Świat 181/182 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

PjetreQ

Łucznik
Wynik reakcji
495
Zróbcie swiat ktorego nie da sie zamknąć dominacją w ciągu 360dni.

Czyli w ku*** duży, ze spora ilością barbek w środkowych 4 kontynentach.

A nie czekaj, zapomniałem, ze grają tu cymbały ktorzy reflektuja za zamykaniem serwera po 120 dniach grania -,-
Ale wszystkie światy z dominacją są szablonowe, między 6 a 8 miesiącem gry pęka linia frontu i przeradza się to w branie darm, dlatego światy są z warunkiem 360 dni, nawet na tym 84 który był kilkukrotnie większy był ten sam szablon, tylko później było półtora roku żmudnego bicia dominacji na kontach widmach, ciekawy jest tylko early i middle game, później przejmowanie ludzi którzy skończyli grę.
 
Wynik reakcji
1.604
Ale wszystkie światy z dominacją są szablonowe, między 6 a 8 miesiącem gry pęka linia frontu i przeradza się to w branie darm, dlatego światy są z warunkiem 360 dni, nawet na tym 84 który był kilkukrotnie większy był ten sam szablon, tylko później było półtora roku żmudnego bicia dominacji na kontach widmach, ciekawy jest tylko early i middle game, później przejmowanie ludzi którzy skończyli grę.
I wtedy wchodzi PjetereQ, cały na biało :V
 

Jot23

Pikinier
Wynik reakcji
163
181 bez wieży. Teraz tylko jeszcze brak ms i wsparcie weryfikowane w momencie wysłania a odsyłane w momencie opuszczenia plemienia i mamy dynamiczny ofensywny świat gdzie będzie łatwiej podbijać/odbijać niż bunkrować.
 

Lubieżny Mietek

Zwiadowca
Wynik reakcji
204
Ale wszystkie światy z dominacją są szablonowe, między 6 a 8 miesiącem gry pęka linia frontu i przeradza się to w branie darm, dlatego światy są z warunkiem 360 dni, nawet na tym 84 który był kilkukrotnie większy był ten sam szablon, tylko później było półtora roku żmudnego bicia dominacji na kontach widmach, ciekawy jest tylko early i middle game, później przejmowanie ludzi którzy skończyli grę.

Trochę racji, ale tam świat był jednak dużo dużo większy, sam zacząłem tam na k69.
Ten ciekawy etap, o którym piszesz trwał jakieś 1,5 roku, później było zbieranie darm od Federacji.

Reasumując, ktoś ma jakiś pomysł co zrobić by na jeden serwer ściągnąć więcej niż 5k graczy i by ten ciekawy etap trwał dłużej?

Ostatnie serwery wyglądają tak że wjeżdża jedną duża ekipa na serwer, ogarnia się po 3-4 miesiącach i już wiadomo kto zamyka go z blachą. Nuda.
 

awek.

Topornik
Wynik reakcji
417
Niemcy mają całkiem niezłe ustawienia świata NON premium:
Prędkość: 1.6
Kościół: TAK
MS: Brak

Zasięg grubasa: 30 pól
0.75 wiosek barbarek na 1 wioskę gracza
Bonus: 0 - 9
Plemię: 15 osób, tutaj wyczuwam burzę z piorunami gdyby coś takiego u nas powstało, ale kiedyś spróbować trzeba :D
Warunki zwycięstwa: wojny runiczne, to akurat można by zamienić na dominacje.

Niemcy lata świetlne przed Polską :(
 

Damianosbananos

Zwiadowca
Wynik reakcji
20
ObszarParametrŚwiat 181
PrędkośćŚwiat2.0
Jednostki0,5
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraTak
Giełda PremiumTak
Handlarz na rynkuTak
Bonus produkcjiTak
Skracanie czasu budowyTak
Obniżka kosztów budowyTak
JednostkiRycerzTak, system wielu
ŁucznicyTak
ChłopiTak
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNie
Wieża strażniczaNie
TwierdzaTak
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczone
Milisekundy100ms
Min. odstęp między komendami?
Zbieractwotak
Fake limit1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans?
PlemięLimit członków50
Wsparcie tylko do plemienianie
Ataki na członków plemieniatak
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni
Ochrona stosunkiem punktów40:1
Moralebrak
Noc23-8
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskichdo 3k, wieksza ilosc wiosek barbarzynskich
Burzenie się większych do tego poziomunie
Wioski bonusowetak, wieksza ilosc
InneFlagiTak
Handeloferty 1:1
Zapraszanie obok wioskiTak
Przedmiot do przenosinTak
 
Wynik reakcji
6.901
181 bez wieży. Teraz tylko jeszcze brak ms i wsparcie weryfikowane w momencie wysłania a odsyłane w momencie opuszczenia plemienia i mamy dynamiczny ofensywny świat gdzie będzie łatwiej podbijać/odbijać niż bunkrować.
Jot ty żyjesz i nawet dobrze prawisz, ale brak msów zabija troszkę graczy, szczególnie tych 'niedzielnych' i jak się trafi obok takiego gość z dziwnymi narzędziami to nie ma na to odpowiedzi.

ObszarParametrŚwiat 181
PrędkośćŚwiat2.0
Jednostki0,5
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraTak
Giełda PremiumTak
Handlarz na rynkuTak
Bonus produkcjiTak
Skracanie czasu budowyTak
Obniżka kosztów budowyTak
JednostkiRycerzTak, system wielu
ŁucznicyTak
ChłopiTak
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNie
Wieża strażniczaNie
TwierdzaTak
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczone
Milisekundy100ms
Min. odstęp między komendami?
Zbieractwotak
Fake limit1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans?
PlemięLimit członków50
Wsparcie tylko do plemienianie
Ataki na członków plemieniatak
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni
Ochrona stosunkiem punktów40:1
Moralebrak
Noc23-8
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskichdo 3k, wieksza ilosc wiosek barbarzynskich
Burzenie się większych do tego poziomunie
Wioski bonusowetak, wieksza ilosc
InneFlagiTak
Handeloferty 1:1
Zapraszanie obok wioskiTak
Przedmiot do przenosinTak

Jakoś nie przekonuja mnie światy premium 2x jak ktoś inwestuje pp totalnie dominuje osobę bez pp, zwiększona prędkość pasuje do światów bez premki.
 
Status
Zamknięty.
Do góry