[Pasek] Zmodyfikowany pomocnik zbijania murków w Asystencie Farmera

Susdam

Pikinier
Wynik reakcji
38
no to niezły ten skrypt:
- brak wywołania javascript
- wywołanie skryptu jest jako "komentarz?" (//)

poza tym wszystko spoko
 

AGH Szary

Chłop
Wynik reakcji
11
Changelog


v1.2.1 (19.02.2024)
  • Naprawienie błędu, który powodował ukrycie tylko pierwszego wiersza, z którego został wysłany atak.
  • Naprawienie błędu inicjalizacji ustawień - opcje, które posiadały wartość false lub 0, zostawały zastępowane podstawowymi parametrami.
JavaScript:
javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.settings = {
  // Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
  hideOthers:          true,
  // Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
  hideOnClick:         true,
  // Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
  // jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
  scanIfNoInformation: false,
  // Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
  yellowDotWallLevel:  1,
  // Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
  redDotWallLevel:     1,
  // Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
  // axes   - topornicy
  // scouts - zwiadowcy
  // lights - lekka
  // rams   - tarany
  templates: {
    1:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2,  "rams": 2,  "catapults": 0 },
    2:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4,  "rams": 4,  "catapults": 0 },
    3:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8,  "rams": 8,  "catapults": 0 },
    4:  { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10, "catapults": 0 },
    5:  { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15, "catapults": 0 },
    6:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    7:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    8:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    9:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    10: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    11: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    12: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    13: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    14: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    15: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    16: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    17: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    18: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    19: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
    20: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0,  "catapults": 0 },
  }
};

$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);

v1.2 (12.02.2024)
  • Dodanie możliwości wysyłania katapult.

v1.1.1 (17.01.2024)
  • Naprawienie ukrywania się wierszy po wysłaniu ataku (wcześniej istniało prawdopodobieństwo, że wiersz pozostanie widoczny).

v1.1 (11.10.2023)
  • Dodanie opcji z wyłącznym skanowanie wiosek czerwonych lub żółtych.

v1.0 (03.08.2023)
 
Ostatnia edycja:

AGH Szary

Chłop
Wynik reakcji
11
no ale gdzie ten skrypt
W głównym temacie, gdzie są wylistowane wszystkie skrypty na pasek ;P

JavaScript:
javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.userSettings = {
  // Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
  hideOthers:         true,
  // Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
  hideOnClick:        true,
  // Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
  yellowDotWallLevel: 1,
  // Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
  redDotWallLevel:    1,
  // Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
  // axes   - topornicy
  // scouts - zwiadowcy
  // lights - lekka
  // rams   - tarany
  templates: {
    1:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2,  "rams": 2 },
    2:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4,  "rams": 4 },
    3:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8,  "rams": 8 },
    4:  { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10 },
    5:  { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15 },
    6:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    7:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    8:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    9:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    10: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    11: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    12: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    13: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    14: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    15: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    16: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    17: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    18: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    19: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    20: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 }
  }
};

$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);
 
Ostatnia edycja:

neo1326

Chłop
Wynik reakcji
0
A dałbyś radę dodać opcję, żeby można było ustawić wysyłanie 1 zwiadu przy raportach z czerwoną kropką?
 

AGH Szary

Chłop
Wynik reakcji
11
Została obiecana opcja do skanowania wiosek czerwonych lub żółtych.
JavaScript:
// Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
// jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
scanIfNoInformation: false

W pełni skonfigurowany skrypt w przeglądzie paska skrótów wygląda następująco:
JavaScript:
javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.userSettings = {
  // Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
  hideOthers:         true,
  // Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
  hideOnClick:        true,
  // Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
  // jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
  scanIfNoInformation: false,
  // Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
  yellowDotWallLevel: 1,
  // Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
  redDotWallLevel:    1,
  // Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
  // axes   - topornicy
  // scouts - zwiadowcy
  // lights - lekka
  // rams   - tarany
  templates: {
    1:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2,  "rams": 2 },
    2:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4,  "rams": 4 },
    3:  { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8,  "rams": 8 },
    4:  { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10 },
    5:  { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15 },
    6:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    7:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    8:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    9:  { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    10: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    11: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    12: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    13: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    14: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    15: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    16: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    17: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    18: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    19: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 },
    20: { "axes": 0,  "scouts": 0, "lights": 0,  "rams": 0 }
  }
};

$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);
 
Ostatnia edycja:

dude127

Chłop
Wynik reakcji
0
Skrypt nie zawsze ukrywa wysłane ataki. Wydaje mi się, że coś jest źle napisane w skrypcie - gdy za szybko klikam następną wysyłkę to nie ukrywa następnej wioski.

Klikam plac przy wiosce nr1 > Napad > Wyślij atak >chowa się okienko placu > wyskakuje zielone powiadomienie "Atak pomyślnie wysłany" > klikam następny plac wioski nr2> powtarzam wysyłkę i wioska nr2 się nie ukrywa w AF

Gdy poczekam te kilka sekund i zielone powiadomienie zniknie, wysyłka ataku powoduje ukrycie się wioski.

W konsoli wyskoczyło tylko Uncaught TypeError: row is null

W starym oryginalnym skrypcie od Howcio nie występował ten problem.
 

AGH Szary

Chłop
Wynik reakcji
11
Skrypt nie zawsze ukrywa wysłane ataki. Wydaje mi się, że coś jest źle napisane w skrypcie - gdy za szybko klikam następną wysyłkę to nie ukrywa następnej wioski.

Klikam plac przy wiosce nr1 > Napad > Wyślij atak >chowa się okienko placu > wyskakuje zielone powiadomienie "Atak pomyślnie wysłany" > klikam następny plac wioski nr2> powtarzam wysyłkę i wioska nr2 się nie ukrywa w AF

Gdy poczekam te kilka sekund i zielone powiadomienie zniknie, wysyłka ataku powoduje ukrycie się wioski.

W konsoli wyskoczyło tylko Uncaught TypeError: row is null

W starym oryginalnym skrypcie od Howcio nie występował ten problem.
Dzięki za informacje, podczas przerwy postaram się to naprawić :)
 

AGH Szary

Chłop
Wynik reakcji
11
@AGH Szary Cześć, nadal nie działa usuwanie wiosek po wysłaniu ataku. Jesteś w stanie to poprawić?
Cześć, zostały już takie wprowadzone poprawki, sprawdzałem to przed publikacją. Sprawdziłem także to i teraz, przy co najmniej 25 próbach wysłania ataków za każdym razem skrypt zadziałał poprawnie.

Mam kilka pytań, bo w tych okolicznościach nic nie jestem w stanie poradzić.
  1. Czy uruchamiasz skrypt w sposób tradycyjny, za pomocą metody getScript? Nie dochodzi wtedy do problematycznego cache'owania skryptu.
  2. Jak często występuje błąd?
  3. Z jakiej przeglądarki korzystasz?
  4. I najtrudniejsze. Czy zauważyłeś jakiś schemat przy odtworzeniu tego błędu, masz jakieś spostrzeżenia? Np. występuje tylko jak zamkniesz wcześniej okno z wysłaniem rozkazu, po czym wysyłasz atak burzący.
Uruchom także narzędzia deweloperskie (zazwyczaj F12) i konsolę.
 
Do góry