Świat 181/182 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

Polakumie

Chłop
Wynik reakcji
11
Ilość wiosek barbarzyńskich od kilkudziesięciu światów jest zwiększona i to parokrotnie. Zgodnie z pierwotnymi ustaleniami suma wiosek barbarzyńskich i bonusowych nie powinna przekraczać wartości 0.1. Tak niskiej wartości nie było u nas od wielu lat, Średnio wynosi ona obecnie 0.4-0.5, choć zdarzają się światy gdzie jest ona jeszcze wyższa - na dwóch aktywnych obecnie światach wynosi to 0.6.
To tak gwoli sprostowania "rewelacji" o zmianie z 0.25 na 0.3...

A z tym, że gdybyśmy dali ankietę i każdy by zaznaczył najwyższa wartość (oczywiście poza osobami, które dla przekory zaznaczałyby odwrotnie :D) to oczywiście zgoda :)
a moze poporstu dajcie 2-3 wioski na start ;)
 

DawwwwwwwidQ

Pikinier
Wynik reakcji
71
Niemcy lata świetlne przed Polską :(
Ciężko się nie zgodzić, jak takiemu Panu Niemcowi kończy się bonus o 9, to 2h przed, o 7 gdy wstaje do pracy/szkoły sobie skontroluje wioseczki. Tymczasem jeżeli Panu Polakowi kończy się bonus o 7 to gdyby chciał 2h przed skontrolować wioseczki to musiałby wstać o 5.
Support chyba dalej żyje w przekonaniu, że w Niemczech wszyscy pracują w usługach, więc chodzą do pracy o 9, a Polska to jedna wielka fabryka gdzie wszyscy wstają o 4, max 5, więc nigdy nie mamy bonusu do 9/10
 

Jot23

Pikinier
Wynik reakcji
163
Zgadza się brak milisekund to utrudnienie w obronie. Wsparcie weryfikowane w chwili dojścia też. Taki świat to drżenie o wioskę od początku, częste zwroty akcji w postaci przełamywania frontów i kontrofensywy.

Po prostu nudzi mnie już ten sam schemat z middle game polegającym na żmudnym kopaniu się po kostkach aż któraś ze stron się zmęczy bez większych ruchów na mapie.

Od dłuższego czasu kolejne zmiany prowadzą grę w stronę przewagi obrońcy i zabijają moim zdaniem fun.

Dlatego życzyłbym sobie ustawień premiujących ryzyko i atak:)
 

Emixx

SŁODZIAK ♥
Wynik reakcji
2.862
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 1.500, jednak nie więcej niż 750.000 na ostatnie 24h
@kmic DEJ NO
 

Clara Kaminari

Szlachcic
Wynik reakcji
8.528
Nie rozumiem, jak można być orędownikiem braku MSów. Przecież w praktyce to jest po prostu ucinanie podstawowych mechanik gry xd
Bo żyjemy w czasach gdzie różne skrypty są ogólnodostępne dla większości graczy, z każdym światem masz coraz większy wysyp ludzików co do milisekundy za pierwszym razem dogrywają - brak ms to najskuteczniejszy sposób żeby takich delikwentów ukrócić
 

ANIMOWANA DZIEWCZYNKA

ALFONS STEFANÓW
Wynik reakcji
4.406
Brak ms to ukłon w stronę agresorów. Powinny raz na jakiś czas wychodzić światy, gdzie osoby grające aktywnie i ryzykownie są nagradzane. Taka gra sprawia największą frajdę, a nie wchodzenie 2x na dzień i klepanie deffa.

Brak morali, brak ms, brak chłopów, brak rycerzy i brak wieży - takie ustawienia chętnie bym zobaczył.
 

Frezee

Szlachcic
Wynik reakcji
3.923
Brak ms to ukłon w stronę agresorów. Powinny raz na jakiś czas wychodzić światy, gdzie osoby grające aktywnie i ryzykownie są nagradzane. Taka gra sprawia największą frajdę, a nie wchodzenie 2x na dzień i klepanie deffa.

Brak morali, brak ms, brak chłopów, brak rycerzy i brak wieży - takie ustawienia chętnie bym zobaczył.
jeszcze 3 lvl techy dla utrudnienia
 
Wynik reakcji
321
Zgadza się brak milisekund to utrudnienie w obronie. Wsparcie weryfikowane w chwili dojścia też. Taki świat to drżenie o wioskę od początku, częste zwroty akcji w postaci przełamywania frontów i kontrofensywy.

Po prostu nudzi mnie już ten sam schemat z middle game polegającym na żmudnym kopaniu się po kostkach aż któraś ze stron się zmęczy bez większych ruchów na mapie.

Od dłuższego czasu kolejne zmiany prowadzą grę w stronę przewagi obrońcy i zabijają moim zdaniem fun.

Dlatego życzyłbym sobie ustawień premiujących ryzyko i atak:)

A tam utrudnienie, gra się więcej na odbitki po prostu. Jeżeli szlachta jest na monety to nie ma problemu.
Tak jak się nad tym teraz zastanowię to chyba było by to idealne ustawienie pod mój styl obrony xD
 

awek.

Łucznik
Wynik reakcji
476
Ciężko się nie zgodzić, jak takiemu Panu Niemcowi kończy się bonus o 9, to 2h przed, o 7 gdy wstaje do pracy/szkoły sobie skontroluje wioseczki. Tymczasem jeżeli Panu Polakowi kończy się bonus o 7 to gdyby chciał 2h przed skontrolować wioseczki to musiałby wstać o 5.
Support chyba dalej żyje w przekonaniu, że w Niemczech wszyscy pracują w usługach, więc chodzą do pracy o 9, a Polska to jedna wielka fabryka gdzie wszyscy wstają o 4, max 5, więc nigdy nie mamy bonusu do 9/10

Dlatego wstając o 8 będę czasami myśleć nad losem nieszczęśników którzy nadal przekładają grę nad swój sen ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry