Świat 181/182 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

Lubieżny Mietek

Zwiadowca
Wynik reakcji
204
Zróbcie swiat ktorego nie da sie zamknąć dominacją w ciągu 360dni.

Czyli w ku*** duży, ze spora ilością barbek w środkowych 4 kontynentach.

A nie czekaj, zapomniałem, ze grają tu cymbały ktorzy reflektuja za zamykaniem serwera po 120 dniach grania -,-
 

rutecky

Chłop
Wynik reakcji
0
zaskocze was
181 premium
Brak kościołów
Brak twierdz
Brak wież
Warunek zwycięstwa: Dominacja
 

@Sitek

Chłop
Wynik reakcji
5
#182#

Rycerz - TAK (przydaje się do szybkiego wsparcia)
Łucznicy - NIE
Chłopi - Czy to ma znaczenie (na początku aby)
Kościół - NIE
Wieża - NIE
Twierdza - NIE
Milisekundy- 100 ms (bez ms za łatwo)
Limit członków - 60-70
Wsparcie plemie - Musi być w momencie dotarcia wsparcia
Ataki na plemie - normalnie
Poziomy plemienia - e tam
Barby - bez rozwoju / bez burzenia
Bonusowe - bez znaczenia
Handel - 1:1
Zapraszanie obok wioski - jo - będzie rzeźnia
Przedmiot do przenosin - też byłby spoko
Reszta nie ma znaczenia xD

Na pewno byłaby to kopia s125 z uwzględnieniem tego co tam brakowało , może by się człowiek skusił :)
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
1.109
Ilość wiosek barbarzyńskich od kilkudziesięciu światów jest zwiększona i to parokrotnie. Zgodnie z pierwotnymi ustaleniami suma wiosek barbarzyńskich i bonusowych nie powinna przekraczać wartości 0.1. Tak niskiej wartości nie było u nas od wielu lat, Średnio wynosi ona obecnie 0.4-0.5, choć zdarzają się światy gdzie jest ona jeszcze wyższa - na dwóch aktywnych obecnie światach wynosi to 0.6.
To tak gwoli sprostowania "rewelacji" o zmianie z 0.25 na 0.3...

A z tym, że gdybyśmy dali ankietę i każdy by zaznaczył najwyższa wartość (oczywiście poza osobami, które dla przekory zaznaczałyby odwrotnie :D) to oczywiście zgoda :)

Nam chodzi o to, że te swiaty są małe przez co dużo szybciej sie kończą, gdzie są prawie zapełnione 4x4 kontynenty. 6x6 to by było coś x)

4d9768254e.png
 

@Sitek

Chłop
Wynik reakcji
5
Dlatego też nie ma złotej recepty. Zawsze ktoś będzie na coś narzekał :)
Brak zapełnionego świata jest raczej efektem krótkiego ich trwania....gdyby możliwość wygranej wynikała z tego czy z tamtego, a ekipa zaczynająca po roku na kontynencie X miała by szasnę wygrać to może by się to pchało...
Z obserwacji to takie standardy.
Dojdzie jeszcze do tego, że start będzie od np. 2 k pkt co by przyspieszyć grę.
A apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Jak puszczą tak będzie i jakby nie było zawsze ktoś będzie miał jakieś ale :)
"Nie ważne jak się strzela gola, grunt, że zdobyty" to samo się tyczy blaszek, to nie spodziewał bym się trwających światów >360 dni xd
 

AMOK X LUNDSTRAM

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
937
Ilość wiosek barbarzyńskich od kilkudziesięciu światów jest zwiększona i to parokrotnie. Zgodnie z pierwotnymi ustaleniami suma wiosek barbarzyńskich i bonusowych nie powinna przekraczać wartości 0.1. Tak niskiej wartości nie było u nas od wielu lat, Średnio wynosi ona obecnie 0.4-0.5, choć zdarzają się światy gdzie jest ona jeszcze wyższa - na dwóch aktywnych obecnie światach wynosi to 0.6.
To tak gwoli sprostowania "rewelacji" o zmianie z 0.25 na 0.3...

A z tym, że gdybyśmy dali ankietę i każdy by zaznaczył najwyższa wartość (oczywiście poza osobami, które dla przekory zaznaczałyby odwrotnie :D) to oczywiście zgoda :)
w formie eksperymentu wypełnijcie wszystkie kontynenty barburkami :* 1661432980396.png
 

Wasyl1

Miecznik
Wynik reakcji
159
182

kościoł-Nie
twierdza-Nie
wieża-Nie
Wsparcie tylko do plemienia-Tak
Ochrona poczatkowa - Tak
Ochrona stosunkiem punktów - Nie
Morale - Nie
Handel - Nie
Milisekundy - 100 (wylaczcie opcje karety z automatu!)
Zapraszanie obok wioski - Tak
Przedmiot do przenosin - Tak
Ataki na członków plemienia - Nie
Limit członków - 60
Zastepstwo - Tak
Zwycięstwo - Dominacja 70% w swoich rekach
Wstępne logowanie - tak
Wioski bonusowe - tak
 

obserwwator

Chłop
Wynik reakcji
0
I w jaki sposób ma to działać niby przeciwko masowym koalicją? Świat 163 pokazał, że ludzie nawet nie znają ustawień, zamykasz świat i nagle przez wiadomość o zamknięciu świata masa dowiaduję się, że to już. Uważasz, że wybranie x osób po 60 dniach jest dobrym ustawieniem czy rozwiązaniem? Zakładasz w momencie jak ludzie mają 10 wiosek+- na podstawie aktualnej aktywności czy też takiej z poprzednich światów, że będą grali kolejne 360dni świata i nie dojedzie ich życie realne czy po prostu im się nie znudzi. Troszkę słaba opcja jak dla mnie i mocny efekt RNG, której ekipie dopiszę więcej czasu irl na wybranym składzie.

Najgorzej chyba jak trafi się kret i będzie trzeba tolerować do końca świata, a potem jeszcze blachę dostanie xd
Najlepiej startować jak Wy w 3 plemiona pod jedną ekipą tworząc na start motłoch w ilości ponad 200 osób. Do tego od startu mieć dogadane 2-3 sojusze, nie wspominam o kontach darmach. Co sumarycznie daje minimum 300-400 osób automatycznie zmuszając inne plemiona na danym świecie do dogadania się i próby walki z Wami. W pojedynkę nawet zgrane plemiona nie mają szans na to przeciwko takiej masie.

Jeśli chodzi o kreta to wystarczy, żeby była możliwość atakowania członków swojego plemienia i jeśli takowy się trafi to wtedy siłowo go przejmujesz i po kłopocie
 
Wynik reakcji
6.956
Najlepiej startować jak Wy w 3 plemiona pod jedną ekipą tworząc na start motłoch w ilości ponad 200 osób. Do tego od startu mieć dogadane 2-3 sojusze, nie wspominam o kontach darmach. Co sumarycznie daje minimum 300-400 osób automatycznie zmuszając inne plemiona na danym świecie do dogadania się i próby walki z Wami. W pojedynkę nawet zgrane plemiona nie mają szans na to przeciwko takiej masie.

Jeśli chodzi o kreta to wystarczy, żeby była możliwość atakowania członków swojego plemienia i jeśli takowy się trafi to wtedy siłowo go przejmujesz i po kłopocie
Mocne słowa jak na kogoś z multikonta, pisząc wymyślone historie.
Nigdy nie startowaliśmy na 3 plemiona, a jedynie świat 169 na dwa CSA+KUZYNI mówiąc od początku, że gramy razem do grobowej deski.
Owszem, mogło być 200 osób, zazwyczaj to członu, który jest rozwiązywany po miesiącu czasu są dodawane osoby, które zarabiają pp i tyle gdzie przeciwne ekipy potrafią mieć 300 osób i fuzjować kolejne 200 na drugim końcu świata, a co do sojuszy co ty za bzdety piszesz, nigdy ale to nigdy nie zawarliśmy sojuszu przed startem czy też w pierwszym etapie rozgrywki, sojusze są zawieranie w odpowiedzi na politykę drugiego pretendenta do wygrania świata i tyle.
1661445743418.png
Super, że zapewne jesteś kimś z syndromem sztokholmskim przez złą konfideracje ale zapewne jesteś z tych 'ogarniętej' ekipy, która pewnie jest tylko i wyłącznie uważana za taką przez was samych ale proponuję coś zmienić w sobie czy swoim nastawieniu, a nie tłumaczyć sobie bajkami wyssanymi z palca swoje niepowiedzenia w grze przeglądarkowej.

W końcu napisałeś to co myślisz Dorek.
Widzisz? sprowadziłeś mnie na dobrą drogę.
 
Status
Zamknięty.
Do góry