Lista dopuszczonych skryptów - do paska

Status
Zamknięty.

jarq

Killer
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Tutaj znajdują się wszystkie skrypty do paska skrótów, które są dopuszczone do użytku w naszej grze.
Jeśli skrypt który chcesz użyć nie znajduję się na tej liście znaczy że nie jest dozwolony.

Jeśli chcesz dodać skrypt do tej listy należy napisać zgłoszenie do obsługi gry, w grze i tam podać: nazwę skryptu, opis, autora, opis działania skryptu i jego kod.

W SPOILERZE jest podany kod skryptu który wystarczy skopiować i wkleić do paska skrótów w grze. Jeśli natomiast jest tam link to znaczy, że w skrypcie należy coś poprawić/wypełnić, w takim przypadku klikamy na ten link, kopiujemy to co tam jest i wklejamy do paska, następnie poprawiamy/wypełniamy potrzebne dane.

Skrypty do paska skrótów.

  • Farmienie - skrypt na farmienie znacząco skraca czas jaki musimy poświecić na czynność zwaną "farmieniem" czyli bardzo częstym wysyłaniem jednostek - przeważnie na wioski barbarzyńskie - w celu uzyskania surowców z nich. Wypełnia nam coordy i jednostki a nam pozostaje tylko zatwierdzanie ataków. Bardzo wydatnie redukuje czas poświęcany na farmienie.
    Zobacz na forum
    Autor: Nieznany

  • Hermitowskie Fejki - Skrypt pozwala zaoszczędzić czas na wypełnianiu pól formularza na placu.
    Kod:
    javascript: var HermitowskieFejki = {
    coords: '',
    };
    $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Generowanie listy (mailingowej) z przeglądu graczy w plemieniu - skrypt pozwala wybrać graczy z plemienia (własnego lub 'innego') i wyeksportować listę mailingową bądź bbcode
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/lista_mail.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Kalkulator wojsk idących na daną wioskę - skrypt oblicza na podstawie komend (do wyboru tylko własne, bądź wszystkie, w raz z tymi udostępnianymi przez znajomych) ilość wojska, które w tym momencie idzie do wioski. Dodatkowo oblicza również ilość wojska, które już znajduje się w tej wiosce.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wojska_idace_na_wioske.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: howcio712 Poprawiony przez: Rinne &Gangsta Anime Girl

  • Kolorowanie zapełnienia zagrody w zakładce produkcja - skrypt koloruje stan zagrody na podstawie jej % zapełnienia (kolory od zielonego do czerwonego)
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kolorowanie_zagrody.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: lol2x

  • Licznik ataków (na wioski broniące) - wyświetla liczbę ataków idących na nasze poszczególne wioski.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_atakow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Dale McKay

  • Licznik ataków (z wiosek atakujących) - wyświetla liczbę ataków wysłanych z poszczególnych wiosek agresora.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_atakow_pochodzenia.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Dale McKay

  • Licznik wojska - pokazuje sumę wojska dostępnego w chwili obecnej, całego (wliczając wojska poza wioskami), wysłanego jako wsparcie, stacjonującego w wioskach, będącego w drodze oraz otrzymanego wsparcia.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_wojska.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz, Naprawa: Rinne i Gangsta Anime Girl

  • Lista najbliższych graczy - na podstawie podanych informacji wyszukuje graczy którzy posiadają wioski w wybranym zasięgu i tworzy listę graczy do wiadomości grupowej.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/lista_najblizszych_graczy.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: ToTamir

  • Masowa zmiana nazw wiosek z opcją zapamiętywania poprzednich - masowa zmiana nazw wiosek. Pozwala również zapisać obecne nazwy w postaci słowniczka, który należy zapisać sobie gdzieś w swoim zakresie np. w notatniku a następnie w dowolnym terminie przywrócić. Funkcja ! CORD RUSH ! odpowiada, za nazwanie wszystkich naszych wiosek za pomocą losowych koordynatów z puli naszego konta.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zmiana_nazw_wiosek_z_zap.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Masowe usuwanie notatek z wiosek - skrypt pozwala wygodnie usuwać notatki z wiosek. Wystarczy zaznaczyć notatki których wiosek chcesz usunąć (własne wioski, plemienia, barbarki itd.) a następnie klikać przycisk "Usuń notatkę" aż wszystkie zostaną usunięte.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/notes_script.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Makak

  • Notatkowanie wiosek z raportów - jeśli jesteśmy agresorem skrypt dodaje do wioski obrońcy notatkę z informacją kiedy był przeprowadzony atak oraz wkleja wyeksportowany raport, dodatkowo umieszcza w notatce informację jeśli w raporcie został wyszpiegowany kościół.
    Jeśli jesteśmy obrońcą - skrypt dodaje do wioski agresora notatkę z informacją o dacie ataku oraz czym zostaliśmy zaatakowani i co z tego ataku zostało zabite (informacje o wojsku agresora).
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/notatkowanie_wiosek.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: howcio712

  • Planer ataków/klinów - skrypt można odpalić gdzie nam wygodniej. Po wpisaniu celu i czasu wyświetli wszystkie dostępne wojska, które mogą być wysłane z danych wiosek, aby zdążyły na podany termin. Po kliknięciu na obrazek danej jednostki nie będzie ona brana pod uwagę przy planowaniu. Jeżeli np taran nie zdąży, to skrypt sam weźmie pod uwagę miecz (o ile jest w wiosce) itd. Wszystkie wojska jakie zdążą zostaną podkreślone na zielono. Wypisany czas wysyłki oraz odliczanie tyczą się najwolniejszej jednostki spośród podkreślonych. Po kliknięciu "wykonaj" otworzy plac, tam gdy jeszcze raz się kliknie skrypt to wpisze wojska jakie były dostępne.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kalk_atk.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz

  • Pomocnik Asystenta Farmienia - skrypt działający w Asystencie Farmienia. Ogranicza czas przeznaczony na farmienie, ponieważ usuwa z widoku wioskę na którą został wysłany atak, przez co nie trzeba ruszać kursorem w czasie farmienia. Działa w Pasku Skrótów [wymagane KP].
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pomocnik_asystenta_farmienia.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: denis.dowbor

  • Pomocnik udostępniania raportów w formie graficznej - zaznaczamy wybrane raporty, klikamy opublikuj, następnie prześlij. Gdy mamy otwartą nową wiadomość w której mamy wpisane wybrane raporty klikamy skrypt i mamy gotowy kod do wklejenia na forum. Po wklejeniu na forum raporty są wyświetlane w formie graficznej.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pomocnik_udostepniania_raportow_graficznie.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Ercho
 
Ostatnia edycja:

jarq

Killer
Plemiona Team
Opiekun Projektu
  • Rozszerzenie etykiety - dopisuje do etykiety ataku aktualna datę i godzinę oraz odległość 2d między wioską atakowaną a atakującą.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rozszerzenie_etykiety.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Skrypt do masowego fejkowania - JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
    1) Tworzymy listę współrzędnych oddzielonych spacją, i wklejamy ją do skryptu. By przyśpieszyć ten proces, można posłużyć się jednym ze skryptów dostępnych w skryptotece.
    2) Wchodzimy w Plac i klikamy skrypt w pasku skrótów.
    Skrypt wylosuje jeden ze współrzędnych z podanej listy, i automatycznie uzupełni odpowiednie pola jednym taranem i tymi współrzędnymi. Klikamy Napad.
    3) Jeśli zamiast jednego tarana chcesz wysłać kilku, lub też chcesz wysyłać po kilka jednostek naraz, to wystarczy zedytować odpowiednią linijkę w kodzie.
    Zobacz na forum
    Autor: Terminator 555

  • Skrypt do sumowania naszego wsparcia w obcej wiosce - skrypt dodaje informacje o sumie stacjonującego naszego wsparcia w wiosce nie należącej do nas. Działa na wszystkich światach.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/podliczanie_wojska.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Sprawdzanie czy nie trzymamy wojska u wroga - skrypt oznacza na czerwono w zakładce Przeglądy > Wojska > Obrona wojska, które znajdują się u wroga. Listę wrogów można zdefiniować po nicku gracza, bądź plemieniu.
    Zobacz na forum
    Autor: howcio712

  • Sprawdzanie zastępstw - skrypt ładuje ze strony zastępstw informacje o graczach, którzy nam dali "zastępstwo wiszące", następnie po przejściu do zakładki "członkowie" w plemieniu podświetla na czerwono graczy, który zastępstwa nie dali.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/sprawdzanie_zastepstw.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: zygzagZ

  • Hermitowskie Obstawy - Generowanie linków do wysyłania stałych obstaw (deffa i zwiadu).
    Kod:
    javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieObstawy.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • HermitowskieCofanieWojsk - wybieranie wiosek po kryteriach (nazwa wioski/gracza/plemienia/koordynaty) z przeglądu Wojska -> Pomoc.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieCofanieWojsk.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Tabela w bb-code - zamienia tabelę skopiowaną z arkusza kalkulacyjnego lub bezpośrednio ze strony (np ranking graczy) na tabelę w bb-code.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/tabela_w_bbcode.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz

  • Ukrywanie pełnych zagród - ukrywanie w przeglądzie produkcji wiosek z pełną zagrodą. Aby pokazać je ponownie trzeba odświeżyć stronę.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/ukrywanie_pelnych_zagrod.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Wsparcie u wroga - skrypt policzy ile wsparć jest w wioskach plemienia zadeklarowanych w skrypcie. Należy zedytować 4 linijkę kodu wpisując skróty nazw plemion, w klamrach kwadratowych, oddzielonych przecinkiem. Należy uruchomić z poziomu przegląd -> wojska -> pomoc
    Zobacz na forum
    Autor: OttoIII

  • Wyciąganie koordynatów barbarek w mapy - aby wyciągnąć koordynaty wiosek barbarzyńskich wystarczy wejść w mapę i dopasować terytorium myszką z którego chcemy uzyskac koordynaty a następnie odpalić skrypt z paska skrótów
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wyciaganie_koordynatow_barbarek_z_mapy.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: martuss2121/to6iasz

  • Wyciąganie koordynatów danego gracza - Aby wyciągnąć wszystkie koordynaty wiosek danego gracza trzeba wejść na jego profil a następnie uruchomić skrypt z paska, koordy pojawią się na białym tle
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wyciaganie_koorynatow_gracza.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: martuss2121/to6iasz + poprawiony przez Kichiyaki

  • Wydobycie koordynatów z aktualnie przeglądanej strony - skrypt wydobywa współrzędne z aktualnie oglądanej strony. Działa między innymi w przeglądach oraz profilach graczy. Współrzędne można wykorzystać w skrypcie do masowego wysyłania fejków.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kordy_z_przegladanej_strony.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Lukasz032

  • Wystawianie ofert na rynku - Skrypt, który uzupełnia formularz do wystawiania ofert na rynku.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wstawianie_ofert_na_rynku.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz

  • Zapełnianie spichlerza aktualnie przeglądanej wioski - pozwala w ekspresowym tempie wezwać do wioski dokładnie tyle surowców aby spichlerz się zapełnił ale nie przelał.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zapelnianie_spichlerza.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Zliczanie surowców w przeglądze produkcja - skrypt zlicza sumę wszystkich surowców w przeglądzie "produkcja", a następnie wyświetla ją w polu "Surowce".
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_surowcow_produkcja.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Aqas1

  • Zliczanie surowców w spichlerzach - Skrypt do zliczania sumy surowców we wszystkich wioskach.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_surowcow_spichlerze.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: lol2x
 
