Świat 179/180 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

jacho99

Miecznik
Wynik reakcji
807
Super ten pomysł z brakiem możliwości zmiany plemienia po jakimś czasie sam bym to zagrał , ale co to by były za plemiona bez dobrej zdrady ,dramy, rekrutacji wroga (uczciwe ? :)l
Nuda "_"
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Ten zakaz opuszczania plemienia się przewija w wielu postach i nie bez powodu - podbijam, bo sam mam ochotę zagrać w jakimś mniejszym gronie bez widma zniknięcia na mapie w natłoku ekip kilkuczłonowych(przez to wiele składów dokopotowuje sobie randomy, kusi się na rekrutację z mapy - potem kosy, sprzedawanie info i inne takie zryte akcje). Dobrze, jeśli to "robialne", gdyby była możliwość wyproszenia gracza przez założyciela(albo po prostu wypraszania, byle gracz sam nie mógł odejść) i do tego myk z blokowaniem wysyłania wsparcia przez 72h od momentu dołączenia do plemienia by zmiana strony staje się trudniejsza xd
Z mojej strony tylko bym dał mniejszy limit graczy do plemienia - 40/50 by każdy się dobrze zastanowił z kim chce grać i czy się ziomek nie wykruszy po tygodniu(plus nie będzie miejsca na darmy, bo każdy slot będzie cenny).
Na koniec z mojego lenistwa i niechęci do farmy - ograniczona a najlepiej brak, niechaj farmią sobie na świecie premium :D

dalem 80, bo jak bedzie 40, to rusza na 8 czlonow xD ludzi nie znasz?:D
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.185
Czytam czytam i im dluzej to robie tym bardziej rozumiem dlaczego ta gra umiera . Dasz ludziom wolny wybor to zaglosuja za jakims 2.0 , albo za farma bez ograniczen albo jeszcze wieksze cudo (no farm ale ze zbieractwem xD).

Nie rozumiem dodania tutaj 179 , przeciez zawsze wszystkie testy , wszystkie zmiany i wszystkie nowe funkcje byly testowane na swiatach bez gieldy kosztem grajacych tam osob . Gielda dostanie raczej standard i nie bedzie tam zadnych odchylen od normy.

Brak wyjscia z plemienia da sie obejsc dobrym zarzadzaniem i trzymaniem ludzi poza plemieniem. Ustawienia antymasowkowe? Kartony zawsze znajda sposob na zrobienie 10 czlonow.

Raz bym chcial zobaczyc swiat z wieksza wioska startowa + progresywna predkoscia (cos jak taniejace monety przy odpowiedniej ilosci graczy).

Jezeli bedziecie rozwazac wrzucenie wiezy na swiaty bez gieldy to na starcie palnijcie sobie w leb - dla dobra ogolu.
 

Mc.Arti

Chłop
Wynik reakcji
4

Prędkość
1
Prędkość jednostek1
MoraleNie
BurzenieTak
Czas na cofnięcie handlarza (s.)300
Czas na cofnięcie komendy (s.)600
Ochrona początkujących (dni)5
RycerzTak
ŁucznicyTak
MonetyTak
Max. odległość dla szlachcica90
Limit liczby członków plemienia80


Taki świat jest najlepszy !!!


Wszystkie inne parametry są zbędne łącznie z KP zbytnio rozbudowanym

Gdyby taki świat chodź jeden był, to by więcej graczy grało na nim - bo to system najbardziej sprawiedliwy !!
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.307
dalem 80, bo jak bedzie 40, to rusza na 8 czlonow xD ludzi nie znasz?:D
Fakt xd, ale tak zrobią 4 a przy 8 ciężej będzie deffa rozprowadzać i ogarniać te czlony i taki tribute dla niszczycieli w liczbie członów xd Wiadomix, że idealnie jakby nie było opcji ruszenia obok siebie inaczej niż będąc w jednym plemieniu - wtedy koniec z robieniem X członów na start.
 

