Ten zakaz opuszczania plemienia się przewija w wielu postach i nie bez powodu - podbijam, bo sam mam ochotę zagrać w jakimś mniejszym gronie bez widma zniknięcia na mapie w natłoku ekip kilkuczłonowych(przez to wiele składów dokopotowuje sobie randomy, kusi się na rekrutację z mapy - potem kosy, sprzedawanie info i inne takie zryte akcje). Dobrze, jeśli to "robialne", gdyby była możliwość wyproszenia gracza przez założyciela(albo po prostu wypraszania, byle gracz sam nie mógł odejść) i do tego myk z blokowaniem wysyłania wsparcia przez 72h od momentu dołączenia do plemienia by zmiana strony staje się trudniejsza xd
Z mojej strony tylko bym dał mniejszy limit graczy do plemienia - 40/50 by każdy się dobrze zastanowił z kim chce grać i czy się ziomek nie wykruszy po tygodniu(plus nie będzie miejsca na darmy, bo każdy slot będzie cenny).
Na koniec z mojego lenistwa i niechęci do farmy - ograniczona a najlepiej brak, niechaj farmią sobie na świecie premium
By trzeba jeszcze ograniczyć możliwość zawierania sojuszy, dzielenia forum itd. Bo tak czy inaczej są masówki z wieloma członamidalem 80, bo jak bedzie 40, to rusza na 8 czlonow xD ludzi nie znasz?
Prędkość | 1 |
Prędkość jednostek | 1 |
Morale | Nie |
Burzenie | Tak |
Czas na cofnięcie handlarza (s.) | 300 |
Czas na cofnięcie komendy (s.) | 600 |
Ochrona początkujących (dni) | 5 |
Rycerz | Tak |
Łucznicy | Tak |
Monety | Tak |
Max. odległość dla szlachcica | 90 |
Limit liczby członków plemienia | 80 |
Fakt xd, ale tak zrobią 4 a przy 8 ciężej będzie deffa rozprowadzać i ogarniać te czlony i taki tribute dla niszczycieli w liczbie członów xd Wiadomix, że idealnie jakby nie było opcji ruszenia obok siebie inaczej niż będąc w jednym plemieniu - wtedy koniec z robieniem X członów na start.dalem 80, bo jak bedzie 40, to rusza na 8 czlonow xD ludzi nie znasz?
W mojej opinii takie rozwiązanie mogłoby zepsuć najlepszy element tej gry czyli nieprzewidywalność i kalkulacje. W momencie jak wszystko jest do wyliczenia to gra traci urok. Na prawdziwych wojnach nie da się wszystkiego przewidzieć dlatego szczęście i widełki zbijania popa u grubasa są istotne.Szlachic zawsze zbija popa do 20
Noi wiadomo, Czarodziej w wiosce
Nie do końca, warunki wygrania świata (nowe) zawsze są testowane na tych z giełdą. Wielkie Oblężenie, runiczne czy uniwerek wszystko było testowane na giełdowych. Wieże na 99% jestem przekonany, że również ale możliwe, że się mylę więc niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu.Czytam czytam i im dluzej to robie tym bardziej rozumiem dlaczego ta gra umiera . Dasz ludziom wolny wybor to zaglosuja za jakims 2.0 , albo za farma bez ograniczen albo jeszcze wieksze cudo (no farm ale ze zbieractwem xD).
Nie rozumiem dodania tutaj 179 , przeciez zawsze wszystkie testy , wszystkie zmiany i wszystkie nowe funkcje byly testowane na swiatach bez gieldy kosztem grajacych tam osob . Gielda dostanie raczej standard i nie bedzie tam zadnych odchylen od normy.
Brak wyjscia z plemienia da sie obejsc dobrym zarzadzaniem i trzymaniem ludzi poza plemieniem. Ustawienia antymasowkowe? Kartony zawsze znajda sposob na zrobienie 10 czlonow.
Raz bym chcial zobaczyc swiat z wieksza wioska startowa + progresywna predkoscia (cos jak taniejace monety przy odpowiedniej ilosci graczy).
Jezeli bedziecie rozwazac wrzucenie wiezy na swiaty bez gieldy to na starcie palnijcie sobie w leb - dla dobra ogolu.
No że do innego plemienia już nie dołączysz ;p
No najwyraźniej ;p
Raczej powinno być "zakaz opuszczania plemienia po upływie 60 dni", ale ja się nikomu w wizję twórczą nie będę wcinał xd
180 - w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie się wycofuje
Zwiekszona ilość wiosek barbarzyńskich i większy rozrzut wiosek po mapie
Ograniczone farmienie
Po 150 dniach brak możliwości opuszczenia plemienia. (... ... ...)