Świat 179/180 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

Sqaza

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
52
Zgadzam się z przedmówcą:
180 - w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie się wycofuje
Zwiekszona ilość wiosek barbarzyńskich i większy rozrzut wiosek po mapie
Ograniczone farmienie
Po 150 dniach brak możliwości opuszczenia plemienia. (... ... ...)

180

1.
Przy generowaniu mapy potrzebne są większe odstępy między graczami.
[Odstępy między nimi powinny wypełniać wioski barbarzyńskie i koczownicze.]
Słabe i nudne jest bicie się kontami 10-50 wiosek. Wszyscy pamiętamy konta po 400-1000 wiosek. I bunkry na 20-30 offów ;) Pare lat temu powstał taki nieładny trend tłoczenia wszystkich w kupie na wspólnym starcie, który nie ma nic wspólnego z grą strategiczną, kiedy po wymianie offa gracza z 1 wioska vs gracz z 1 wioska trzeba poświęcić kolejne 3-4 tygodnie na rozpoczęcie i zbudowania pałacu od nowa... Większy odstęp daje to, że na początku ogarnięci gracze sobie poklinują, a bobów się i tak zje ;) Nawet jakby miały być to odstępy po kilka h.

Może limit graczy per kontynent przy starcie? 1000players/1K Może 1500? I tak wystartuje pewnie z 10k. Jeśli zwiększylibyście odstępy, wioski musiałyby rosnąć szybciej i np do 2,5k.

Wiecie jaki byłby efekt? Mniej polityki i ściemniania, więcej grania ze względu na odstępy.
 

aveiro17

Chłop
Wynik reakcji
0
Wiosek barbarzyńskich przy prędkości 1 powinno być 2-3 razy więcej bo inaczej nie będzie co farmić skoro jest bez limitu i nawet zbieractwo nie nadrobi tego ,i na początku świat będzie się długo ciągnął żeby zrobić grube
 

Adalino

Łucznik
Wynik reakcji
1.883
Zgadzam się z przedmówcą:


180

1.
Przy generowaniu mapy potrzebne są większe odstępy między graczami.
[Odstępy między nimi powinny wypełniać wioski barbarzyńskie i koczownicze.]
Słabe i nudne jest bicie się kontami 10-50 wiosek. Wszyscy pamiętamy konta po 400-1000 wiosek. I bunkry na 20-30 offów ;) Pare lat temu powstał taki nieładny trend tłoczenia wszystkich w kupie na wspólnym starcie, który nie ma nic wspólnego z grą strategiczną, kiedy po wymianie offa gracza z 1 wioska vs gracz z 1 wioska trzeba poświęcić kolejne 3-4 tygodnie na rozpoczęcie i zbudowania pałacu od nowa... Większy odstęp daje to, że na początku ogarnięci gracze sobie poklinują, a bobów się i tak zje ;) Nawet jakby miały być to odstępy po kilka h.

Może limit graczy per kontynent przy starcie? 1000players/1K Może 1500? I tak wystartuje pewnie z 10k. Jeśli zwiększylibyście odstępy, wioski musiałyby rosnąć szybciej i np do 2,5k.

Wiecie jaki byłby efekt? Mniej polityki i ściemniania, więcej grania ze względu na odstępy.
To w sumie można by wprowadzić na każdym świecie
 

rotescorp

Szlachcic
Wynik reakcji
2.740
Raz bym chcial zobaczyc swiat z wieksza wioska startowa + progresywna predkoscia (cos jak taniejace monety przy odpowiedniej ilosci graczy).

dawniej wioska startowa miała chyba 116 pkt więc to da sie zrobić. na Szybkich plemionach są rundy gdzie gracze zaczynają z wioską 10k.

Ogólnie z tego co widzę to zatrważająca część osób chce podkręcać prędkość tylko ja się pytam po co? Światy i tak realnie trwają teraz pół roku a potem zaczyna się dojadanie przegranego plemienia. Chcecie skrócić ten czas do 3 miesięcy?

Zresztą zamiast przyspieszać świat można by było po prostu ustanowić wioskę startową na poziomie 1.000 pkt czy nawet 2.000 zamiast kombinować z ustawieniami.
Zwróćcie też uwagę, że iloczyn prędkości świata do prędkości jednostek na zwykłych światach zawsze wynosić 1.
Na świecie 172 macie ogólną prędkość świata podkręconą do 1,28 a w każdym innym przypadku jest to na trwających obecnie światach jest to 1.

propozycje w których iloczyn przekracza 2 to od razu można wrzucić do kosza albo liczyć, że wystartuje jakiś Special :)
 

Sqaza

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
52
Wystarczy że kuźnia nie będzie stawiać się tydzień na x1.
Resztę sobie ogarniemy sami.
 
Wynik reakcji
79
180:
Inny warunek zwycięstwa niż Dominacja
Randomizer do ataków (Antytiming)
Brak milisekund
Rycerz ze starymi przedmiotami
Zamrażanie plemion


Ja rozumiem, że 'wszystkim' się podobają populistyczne ustawienia i fajnie, jeśli to będzie to 'standard', ale od czasu do czasu można by sobie przypomnieć jak brzmi dźwięk pękającej... struny głosowej forumowiczów.
Hej @kmic nie wiem, czy się zasugerowaliście, ale fajnie, że trochę wyczerpaliście moją listę propozycji. Czy mogę liczyć, że reszta do odhaczenia jakoś na następnych światach? <3
 

bartezFCB

Topornik
Wynik reakcji
717
dawniej wioska startowa miała chyba 116 pkt więc to da sie zrobić. na Szybkich plemionach są rundy gdzie gracze zaczynają z wioską 10k.

Ogólnie z tego co widzę to zatrważająca część osób chce podkręcać prędkość tylko ja się pytam po co? Światy i tak realnie trwają teraz pół roku a potem zaczyna się dojadanie przegranego plemienia. Chcecie skrócić ten czas do 3 miesięcy?

Zresztą zamiast przyspieszać świat można by było po prostu ustanowić wioskę startową na poziomie 1.000 pkt czy nawet 2.000 zamiast kombinować z ustawieniami.
Zwróćcie też uwagę, że iloczyn prędkości świata do prędkości jednostek na zwykłych światach zawsze wynosić 1.
Na świecie 172 macie ogólną prędkość świata podkręconą do 1,28 a w każdym innym przypadku jest to na trwających obecnie światach jest to 1.

propozycje w których iloczyn przekracza 2 to od razu można wrzucić do kosza albo liczyć, że wystartuje jakiś Special :)

To raczej doprowadzi, że więcej śmiałków będzie robić jeszcze więcej darm a jak startowa wioska będzie miała 2k to już w ogóle będzie patologia
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
11.507
Hej @kmic nie wiem, czy się zasugerowaliście, ale fajnie, że trochę wyczerpaliście moją listę propozycji. Czy mogę liczyć, że reszta do odhaczenia jakoś na następnych światach? <3

Zrobiliśmy prawie wszystko co się dało :) Rycerz ze starymi przedmiotami jest od lat wycofany (choć - zgodnie z ankietą widoczną w grze - powrócił pomysł jego wskrzeszenia), zaś randomizer do ataków na chwilę obecną nie wchodzi w grę na "normalnych" światach.
A brak milisekund zapewne będzie przy jakiejś okazji :)
 

Adalino

Łucznik
Wynik reakcji
1.883
@kmic
Dodacie coś ciekawego w kategorii "Inne" na 179? bo np. te całe "Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia" wydaje się interesujące
 

rotescorp

Szlachcic
Wynik reakcji
2.740
@kmic czemu na każdym świecie giełdowym jest opcja zapraszania graczy obok siebie oraz przedmiot do przenosin a na światach bez giełdy ta opcja w ciągu ostatniego roku była tylko na świecie 174?
 

nnenek132

Chłop
Wynik reakcji
7
Mogli by wrzucić na 179 to ze wsparciem dopiero po 3 dniach.

I dalej czekam na świat z regułą zagrody.
 

Machales

Chłop
Wynik reakcji
24
No to czekamy na kolejne światy xd

W moim osobistym odczuciu już dawno aż takiego g... nie wypuścili jak s180 - szkoda, czekałem na ten świat :/

Kolejny z no limit farmą i szansą na normalne pozostałe ustawienia pewnie za 6-8 miesięcy :/
 

wovi

Chłop
Wynik reakcji
5
Zrobiliśmy prawie wszystko co się dało :) Rycerz ze starymi przedmiotami jest od lat wycofany (choć - zgodnie z ankietą widoczną w grze - powrócił pomysł jego wskrzeszenia), zaś randomizer do ataków na chwilę obecną nie wchodzi w grę na "normalnych" światach.
A brak milisekund zapewne będzie przy jakiejś okazji :)
Mógł byś proszę wrzucić w innej na #179, w inne ze wsparcie dopiero można wysyłać po x dniach? Światy z wieża powinny mieć jakieś utrudnienie ^^
 

Szari.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.515
Mógł byś proszę wrzucić w innej na #179, w inne ze wsparcie dopiero można wysyłać po x dniach? Światy z wieża powinny mieć jakieś utrudnienie ^^

Nie no izi , teraz gieldowe maja utrudnienie bo jednak trzeba byc w momencie dotarcia deffa w jednym plemieniu , nie moze byc za latwo xD

8 czlonow , dobre zarzadanie ludzmi i deffowanie wszystkego jak wieza pokaze czerwone , moze byc latwiej?
A ty biedaku cebulaku masz zablokowane plemie po 60 dniach i jeszcze musisz techy do 10 badac , i jakies wioski runiczne masz a do tego nie mozesz sie ustawic jak chcesz bo DARMY !!!!!!!!
 

boh12prawdziwy

NADCIĄGA SZTORM
Wynik reakcji
35.674
@kmic czemu na każdym świecie giełdowym jest opcja zapraszania graczy obok siebie oraz przedmiot do przenosin a na światach bez giełdy ta opcja w ciągu ostatniego roku była tylko na świecie 174?
Bo ci nieudacznicy muszą mieć miliony darm i kont do zagęszczania by zacząć grę, więc support idzie im na rękę bo utrzymują grę.
 

wovi

Chłop
Wynik reakcji
5
Ale deff dojdzie i sie wyjdzie z plemienia, wraca sie na zaplecze, to nie jest problem, trzeba troszkę pilnować. dlatego najlepszym utrudnieniem zawsze bylo jak deff cofa sie w momencie wyjscie z jednego plemienia,
 

Danaan

Topornik
Wynik reakcji
85
Odnoszę wrażenie, że ustawienia 180 świata były już wybrane przed wtorkiem. Temat o parametrach świata otwarta, żeby się ludzie cieszyli bo support bierze ich zdanie pod uwagę. Kolejne udziwnienia parzystego i w miarę przyjemne nieparzystego.
 
Status
Zamknięty.
Do góry