Świat 181/182 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.
Wynik reakcji
4.491
A i zapomniałem istotna była jest kwestia na 181 aby ukrócić robienie 600 osobowych koalicji jak np. na 179. Więc może zamrożenie składu plemienia po 60 dniach i sprawdzanie wysyłanie wsparcia tylko do współplemieńców i w momencie wyjścia z plemienia automatyczne odsyłanie wsparcia jest bardzo dobrym pomysłem. Wszyscy narzekają na to że po miesiącu jest jedną strona na drugą a takie rozwiązanie pozwoliło by to ograniczyc
To nie lubisz dojeżdżać takich graczy bez rączek?
 

TurkućPodjadek

Pikinier
Wynik reakcji
48
182
Prędkość: 2
Farma: brak
Rycerz: tak
technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
ms: bez (dość z bociarzami...)
chłopi: brak
Łucznicy: są mi obojętni
Kościół: nie
twierdza: nie
wieża: nie
80 członków w plemieniu
Wsparcie: w zależności od członków w plemieniu, przy 80 tylko plemię
Ataki na członków plemienia traktowane jako odwiedziny
Noc: 00:00-7:00/8:00
Przedmiot do przenosin: tak
Dominacja
 

Kuzyn Bartosz

Łucznik
Wynik reakcji
1.084
I w jaki sposób ma to działać niby przeciwko masowym koalicją? Świat 163 pokazał, że ludzie nawet nie znają ustawień, zamykasz świat i nagle przez wiadomość o zamknięciu świata masa dowiaduję się, że to już. Uważasz, że wybranie x osób po 60 dniach jest dobrym ustawieniem czy rozwiązaniem? Zakładasz w momencie jak ludzie mają 10 wiosek+- na podstawie aktualnej aktywności czy też takiej z poprzednich światów, że będą grali kolejne 360dni świata i nie dojedzie ich życie realne czy po prostu im się nie znudzi. Troszkę słaba opcja jak dla mnie i mocny efekt RNG, której ekipie dopiszę więcej czasu irl na wybranym składzie.

Najgorzej chyba jak trafi się kret i będzie trzeba tolerować do końca świata, a potem jeszcze blachę dostanie xd
Lepiej piętnować plemiona za fuzjowanie się w nieskończoność niż zabiegać o rozwiązanie utrudniające takie zagrywki. Ta gra na tym polega aby pomyśleć i moim zdaniem takie ustawienia dają nowe możliwości i szanse na wykazanie się dla wszystkich jak się dostosować do takich ustawień. Bo nie możesz brać każdego jak leci zastanowić się czy zagra do końca a koniec końców ustawienia będą takie same dla wszystkich więc każdy będzie musiał się mierzyć z tymi problemami o których piszesz a niezaprzeczalne jest to że finalnie utrudnia to tworzenie 13 członowych plemion
 
Wynik reakcji
103
A nie można dać ogarniczenia w rekrutacji plemion? Np max 3 członków na tydzień? Oczywiście też takie ograniczenie powinno być wprowadzone na jakimś etapie gry.
 

Małpa

Szlachcic
Wynik reakcji
4.992
Lepiej piętnować plemiona za fuzjowanie się w nieskończoność niż zabiegać o rozwiązanie utrudniające takie zagrywki. Ta gra na tym polega aby pomyśleć i moim zdaniem takie ustawienia dają nowe możliwości i szanse na wykazanie się dla wszystkich jak się dostosować do takich ustawień. Bo nie możesz brać każdego jak leci zastanowić się czy zagra do końca a koniec końców ustawienia będą takie same dla wszystkich więc każdy będzie musiał się mierzyć z tymi problemami o których piszesz a niezaprzeczalne jest to że finalnie utrudnia to tworzenie 13 członowych plemion
Dobrze, że potrafisz obiektywnie spojrzeć na plemię, w którym grasz/grałeś. Rzadko się spotyka taką obywatelską postawę.
 

DawwwwwwwidQ

Pikinier
Wynik reakcji
71
Niemcy mają całkiem niezłe ustawienia świata NON premium:
Prędkość: 1.6
Kościół: TAK
MS: Brak

Zasięg grubasa: 30 pól
0.75 wiosek barbarek na 1 wioskę gracza
Bonus: 0 - 9
Plemię: 15 osób, tutaj wyczuwam burzę z piorunami gdyby coś takiego u nas powstało, ale kiedyś spróbować trzeba :D
Warunki zwycięstwa: wojny runiczne, to akurat można by zamienić na dominacje.
 

Kuzyn Bartosz

Łucznik
Wynik reakcji
1.084
Dobrze, że potrafisz obiektywnie spojrzeć na plemię, w którym grasz/grałeś. Rzadko się spotyka taką obywatelską postawę.
Poprostu wyrażam swoje zdanie i opinie na jakim świecie chce grać tyle a to że grałem gram z konfederacji nie znaczy że muszę się że wszystkim zgadzać. Nie ma tam żadnego nawiązania do plemienia w którym grałem bądź gram.
 

Polakumie

Chłop
Wynik reakcji
11
182 zbieractwo = oczywiscie
Farma = Ograniczona (ale nie w tak beznadziejny denny sposob w jaki to ograniczacie ograniczajac rozwoj, tylko poprostu od dnia 1 Limit farmy np 500 k dziennie. Ktory nie rosnie tak jak w waszym przypadku z dnia na dzien. Jest 500 k i tyle) moze byc 300 kmoze byc 1.000 k ale tak by sprawdzic "skill" farmy na starcie a nastepnie w pozniejszym etapie nie tracic na to czasu a 500k kazdy bezproblemu zrobi zwlaszcza przy tym jak inni beda mieli juz limit wykonany)
Technologie = proste
Rycerz = tak ( z przedmiotami + katy x10 ;) )
Łucznicy = tak
Reszta obojetne
 
Wynik reakcji
6.956
Dorek ile zapłacił za przekopiowanie i wklejenie wiadomości? XD

181
Wieże
Kościoły
Twierdze
Warunek zwycięstwa - wioski runiczne
Jeden rycerz
Niezły algorym tam w podpisie u ciebie, peka, a potem dziki xD

@Młot na AgentaM60 wiedziałem, że masz coś z murana, również przeżywasz lot życia tarzając się na ziemi?
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.988
Nie ma szans ,od 30 światów o to apeluje, to nie licząc klasyka zmienia współczynnik z 0.25 na 0.3 co gówno zmienia , a potem wymówki że gdyby dali ankietę to i tak każdy zaznaczył by najwyższą wartosc

Ilość wiosek barbarzyńskich od kilkudziesięciu światów jest zwiększona i to parokrotnie. Zgodnie z pierwotnymi ustaleniami suma wiosek barbarzyńskich i bonusowych nie powinna przekraczać wartości 0.1. Tak niskiej wartości nie było u nas od wielu lat, Średnio wynosi ona obecnie 0.4-0.5, choć zdarzają się światy gdzie jest ona jeszcze wyższa - na dwóch aktywnych obecnie światach wynosi to 0.6.
To tak gwoli sprostowania "rewelacji" o zmianie z 0.25 na 0.3...

A z tym, że gdybyśmy dali ankietę i każdy by zaznaczył najwyższa wartość (oczywiście poza osobami, które dla przekory zaznaczałyby odwrotnie :D) to oczywiście zgoda :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry