Ale wszystkie światy z dominacją są szablonowe, między 6 a 8 miesiącem gry pęka linia frontu i przeradza się to w branie darm, dlatego światy są z warunkiem 360 dni, nawet na tym 84 który był kilkukrotnie większy był ten sam szablon, tylko później było półtora roku żmudnego bicia dominacji na kontach widmach, ciekawy jest tylko early i middle game, później przejmowanie ludzi którzy skończyli grę.Zróbcie swiat ktorego nie da sie zamknąć dominacją w ciągu 360dni.
Czyli w ku*** duży, ze spora ilością barbek w środkowych 4 kontynentach.
A nie czekaj, zapomniałem, ze grają tu cymbały ktorzy reflektuja za zamykaniem serwera po 120 dniach grania -,-
I wtedy wchodzi PjetereQ, cały na biało :VAle wszystkie światy z dominacją są szablonowe, między 6 a 8 miesiącem gry pęka linia frontu i przeradza się to w branie darm, dlatego światy są z warunkiem 360 dni, nawet na tym 84 który był kilkukrotnie większy był ten sam szablon, tylko później było półtora roku żmudnego bicia dominacji na kontach widmach, ciekawy jest tylko early i middle game, później przejmowanie ludzi którzy skończyli grę.
Wbijacie? Czy amator uczy się nowej kursywy i nie możecie?181 premium
kościoł
twierdza
wieże
Warunek zwycięstwa: Wielkie oblężenie
Pozdrawiam cieplutko konfiarzy
Ja nie gram w te koniki już xdWbijacie? Czy amator uczy się nowej kursywy i nie możecie?
Ale wszystkie światy z dominacją są szablonowe, między 6 a 8 miesiącem gry pęka linia frontu i przeradza się to w branie darm, dlatego światy są z warunkiem 360 dni, nawet na tym 84 który był kilkukrotnie większy był ten sam szablon, tylko później było półtora roku żmudnego bicia dominacji na kontach widmach, ciekawy jest tylko early i middle game, później przejmowanie ludzi którzy skończyli grę.
Niemcy mają całkiem niezłe ustawienia świata NON premium:
Prędkość: 1.6
Kościół: TAK
MS: Brak
Zasięg grubasa: 30 pól
0.75 wiosek barbarek na 1 wioskę gracza
Bonus: 0 - 9
Plemię: 15 osób, tutaj wyczuwam burzę z piorunami gdyby coś takiego u nas powstało, ale kiedyś spróbować trzeba
Warunki zwycięstwa: wojny runiczne, to akurat można by zamienić na dominacje.
Obszar | Parametr | Świat 181 | |
Prędkość | Świat | 2.0 | |
Jednostki | 0,5 | ||
Funkcje Premium | Konto Premium | Tak | |
Menedżer Konta | Tak | ||
Asystent Farmera | Tak | ||
Giełda Premium | Tak | ||
Handlarz na rynku | Tak | ||
Bonus produkcji | Tak | ||
Skracanie czasu budowy | Tak | ||
Obniżka kosztów budowy | Tak | ||
Jednostki | Rycerz | Tak, system wielu | |
Łucznicy | Tak | ||
Chłopi | Tak | ||
Technologia jednostek | Prosta (zbadane/niezbadane) | ||
Budynki | Kościół | Nie | |
Wieża strażnicza | Nie | ||
Twierdza | Tak | ||
Wysyłanie wojsk | Rabowanie surowców | Nieograniczone | |
Milisekundy | 100ms | ||
Min. odstęp między komendami | ? | ||
Zbieractwo | tak | ||
Fake limit | 1% | ||
Szlachcic | Rekrutacja | Złote monety | |
Maksymalny dystans | ? | ||
Plemię | Limit członków | 50 | |
Wsparcie tylko do plemienia | nie | ||
Ataki na członków plemienia | tak | ||
System poziomów plemienia | Tak | ||
Ochrona graczy | Ochrona początkowa | 5 dni | |
Ochrona stosunkiem punktów | 40:1 | ||
Morale | brak | ||
Noc | 23-8 | ||
Wioski | Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich | do 3k, wieksza ilosc wiosek barbarzynskich | |
Burzenie się większych do tego poziomu | nie | ||
Wioski bonusowe | tak, wieksza ilosc | ||
Inne | Flagi | Tak | |
Handel | oferty 1:1 | ||
Zapraszanie obok wioski | Tak | ||
Przedmiot do przenosin | Tak | ||
Jot ty żyjesz i nawet dobrze prawisz, ale brak msów zabija troszkę graczy, szczególnie tych 'niedzielnych' i jak się trafi obok takiego gość z dziwnymi narzędziami to nie ma na to odpowiedzi.181 bez wieży. Teraz tylko jeszcze brak ms i wsparcie weryfikowane w momencie wysłania a odsyłane w momencie opuszczenia plemienia i mamy dynamiczny ofensywny świat gdzie będzie łatwiej podbijać/odbijać niż bunkrować.
Jakoś nie przekonuja mnie światy premium 2x jak ktoś inwestuje pp totalnie dominuje osobę bez pp, zwiększona prędkość pasuje do światów bez premki.
Obszar Parametr Świat 181 Prędkość Świat 2.0 Jednostki 0,5 Funkcje Premium Konto Premium Tak Menedżer Konta Tak Asystent Farmera Tak Giełda Premium Tak Handlarz na rynku Tak Bonus produkcji Tak Skracanie czasu budowy Tak Obniżka kosztów budowy Tak Jednostki Rycerz Tak, system wielu Łucznicy Tak Chłopi Tak Technologia jednostek Prosta (zbadane/niezbadane) Budynki Kościół Nie Wieża strażnicza Nie Twierdza Tak Wysyłanie wojsk Rabowanie surowców Nieograniczone Milisekundy 100ms Min. odstęp między komendami ? Zbieractwo tak Fake limit 1% Szlachcic Rekrutacja Złote monety Maksymalny dystans ? Plemię Limit członków 50 Wsparcie tylko do plemienia nie Ataki na członków plemienia tak System poziomów plemienia Tak Ochrona graczy Ochrona początkowa 5 dni Ochrona stosunkiem punktów 40:1 Morale brak Noc 23-8 Wioski Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich do 3k, wieksza ilosc wiosek barbarzynskich Burzenie się większych do tego poziomu nie Wioski bonusowe tak, wieksza ilosc Inne Flagi Tak Handel oferty 1:1 Zapraszanie obok wioski Tak Przedmiot do przenosin Tak
Pierwszeństwo ma atak wysłany jako pierwszy, tak wiem. Reagowanie 7:59 u gościa, który ma pogrzeb kota, psa czy członka rodziny nic nie daje praktycznie^^?? Czy Ty wiesz na czym polega brak msów? xd