[Pasek] Dysponent surowcowy

l2adziu

Pikinier
Wynik reakcji
86
Miód, ale jakby dało się jeszcze dodać do ilu pól może max ściągać bądź ustawić limit godzin do ilu mają trwać transporty w jedną stront to byłby to piękny skrypt.
 

DeletedUser200008

Guest
No dokładnie, wysyła mi surki z wiosek nawet z innych kontynentów oddalonych o 200 pól :(( idzie to caly dzień w jedna stronę :/ Bardzo proszę o dodanie takiej opcji bo skrypcik super.
 

Emdeka

Łucznik
Wynik reakcji
338
Zrób sobie grupy na poszczególne K i nie będziesz mieć żadnego problemu xd
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Znane bugi (do naprawienia kiedyś tam):

1. Jednoczesne "sendSurplusToCoinFlags: true" i brak wioski z ustawioną flagą na monety przerywa działanie skryptu na etapie tworzenia planu transportów.

Workaround: Jeśli nie mamy założonej żadnej flagi na monety, to zmieniamy w ustawieniach sendSurplusToCoinFlags na false.

2. Czasem (tj. bardzo rzadko) generowane są transpory niemożliwe ze względu na brak wystarczającej liczby kupców w wiosce. Przyczyna nieznana.
Workaround: Wykonać plan transportów do końca i użyć skryptu ponownie.

3. Skrypt uruchamiany na zastępstwie pobiera dane o flagach i transportach z konta zastępcy, zamiast zastępowanego.
Workaround: Brak.

4. Pobierane są tylko dane z pierwszej karty z przeglądów produkcji, transportów i technologii.
Workaround: Ustawić liczbę wiosek na stronie na 1000 w każdym przeglądzie i nie uruchamiać skryptu w grupach, które mają więcej niż 1000 wiosek.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser187655

Guest
View attachment 9646

pls fix, problem wydaje sie prosty :)
Jeżeli wyłączysz uwzględnianie przychodzących transportów to będzie dziać. Zastosowanie doraźne dopóki autor nie poprawi skryptu, ale lepsze to niż niedziałający skrypt. :) Wystarczy tylko zmienić:
JavaScript:
considerOngoingTransports: true,
na
JavaScript:
considerOngoingTransports: false,
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Znane bugi (do naprawienia kiedyś tam):

5. Funkcja "considerOngoingTransports"
przerywa działanie skryptu na etapie tworzenia planu transportów.
Workaround: Zmieniamy w ustawieniach "considerOngoingTransports" na false.

6. Na światach bez łuczników nie działa funkcja sendSurplusToCoinFlags (prawdopodobnie przerywa działanie skryptu).
Workaround: Brak.

7. "ConsiderOngoingTransports: true" postrzega surowce w trwających transportach jako w tym momencie dostępne do wysyłki z wioski docelowej, przez co może generować transporty niemożliwe do wykonania.
Notes: Repro blocked by #5.
Workaround: N/A

8. "ResourcesTransportBuffer" nie wpływa na ilość surowców zostawianych w wiosce stającej się pośrednikiem w transporcie (decyduje jedynie o tym czy ma nim zostać).
Workaround: Brak.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podziękowania dla Jevisier za rozpoznanie błędów 5 i 6.

Skrypt jest napisany tak fatalnie, że już prędzej zrobię wersję 2.0, niż naprawię to co jest. Myślę o tym już od dawna, ale niestety nic nie mogę powiedzieć o ewentualnym terminie.

Jeżeli ktoś ma ochotę zgłosić do supportu swoje poprawki dla aktualnej wersji to zapraszam :)
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Główna funkcjonalność działa, problemy są w dodatkowych feature'ach. Zachęcam do przeczytania moich postów powyżej w celu sprawdzenia jak korzystać, aby nie napotykać błędów.
 
Wynik reakcji
23
Jedyna niewygodna rzecz to to ,że nie uwzględnia tej surki która już nadciąga i przez to generuje ilości które mogą się przelać - reszta nadal super śmiga :)
 

Malustar

Łucznik
Wynik reakcji
236
Dokładnie, można rzadziej dysponować surowce, ale lepsze to niż nic :)
 
Ostatnia edycja:

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Znane bugi (do naprawienia kiedyś tam):

9. Zbieranie surowców w wiosce z flagą może przelewać jeden typ surowca w oczekiwaniu na inny.

Workaround: brak

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wziąłem się za wersję 2.0, ale nie spodziewajcie się sybkiej publikacji. Mam już w supporcie 4 aktywne zgłoszenia dotyczące skryptów.

Planowane zmiany w wersji 2.0
1. Naprawienie wszystkich błędów z v1.0.
2. Interfejs graficzny z ustawieniami, domyśle wartości ustawień do określenia w kodzie jak poprzednio - uproszczenie obsługi.
3. Pozbycie się ustawienia ResourcesTransportBuffer i zastąpienie go automatycznie wyliczaną wartością - uproszczenie obsługi.
4. Nowe ustawienie minimalnego wezwania surowców - ograniczenie liczby wiosek, które trzeba przeklikać.
5. Rozbicie dalekich transportów na małe dla zmniejszenia liczby wykorzystanych kupców z jednej wioski do dalekich transportów .
6. Wzrost wydajności - krótszy czas przygotowywania planu.
7. Ujednolicenie działania dla różnych typów surowców.
8. Zmiana aktywnej grupy na tą, dla której został opracowany plan transportów.
 
Ostatnia edycja:

marmar

Chłop
Wynik reakcji
23
Nie wiem z jakiego powodu skrypt przestał działać. Pokazuje się komunikat " Dane zostały wczytane. Opracowuję plan transportów... " i nic się nie dzieje dalej.
Taki sam problem miałem wcześniej, ale po wyłączeniu uwzględniania nadchodzących transportów działał poprawnie.
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Przeczytaj cały wątek, wszystkie znane bugi są tu zapisane wraz z możliwymi obejściami. Jak to nie pomoże to zapraszam na PW. Bez dodatkowych informacji nic nie pomogę.
 

Mishiu

Chłop
Wynik reakcji
1
Witam
Jest ktoś w stanie podrzucić na priv cały działający skrypt ?
mi niestety obecny nie działa
 
Do góry