  • Rozszerzenie etykiety - dopisuje do etykiety ataku aktualna datę i godzinę oraz odległość 2d między wioską atakowaną a atakującą.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rozszerzenie_etykiety.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Skrypt do masowego fejkowania - JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
    1) Tworzymy listę współrzędnych oddzielonych spacją, i wklejamy ją do skryptu. By przyśpieszyć ten proces, można posłużyć się jednym ze skryptów dostępnych w skryptotece.
    2) Wchodzimy w Plac i klikamy skrypt w pasku skrótów.
    Skrypt wylosuje jeden ze współrzędnych z podanej listy, i automatycznie uzupełni odpowiednie pola jednym taranem i tymi współrzędnymi. Klikamy Napad.
    3) Jeśli zamiast jednego tarana chcesz wysłać kilku, lub też chcesz wysyłać po kilka jednostek naraz, to wystarczy zedytować odpowiednią linijkę w kodzie.
    Zobacz na forum
    Autor: Terminator 555

  • Skrypt do sumowania naszego wsparcia w obcej wiosce - skrypt dodaje informacje o sumie stacjonującego naszego wsparcia w wiosce nie należącej do nas. Działa na wszystkich światach.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/podliczanie_wojska.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Sprawdzanie czy nie trzymamy wojska u wroga - skrypt oznacza na czerwono w zakładce Przeglądy > Wojska > Obrona wojska, które znajdują się u wroga. Listę wrogów można zdefiniować po nicku gracza, bądź plemieniu.
    Zobacz na forum
    Autor: howcio712

  • Sprawdzanie zastępstw - skrypt ładuje ze strony zastępstw informacje o graczach, którzy nam dali "zastępstwo wiszące", następnie po przejściu do zakładki "członkowie" w plemieniu podświetla na czerwono graczy, który zastępstwa nie dali.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/sprawdzanie_zastepstw.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: zygzagZ

  • Hermitowskie Obstawy - Generowanie linków do wysyłania stałych obstaw (deffa i zwiadu).
    Kod:
    javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieObstawy.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • HermitowskieCofanieWojsk - wybieranie wiosek po kryteriach (nazwa wioski/gracza/plemienia/koordynaty) z przeglądu Wojska -> Pomoc.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieCofanieWojsk.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Tabela w bb-code - zamienia tabelę skopiowaną z arkusza kalkulacyjnego lub bezpośrednio ze strony (np ranking graczy) na tabelę w bb-code.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/tabela_w_bbcode.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz

  • Ukrywanie pełnych zagród - ukrywanie w przeglądzie produkcji wiosek z pełną zagrodą. Aby pokazać je ponownie trzeba odświeżyć stronę.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/ukrywanie_pelnych_zagrod.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Wsparcie u wroga - skrypt policzy ile wsparć jest w wioskach plemienia zadeklarowanych w skrypcie. Należy zedytować 4 linijkę kodu wpisując skróty nazw plemion, w klamrach kwadratowych, oddzielonych przecinkiem. Należy uruchomić z poziomu przegląd -> wojska -> pomoc
    Zobacz na forum
    Autor: OttoIII

  • Wyciąganie koordynatów barbarek w mapy - aby wyciągnąć koordynaty wiosek barbarzyńskich wystarczy wejść w mapę i dopasować terytorium myszką z którego chcemy uzyskac koordynaty a następnie odpalić skrypt z paska skrótów
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wyciaganie_koordynatow_barbarek_z_mapy.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: martuss2121/to6iasz

  • Wyciąganie koordynatów danego gracza - Aby wyciągnąć wszystkie koordynaty wiosek danego gracza trzeba wejść na jego profil a następnie uruchomić skrypt z paska, koordy pojawią się na białym tle
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wyciaganie_koorynatow_gracza.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: martuss2121/to6iasz + poprawiony przez Kichiyaki

  • Wydobycie koordynatów z aktualnie przeglądanej strony - skrypt wydobywa współrzędne z aktualnie oglądanej strony. Działa między innymi w przeglądach oraz profilach graczy. Współrzędne można wykorzystać w skrypcie do masowego wysyłania fejków.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kordy_z_przegladanej_strony.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Lukasz032

  • Wystawianie ofert na rynku - Skrypt, który uzupełnia formularz do wystawiania ofert na rynku.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wstawianie_ofert_na_rynku.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz

  • Zapełnianie spichlerza aktualnie przeglądanej wioski - pozwala w ekspresowym tempie wezwać do wioski dokładnie tyle surowców aby spichlerz się zapełnił ale nie przelał.
    Kod:
    javascript: var Supply = {
    MAX_STORAGE_FILL_PERCENTAGE: '0.50',
    MINIMUM_RESOURCE_REQUEST : '1000',
    RESOURCE_SAFE : '100000'
    };
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zapelnianie_spichlerza.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens / Usprawnienia: Lodar93

  • Zliczanie surowców w przeglądze produkcja - skrypt zlicza sumę wszystkich surowców w przeglądzie "produkcja", a następnie wyświetla ją w polu "Surowce".
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_surowcow_produkcja.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Aqas1

  • Zliczanie surowców w spichlerzach - Skrypt do zliczania sumy surowców we wszystkich wioskach.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_surowcow_spichlerze.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: lol2x
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

jarq

Killer
Wynik reakcji
38
  • Zmodyfiowany planer ataków/klinów(światy bez łuczników) - Skrypt można odpalić gdzie nam wygodniej. Po wpisaniu celu i czasu wyświetli wszystkie dostępne wojska, które mogą być wysłane z danych wiosek, aby zdążyły na podany termin. Po kliknięciu na obrazek danej jednostki nie będzie ona brana pod uwagę przy planowaniu. Jeżeli np taran nie zdąży, to skrypt sam weźmie pod uwagę miecz (o ile jest w wiosce) itd. Wszystkie wojska jakie zdążą zostaną podkreślone na zielono. Wypisany czas wysyłki oraz odliczanie tyczą się najwolniejszej jednostki spośród podkreślonych. Po kliknięciu "wykonaj" otworzy plac, tam gdy jeszcze raz się kliknie skrypt to wpisze wojska jakie były dostępne.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/planer_ataków_bez_lucznikow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz modyfikacja LatoNaKombajnie

  • Uaktualnianie stałych obstaw (forum plemienne) - Pomaga moderatorowi ogarnąć temat jednym kliknięciem
    Kod:
    javascript: var HermitowskaPrewencja = {
    forum_id: '0',
    thread_id : '0'
    };
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/forum-uaktualnienie-stalych-obstaw.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski


  • Hermitowskie Koperty - Skrypt pozwala wygenerować szablon wiadomości z obecnym stanem wioski (wojska, mur, poparcie) oraz nadchodzącymi wojskami. Wybiera tylko przyjaznych pobliskich graczy, którzy zdążą z pomocą przed wybranym atakiem.
    Kod:
    javascript: $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieKoperty.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Rozsyłanie wojska - Wybieranie w placu podanego szablonu wojsk oraz kolejnej wioski z podanej listy.
    Kod:
    javascript: var FarmingSettings = {
    coords: "425|432 426|430 431|429 ",
    idleTime: 1,
    units: {
    spear: 0,
    sword: 0,
    axe: 0,
    archer: 0,
    spy: 0,
    light: 0,
    marcher: 0,
    heavy: 0,
    ram: 0,
    catapult: 0,
    snob: 0,
    militia: 0
    }
    };
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rozsyłanie_wojska.js"); void(0);
  • Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Pomocnik udostępniania komend - Skrypt podświetla na zielono graczy, którym chcemy udostępnić komendy (skrypt przydatny dla administracji plemienia do rozsyłania jako GW).
    Kod:
    javascript:
    if (game_data.mode != 'command_sharing') {
        UI.InfoMessage('Skryptu należy używać z przeglądu dzielenia się komendami.', 5000, 'error');
    } else {
        var trusted = `gracz1
    gracz2
    gracz3
    gracz4
    gracz5`.split('\n'); //tutaj wklej nicki
     
        var forms = $('form');
     
        $(forms).each(function(){
            let trs = $(this).find('tr');
     
            $(trs).each(function(){
                let nick = $(this).find('td:first').text().trim();
     
                if (trusted.indexOf(nick) != -1) {
                    $(this).find('td:first').css('background', 'rgb(0,255,77)');
                }
     
            });
        });
    } // author: DNSTW
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Wyświetlanie ataków w przeglądzie wojska - Skrypt odpalamy w przeglądzie wojska -> w wiosce. Na liście zostaną tylko atakowane wioski i zostanie do nich dopisana informacja ile ataków zmierza w ich kierunku co w połączeniu z wyświetlaną już informacją o stanie wojska stacjonujące w wiosce pozwala szybko rozeznać się w sytuacji.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Wyswietlanie_atakow_w_przegladzie_wojska.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Usuwanie wiosek z AF - Usuwanie wiosek z AF, których odległość jest większa niż podana przez nas liczba
    Kod:
    javascript:
    var distance = prompt('Podaj maksymalną odległość między wioskami:');
     
    $('#plunder_list').find('tr:not(:first-child)').each(function(){
        var plunder_distance = $(this).find('td:eq(7)').text();
        if (Math.floor(plunder_distance) > distance) {
            $(this).closest('tr').remove();
        }
    });
    /* by stivens */
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Pomocnik zbijania murków w Asystencie Farmera - Po kliknięciu skrypt zmienia link przypisany do ikonki placu przy każdej wiosce z murkiem, w taki sposób, że po kliknięciu zostajemy przekierowani do placu, z wypełnionymi wojskami według ustawionego szablonu. Dodatkowo możemy zaznaczyć ukrywanie wszystkich wiosek bez murka, oraz ukrywanie wioski po kliknięciu w ikonkę placu.
    Kod:
    javascript: var ustawienia = [
      //Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia (true/false);
      ukrywanie_pozostalych = true,
      //Ukrywanie wiosek po kliknięciu w link do placu (true/false);
      ukrywanie_po_kliknieciu = true,
      //szablony na dane poziomy murków
      szablony = {
        1: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 4, "taran":4},
        2: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 4, "taran":4},
        3: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 10, "taran":8},
        4: {"toporki" : 15, "zwiad":0, "lekka": 15, "taran":15},
        5: {"toporki" : 15, "zwiad":0, "lekka": 20, "taran":20},
        6: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        7: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        8: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        9: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        10: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        11: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        12: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        13: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        14: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        15: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        16: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        17: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        18: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        19: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        20: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0}
    }];
    
