Świat 181/182 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

Luxipux

Pikinier
Wynik reakcji
51
181
Brak kościołów
Brak twierdz
Brak wież
I rzecz jasna stara dobra dominacja

i prosze duzo graczy pod PP zeby bylo taniej
 

NowakJokero

Topornik
Wynik reakcji
306
182 świat

Limit członków plemienia: brak
Wysyłanie wsparcia: nieograniczone, ewentualnie tylko do aktywnych graczy (bez barb)

Proszę o zniesienie limitu członków plemienia. Limit członków plemienia a w dodatku blokada wysyłania wsparcia do osób spoza plemienia sprzyja patologicznym masówkom. Małe, ambitnie ekipy nawet nie mają szans się bronić w starciu z 5 członowym plemieniem. (a zdarzają się i liczniejsze).
Zniesienie tych ograniczeń pozwoli na ściślejszą współpracę sojuszniczych plemion i zbalansowanie rozkładu sił na świecie.

Eksperymentalnie na świecie bez farmy mogłoby się również pojawić zbieractwo. Dzięki temu aktywniejszym graczom łatwiej byłoby dotrzymywać kroku tym którzy są pushowani darmami przez znajomycbh.
 

Tajijin

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
874
Dzięki temu aktywniejszym graczom łatwiej byłoby dotrzymywać kroku tym którzy są pushowani darmami przez znajomycbh
Wtedy Ci pushowani darmami jeszcze bardziej mieliby przewage.

Ja bym chetnie zobaczył mocno ogarniczony czas podrozowania grubego np. 20h - w duzym stopniu utrudniłoby to rozgrywkę i wydłużyło świat.
 

rotescorp

Szlachcic
Wynik reakcji
4.200
182

prędkość: 1.25
farmienie: Ograniczone
zbieractwo
więcej wiosek barbarzyńskich
możliwość wyboru kierunku
łucznicy
bez kościołów
bez wież
ilość graczy w plemieniu: 60
200 ms
Brak wolnego przesyłu wojsk, trzeba być 3 dni w plemieniu aby wsyłać wsparcie, w momencie zmiany plemienia całe wsparcie zostaje odesłane
Dominacja - 75% mapy
 

NowakJokero

Topornik
Wynik reakcji
306
Na wszystkich ostatnich światach są limity członów w plemieniu i każda ekipa ma zaraz 3,4,5,8 członów ..

Limity członów są bez sensu...
 

rotescorp

Szlachcic
Wynik reakcji
4.200
Na wszystkich ostatnich światach są limity członów w plemieniu i każda ekipa ma zaraz 3,4,5,8 członów ..

Limity członów są bez sensu...

nieograniczony limit jest bezsensu
najlepszym rozwiązaniem przeciwko masówkom jest ograniczenie możliwości wysyłania wsparcia między plemionami
 

NowakJokero

Topornik
Wynik reakcji
306
nieograniczony limit jest bezsensu
najlepszym rozwiązaniem przeciwko masówkom jest ograniczenie możliwości wysyłania wsparcia między plemionami

Nie, to jest najlepszy sposób na zabicie małych plemion które mogliby wspierać sojusznicy.

Masówka która ma 5 członów często składa jedno członowe plemię na akcje. Dwuczłonowe na dwie..
 

oddaj wioske

Chłop
Wynik reakcji
26
Obowiązkowo: wsparcie tylko do członków plemienia oraz możliwość wysyłania wsparcia po spędzeniu 72h w plemieniu.
Akurat to było bardzo sensowne na św180.

- ataki na członków plemienia traktowane jak ataki a nie jak odwiedziny
- noc 23:00 - 8:00, dajcie w końcu taki świat, człowiek potrzebuje 8h pospać, a nie codziennie się zrywać po 6h snu i bronić wioch
- farmienie ograniczone np. 2500 / dzień, zawsze lubiłem spoglądać na ranking na koniec dnia i patrzeć jak idzie konkurencji
 

Saszka 18

Chłop
Wynik reakcji
31
182 świat, bez zbieractwa, bez farmy.

