javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.settings = {
// Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
hideOthers: true,
// Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
hideOnClick: true,
// Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
// jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
scanIfNoInformation: false,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
yellowDotWallLevel: 1,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
redDotWallLevel: 1,
// Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
// axes - topornicy
// scouts - zwiadowcy
// lights - lekka
// rams - tarany
templates: {
1: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2, "rams": 2, "catapults": 0 },
2: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4, "rams": 4, "catapults": 0 },
3: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8, "rams": 8, "catapults": 0 },
4: { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10, "catapults": 0 },
5: { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15, "catapults": 0 },
6: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
7: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
8: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
9: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
10: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
11: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
12: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
13: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
14: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
15: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
16: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
17: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
18: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
19: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
20: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0, "catapults": 0 },
}
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);
W głównym temacie, gdzie są wylistowane wszystkie skrypty na pasekno ale gdzie ten skrypt
javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.userSettings = {
// Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
hideOthers: true,
// Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
hideOnClick: true,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
yellowDotWallLevel: 1,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
redDotWallLevel: 1,
// Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
// axes - topornicy
// scouts - zwiadowcy
// lights - lekka
// rams - tarany
templates: {
1: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2, "rams": 2 },
2: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4, "rams": 4 },
3: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8, "rams": 8 },
4: { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10 },
5: { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15 },
6: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
7: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
8: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
9: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
10: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
11: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
12: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
13: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
14: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
15: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
16: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
17: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
18: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
19: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
20: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 }
}
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);
A dałbyś radę dodać opcję, żeby można było ustawić wysyłanie 1 zwiadu przy raportach z czerwoną kropką?
// Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
// jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
scanIfNoInformation: false
javascript:
// Modyfikowalne ustawienia skryptu
window.userSettings = {
// Ukrywanie wiosek bez murków do zbicia [true/false]
hideOthers: true,
// Ukrywanie wiosek po wysłaniu ataku [true/false]
hideOnClick: true,
// Wyłącznie skanowanie wioski [true/false],
// jeśli nie mamy informacji o wiosce (nadpisuje opcję z żółtą i czerwoną kropką)
scanIfNoInformation: false,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł częściowe straty (żółta kropka)
yellowDotWallLevel: 1,
// Zakładany poziom muru, jeśli atak poniósł całkowite straty (czerwona kropka)
redDotWallLevel: 1,
// Szablony wojsk na poszczególne poziomy murów
// axes - topornicy
// scouts - zwiadowcy
// lights - lekka
// rams - tarany
templates: {
1: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 2, "rams": 2 },
2: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 4, "rams": 4 },
3: { "axes": 10, "scouts": 1, "lights": 8, "rams": 8 },
4: { "axes": 15, "scouts": 1, "lights": 15, "rams": 10 },
5: { "axes": 25, "scouts": 1, "lights": 20, "rams": 15 },
6: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
7: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
8: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
9: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
10: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
11: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
12: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
13: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
14: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
15: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
16: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
17: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
18: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
19: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 },
20: { "axes": 0, "scouts": 0, "lights": 0, "rams": 0 }
}
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/BarbarianWallDemolisher.js"); void(0);
Dzięki za informacje, podczas przerwy postaram się to naprawićSkrypt nie zawsze ukrywa wysłane ataki. Wydaje mi się, że coś jest źle napisane w skrypcie - gdy za szybko klikam następną wysyłkę to nie ukrywa następnej wioski.
Klikam plac przy wiosce nr1 > Napad > Wyślij atak >chowa się okienko placu > wyskakuje zielone powiadomienie "Atak pomyślnie wysłany" > klikam następny plac wioski nr2> powtarzam wysyłkę i wioska nr2 się nie ukrywa w AF
Gdy poczekam te kilka sekund i zielone powiadomienie zniknie, wysyłka ataku powoduje ukrycie się wioski.
W konsoli wyskoczyło tylko Uncaught TypeError: row is null
W starym oryginalnym skrypcie od Howcio nie występował ten problem.
A nie chcesz przy okazji innych skryptów naprawić ?Dzięki za informacje, podczas przerwy postaram się to naprawić
Jak najbardziej.@AGH Szary
Dodałbyś katapulty?
Dziękuję bardzo, przydają sie do rozwalania koszar, kiedy barbarka je postawiJak najbardziej.
Dodane Nie rozumiem akurat koszary
Cześć, zostały już takie wprowadzone poprawki, sprawdzałem to przed publikacją. Sprawdziłem także to i teraz, przy co najmniej 25 próbach wysłania ataków za każdym razem skrypt zadziałał poprawnie.@AGH Szary Cześć, nadal nie działa usuwanie wiosek po wysłaniu ataku. Jesteś w stanie to poprawić?