      // DO NOT EDIT BELOW //
      if (game_data.screen == 'am_farm') {
        var lista = $('#plunder_list') [0].rows;
        $.each(lista, function (i) {
          if (i < 2) {
            return
          };
          var murek = Number(lista[i].cells[6].innerHTML) || 0
          if (murek > 0) {
            var dane = {
              target_village_id: lista[i].cells[11].getElementsByTagName('a') [0].href.split('target=') [1],
              from: 'simulator',
              att_axe: szablony[murek]['toporki'],
              att_spy: szablony[murek]['zwiad'],
              att_light: szablony[murek]['lekka'],
              att_ram: szablony[murek]['taran']
            }
            lista[i].cells[11].getElementsByTagName('a') [0].removeAttribute('onclick');
            lista[i].cells[11].getElementsByTagName('a') [0].href += $.param(dane);
            lista[i].cells[11].getElementsByTagName('a') [0].onclick = function (event) {
              if (!event.ctrlKey && !event.shiftKey) {
                event.preventDefault();
                CommandPopup.openRallyPoint(dane)
              }
              if (ukrywanie_po_kliknieciu) {
                javascript: this.closest('tr').style.display = 'none'
              }
            }
          } else {
            if (ukrywanie_pozostalych) {
              lista[i].style.display = 'none';
            }
          }
        })
      }
    Zobacz na forum
    Autor: howcio

  • Zliczanie powtórzeń ataków - Skryptu należy używać z przeglądu nadciągających ataków.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_powtorzen_atakow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Usuwanie poufnych informacji z tekstu "Poproś o pomoc" - skrypt usuwa informacje o jednostkach znajdujących się w wioskach obrońcy z tekstu "Poproś o pomoc"
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/filter_pomocy.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: AKZ123
 
Ostatnia edycja:

jarq

Killer
Wynik reakcji
38
  • Wpisywanie wojska odliczając fejki oraz szlachciców - skrypt wpisuje w placu ilość wojska odpowiadającą pełnemu offowi (top, zwiad, lk, taran, kat) w wiosce przy czym zostawia w niej 50 katapult (na 2 fejki po 25) lub odpowiednio 25 i 0, gdy z wioski wysłany jest jeden lub dwa fejki (rozpoznaje je po ilości wysłanych z wioski "małych ataków"). Dodatkowo na każdego szlachcica w wiosce zostawia 50 toporników i 25 LK (przy dwóch 100 top i 50 LK itd.).
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wpisywanie_wojska_odliczajac_fejki.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: xszczepan
  • Sprawdzanie zastępstw z generatorem listy mailingowej - Skryptu używamy w członkach plemienia. Można używać w członkach "obcego" plemienia, nie koniecznie własnego. Nie są wymagane prawa w plemieniu. Skrypt generuje listę mailingową do osób od których nie mamy wisielca oraz "podświetla" od kogo mamy.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zasty.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Howcio
  • HermitowskieXY - Skrypt pozwala na szybkie wyciąganie współrzędnych z obecnie przeglądanego widoku mapki, dodatkowo można wioski dodawać za pomocą lewego przycisku myszy.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/CoordsFetcher.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski
  • Mobil Finder - Podkreśla wojska z wioch, które są mniej niż X godzin drogi mieczem od wioski gdzie sie znajduje. X można ustawić edytując pierwszą linijkę: var zakres = 8; Do użycia z przeglądu wojska -> pomoc lub wojska -> obrona
    Kod:
    javascript:
    var zakres = 8;
    var x = $('#units_table').find('tr');
    for (i=1;i<x.length-2;i++){
        if ($(x[i]).hasClass("units_away")){
            var biezaca_wiocha_x=x[i].children[0].outerText.split("|")[0].substring(x[i].children[0].outerText.split("|")[0].length-3,x[i].children[0].outerText.split("|")[0].length)
            var biezaca_wiocha_y=x[i].children[0].outerText.split("|")[1].substring(0,3);
        }else{
            var wiocha_x=x[i].children[0].outerText.split("|")[0].substring(x[i].children[0].outerText.split("|")[0].length-3,x[i].children[0].outerText.split("|")[0].length)
            var wiocha_y=x[i].children[0].outerText.split("|")[1].substring(0,3);     
            //liczy odleglosc w godzinach
            var odl=Math.sqrt(Math.pow((biezaca_wiocha_x-wiocha_x),2)+Math.pow((biezaca_wiocha_y-wiocha_y),2))*22/60;
            if (odl<=zakres)
                $(x[i].children[0]).attr('style', 'background-color: #E9967A !important');
         
        } 
    }
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: OttoIII
  • Pobieranie listy offów - Skrypt służy do generowania listy wojsk ofensywnych. Działa na świecie z łucznikami.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pobieranie_listy_offtop.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Nitro Cee

  • Cofanie wspierających wojsk z poziomu placu - Cofanie wspierających wojsk (własnych wojsk) z poziomu placu po typie jednostek
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/cofanie_wojsk.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Hermitowskie Notatki - Skrypt pozwala dodać informacje o wiosce przeciwnika na podstawie raportu z ataku/obrony
    Kod:
    javascript: $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Hermitowskie Surki - Wypełnianie pól formularza w zakładce Rynek -> Wezwij
    Kod:
    javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieSurki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Tabelka budowy - Tabelka budowy co i kiedy budować
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/tabelka_budowy.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: nieznany

  • Rekord farmy w profilu - Przechodząc w profil gracza skrypt pozwala na sprawdzenie najwyższej sumy zrabowanych surowców wraz z datą.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rekord_farmy_w_profilu.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Filip Klich
    Poprawki i aktualizacja: JLoper
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

jarq

Killer
Wynik reakcji
38
  • Asystent zbieracza - Wpisuje wojska do posłania na zbieractwo tak, aby czas był jednakowy dla wszystkich poziomów (wysyłamy od najwyższego). Pozwala na ustawienie ile jakich wojsk ma być wysłanych, a ile zostawionych w wiosce.
    Kod:
    javascript:
    var settings = {
    max_ressources: '99999',
    archers: '0',
    skip_level_1: '0'
    };
    
    var settings_spear = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_sword = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_axe = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_archer = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_light = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_marcher = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_heavy = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Asystent_Zbieracza.js');
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: PabloCanaletto

  • Hermitowski Licznik Wojsk - Skrypt pokazuje zsumowane wojska w grupach
    Kod:
    javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiLicznikWojsk.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Raport w notatce wioski - Skrypt dodaje notatkę z raportem do danej wioski. Ma opcję kasowania przestarzałych raportów z notatek. Wiek raportu ustalamy zmiennąvar daysCount = 50;. Gdzie 50 oznacza 50 dni. Można dodawać więcej raportów do jednej notatki.
    Kod:
    javascript:
    var daysCount = 50;
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/addnotes.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: pm161@ (ExTaza?!)