Z miłą chęcią zobaczył bym świat z blokadą możliwości zmiany plemienia po określonym czasie.

Dlaczego ? Koalicję nie będą miały wtedy prawa bytu. Sojusze tak, ale koalicję już nie. Nie będzie zwycięstwa po 3 miesiącach i dzielenia się blaszkami. Taki świat wyłania najlepsze ekipy. Limit 40 osób w plemieniu wcale nie jest zły. Startując ramie w ramie z sojusznikiem pewnymi czterdziestkami graczy, po tych dwóch miesiącach jesteś w stanie połączyć konta i grać parami na jednym z nich.

Tak właśnie czytałem te Wasze posty i nie wiele osób podało tą propozycję. Widocznie mało kto chce prawdziwie walczyć, większość lubi łatwą grę i 15 członowe koalicję.

Świat z rycerzem i przedmiotami, ojjj coś pięknego, wspomnienie dawnych światów i polowanie na ogień olimpijski.

Kościoły i flagi są zbędne, zwykły prosty świat bez farmy bez poziomów technologi. Z możliwością podbijania wiosek barbarzyńskich.

Milisekundy z jednej strony jak grać bez nich jak tu klinować, zabiera to możliwość zabawy i pocenia się przed telefonem, albo laptopem, a z drugiej strony uciera to nosa oszustom grającym na nielegalnych programach.

Możliwość wysyłania wsparcia też jest ważna, ale przy świecie z blokadą logiczne jest że może być tylko wysłanie go do plemienia. Wiec może nie głupio było by zrobić wolne wysyłanie wsparcia, bo wróg wrogowi nie pomoże, ale jak ktoś rusza bratnią ekipą i nie ma zamiaru się łączyć przed upływem tych dajmy na to 90 dni, a chce walczyć o dobro swoje jak i sojusznika to czemu nie mógłby by go wesprzeć deffem ?

To są prawdziwe sojusze. Jak to muszkieterzy mówili jeden za wszystkich wszyscy za jednego. :)

A na końcu toczą przyjazną walkę o to kto dostanie blaszki.

Lubię dużo gadać, ale jak świat ruszy nie będzie na to czasu więc teraz korzystam z tej możliwości.

Do zobaczenia we wrześniu na świecie 182, nie zależnie jaki by był. :)
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.470
ObszarParametrŚwiat 182
PrędkośćŚwiat2
Jednostki0,5
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraNie
Giełda PremiumNie
Handlarz na rynkuNie
Bonus produkcjiNie
Skracanie czasu budowyNie
Obniżka kosztów budowyNie
JednostkiRycerzTak, wielu
ŁucznicyTak
ChłopiTak
Technologia jednostekProsta (zbadanie/niezbadane)
BudynkiKościółTak
Wieża strażniczaTak
TwierdzaTak
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówBrak (ataki nie przynoszą surowców)
MilisekundyBrak
Min. odstęp między komendami200ms
ZbieractwoNie
Fake limit1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans80 pól
PlemięLimit członków100
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 7 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemieniaTraktowane jako odwiedziny
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 przez 60 dni
MoraleTak, oparte na punktach graczy i czasie ich dołączenia do gry
Noc0-8
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskichok. 1000 pkt
Burzenie się większych do tego poziomuTak
Wioski bonusoweTak
InneFlagiNie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNie
Przedmiot do przenosinNie
ZastępstwoZostanie włączone po 30 dniach świata
InnePo 60 dniach - wyłączenie możliwości dołączenia do plemienia
Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia (składy zostają zamrożone)
ZwycięstwoSystemEpoka Oświecenia
Warunek8 wiosek, nie są objęte systemem morale
Start świataWstępne logowanie3 wrzesień 2022 godziny wieczorne
Początek gry8 wrzesień 2022 godziny okołopołudniowe
 
Status
Zamknięty.
Do góry