Ostatnia edycja:

jarq

Killer
Plemiona Team
Opiekun Projektu
  • Zmodyfiowany planer ataków/klinów(światy bez łuczników) - Skrypt można odpalić gdzie nam wygodniej. Po wpisaniu celu i czasu wyświetli wszystkie dostępne wojska, które mogą być wysłane z danych wiosek, aby zdążyły na podany termin. Po kliknięciu na obrazek danej jednostki nie będzie ona brana pod uwagę przy planowaniu. Jeżeli np taran nie zdąży, to skrypt sam weźmie pod uwagę miecz (o ile jest w wiosce) itd. Wszystkie wojska jakie zdążą zostaną podkreślone na zielono. Wypisany czas wysyłki oraz odliczanie tyczą się najwolniejszej jednostki spośród podkreślonych. Po kliknięciu "wykonaj" otworzy plac, tam gdy jeszcze raz się kliknie skrypt to wpisze wojska jakie były dostępne.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/planer_ataków_bez_lucznikow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: to6iasz modyfikacja LatoNaKombajnie

  • Uaktualnianie stałych obstaw (forum plemienne) - Pomaga moderatorowi ogarnąć temat jednym kliknięciem
    Kod:
    javascript: var HermitowskaPrewencja = {
    forum_id: '0',
    thread_id : '0'
    };
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/forum-uaktualnienie-stalych-obstaw.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski


  • Hermitowskie Koperty - Skrypt pozwala wygenerować szablon wiadomości z obecnym stanem wioski (wojska, mur, poparcie) oraz nadchodzącymi wojskami. Wybiera tylko przyjaznych pobliskich graczy, którzy zdążą z pomocą przed wybranym atakiem.
    Kod:
    javascript: $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieKoperty.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Rozsyłanie wojska - Wybieranie w placu podanego szablonu wojsk oraz kolejnej wioski z podanej listy.
    Kod:
    javascript: var FarmingSettings = {
    coords: "425|432 426|430 431|429 ",
    idleTime: 1,
    units: {
    spear: 0,
    sword: 0,
    axe: 0,
    archer: 0,
    spy: 0,
    light: 0,
    marcher: 0,
    heavy: 0,
    ram: 0,
    catapult: 0,
    snob: 0,
    militia: 0
    }
    };
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rozsyłanie_wojska.js"); void(0);
  • Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Pomocnik udostępniania komend - Skrypt podświetla na zielono graczy, którym chcemy udostępnić komendy (skrypt przydatny dla administracji plemienia do rozsyłania jako GW).
    Kod:
    javascript:
    if (game_data.mode != 'command_sharing') {
        UI.InfoMessage('Skryptu należy używać z przeglądu dzielenia się komendami.', 5000, 'error');
    } else {
        var trusted = `gracz1
    gracz2
    gracz3
    gracz4
    gracz5`.split('\n'); //tutaj wklej nicki
     
        var forms = $('form');
     
        $(forms).each(function(){
            let trs = $(this).find('tr');
     
            $(trs).each(function(){
                let nick = $(this).find('td:first').text().trim();
     
                if (trusted.indexOf(nick) != -1) {
                    $(this).find('td:first').css('background', 'rgb(0,255,77)');
                }
     
            });
        });
    } // author: DNSTW
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Wyświetlanie ataków w przeglądzie wojska - Skrypt odpalamy w przeglądzie wojska -> w wiosce. Na liście zostaną tylko atakowane wioski i zostanie do nich dopisana informacja ile ataków zmierza w ich kierunku co w połączeniu z wyświetlaną już informacją o stanie wojska stacjonujące w wiosce pozwala szybko rozeznać się w sytuacji.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Wyswietlanie_atakow_w_przegladzie_wojska.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Usuwanie wiosek z AF - Usuwanie wiosek z AF, których odległość jest większa niż podana przez nas liczba
    Kod:
    javascript:
    var distance = prompt('Podaj maksymalną odległość między wioskami:');
     
    $('#plunder_list').find('tr:not(:first-child)').each(function(){
        var plunder_distance = $(this).find('td:eq(7)').text();
        if (Math.floor(plunder_distance) > distance) {
            $(this).closest('tr').remove();
        }
    });
    /* by stivens */
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Pomocnik zbijania murków w Asystencie Farmera - Po kliknięciu skrypt zmienia link przypisany do ikonki placu przy każdej wiosce z murkiem, w taki sposób, że po kliknięciu zostajemy przekierowani do placu, z wypełnionymi wojskami według ustawionego szablonu. Dodatkowo możemy zaznaczyć ukrywanie wszystkich wiosek bez murka, oraz ukrywanie wioski po kliknięciu w ikonkę placu.
    Kod:
    javascript: var ustawienia = [
      //Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia (true/false);
      ukrywanie_pozostalych = true,
      //Ukrywanie wiosek po kliknięciu w link do placu (true/false);
      ukrywanie_po_kliknieciu = true,
      //szablony na dane poziomy murków
      szablony = {
        1: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 4, "taran":4},
        2: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 4, "taran":4},
        3: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 10, "taran":8},
        4: {"toporki" : 15, "zwiad":0, "lekka": 15, "taran":15},
        5: {"toporki" : 15, "zwiad":0, "lekka": 20, "taran":20},
        6: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        7: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        8: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        9: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        10: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        11: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        12: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        13: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        14: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        15: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        16: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        17: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        18: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        19: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0},
        20: {"toporki" : 0, "zwiad":0, "lekka": 0, "taran":0}
    }];
    
      // DO NOT EDIT BELOW //
      if (game_data.screen == 'am_farm') {
        var lista = $('#plunder_list') [0].rows;
        $.each(lista, function (i) {
          if (i < 2) {
            return
          };
          var murek = Number(lista[i].cells[6].innerHTML) || 0
          if (murek > 0) {
            var dane = {
              target_village_id: lista[i].cells[11].getElementsByTagName('a') [0].href.split('target=') [1],
              from: 'simulator',
              att_axe: szablony[murek]['toporki'],
              att_spy: szablony[murek]['zwiad'],
              att_light: szablony[murek]['lekka'],
              att_ram: szablony[murek]['taran']
            }
            lista[i].cells[11].getElementsByTagName('a') [0].removeAttribute('onclick');
            lista[i].cells[11].getElementsByTagName('a') [0].href += $.param(dane);
            lista[i].cells[11].getElementsByTagName('a') [0].onclick = function (event) {
              if (!event.ctrlKey && !event.shiftKey) {
                event.preventDefault();
                CommandPopup.openRallyPoint(dane)
              }
              if (ukrywanie_po_kliknieciu) {
                javascript: this.closest('tr').style.display = 'none'
              }
            }
          } else {
            if (ukrywanie_pozostalych) {
              lista[i].style.display = 'none';
            }
          }
        })
      }
    Zobacz na forum
    Autor: howcio

  • Zliczanie powtórzeń ataków - Skryptu należy używać z przeglądu nadciągających ataków.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zliczanie_powtorzen_atakow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: stivens

  • Usuwanie poufnych informacji z tekstu "Poproś o pomoc" - skrypt usuwa informacje o jednostkach znajdujących się w wioskach obrońcy z tekstu "Poproś o pomoc"
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/filter_pomocy.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: AKZ123
 
Ostatnia edycja:

jarq

Killer
Plemiona Team
Opiekun Projektu
  • Wpisywanie wojska odliczając fejki oraz szlachciców - skrypt wpisuje w placu ilość wojska odpowiadającą pełnemu offowi (top, zwiad, lk, taran, kat) w wiosce przy czym zostawia w niej 50 katapult (na 2 fejki po 25) lub odpowiednio 25 i 0, gdy z wioski wysłany jest jeden lub dwa fejki (rozpoznaje je po ilości wysłanych z wioski "małych ataków"). Dodatkowo na każdego szlachcica w wiosce zostawia 50 toporników i 25 LK (przy dwóch 100 top i 50 LK itd.).
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wpisywanie_wojska_odliczajac_fejki.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: xszczepan
  • Sprawdzanie zastępstw z generatorem listy mailingowej - Skryptu używamy w członkach plemienia. Można używać w członkach "obcego" plemienia, nie koniecznie własnego. Nie są wymagane prawa w plemieniu. Skrypt generuje listę mailingową do osób od których nie mamy wisielca oraz "podświetla" od kogo mamy.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zasty.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Howcio
  • HermitowskieXY - Skrypt pozwala na szybkie wyciąganie współrzędnych z obecnie przeglądanego widoku mapki, dodatkowo można wioski dodawać za pomocą lewego przycisku myszy.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/CoordsFetcher.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski
  • Mobil Finder - Podkreśla wojska z wioch, które są mniej niż X godzin drogi mieczem od wioski gdzie sie znajduje. X można ustawić edytując pierwszą linijkę: var zakres = 8; Do użycia z przeglądu wojska -> pomoc lub wojska -> obrona
    Kod:
    javascript:
    var zakres = 8;
    var x = $('#units_table').find('tr');
    for (i=1;i<x.length-2;i++){
        if ($(x[i]).hasClass("units_away")){
            var biezaca_wiocha_x=x[i].children[0].outerText.split("|")[0].substring(x[i].children[0].outerText.split("|")[0].length-3,x[i].children[0].outerText.split("|")[0].length)
            var biezaca_wiocha_y=x[i].children[0].outerText.split("|")[1].substring(0,3);
        }else{
            var wiocha_x=x[i].children[0].outerText.split("|")[0].substring(x[i].children[0].outerText.split("|")[0].length-3,x[i].children[0].outerText.split("|")[0].length)
            var wiocha_y=x[i].children[0].outerText.split("|")[1].substring(0,3);      
            //liczy odleglosc w godzinach
            var odl=Math.sqrt(Math.pow((biezaca_wiocha_x-wiocha_x),2)+Math.pow((biezaca_wiocha_y-wiocha_y),2))*22/60;
            if (odl<=zakres)
                $(x[i].children[0]).attr('style', 'background-color: #E9967A !important');
          
        }  
    }
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: OttoIII
  • Pobieranie listy offów - Skrypt służy do generowania listy wojsk ofensywnych. Działa na świecie z łucznikami.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pobieranie_listy_offtop.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Nitro Cee

  • Cofanie wspierających wojsk z poziomu placu - Cofanie wspierających wojsk (własnych wojsk) z poziomu placu po typie jednostek
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/cofanie_wojsk.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Hermitowskie Notatki - Skrypt pozwala dodać informacje o wiosce przeciwnika na podstawie raportu z ataku/obrony
    Kod:
    javascript: $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js'); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Hermitowskie Surki - Wypełnianie pól formularza w zakładce Rynek -> Wezwij
    Kod:
    javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieSurki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Tabelka budowy - Tabelka budowy co i kiedy budować
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/tabelka_budowy.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: nieznany

  • Rekord farmy w profilu - Przechodząc w profil gracza skrypt pozwala na sprawdzenie najwyższej sumy zrabowanych surowców wraz z datą.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rekord_farmy_w_profilu.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Filip Klich
 
Ostatnia edycja:

jarq

Killer
Plemiona Team
Opiekun Projektu
  • Asystent zbieracza - Wpisuje wojska do posłania na zbieractwo tak, aby czas był jednakowy dla wszystkich poziomów (wysyłamy od najwyższego). Pozwala na ustawienie ile jakich wojsk ma być wysłanych, a ile zostawionych w wiosce.
    Kod:
    javascript:
    var settings = {
    max_ressources: '99999',
    archers: '0',
    skip_level_1: '0'
    };
    
    var settings_spear = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_sword = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_axe = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_archer = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_light = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_marcher = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    var settings_heavy = {
    untouchable: '0',
    max_unit_number: '9999',
    conditional_safeguard: '0'
    };
    
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Asystent_Zbieracza.js');
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: PabloCanaletto

  • Hermitowski Licznik Wojsk - Skrypt pokazuje zsumowane wojska w grupach
    Kod:
    javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiLicznikWojsk.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1}); void (0);
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Raport w notatce wioski - Skrypt dodaje notatkę z raportem do danej wioski. Ma opcję kasowania przestarzałych raportów z notatek. Wiek raportu ustalamy zmiennąvar daysCount = 50;. Gdzie 50 oznacza 50 dni. Można dodawać więcej raportów do jednej notatki.
    Kod:
    javascript:
    var daysCount = 50;
    $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/addnotes.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: pm161@ (ExTaza?!)

  • Dysponent surowcowy - skrypt pomocny przy dystrybuowaniu surowców pomiędzy wioskami. Uruchamiamy go najpierw w przeglądzie produkcji, a potem powtarzamy trzy kroki: 1 - skrypt, 2 - enter lub przycisk "Poproś o surowce", 3 - skrypt, do czasu aż wyślemy wszystkie transporty.
    Kod:
    javascript:
    var settings = {
    resourcesSafeguard: [75000, 75000, 75000], // zabezpieczenie w surowcach, wypełniane priorytetowo
    resourcesFillTo: [125000, 125000, 125000], // wypełniaj do tej wartości
    tradersSafeguard: 0, // zabezpieczenie w kupcach
    considerOngoingTransports: true, // uwzględnij przychodzące transporty (tak - true, nie - false)
    sendSurplusToCoinFlags: false, // poślij nadwyżki do wiosek z flagami na monety (tak - true, nie - false)
    resourcesSurplus: [150000, 150000, 150000], // poziom, od którego jest nadwyżka
    overFlowThreshold: 75, // % pojemności spichlerza, powyżej którego zapobiegaj przelewaniu się
    extendedOptimization: true, // czy optymalizacja może generować dodatkowych odbiorców (więcej klikania)
    resourcesTransportBuffer: [76000, 76000, 76000] // poziom, od którego wioska może stać się pośrednikiem w transporcie
    // zachowaj!
    // resourcesSafeguard < resourcesTransportBuffer < resourcesFillTo < resourcesSurplus
    };
    
    $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Dysponent_Surowcowy.js');
    void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: PabloCanaletto

  • Hermitowskie Pliki Mapy - Skrypt pomaga w pisaniu skryptów. Udostępnia interfejs do pobierania plików mapy i konfiguracji.
    Kod:
    http://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiePlikiMapy.js
    Zobacz na forum
    Autor: Hermitowski

  • Wykresy TW Stats w profilu - skrypt przeznaczony na pasek, niewymagający KP. Skrypt dodaje wykresy z TW Stats w podglądzie profilu gracza. Po przejściu w profil dowolnego gracza aktywuj skrypt.
    Kod:
    http://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/profil_TW_Stats.js
    Zobacz na forum
    Autor: domi1948

  • Rozszerzony podgląd plemienia - skrypt jest przeznaczoy na pasek, niewymagający KP. Skrypt w przeglądzie członków plemienia dodaje takie wpisy jak "rekord zrabowanych surowców w ciągu dnia", "rekord zebranych surowców w ciągu dnia" oraz odznaczenia. Po przejściu do listy członków aktywuj skrypt.
    Kod:
    http://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/Rozszerzony_podglad_plemienia.js
    Zobacz na forum
    Autor: domi1948

  • Rekord w profilu gracza - skrypt jest przeznaczoy na pasek, niewymagający KP. Skrypt w profilu gracza dodaje jego dzienne rekordy farmy i zbieractwa oraz ilości splądrowanych wiosek. Po przejściu do profilu gracza aktywuj skrypt.
    Kod:
    http://media.innogames.com/com_DS_PL/skrypty/rekord_profil_gracza.js
    Zobacz na forum
    Autor: domi1948

  • Generowanie listy mailingowej zawierającą osoby, które nie udostępniły praw - Skrypt generuje gotową do skopiowania listę mailingową zawierającą osoby, które nie udostępniły praw do wybranej zakładki w Plemię -> Członkowie (Wojsko, Budynki, Obrona).
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/generuj_liste_nieudostepniajacych_uprawnien.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Kichiyaki

  • Zbiórka offów - Przy pomocy tego skryptu możemy przeprowadzić zbiórkę offów w swoim plemieniu za sprawą jednego kliknięcia.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zbiorka_offow.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: Kichiyaki
 
Ostatnia edycja:

jarq

Killer
Plemiona Team
Opiekun Projektu
  • Rekordy zrabowanych surowców gracza - Z podglądu profilu gracza, skrypt dodaje rekordy zrabowanych surowców oraz zbieractwa.
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/rekordy_gracza.js"); void(0);
    Zobacz na forum
    Autor: wojtek xdx
 
Status
Zamknięty.