  • Dysponent surowcowy - skrypt służący do dystrybuowania surowców między wioskami. Działa on na całej aktywnej grupie wiosek. Uzupełnia braki i zapobiega przelewaniu się spichlerzy. Transporty przekierowuje przez pośredników (zamiast A------>C robi A-->B-->C). Kosztem czasowego zamrożenia części surowców i użycia dodatkowych kupców skraca się czas transportów. Przy wykonaniu planu skrypt korzysta z funkcjonalności rynku "Wezwij", aby ograniczyć liczbę kliknięć potrzebą do wysłania bardzo wielu transportów. Domyślne wartości ustawień można łatwo zmienić w sygnaturze skryptu.
    Kod:
     javascript:
    var DysponentSurowcowy = {
    // USTAWIENIA DOMYSLNE
    resourcesFillTo: [75000, 75000, 75000], // wypełniaj do tej wartości
    resourcesSafeguard: [20000, 20000, 20000], // zabezpieczenie w surowcach, wypełniane priorytetowo
    tradersSafeguard: 0, // zabezpieczenie w kupcach
    considerOngoingTransports: true, // uwzględnij przychodzące transporty (tak - true, nie - false)
    overFlowThreshold: 75, // % pojemności spichlerza, powyżej ktorego zapobiegaj przelewaniu się
    extendedOptimization: true, // czy optymalizacja może generowac dodatkowych odbiorców (wiecej klikania)
    minSummon: 0 // minimalne wezwanie
    };
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Dysponent_Surowcowy.js');
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: PabloCanaletto


  • Hermitowskie Pliki Mapy - Skrypt pomaga w pisaniu skryptów. Udostępnia interfejs do pobierania plików mapy i konfiguracji.
    Kod:
    https://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiePlikiMapy.js
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Wykresy TW Stats w profilu - skrypt przeznaczony na pasek, niewymagający KP. Skrypt dodaje wykresy z TW Stats w podglądzie profilu gracza. Po przejściu w profil dowolnego gracza aktywuj skrypt.
    Kod:
    http://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/profil_TW_Stats.js
    Zobacz na forum
    Autor: domi1948

  • Rozszerzony podgląd plemienia - skrypt jest przeznaczoy na pasek, niewymagający KP. Skrypt w przeglądzie członków plemienia dodaje takie wpisy jak "rekord zrabowanych surowców w ciągu dnia", "rekord zebranych surowców w ciągu dnia" oraz odznaczenia. Po przejściu do listy członków aktywuj skrypt.
    Kod:
    http://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/Rozszerzony_podglad_plemienia.js
    Zobacz na forum
    Autor: domi1948
    Poprawki: Snooking

  • Rekord w profilu gracza - skrypt jest przeznaczoy na pasek, niewymagający KP. Skrypt w profilu gracza dodaje jego dzienne rekordy farmy i zbieractwa oraz ilości splądrowanych wiosek. Po przejściu do profilu gracza aktywuj skrypt.
    Kod:
    http://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/rekord_profil_gracza.js
    Zobacz na forum
    Autor: domi1948

  • Generowanie listy mailingowej zawierającą osoby, które nie udostępniły praw - Skrypt generuje gotową do skopiowania listę mailingową zawierającą osoby, które nie udostępniły praw do wybranej zakładki w Plemię -> Członkowie (Wojsko, Budynki, Obrona).
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/generuj_liste_nieudostepniajacych_uprawnien.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Kichiyaki

  • Zbiórka offów - Przy pomocy tego skryptu możemy przeprowadzić zbiórkę offów w swoim plemieniu za sprawą jednego kliknięcia.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zbiorka_offow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Kichiyaki
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

jarq

Killer
Wynik reakcji
38
  • Rekordy zrabowanych surowców gracza - Z podglądu profilu gracza, skrypt dodaje rekordy zrabowanych surowców oraz zbieractwa.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rekordy_gracza.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: wojtek xdx

  • Gray Notes - Modyfikacja skryptu Hermitowskie Notatki. Pozwala dodać informacje o wiosce przeciwnika na podstawie raportu z ataku/obrony. Skrypt poza zmianami wizualnymi umożliwia ręczne ustawienie szablonu (wielkość offa/poziom muru/szczęście), który jest brany pod uwagę przez symulator podczas tworzenia notatek.
    Kod:
    javascript: var UserSettings =
    {
        simulator_luck: -25,
        simulator_def_wall: 20,
        simulator_att_troops:
        {
            axe: 6500,
            light: 2800,
            ram: 400
        }
    };
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/GrayNotes.js'); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski, Edycja: SIWY-PB, Hinduss

  • Licznik milisekund - Pokazuje setne milisekundy aktualnego czasu serwera plemion na stronie w sekcji daty serwera.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_milisekund.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Ercho

