Świat 179/180 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

Vejder 91

Zwiadowca
Wynik reakcji
283
ObszarParametrŚwiat 180
PrędkośćŚwiat1
Jednostki1
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraNie
Giełda PremiumNie
Handlarz na rynkuNie
Bonus produkcjiNie
Skracanie czasu budowyNie
Obniżka kosztów budowyNie
JednostkiRycerzTak, wielu
ŁucznicyTak
ChłopiNie
Technologia jednostekTechnologia (10 poziomów)
BudynkiKościółTak
Wieża strażniczaTak
TwierdzaNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczone
MilisekundyTak
Min. odstęp między komendami50ms
ZbieractwoTak
Fake limit2%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans40 pól
PlemięLimit członków40
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Ataki na członków plemieniaTraktowane jako odwiedziny
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni
Ochrona stosunkiem punktów1/20 - 30 dni
MoraleTak, oparte na punktach
Noc0-7
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2000
Burzenie się większych do tego poziomuNie
Wioski bonusoweTak
InneFlagiNie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNie
Przedmiot do przenosinNie
ZastępstwoZostanie włączone po 30 dniach świata
Inne---
ZwycięstwoSystemDominacja
Warunek80%
Start świataWstępne logowanie25 czerwca 2022 godziny wieczorne
Początek gry30 czerwca 2022 godziny okołopołudniowe

Dodatkowe parametry świata 180:
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata,
- 90 dni po starcie świata wyłączona zostanie możliwość opuszczania plemienia - nie będzie można zatem wyjść z plemienia ani zostać z niego wyrzuconym, nie będzie też możliwości jego rozwiązania. Osoby, które w momencie wprowadzenia tej zmiany będą bez plemienia, będą mogły dołączyć do istniejących (jeśli będą w nich wolne miejsca) lub założyć nowe (ale siłą rzeczy w jego skład będą mogły wejść tylko te osoby, które będą bez plemienia), które oczywiście też będzie podlegało tej regule.
30dni po starcia świata wyłaczona zostanie możliwość opuszczania plemienia i dodajmy tutaj małe utrudnienie zamiast wierz dajmy kościoły i 15 poziomów technologi na s 180
 
Wynik reakcji
2.804
180
Prędkość świata 2 (surka 4800 na 30)
Prędkość jednostek 1 (1 x prędkość świata = taran 15 min na pole)
Brak twierdzy, kościoła, łuków, rycka.
Technologia prosta zb/nzb.
Grube - złote monety.
Milisekundy: odstęp 50ms
Plemię 60 osób + wsparcie w momencie wyjścia (weryfikacja czy jest się w plemieniu) aby zminimalizować kosy etc.
Można wrzucić ograniczoną farmę (da to boosta tym, którym serio chce się klikać). Ograniczona to i tak 'staranie' się 5 dni. Potem ten limit farmisz kilkoma atakami a przy 3-5 wioskach to w sumie już nie patrzysz na tą farmę :)
Ataki na swoich - odwiedziny.
Bonus 0-7

Co do zapraszania itp. Jedynie start wspólny przez wstęp będąc w jednym plemieniu. 0 itemów, 0 linków i innego gówna

Pozdrawiam
 

Quetzelcoatlus

Pikinier
Wynik reakcji
153
180:
Inny warunek zwycięstwa niż Dominacja
Randomizer do ataków (Antytiming)
Brak milisekund
Rycerz ze starymi przedmiotami
Zamrażanie plemion


Ja rozumiem, że 'wszystkim' się podobają populistyczne ustawienia i fajnie, jeśli to będzie to 'standard', ale od czasu do czasu można by sobie przypomnieć jak brzmi dźwięk pękającej... struny głosowej forumowiczów.
 

