Emixx
SŁODZIAK ♥
- Wynik reakcji
- 2.862
Ahh, wait, to juz na 178 tyle, że bez czarodziejaSzlachic zawsze zbija popa do 20
Noi wiadomo, Czarodziej w wiosce
Ahh, wait, to juz na 178 tyle, że bez czarodziejaSzlachic zawsze zbija popa do 20
Noi wiadomo, Czarodziej w wiosce
30dni po starcia świata wyłaczona zostanie możliwość opuszczania plemienia i dodajmy tutaj małe utrudnienie zamiast wierz dajmy kościoły i 15 poziomów technologi na s 180
Obszar Parametr Świat 180 Prędkość Świat 1 Jednostki 1 Funkcje Premium Konto Premium Tak Menedżer Konta Tak Asystent Farmera Nie Giełda Premium Nie Handlarz na rynku Nie Bonus produkcji Nie Skracanie czasu budowy Nie Obniżka kosztów budowy Nie Jednostki Rycerz Tak, wielu Łucznicy Tak Chłopi Nie Technologia jednostek Technologia (10 poziomów) Budynki Kościół Tak Wieża strażnicza Tak Twierdza Nie Wysyłanie wojsk Rabowanie surowców Nieograniczone Milisekundy Tak Min. odstęp między komendami 50ms Zbieractwo Tak Fake limit 2% Szlachcic Rekrutacja Złote monety Maksymalny dystans 40 pól Plemię Limit członków 40 Wsparcie tylko do plemienia Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystejAtaki na członków plemienia Traktowane jako odwiedziny System poziomów plemienia Tak Ochrona graczy Ochrona początkowa 7 dni Ochrona stosunkiem punktów 1/20 - 30 dni Morale Tak, oparte na punktach Noc 0-7 Wioski Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 2000 Burzenie się większych do tego poziomu Nie Wioski bonusowe Tak Inne Flagi Nie Handel Tylko wymiany rynkowe 1:1 Zapraszanie obok wioski Nie Przedmiot do przenosin Nie Zastępstwo Zostanie włączone po 30 dniach świata Inne --- Zwycięstwo System Dominacja Warunek 80% Start świata Wstępne logowanie 25 czerwca 2022 godziny wieczorne Początek gry 30 czerwca 2022 godziny okołopołudniowe
Dodatkowe parametry świata 180:
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata,
- 90 dni po starcie świata wyłączona zostanie możliwość opuszczania plemienia - nie będzie można zatem wyjść z plemienia ani zostać z niego wyrzuconym, nie będzie też możliwości jego rozwiązania. Osoby, które w momencie wprowadzenia tej zmiany będą bez plemienia, będą mogły dołączyć do istniejących (jeśli będą w nich wolne miejsca) lub założyć nowe (ale siłą rzeczy w jego skład będą mogły wejść tylko te osoby, które będą bez plemienia), które oczywiście też będzie podlegało tej regule.
a może wyłączenie toporników, lk i ck ? bedziemy się klepać pikamiOpóźnienie startu o dwa miesiące, a najlepiej jego brak
Mogę ci zamówić rundkę szybkich ze zbijanym popem 4-5 jak chceszSzlachic zawsze zbija popa do 20
Noi wiadomo, Czarodziej w wiosce
nie mam czasu, ostatnio spotykam ludzi lgbt + dowiedzialem sie ze jest swingers club w kryspinowieMogę ci zamówić rundkę szybkich ze zbijanym popem 4-5 jak chcesz
Ten zakaz opuszczania plemienia się przewija w wielu postach i nie bez powodu - podbijam, bo sam mam ochotę zagrać w jakimś mniejszym gronie bez widma zniknięcia na mapie w natłoku ekip kilkuczłonowych(przez to wiele składów dokopotowuje sobie randomy, kusi się na rekrutację z mapy - potem kosy, sprzedawanie info i inne takie zryte akcje). Dobrze, jeśli to "robialne", gdyby była możliwość wyproszenia gracza przez założyciela(albo po prostu wypraszania, byle gracz sam nie mógł odejść) i do tego myk z blokowaniem wysyłania wsparcia przez 72h od momentu dołączenia do plemienia by zmiana strony staje się trudniejsza xdBez funkcji pp : zakaz opuszczania plem, 80 os na plem, wsparcie tylko do plem i moge grac ) reszta bez znaczenia