  • Unscreamer - Napraw przytrzaśniętego caps locka.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/unscreamer.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Pinky and the Brain

  • Ulepszone etykiety - Skrypt ulepsza etykiety ataków poprzez dodanie "czas wysłania [odległość] czas wejścia w zasięg wieży" na ich końcach. Aplikuje się jedynie na etykietach zawierających samą nazwę jednostki
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Ulepszone_Etykiety.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: PabloCanaletto

  • Wpisywanie wojsk na fejki - Skrypt wpisuje wojska potrzebne do ataku, więc ułatwia i przyśpiesza wysyłanie fejków. Można wybrać jednostki, z których może korzystać skrypt oraz czy w ataku musi znajdować się zwiad.
    Kod:
    javascript:var setArmyFakingDane = {
    fakeLimit: 1, /* Ograniczenie straszaków (ile procent) */
    jednostki: [
    {namePl: "pikinierzy", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "miecznicy", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "topornicy", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "łucznicy", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "zwiadowcy", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "lekka kawaleria", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "łucznicy na koniu", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "ciężka kawaleria", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "taran", czyAtakowacTaJednostka: true},
    {namePl: "katapulty", czyAtakowacTaJednostka: true},
    ], /* jeżeli skrypt ma kożystać z tej jednostki to czyAtakowacTaJednostka ustawić na true, jeżeli nie to ustawić na false */
    czyMusiBycZwiad: false, /* czy w składzie wojsk atakujących musi byc zwiadowiec, jeżeli tak to ustawić na true, jeżeli nie ustawić na false */
    }
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Wpisywanie_wojsk_na_fejki.js'); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: wojownik1610

  • Licznik zagród defa w wiosce - Skrypt po uruchomieniu wchodzi w przegląd wojsk. Po drugim uruchomieniu pokazuje ile zagród defa aktualnie znajduję się w wiosce. Zliczane są tylko piki, miecze oraz CK.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Licznik_zagrod_defa_w_wiosce.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Lodar93

  • Usprawnienie przegladu raportow z ataku - Skrypt tworzy dodatkowe funkcje przeglądu raportów z ataku:
    1. Filtrowanie pod kątem gracza będącego właścicielem zaatakowanej wioski, wraz z możliwością filtrowania odwrotnego
    2. Sortowanie według odległości zaatakowanej wioski od określonych koordynatów
    3. Automatyczna rearanżacja listy raportów dla zwiększenia czytelności (do wyłączenia poprzez drobną zmianę w kodzie).
    Kod:
    javascript:
    var automatic_reformat = true; // ZMIEN NA false JESLI NIE CHCESZ FORMATOWANIA
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Usprawnienie_przegladu_raportow_z_ataku.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: PabloCanaletto

  • Usuwanie poufnych informacji z tekstu "Poproś o pomoc" do wstawienia na forum plemienia. - Skrypt usuwa informację o wojskach w wiosce, poziomie muru, poparciu, oraz pozbywa się "nawiasów", które uniemożliwiają wstawienie tekstu na forum w jednym poście.
    Dzięki temu skryptowi możliwe jest wstawienie przykładowo 1000 ataków na forum plemienia za pomocą paru kliknięć, bez dzielenia tekstu na 5 postów.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Usuwanie_poufnych_informacji_z_tekstu.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: AKZ123, Edycja: ExError

  • Licznik pełnych ofów - Skąd odpalamy: Przegląd kombinowany.
    Skrypt koloruje wszystkie ofy gdzie jest minimum 4k toporników.
    Dodatkowo zwraca tabele z tymi ofami w bb-code gotową do wysłania np jako zbierak dla KO.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Licznik_pelnych_ofow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Aimle
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

jarq

Killer
Wynik reakcji
38
  • Hermitowscy Członkowie - Export danych o członkach plemienia do pliku CSV
    Kod:
    javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowscyCzlonkowie.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Aktualizacja fejkomatu - Usuwanie wiosek z fejkomatu, które już zostały zafejkowane.
    Kod:
    $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Aktualizacja_fejkomatu.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Leszcz Kartograf (coop)

  • Otwieranie spojlerów - Skrypt automatycznie otwierający i zamykający wszystkie widoczne spojlery na stronie. Odpalamy na dowolnej stronie ze spojlerami, działa również w aplikacji mobilnej.
    Kod:
    javascript:(() => {let spoilers = $('.spoiler:has(span:visible) > input[type="button"]'); spoilers = spoilers.length ? spoilers : $('.spoiler:not(:has(span:visible)) > input[type="button"]'); spoilers.each((_, s) => toggle_spoiler(s));})();
    Zobacz na forum
    Autor: grabie2

  • Asystent powtórzeń ataków - Służy do zliczania nadchodzących ataków z poszczególnych wiosek agresora. Działa z przeglądu nadchodzących ataków i oferuje trzy formy przedstawienia wyników: lista wiosek wraz z liczbą ataków z nich pochodzących, dodatkowa kolumna w tabeli zawierająca liczbę ataków z danej wioski atakującej oraz edycja etykiet ataków poprzez dodanie powyższej liczby lub jej aktualizację.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/TWRepetitiveUpcomingAttacks.user.js"); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: szelbi (3lbz)

