1. Zostań częścią Teamu Plemion! Obecnie otwarta jest rekrutacja na stanowisko Moderatora Forum, a więcej informacji znaleźć można pod tym linkiem.
    Serdecznie zapraszamy do przesyłania zgłoszeń!
    Dismiss Notice

Lista dopuszczonych skryptów - do paska

Dyskusja w 'Lista dopuszczonych skryptów - skryptoteka' rozpoczęta przez użytkownika jarq, 6. Kwi 2017.

Poleć tę stronę

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.864
    Docenione treści:
    3
    Tutaj znajdują się wszystkie skrypty do paska skrótów, które są dopuszczone do użytku w naszej grze.
    Jeśli skrypt który chcesz użyć nie znajduję się na tej liście znaczy że nie jest dozwolony.

    Jeśli chcesz dodać skrypt do tej listy należy napisać zgłoszenie do obsługi gry, w grze i tam podać: nazwę skryptu, opis, autora, opis działania skryptu i jego kod.

    W SPOILERZE jest podany kod skryptu który wystarczy skopiować i wkleić do paska skrótów w grze. Jeśli natomiast jest tam link to znaczy, że w skrypcie należy coś poprawić/wypełnić, w takim przypadku klikamy na ten link, kopiujemy to co tam jest i wklejamy do paska, następnie poprawiamy/wypełniamy potrzebne dane.

    Skrypty do paska skrótów.

    • Farmienie - skrypt na farmienie znacząco skraca czas jaki musimy poświecić na czynność zwaną "farmieniem" czyli bardzo częstym wysyłaniem jednostek - przeważnie na wioski barbarzyńskie - w celu uzyskania surowców z nich. Wypełnia nam coordy i jednostki a nam pozostaje tylko zatwierdzanie ataków. Bardzo wydatnie redukuje czas poświęcany na farmienie.
      Zobacz na forum
      Autor: Nieznany

    • Fejkowanie z grupy dynamicznej - Skrypt z podanej puli wiosek wybierze losowo taką, na którą atak nie wejdzie na bonus nocny. Domyślnie wybierze zwiadowcę i dobierze taran lub katapultę. Na światach bez ograniczonego fejkowania ustawić 'perc' w 3 linijce na 0.00, w przeciwnym razem zostawić 0.01. Na światach z ograniczonym fejkowaniem skrypt dobierze zapychacze, aby atak się składał z wymaganej liczby wojsk.
      Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Generowanie listy (mailingowej) z przeglądu graczy w plemieniu - skrypt pozwala wybrać graczy z plemienia (własnego lub 'innego') i wyeksportować listę mailingową bądź bbcode
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/lista_mail.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: stivens

    • Kalkulator wojsk idących na daną wioskę - skrypt oblicza na podstawie komend (do wyboru tylko własne, bądź wszystkie, w raz z tymi udostępnianymi przez znajomych) ilość wojska, które w tym momencie idzie do wioski. Dodatkowo oblicza również ilość wojska, które już znajduje się w tej wiosce.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wojska_idace_na_wioske.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: howcio712

    • Kolorowanie zapełnienia zagrody w zakładce produkcja - skrypt koloruje stan zagrody na podstawie jej % zapełnienia (kolory od zielonego do czerwonego)
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kolorowanie_zagrody.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: lol2x

    • Licznik ataków (na wioski broniące) - wyświetla liczbę ataków idących na nasze poszczególne wioski.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_atakow.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Dale McKay

    • Licznik ataków (z wiosek atakujących) - wyświetla liczbę ataków wysłanych z poszczególnych wiosek agresora.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_atakow_pochodzenia.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Dale McKay

    • Licznik wojska - pokazuje sumę wojska dostępnego w chwili obecnej, całego (wliczając wojska poza wioskami), wysłanego jako wsparcie, stacjonującego w wioskach, będącego w drodze oraz otrzymanego wsparcia.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_wojska.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: to6iasz

    • Lista najbliższych graczy - na podstawie podanych informacji wyszukuje graczy którzy posiadają wioski w wybranym zasięgu i tworzy listę graczy do wiadomości grupowej.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/lista_najblizszych_graczy.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: ToTamir

    • Masowa zmiana nazw wiosek z opcją zapamiętywania poprzednich - masowa zmiana nazw wiosek. Pozwala również zapisać obecne nazwy w postaci słowniczka, który należy zapisać sobie gdzieś w swoim zakresie np. w notatniku a następnie w dowolnym terminie przywrócić. Funkcja ! CORD RUSH ! odpowiada, za nazwanie wszystkich naszych wiosek za pomocą losowych koordynatów z puli naszego konta.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zmiana_nazw_wiosek_z_zap.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: stivens

    • Masowe usuwanie notatek z wiosek - skrypt pozwala wygodnie usuwać notatki z wiosek. Wystarczy zaznaczyć notatki których wiosek chcesz usunąć (własne wioski, plemienia, barbarki itd.) a następnie klikać przycisk "Usuń notatkę" aż wszystkie zostaną usunięte.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/notes_script.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Makak

    • Notatkowanie wiosek z raportów - jeśli jesteśmy agresorem skrypt dodaje do wioski obrońcy notatkę z informacją kiedy był przeprowadzony atak oraz wkleja wyeksportowany raport, dodatkowo umieszcza w notatce informację jeśli w raporcie został wyszpiegowany kościół.
      Jeśli jesteśmy obrońcą - skrypt dodaje do wioski agresora notatkę z informacją o dacie ataku oraz czym zostaliśmy zaatakowani i co z tego ataku zostało zabite (informacje o wojsku agresora).
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/notatkowanie_wiosek.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: howcio712

    • Planer ataków/klinów - skrypt można odpalić gdzie nam wygodniej. Po wpisaniu celu i czasu wyświetli wszystkie dostępne wojska, które mogą być wysłane z danych wiosek, aby zdążyły na podany termin. Po kliknięciu na obrazek danej jednostki nie będzie ona brana pod uwagę przy planowaniu. Jeżeli np taran nie zdąży, to skrypt sam weźmie pod uwagę miecz (o ile jest w wiosce) itd. Wszystkie wojska jakie zdążą zostaną podkreślone na zielono. Wypisany czas wysyłki oraz odliczanie tyczą się najwolniejszej jednostki spośród podkreślonych. Po kliknięciu "wykonaj" otworzy plac, tam gdy jeszcze raz się kliknie skrypt to wpisze wojska jakie były dostępne.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kalk_atk.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: to6iasz

    • Pomocnik Asystenta Farmienia - skrypt działający w Asystencie Farmienia. Ogranicza czas przeznaczony na farmienie, ponieważ usuwa z widoku wioskę na którą został wysłany atak, przez co nie trzeba ruszać kursorem w czasie farmienia. Działa w Pasku Skrótów [wymagane KP].
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pomocnik_asystenta_farmienia.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: denis.dowbor

    • Pomocnik udostępniania raportów w formie graficznej - zaznaczamy wybrane raporty, klikamy opublikuj, następnie prześlij. Gdy mamy otwartą nową wiadomość w której mamy wpisane wybrane raporty klikamy skrypt i mamy gotowy kod do wklejenia na forum. Po wklejeniu na forum raporty są wyświetlane w formie graficznej.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pomocnik_udostepniania_raportow_graficznie.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: nieznany
     
    Last edited: 21. Sie 2017
  2. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.864
    Docenione treści:
    3
    • Rozszerzenie etykiety - dopisuje do etykiety ataku aktualna datę i godzinę oraz odległość 2d między wioską atakowaną a atakującą.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rozszerzenie_etykiety.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: stivens

    • Skrypt do masowego fejkowania - JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
      1) Tworzymy listę współrzędnych oddzielonych spacją, i wklejamy ją do skryptu. By przyśpieszyć ten proces, można posłużyć się jednym ze skryptów dostępnych w skryptotece.
      2) Wchodzimy w Plac i klikamy skrypt w pasku skrótów.
      Skrypt wylosuje jeden ze współrzędnych z podanej listy, i automatycznie uzupełni odpowiednie pola jednym taranem i tymi współrzędnymi. Klikamy Napad.
      3) Jeśli zamiast jednego tarana chcesz wysłać kilku, lub też chcesz wysyłać po kilka jednostek naraz, to wystarczy zedytować odpowiednią linijkę w kodzie.
      Zobacz na forum
      Autor: Terminator 555

    • Skrypt do sumowania naszego wsparcia w obcej wiosce - skrypt dodaje informacje o sumie stacjonującego naszego wsparcia w wiosce nie należącej do nas. Działa na wszystkich światach.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/podliczanie_wojska.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Sprawdzanie czy nie trzymamy wojska u wroga - skrypt oznacza na czerwono w zakładce Przeglądy > Wojska > Obrona wojska, które znajdują się u wroga. Listę wrogów można zdefiniować po nicku gracza, bądź plemieniu.
      Zobacz na forum
      Autor: howcio712

    • Sprawdzanie zastępstw - skrypt ładuje ze strony zastępstw informacje o graczach, którzy nam dali "zastępstwo wiszące", następnie po przejściu do zakładki "członkowie" w plemieniu podświetla na czerwono graczy, który zastępstwa nie dali.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/sprawdzanie_zastepstw.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: zygzagZ

    • Stała obstawa - skrypt pomaga wyznaczyć wojsko z wybranej grupy do stałej obstawy. Działa na świecie z łucznikami.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/stala_obstawa.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Szybkie cofanie wsparć - szybkie wybieranie wiosek po kryteriach (nazwa gracza/plemienia), z których chcemy cofnąć wojsko.
      Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Tabela w bb-code - zamienia tabelę skopiowaną z arkusza kalkulacyjnego lub bezpośrednio ze strony (np ranking graczy) na tabelę w bb-code.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/tabela_w_bbcode.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: to6iasz

    • Ukrywanie pełnych zagród - ukrywanie w przeglądzie produkcji wiosek z pełną zagrodą. Aby pokazać je ponownie trzeba odświeżyć stronę.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/ukrywanie_pelnych_zagrod.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Wsparcie u wroga - skrypt policzy ile wsparć jest w wioskach plemienia zadeklarowanych w skrypcie. Należy zedytować 4 linijkę kodu wpisując skróty nazw plemion, w klamrach kwadratowych, oddzielonych przecinkiem. Należy uruchomić z poziomu przegląd -> wojska -> pomoc
      Zobacz na forum
      Autor: OttoIII

    • Wyciąganie koordynatów barbarek w mapy - aby wyciągnąć koordynaty wiosek barbarzyńskich wystarczy wejść w mapę i dopasować terytorium myszką z którego chcemy uzyskac koordynaty a następnie odpalić skrypt z paska skrótów
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wyciaganie_koordynatow_barbarek_z_mapy.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: martuss2121/to6iasz

    • Wyciąganie koordynatów danego gracza - Aby wyciągnąć wszystkie koordynaty wiosek danego gracza trzeba wejść na jego profil a następnie uruchomić skrypt z paska, koordy pojawią się na białym tle
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wyciaganie_koorynatow_gracza.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: martuss2121/to6iasz

    • Wydobycie koordynatów z aktualnie przeglądanej strony - skrypt wydobywa współrzędne z aktualnie oglądanej strony. Działa między innymi w przeglądach oraz profilach graczy. Współrzędne można wykorzystać w skrypcie do masowego wysyłania fejków.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kordy_z_przegladanej_strony.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Lukasz032

    • Wystawianie ofert na rynku - Skrypt, który uzupełnia formularz do wystawiania ofert na rynku.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wstawianie_ofert_na_rynku.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: to6iasz

    • Zapełnianie spichlerza aktualnie przeglądanej wioski - pozwala w ekspresowym tempie wezwać do wioski dokładnie tyle surowców aby spichlerz się zapełnił ale nie przelał.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zapelnianie_spichlerza.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: stivens

    • Zliczanie surowców w przeglądze produkcja - skrypt zlicza sumę wszystkich surowców w przeglądzie "produkcja", a następnie wyświetla ją w polu "Surowce".
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_surowcow_produkcja.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Aqas1

    • Zliczanie surowców w spichlerzach - Skrypt do zliczania sumy surowców we wszystkich wioskach.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_surowcow_spichlerze.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: lol2x
     
