Jennifer Lopez
Chłop
- Wynik reakcji
- 0
182
prędkość 2 / 2.5
Brak kościołów
Brak twierdz
Brak wież
prędkość 2 / 2.5
Brak kościołów
Brak twierdz
Brak wież
A podobno Pingwiny robią sabotaż xd181 dawno nie było świata
Z kościołami
Z twierdzami
Z wieżami
Wiec taki był by swietny
Wtedy Ci pushowani darmami jeszcze bardziej mieliby przewage.Dzięki temu aktywniejszym graczom łatwiej byłoby dotrzymywać kroku tym którzy są pushowani darmami przez znajomycbh
Na wszystkich ostatnich światach są limity członów w plemieniu i każda ekipa ma zaraz 3,4,5,8 członów ..
Limity członów są bez sensu...
Rok grania na 12 budzikach w ciągu dnia u kilkudziesięciu osób? podziękuję, WO chcą osoby, które nie miały z tym styczności.A podobno Pingwiny robią sabotaż xd
A może by tak wielkie oblężenie??
nieograniczony limit jest bezsensu
najlepszym rozwiązaniem przeciwko masówkom jest ograniczenie możliwości wysyłania wsparcia między plemionami
Obszar | Parametr | Świat 182 |
Prędkość | Świat | 2 |
Jednostki | 0,5 | |
Funkcje Premium | Konto Premium | Tak |
Menedżer Konta | Tak | |
Asystent Farmera | Nie | |
Giełda Premium | Nie | |
Handlarz na rynku | Nie | |
Bonus produkcji | Nie | |
Skracanie czasu budowy | Nie | |
Obniżka kosztów budowy | Nie | |
Jednostki | Rycerz | Tak, wielu |
Łucznicy | Tak | |
Chłopi | Tak | |
Technologia jednostek | Prosta (zbadanie/niezbadane) | |
Budynki | Kościół | Tak |
Wieża strażnicza | Tak | |
Twierdza | Tak | |
Wysyłanie wojsk | Rabowanie surowców | Brak (ataki nie przynoszą surowców) |
Milisekundy | Brak | |
Min. odstęp między komendami | 200ms | |
Zbieractwo | Nie | |
Fake limit | 1% | |
Szlachcic | Rekrutacja | Złote monety |
Maksymalny dystans | 80 pól | |
Plemię | Limit członków | 100 |
Wsparcie tylko do plemienia | Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 7 dniach spędzonych w plemieniu | |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jako odwiedziny | |
System poziomów plemienia | Tak | |
Ochrona graczy | Ochrona początkowa | 7 dni |
Ochrona stosunkiem punktów | 10:1 przez 60 dni | |
Morale | Tak, oparte na punktach graczy i czasie ich dołączenia do gry | |
Noc | 0-8 | |
Wioski | Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich | ok. 1000 pkt |
Burzenie się większych do tego poziomu | Tak | |
Wioski bonusowe | Tak | |
Inne | Flagi | Nie |
Handel | Tylko wymiany rynkowe 1:1 | |
Zapraszanie obok wioski | Nie | |
Przedmiot do przenosin | Nie | |
Zastępstwo | Zostanie włączone po 30 dniach świata | |
Inne | Po 60 dniach - wyłączenie możliwości dołączenia do plemienia Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia (składy zostają zamrożone) | |
Zwycięstwo | System | Epoka Oświecenia |
Warunek | 8 wiosek, nie są objęte systemem morale | |
Start świata | Wstępne logowanie | 3 wrzesień 2022 godziny wieczorne |
Początek gry | 8 wrzesień 2022 godziny okołopołudniowe |