Black-night

Chłop
Wynik reakcji
0
Ustawienia jak na 178 zakaz opuszczania plemion po 30 dniach wioski koczownicze i barby więcej ich i większe odległości między graczami i przedewszystkim dajcie chociaż raz przedmioty dla rycka na św bez farmy
 
Wynik reakcji
80
Światy 179 i 180 już niebawem - powiedz nam co chciałbyś na nich zobaczyć! - wiadomosc na glownej plemion
chcialbym zobaczyc powrot .PSU. i jego wysmienitych kronik na yt
 

30MATRIX30

Chłop
Wynik reakcji
5
Ja proponuję aby świat 180 był na zasadzie świata klasyk bez opuszczania plemienia wiadomo też zero farmienia zero zbierania , do podbicia tylko wioski graczy plemię 100 osób bez możliwości wydalania z plemienia nawet po podbiciu gracza (możliwość automatycznego wydalenia z plemienia za 14 dni nie aktywności z możliwością zaproszenia graczy bez plemina fajnie byłoby mieć możliwość dostać przedmiot do przenoszenia oraz dołączenie obok przyjaciela
 

Gaunter o Dim

Chłop
Wynik reakcji
4
Świat 180

Warunek zwycięstwa:
scenariusz wojen runicznych - przejęcie kontroli nad 75% wiosek runicznych na każdym zaludnionym kontynencie i utrzymanie tego stanu przez 30 dni.
Prędkość: 2,5
Prędkość jednostek: 1,25
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale:
tak, oparte na punktach graczy
Handel: oferty rynkowe 1:1 + po pewnym czasie przesyłanie surowców w obrębie plemienia
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 50ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów 20:1 przez 60 dni
Rycerz: Tak, system wielu rycerzy z możliwością rozwoju
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy badań
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt (większe będą się burzyć do okolic tego poziomu) + więcej wiosek barbarzyńskich
Wioski bonusowe: nie
Farmienie:
Ograniczone, wg wzoru:
(dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 2.000, jednak nie więcej niż 100.000 na ostatnie 24h +zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: paczki surowców
Max. dystans szlachcica: 85 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 55
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 30 dni po starcie świata

Dodatkowe uwagi:
-Nowy samouczek
-30 dni po starcie świata zostanie zablokowana możliwość opuszczenia i dołączenia do plemienia [założyciel plemienia może po tym czasie wyrzucić gracza i zaprosić innego pozostającego bez plemienia]
-Brak przedmiotu do przenosin w inwentarzu oraz brak opcji zacznij od nowa w ustawieniach
-edit: brak okresu wstępnego logowania
 

capek8

Chłop
Wynik reakcji
0
Dodajcie wreszcie możliwość przenoszenia punktów premium - tych zdobytych z giełdy pomiędzy kontami.
 

WormeX

Chłop
Wynik reakcji
4
Mam gorącą nadzieję na świat bez farmienia, ale z samym zbieractwem. Ewentualnie powtórkę z 178 z mniejszą prędkością, np. 1,5 albo 1,7, z dużym rozrzutem wiosek.
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.307
Bez funkcji pp : zakaz opuszczania plem, 80 os na plem, wsparcie tylko do plem i moge grac :)) reszta bez znaczenia :p
Ten zakaz opuszczania plemienia się przewija w wielu postach i nie bez powodu - podbijam, bo sam mam ochotę zagrać w jakimś mniejszym gronie bez widma zniknięcia na mapie w natłoku ekip kilkuczłonowych(przez to wiele składów dokopotowuje sobie randomy, kusi się na rekrutację z mapy - potem kosy, sprzedawanie info i inne takie zryte akcje). Dobrze, jeśli to "robialne", gdyby była możliwość wyproszenia gracza przez założyciela(albo po prostu wypraszania, byle gracz sam nie mógł odejść) i do tego myk z blokowaniem wysyłania wsparcia przez 72h od momentu dołączenia do plemienia by zmiana strony staje się trudniejsza xd
Z mojej strony tylko bym dał mniejszy limit graczy do plemienia - 40/50 by każdy się dobrze zastanowił z kim chce grać i czy się ziomek nie wykruszy po tygodniu(plus nie będzie miejsca na darmy, bo każdy slot będzie cenny).
Na koniec z mojego lenistwa i niechęci do farmy - ograniczona a najlepiej brak, niechaj farmią sobie na świecie premium :D
 
Status
Zamknięty.
Do góry