    Last edited: 2. Cze 2017
  3. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.864
    Docenione treści:
    3
    • Zmodyfiowany planer ataków/klinów(światy bez łuczników) - Skrypt można odpalić gdzie nam wygodniej. Po wpisaniu celu i czasu wyświetli wszystkie dostępne wojska, które mogą być wysłane z danych wiosek, aby zdążyły na podany termin. Po kliknięciu na obrazek danej jednostki nie będzie ona brana pod uwagę przy planowaniu. Jeżeli np taran nie zdąży, to skrypt sam weźmie pod uwagę miecz (o ile jest w wiosce) itd. Wszystkie wojska jakie zdążą zostaną podkreślone na zielono. Wypisany czas wysyłki oraz odliczanie tyczą się najwolniejszej jednostki spośród podkreślonych. Po kliknięciu "wykonaj" otworzy plac, tam gdy jeszcze raz się kliknie skrypt to wpisze wojska jakie były dostępne.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/planer_ataków_bez_lucznikow.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: to6iasz modyfikacja LatoNaKombajnie

    • Uaktualnianie stałych obstaw (forum plemienne) - Pomaga moderatorowi ogarnąć temat jednym kliknięciem
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/forum-uaktualnienie-stalych-obstaw.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Zapełnianie spichlerza wersja 2 - skrypt uzupełnia formularz przy wzywaniu surowców z wielu wiosek. Skrypt bierze pod uwagę czynniki jak: obecna produkcja wioski, do której są wzywane surowce; surowce w wiosce, z której są zabierane, pojemność spichlerza w wiosce oraz przychodzące transporty. Uruchamiać w przeglądzie Rynek -> Wezwij.
      Kod:
      javascript:
      var ResourceCallerManager = {
          resources: ['wood', 'stone', 'iron'],
          safeguard: {
              wood: 28000,
              stone: 30000,
              iron: 25000,
          },
          idleTime: 0,
          hard_limit: 150000,
          perc_limit: 95,
          minimum_transport: 1000
      }; 
      $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zapelnianie_spichlerza_v_2.js"); void(0);
    • Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Generator nowej koperty - Skrypt pozwala stworzyć nową kopertę do pobliskich sojuszniczych graczy.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/MailingList.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Rozsyłanie wojska - Wybieranie w placu podanego szablonu wojsk oraz kolejnej wioski z podanej listy.
      Kod:
      javascript: var FarmingSettings = {
      coords: "425|432 426|430 431|429 ",
      idleTime: 1,
      units: {
      spear: 0,
      sword: 0,
      axe: 0,
      archer: 0,
      spy: 0,
      light: 0,
      marcher: 0,
      heavy: 0,
      ram: 0,
      catapult: 0,
      snob: 0,
      militia: 0
      }
      };
      $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rozsyłanie_wojska.js"); void(0);
    • Zobacz na forum
      Autor: Hermitowski

    • Kolorowanie fejków - Skrypt koloruje ataki w przeglądzie przybywających na podstawie wprowadzonego słowniczka ataków. Czerwony dla pojedynczego rozkazu, zielony jeśli z tej samej wioski idzie 6 ataków itd.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kolorowanie_fejkow.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: stivens

    • Pomocnik udostępniania komend - Skrypt podświetla na zielono graczy, którym chcemy udostępnić komendy (skrypt przydatny dla administracji plemienia do rozsyłania jako GW).
      Kod:
      javascript:
      if (game_data.mode != 'command_sharing') {
          UI.InfoMessage('Skryptu należy używać z przeglądu dzielenia się komendami.', 5000, 'error');
      } else {
          var trusted = `gracz1
      gracz2
      gracz3
      gracz4
      gracz5`.split('\n'); //tutaj wklej nicki
       
          var forms = $('form');
       
          $(forms).each(function(){
              let trs = $(this).find('tr');
       
              $(trs).each(function(){
                  let nick = $(this).find('td:first').text().trim();
       
                  if (trusted.indexOf(nick) != -1) {
                      $(this).find('td:first').css('background', 'rgb(0,255,77)');
                  }
       
              });
          });
      } // author: DNSTW
      Zobacz na forum
      Autor: stivens

    • Wyświetlanie ataków w przeglądzie wojska - Skrypt odpalamy w przeglądzie wojska -> w wiosce. Na liście zostaną tylko atakowane wioski i zostanie do nich dopisana informacja ile ataków zmierza w ich kierunku co w połączeniu z wyświetlaną już informacją o stanie wojska stacjonujące w wiosce pozwala szybko rozeznać się w sytuacji.
      Kod:
      javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Wyswietlanie_atakow_w_przegladzie_wojska.js"); void(0);
      Zobacz na forum
      Autor: stivens
     
    Last edited: 19. Wrz 2017
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.