Profesor R

Łucznik
Wynik reakcji
588
Szlachic zawsze zbija popa do 20
Noi wiadomo, Czarodziej w wiosce
W mojej opinii takie rozwiązanie mogłoby zepsuć najlepszy element tej gry czyli nieprzewidywalność i kalkulacje. W momencie jak wszystko jest do wyliczenia to gra traci urok. Na prawdziwych wojnach nie da się wszystkiego przewidzieć dlatego szczęście i widełki zbijania popa u grubasa są istotne. :)
 
Wynik reakcji
6.901
Czytam czytam i im dluzej to robie tym bardziej rozumiem dlaczego ta gra umiera . Dasz ludziom wolny wybor to zaglosuja za jakims 2.0 , albo za farma bez ograniczen albo jeszcze wieksze cudo (no farm ale ze zbieractwem xD).

Nie rozumiem dodania tutaj 179 , przeciez zawsze wszystkie testy , wszystkie zmiany i wszystkie nowe funkcje byly testowane na swiatach bez gieldy kosztem grajacych tam osob . Gielda dostanie raczej standard i nie bedzie tam zadnych odchylen od normy.

Brak wyjscia z plemienia da sie obejsc dobrym zarzadzaniem i trzymaniem ludzi poza plemieniem. Ustawienia antymasowkowe? Kartony zawsze znajda sposob na zrobienie 10 czlonow.

Raz bym chcial zobaczyc swiat z wieksza wioska startowa + progresywna predkoscia (cos jak taniejace monety przy odpowiedniej ilosci graczy).

Jezeli bedziecie rozwazac wrzucenie wiezy na swiaty bez gieldy to na starcie palnijcie sobie w leb - dla dobra ogolu.
Nie do końca, warunki wygrania świata (nowe) zawsze są testowane na tych z giełdą. Wielkie Oblężenie, runiczne czy uniwerek wszystko było testowane na giełdowych. Wieże na 99% jestem przekonany, że również ale możliwe, że się mylę więc niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu.
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.454
Po 60 dniach - wyłączenie możliwości dołączenia do plemienia

jak to interpretować ? XD
 

Adalino

Łucznik
Wynik reakcji
1.920
No najwyraźniej ;p
Raczej powinno być "zakaz opuszczania plemienia po upływie 60 dni", ale ja się nikomu w wizję twórczą nie będę wcinał xd
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
No najwyraźniej ;p
Raczej powinno być "zakaz opuszczania plemienia po upływie 60 dni", ale ja się nikomu w wizję twórczą nie będę wcinał xd

To będzie 30 dni później :) Czyli władze plemienia będą miały miesiąc na zdecydowanie czy zostawić finalny skład taki jaki jest, czy jednak go uszczuplić.
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.454
@kmic wypowiedz sie proszę na temat Po 60 dniach - wyłączenie możliwości dołączenia do plemienia
Chodzi o fakt ze wywala kogos z plemienia i taki osobnik juz do konca swiata sam ma grac ? XD

#EDIT:

No ale nie rozumiem trochę tego bo jaka roznica jak i tak juz potem nie bedzie mozna nowych przyjac :p
 

Sqaza

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
63
Zgadzam się z przedmówcą:
180 - w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie się wycofuje
Zwiekszona ilość wiosek barbarzyńskich i większy rozrzut wiosek po mapie
Ograniczone farmienie
Po 150 dniach brak możliwości opuszczenia plemienia. (... ... ...)

180

1.
Przy generowaniu mapy potrzebne są większe odstępy między graczami.
[Odstępy między nimi powinny wypełniać wioski barbarzyńskie i koczownicze.]
Słabe i nudne jest bicie się kontami 10-50 wiosek. Wszyscy pamiętamy konta po 400-1000 wiosek. I bunkry na 20-30 offów ;) Pare lat temu powstał taki nieładny trend tłoczenia wszystkich w kupie na wspólnym starcie, który nie ma nic wspólnego z grą strategiczną, kiedy po wymianie offa gracza z 1 wioska vs gracz z 1 wioska trzeba poświęcić kolejne 3-4 tygodnie na rozpoczęcie i zbudowania pałacu od nowa... Większy odstęp daje to, że na początku ogarnięci gracze sobie poklinują, a bobów się i tak zje ;) Nawet jakby miały być to odstępy po kilka h.

Może limit graczy per kontynent przy starcie? 1000players/1K Może 1500? I tak wystartuje pewnie z 10k. Jeśli zwiększylibyście odstępy, wioski musiałyby rosnąć szybciej i np do 2,5k.

Wiecie jaki byłby efekt? Mniej polityki i ściemniania, więcej grania ze względu na odstępy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry