javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.settings = {
// Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
hideOthers: true,
// Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
hideOnClick: true,
// Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
// jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
scanIfNoInformation: false,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
yellowDotWallLevel: 1,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
redDotWallLevel: 1,
// Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
// axes - topornicy
// scouts - zwiadowcy
// lights - lekka
// rams - tarany
templates: {
1: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2, "rams": 2, "catapults": 0 },
2: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4, "rams": 4, "catapults": 0 },
3: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8, "rams": 8, "catapults": 0 },
4: { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10, "catapults": 0 },
5: { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15, "catapults": 0 },
6: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
7: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
8: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
9: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
10: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
11: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
12: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
13: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
14: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
15: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
16: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
17: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
18: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
19: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
20: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
}
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);
W głównym temacie, gdzie są wylistowane wszystkie skrypty na pasekno ale gdzie ten skrypt
javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.userSettings = {
// Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
hideOthers: true,
// Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
hideOnClick: true,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
yellowDotWallLevel: 1,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
redDotWallLevel: 1,
// Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
// axes - topornicy
// scouts - zwiadowcy
// lights - lekka
// rams - tarany
templates: {
1: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2, "rams": 2 },
2: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4, "rams": 4 },
3: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8, "rams": 8 },
4: { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10 },
5: { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15 },
6: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
7: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
8: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
9: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
10: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
11: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
12: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
13: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
14: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
15: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
16: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
17: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
18: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
19: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
20: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 }
}
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);
A dałbyś radę dodać opcję, żeby można było ustawić wysyłanie 1 zwiadu przy raportach z czerwoną kropką?
// Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
// jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
scanIfNoInformation: false
javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.userSettings = {
// Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
hideOthers: true,
// Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
hideOnClick: true,
// Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
// jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
scanIfNoInformation: false,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
yellowDotWallLevel: 1,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
redDotWallLevel: 1,
// Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
// axes - topornicy
// scouts - zwiadowcy
// lights - lekka
// rams - tarany
templates: {
1: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2, "rams": 2 },
2: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4, "rams": 4 },
3: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8, "rams": 8 },
4: { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10 },
5: { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15 },
6: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
7: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
8: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
9: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
10: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
11: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
12: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
13: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
14: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
15: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
16: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
17: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
18: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
19: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
20: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 }
}
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);
Dzięki za informacje, podczas przerwy postaram się to naprawićSkrypt nie zawsze ukrywa wysłane ataki. Wydaje mi się, że coś jest źle napisane w skrypcie - gdy za szybko klikam następną wysyłkę to nie ukrywa następnej wioski.
Klikam plac przy wiosce nr1 > Napad > Wyślij atak >chowa się okienko placu > wyskakuje zielone powiadomienie "Atak pomyślnie wysłany" > klikam następny plac wioski nr2> powtarzam wysyłkę i wioska nr2 się nie ukrywa w AF
Gdy poczekam te kilka sekund i zielone powiadomienie zniknie, wysyłka ataku powoduje ukrycie się wioski.
W konsoli wyskoczyło tylko Uncaught TypeError: row is null
W starym oryginalnym skrypcie od Howcio nie występował ten problem.
A nie chcesz przy okazji innych skryptów naprawić ?Dzięki za informacje, podczas przerwy postaram się to naprawić![]()
Jak najbardziej.@AGH Szary
Dodałbyś katapulty?
Dziękuję bardzo, przydają sie do rozwalania koszar, kiedy barbarka je postawiJak najbardziej.
DodaneNie rozumiem akurat koszary
![]()
Cześć, zostały już takie wprowadzone poprawki, sprawdzałem to przed publikacją. Sprawdziłem także to i teraz, przy co najmniej 25 próbach wysłania ataków za każdym razem skrypt zadziałał poprawnie.@AGH Szary Cześć, nadal nie działa usuwanie wiosek po wysłaniu ataku. Jesteś w stanie to poprawić?