// Aby zmienić jednostkę, linię „const costs = UNITS_COSTS.LIGHT_CAVALRY;” zmień odpowiednio na:
const costs = UNITS_COSTS.SPEAR_FIGHTER; // w przypadku rekrutacji pikiniera
const costs = UNITS_COSTS.SWORDSMAN; // w przypadku rekrutacji miecznika
const costs = UNITS_COSTS.AXEMAN; // w przypadku rekrutacji topornika
const costs = UNITS_COSTS.ARCHER; // w przypadku rekrutacji łucznika
const costs = UNITS_COSTS.SCOUT; // w przypadku rekrutacji zwiadowcy
const costs = UNITS_COSTS.MOUNTED_ARCHER; // w przypadku rekrutacji łucznika na koniu
const costs = UNITS_COSTS.HEAVY_CAVALRY; // w przypadku rekrutacji cieżkiego kawalerzysty
const costs = UNITS_COSTS.RAM; // w przypadku rekrutacji tarana
const costs = UNITS_COSTS.CATAPULT; // w przypadku rekrutacji katapulty
const costs = UNITS_COSTS.NOBLEMAN; // w przypadku rekrutacji szlachcica
javascript:const UNITS_COSTS = {
SPEAR_FIGHTER: { wood: 50, stone: 30, iron: 10 },
SWORDSMAN: { wood: 30, stone: 30, iron: 70 },
AXEMAN: { wood: 60, stone: 30, iron: 40 },
ARCHER: { wood: 100, stone: 30, iron: 60 },
SCOUT: { wood: 50, stone: 50, iron: 20 },
LIGHT_CAVALRY: { wood: 125, stone: 100, iron: 250 },
MOUNTED_ARCHER: { wood: 250, stone: 100, iron: 150 },
HEAVY_CAVALRY: { wood: 200, stone: 150, iron: 600 },
RAM: { wood: 300, stone: 200, iron: 200 },
CATAPULT: { wood: 320, stone: 400, iron: 100 },
NOBLEMAN: { wood: 40000, stone: 50000, iron: 50000 }
};
const costs = UNITS_COSTS.LIGHT_CAVALRY;
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/market_assistant.js");
void(0);
[*]
Czy dałoby się jakoś wrzucić to w sam skrypt, żeby nie szukać tych opisów na forum?JavaScript:// Aby zmienić jednostkę, linię „const costs = UNITS_COSTS.LIGHT_CAVALRY;” zmień odpowiednio na: const costs = UNITS_COSTS.SPEAR_FIGHTER; // w przypadku rekrutacji pikiniera const costs = UNITS_COSTS.SWORDSMAN; // w przypadku rekrutacji miecznika const costs = UNITS_COSTS.AXEMAN; // w przypadku rekrutacji topornika const costs = UNITS_COSTS.ARCHER; // w przypadku rekrutacji łucznika const costs = UNITS_COSTS.SCOUT; // w przypadku rekrutacji zwiadowcy const costs = UNITS_COSTS.MOUNTED_ARCHER; // w przypadku rekrutacji łucznika na koniu const costs = UNITS_COSTS.HEAVY_CAVALRY; // w przypadku rekrutacji cieżkiego kawalerzysty const costs = UNITS_COSTS.RAM; // w przypadku rekrutacji tarana const costs = UNITS_COSTS.CATAPULT; // w przypadku rekrutacji katapulty const costs = UNITS_COSTS.NOBLEMAN; // w przypadku rekrutacji szlachcica