  • Modyfikacja mapy - niestandardowe granice - Skrypt pozwala na wyświetlanie wielokolorowych linii (granic) na mapie w grze, działa na każdym ekranie na którym widoczna jest mapa.
    Instrukcja konfiguracji: Skrypt konfigurowany jest przez globalny obiekt 'gbBordersConfig', posiada on dwa pola - 'overrideMode' oraz 'borders'.
    Pole 'overrideMode' - jeżeli jest ustawione na 'piggyback' to wielokrotne wywoływanie skryptu z różną konfiguracją będzie powodować nanoszenie kolejnych granic. Natomiast wartość 'single' spowoduje, że kolejne wywołania będą usuwać stare i nanosić nowe granice.
    Pole 'borders' zawiera tablicę granic, które mają zostać naniesione.
    Każda granica musi zawierać definicję początku i końca linii.
    Początek linii:
    - pole 'start' - tablica w postaci [X, Y] - punkt startowy granicy
    Koniec linii:
    - pole 'dir' - kierunek granicy 'X' (poziomy) lub 'Y' (pionowy)
    - pole 'length' - długość granicy (wartości ujemne powodują rysowanie w lewo lub w górę zależnie od kierunku, a dodanie w prawo lub w dół - tak jak zmieniają się koordynaty)
    lub
    - pole 'end' - tablica w postaci [X, Y] - punkt końcowy granicy
    Dodatkowo może zawierać też pola opisujące wygląd granicy:
    - 'color' - kolor linii - dowolny prawidłowy kolor w CSS, np. 'red', '#CE1337', 'rgba(200, 40, 25, .5)'
    - 'width' - grubość linii na mapie głównej (w pikselach)
    - 'minimapWidth ' - grubość linii na minimapie (w pikselach)
    - 'cap' - zakończenie linii, dostępne wartości: 'butt' - prostokątne zakończenie dokładnie na końcu linii, 'round' - zaokrąglone zakończenie, 'square' - prostokątne zakończenie wystające tyle ile wystawałoby 'round'
    Kod:
    javascript:var gbBordersConfig = {
    overrideMode: 'single',
    borders: [
    {start: [500, 500], dir: 'X', length: 10, color: 'red', cap: 'round', width: 5, minimapWidth: 3},
    {start: [500, 500], dir: 'Y', length: -12, color: 'blue', cap: 'square', width: 10, minimapWidth: 3},
    {start: [500, 500], end: [503, 502], color: 'yellow', cap: 'butt', width: 10, minimapWidth: 3},
    ]
    };
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Modyfikacja_mapy-niestandardowe_granice.js");
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: grabie2

  • Pomocnik AF - Usuń A - W Asystencie Farmera usuwa przycisk "A" dla wiosek, które ostatnio zebrały niepełny łup. Sprawdza się idealnie w połączeniu z innym skryptem "Pomocnik Asystenta Farmienia". Dzięki temu można klikać myszą w jednym miejscu, a na poszczególne wioski wyślemy 2 różne szablony: B do wiosek z niepełnym łupem, A do wiosek z pełnym.
    Kod:
    javascript:(() => {if($("#mobileNav").length){$("img[src*='max_loot/0']").closest("tr").next().next().find(".farm_icon_a").remove();}else{$("img[src*='max_loot/0']").parent().parent().find(".farm_icon_a").parent().remove()};})();
    Zobacz na forum
    Autor: Złoty pies

  • Zbiórka Wojska i Obrony - Pozwala na wygodne zbieranie wszystkich wojsk graczy z obu zakładek Wojska i Obrony, wynik w postaci csv, wymagane prawa w plemieniu.
    Kod:
    javascript: var Data = {
    cache: true,
    cacheTime: 5,
    removedPlayers: "",
    firstLineTroops: "Wioska,pik,miecz,topór,itp...,",
    showFirstLineTroops: false,
    showNicknamesTroops: false,
    firstLineDeff: "Wioska,miejsce,pik,miecz,topór,itp...,",
    showFirstLineDeff: false,
    showNicknamesDeff: false,
    };
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Zbiorka_wojska_i_obrony.js");
    void 0;
    Zobacz na forum
    Autor: Rafsaf

  • Nieatakowane wioski barbarzyńskie - Pozwala na wyśrodkowanie mapy świata na wioskach barbarzyńskich, które są obecnie nieatakowane.
    Świetnie współgra z Asystentem Farmera. Po prostu przyspiesz proces dodawania wiosek do Asystenta Farmera!
    Opis działania skryptu: Po uruchomieniu skryptu w zakładce z mapą świata pojawią się dwa przyciski: Skanuj oraz Następna wioska. Najpierw należy wykonać skan/skany w obecnie przeglądanym obszarze mapy, aby dodać nieatakowane wioski barbarzyńskie do listy. Następnie używając drugiego z przycisków wyśrodkowywana jest mapa na kolejnych wioskach z listy.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/nieatakowane-wioski-barabarzynskie.js"); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Warwick1924

  • Zdalna konfiguracja - Skrypt wczytuje z forum konfigurację i uruchamia z nią inny skrypt - np. dla globalnej aktualizacji listy wiosek do fejkowania. Szczegółowy opis konfiguracji we właściwej treści skryptu. PS. Dane na forum muszą być zakodowane w JSON - możesz do tego użyć dowolnego konwertera online lub funkcji JSON.stringify w przeglądarce.
    Kod:
    javascript:var gbZdalnaKonfiguracja = {
    /* Jaki skrypt wczytać? */
    adres_skryptu: 'https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js',
    /* Jak nazywa się zmienna konfiguracyjna? */
    nazwa_zmiennej: 'HermitowskieFejki',
    /* Dane z linku do forum */
    forum_id: 2968,
    thread_id: 128684,
    /* Nazwa spoilera */
    nazwa_spoilera: 'CFG(SKRYPT4)',
    /* Inne parametry - zobacz skrypt */
    };
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Zdalna_konfiguracja.js');
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: grabie2

  • Organizer ataków - Skrypt ma za zadanie ułatwić oznaczanie ataków w przeglądzie "Przybywających". W zależności od klikniętej opcji do nazwy ataku dodana zostaje informacja. Po oznaczeniu wszystkich ataków, wystarczy wejść w przybywające ataki i ponownie kliknąć skrypt z paska skrótów, pojawią nam się wtedy pokolorowane ataki.
    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Organizer%20atakow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: fmthemaster, Mau Maria, PhilipsNostrum and Kirgonix, Diogo Rocha and Bernas
    Tłumaczenie: tjbh

  • Wypełnianie wojsk- Skrypt ma za zadanie wypełnić wszystkie pola nowego narzędzia do "fejk karet" takimi samymi jednostkami co pierwszy atak.
    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Wypelnianie_wojsk.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: OstraBrzytwaSromowa

  • Zarządzanie surowcami- Skrypt pomagający lepiej zarządzać surowcami podczas rekrutowania szlachcica oraz wyrabiania monet w pałacu. Skrypt oblicza jakie surowce może wymienić na rynku aby wykonać akcję w najbardziej optymalnym czasie, który skrypt oblicza i wypisuje nam w tabeli oddzielnie dla szlachcica i monety.
    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zarzadzanie_surowcami.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Dunkhell
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Oski

Człowiek demolka
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
159
  • Masowe zliczanie wsparcia- Skrypt działa w zakładce "Masowe wsparcie" w budynku plac. Jeśli gracz uruchomi skrypt gdzieś indziej zostanie automatycznie przeniesiony do w/w zakładki. W masowym wsparciu mamy tabelkę za pomocą której możemy wysłać wsparcie do celu z wielu wiosek na raz. Dodaje on dodatkowy rząd w tabelce (w pierwszej linijce), gdzie są zliczane wszystkie wojska wpisane w tabelce przez gracza. Skrypt reaguje na zmiany wprowadzone w tabelce oraz na oznaczone checkboxy i oblicza wszystko od razu po wprowadzonych zmianach. Dodatkowo gracz widzi informację ile paczek zostanie wysłanych. Ta jest zamieszczona obok przycisku "Wysyłanie wsparcia".

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Masowe_zliczanie_wsparcia.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Cina Master Wielki

  • Zliczanie paczek stałych obstaw- Skrypt pozwala w łatwy i szybki sposób obliczyć ilość paczek stałej obstawy w danej wiosce. Wielkość pojedynczej paczki oraz przeliczniki dla poszczególnych jednostek można dowolnie konfigurować w oknie skryptu.

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/calc_constant_support.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: klimekop6


  • Łączenie rozpisek z plemiona-planer.pl - skrypt łączy dwie lub więcej rozpisek w formacie tekstu prostego, rozszerzonego lub dla zastępcy z plemsy.pl. Konkretne rozpiski wklejamy w notatkach, skrypt następnie łączy wszystkie dostępne zakładki, sortuje po dacie wysłania (od najwcześniejszych do najpóźniejszych) i wkleja do nowej zakładki lub zakładek w zależności od ich wielkości.

    Kod:
    javascript:
    window.settings = {
    scheduleFormat: "extendedText"
    };
    
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/ScheduleMerger.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: AGH Szary

  • Dodawanie plemienia do przyjaciół - skrypt na podstawie listy skrótów plemion oddzielonych spacją generuje przyciski które ułatwiają nam zapraszanie członków plemion do znajomych!

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Dodawanie_plemienia_do_przyjaciol.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Dunkhell


  • Ilość komend w asystencie farmera - skrypt wypisuje liczbę 'lecących' ataków na atakowane wioski obok ikonki ataku (przepisuje informację widoczną po najechaniu na ikonkę ataku).

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/ilosc_komend_asystent_farmera.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Quetzelcoatlus


  • Procentowe zapełnienie spichlerza- W zakładce przegląd->produkcja dodaje nową kolumnę do tabeli o nazwie "Zapelnienie". Na podstawie największej ilości surowca oraz pojemności spichlerza w wiosce, wypisuje w tej kolumnie procentowe jego zapełnienie. Dodatkowo możliwe jest posortowanie listy wiosek według tej kolumny rosnąco lub malejąco klikając w nagłówek tabeli.

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Zapelnienie_spichlerza.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: yotl


  • Pomocnik Asystenta Farmienia (wersja mobilna)- Skrypt działający identycznie jak zwykła wersja napisana przez użytkownika denis.dowbor, tj. po uruchomieniu skryptu w AF przy kliknięciu przycisku a/b/c kasowana jest cała linijka, z tym że działa w wersji mobilnej plemion (zarówno przez stronę jak i aplikację)

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Pomocnik_Asystenta_Farmienia_mobilny.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: howcio


  • Ukrywanie ataków w asystencie farmera- Skrypt ukrywa ataki wysłanie z Asystenta Farmera w przeglądzie wioski lub w placu.

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Ukrywanie_atakow_asystenta_farmera.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Quetzelcoatlus


  • Generowanie Rankingu zbieractwa - skrypt generuje tabelkę BB code z posortowanymi najlepszymi zbieraczami w wybranych przez nas plemieniach. Ilość top graczy wybierami sami.

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Generowanie_rankingu_zbieractwa.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Dunkhell


  • Zliczanie fejków - skrypt ma na celu zbieranie danych dotyczących ataków na wioski w grze (liczenia fejków na podane koordy)

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_fejkow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Trójka Fibonacciego


  • Zbieranie stałek - Przegląda posty na forum, szukając informacji o wysłanych paczkach.Zbiera dane dotyczące graczy, wiosek i ilości wysłanych paczek. Tworzy raport w formacie CSV, który zawiera szczegółowe informacje o każdej wysłanej paczce. Wyświetla raport w interaktywnym oknie dialogowym. Udostępnia możliwość skopiowania raportu do schowka. Skrypt jest napisany w celu ułatwienia zbierania i analizowania informacji o wysłanych paczkach przez graczy. Jest bezpieczny i nie narusza prywatności ani bezpieczeństwa innych użytkowników.

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zbieranie_stalek.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Trójka Fibonacciego


  • Generowanie rankingu farmienia - skrypt generuje tabelkę BB code z posortowanymi najlepszymi wynikami farmienia w wybranych przez nas plemieniach.

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/generowanie_rankingu_farmienia.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: norbertkrawiec
 
Ostatnia edycja:

Oski

Człowiek demolka
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
159
  • Zmodyfikowany pomocnik zbijania murków w Asystencie Farmera- zmodyfikowany i rozbudowany skrypt napisany przez howcio. Umożliwia wysyłanie ataków burzących, za pomocą przycisku placu w panelu Asystenta Farmera, po kliknięciu zostajemy przekierowani do placu z wypełnionymi wojskami według konfigurowalnego szablonu. Dodatkowo możemy zaznaczyć ukrywanie wszystkich wiosek bez murka, ukrywanie wioski po wysłaniu ataku z poziomu placu oraz ustalenie zakładanego poziomu murka, jeśli nie mamy informacji o budynkach, a atak poniósł częściowe lub pełne straty.

    Kod:
    javascript:
    // Modyfikowalne ustawienia skryptu
    window.settings = {
      // Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
      hideOthers:          true,
      // Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
      hideOnClick:         true,
      // Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
      // jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
      scanIfNoInformation: false,
      // Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
      yellowDotWallLevel:  1,
      // Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
      redDotWallLevel:     1,
      // Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
      // axes   - topornicy
      // scouts - zwiadowcy
      // lights - lekka
      // rams   - tarany
      templates: {
        1:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2,  "rams": 2,  "catapults": 0 },
        2:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4,  "rams": 4,  "catapults": 0 },
        3:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8,  "rams": 8,  "catapults": 0 },
        4:  { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10, "catapults": 0 },
        5:  { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15, "catapults": 0 },
        6:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        7:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        8:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        9:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        10: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        11: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        12: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        13: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        14: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        15: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        16: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        17: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        18: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        19: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
        20: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
      }
    };
    
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0)
    Zobacz na forum
    Autor: AGH Szary


  • Rekord wyników dziennych w profilu - skrypt wyświetlający ranking pokonanych (dzienny) w profilu

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Rekord_wynikow_dziennych_w_profilu.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: JLoper

  • Sumowanie surowców z łupów z powracających ataków - skrypt dodaje mały widget na UI, a w nim prezentuje sumę surowców, jakie zostały zrabowane w aktualnie powracających wojskach do aktualnie przeglądanej wioski (wioski barbarzyńskie, ataki na graczy).

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/suma_lupow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: jarzyn112

  • Masowa zmiana nazw wiosek - Skrypt do masowej zmiany nazw wiosek. Działa niezależnie od ich ilości. Pozwala grupować w klastry, numerować wsie, nazywać według odległości od konkretnej wsi (kordów). Dodatkowo opcja zmiany motywu dla UI skryptu.

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/masowa_zmiana_nazw_wiosek.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Costache Madalin
    Zgłoszone przez: Kiru

  • Nadanie komend przyjaciołom z listy - Skrypt przyjmuje listę graczy, którym powinny zostać nadane komendy. Gracze muszą być na liście naszych znajomych. Skrypt odpalony z okna "Dzielenie się komendami" automatycznie wybierze graczy, udostępni im nasze komendy i zapisze zmiany. Dodatkowo za pomocą flagi "zabierzKomendyPozostalym" wybieramy, czy skrypt powinien zabrać komendy pozostałym znajomym spoza listy, wartość true gdy powinien lub false gdy nie powinien.

    Kod:
    javascript:var zabierzKomendyPozostalym = true;
    var trusted = `
    NICKI
    GRACZY
    KAŻDY
    W
    NOWEJ
    LINII
    BY
    DUNKHELL
    `.split('\n');
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/nadane_komend_znajomym.js');
    void(0);
    [*]
    Zobacz na forum
    Autor: dunkhell

  • Hermitowska Tabelka Budowy - Skrypt wyświetla proponowane wymiany surowców w celu zmniejszenia czasu potrzebnego na zlecenie budowy

    Kod:
    javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskaTabelkaBudowy.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Uzupelnianie wojska na fejki - Skrypt odpalony w oknie placu uzupełni minimalne wojska potrzebne na wysłanie fejka, schemat uzupełniania podajemy sami, tak samo jak w hermitowskich fejkach.

    Kod:
    javascript:let ustawienia = {
    templates: [
    { spy: 1, ram: 1 },
    { spy: 1, catapult: 1 },
    { ram: 1 },
    { catapult: 1 }
    ],
    fillWith: 'spy,axe,spear,axe,light,heavy,ram,catapult',
    fillExact: 'false',
    safeguard: {}
    };
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/Uzupelnianie_wojska_na_fejki.js');
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Dunkhell

  • Raportowanie obstaw stałych na forum - prosty skrypt do łatwiejszego raportowania wysyłania stałych obstaw na forum plemienia. w załączniku przykład użycia do zobrazowania.

    Kod:
     javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/raportowanie_obstaw_stalych.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: OttoIII
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry