Świat 179/180 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.454
ObszarParametrŚwiat 180
PrędkośćŚwiat1
Jednostki1
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraNie
Giełda PremiumNie
Handlarz na rynkuNie
Bonus produkcjiNie
Skracanie czasu budowyNie
Obniżka kosztów budowyNie
JednostkiRycerzTak, wielu
ŁucznicyTak
ChłopiNie
Technologia jednostekTechnologia (10 poziomów)
BudynkiKościółTak
Wieża strażniczaTak
TwierdzaNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczone
MilisekundyTak
Min. odstęp między komendami50ms
ZbieractwoTak
Fake limit2%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans40 pól
PlemięLimit członków40
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Ataki na członków plemieniaTraktowane jako odwiedziny
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni
Ochrona stosunkiem punktów1/20 - 30 dni
MoraleTak, oparte na punktach
Noc0-7
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2000
Burzenie się większych do tego poziomuNie
Wioski bonusoweTak
InneFlagiNie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNie
Przedmiot do przenosinNie
ZastępstwoZostanie włączone po 30 dniach świata
Inne---
ZwycięstwoSystemDominacja
Warunek80%
Start świataWstępne logowanie25 czerwca 2022 godziny wieczorne
Początek gry30 czerwca 2022 godziny okołopołudniowe

Dodatkowe parametry świata 180:
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata,
- 90 dni po starcie świata wyłączona zostanie możliwość opuszczania plemienia - nie będzie można zatem wyjść z plemienia ani zostać z niego wyrzuconym, nie będzie też możliwości jego rozwiązania. Osoby, które w momencie wprowadzenia tej zmiany będą bez plemienia, będą mogły dołączyć do istniejących (jeśli będą w nich wolne miejsca) lub założyć nowe (ale siłą rzeczy w jego skład będą mogły wejść tylko te osoby, które będą bez plemienia), które oczywiście też będzie podlegało tej regule.
 

Reksio?

Łucznik
Wynik reakcji
270
179
- 10 poziomow technologicznych
- bez wieży/kosciola
- bez łuczników
- brak mozliwosci zmiany plemienia
- przedmioty dla rycerza
- Ewentualnie jakieś nowe Mechaniki w stylu dodatkowego budynku (Wieża/Kosciol)
- Limit PP do wydawania np 1k na tydzień(nie wliczając KP/MK)
 
Wynik reakcji
40
ObszarParametrŚwiat 180
PrędkośćŚwiat1
Jednostki1
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraTak
Giełda PremiumNie
Handlarz na rynkuNie
Bonus produkcjiNie
Skracanie czasu budowyNie
Obniżka kosztów budowyNie
JednostkiRycerzTak, wielu
ŁucznicyNie
ChłopiNie
Technologia jednostekTechnologia - Prosta
BudynkiKościółNie
Wieża strażniczaNie
TwierdzaNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczone
MilisekundyTak
Min. odstęp między komendami50ms
ZbieractwoNie
Fake limit1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans100 pól
PlemięLimit członków50
Wsparcie tylko do plemieniaTak
Ataki na członków plemieniaTraktowane jako atak
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni
Ochrona stosunkiem punktów1/20 - 30 dni
MoraleNie
Noc0-8
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2000
Burzenie się większych do tego poziomuNie
Wioski bonusoweNie
InneFlagiNie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNie
Przedmiot do przenosinNie
ZastępstwoZostanie włączone po 30 dniach świata
Inne---
ZwycięstwoSystemDominacja
Warunek80%
Start świataWstępne logowanie25 czerwca 2022 godziny wieczorne
Początek gry30 czerwca 2022 godziny okołopołudniowe



Lajkować i lecymy dur gajz
 
Ostatnia edycja:

sesji

Chłop
Wynik reakcji
4
179 czyli swiat z pp
dajcie w końcu świat z wieżą. Dawno nie było a czekam już ponad pół roku...
Ci co chcieli grać na światach bez wieży dostali ostatnie 3 takie światy pod rząd :/

do reszty się dopasuję
 

ANIMOWANA DZIEWCZYNKA

ALFONS STEFANÓW
Wynik reakcji
4.361
Dajcie wreszcie świat dla graczy, a nie dla lapsów jakiś


OBSZARPARAMETRŚWIAT 180
PrędkośćŚwiat4
Jednostki0.5
JednostkiRycerzNIE
ŁucznicyNIE
ChłopiNIE
Technologia jednostekPROSTA ZBADANE/NIEZBADANE
BudynkiKościółNIE
Wieża strażniczaNIE
TwierdzaNIE
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNIE
MilisekundyTAK
Min. odstęp między komendami1 MS
ZbieractwoNIE
Fake limitBRAK
SzlachcicRekrutacjaMONETY
Maksymalny dystans100 PÓŁ
PlemięLimit członków80
Wsparcie tylko do plemieniaNIE, ALE COFA SIĘ PO ZMIANIE PLEMIENIA
Ataki na członków plemieniaJAKO ATAK
System poziomów plemieniaNIE
Ochrona graczyOchrona początkowa7 DNI
Ochrona stosunkiem punktówNIE
MoraleNIE
Noc0-8
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskichBRAK
Burzenie się większych do tego poziomuNIE
Wioski bonusoweNIE
InneFlagiNIE
Handel1:1
Zapraszanie obok wioskiNIE
Przedmiot do przenosinNIE
ZastępstwoPO 30 DNIACH
ZwycięstwoSystemDOMINACJA
Warunek80%
 

vukoo1

Chłop
Wynik reakcji
1
179 dla nowobogackich
180 - 50 osób w plemieniu (min 25 pań), co by chamstwo i prostactwo zdławić, na plemionach. Zakaz opuszczania raz wybranego plemienia lub dożywotni ban dla zdrajców i sprzedawczyków
 

Sh4Me

Szlachcic
Wynik reakcji
5.614
Najistotniejsze propozycje pogrubione!

ObszarParametrŚwiat 180
PrędkośćŚwiat2
Jednostki1
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraTak
Giełda PremiumNie
Handlarz na rynkuNie
Bonus produkcjiNie
Skracanie czasu budowyNie
Obniżka kosztów budowyNie
JednostkiRycerzTak, jeden
ŁucznicyTak
ChłopiNie
Technologia jednostekProsta (zbadanie/niezbadane)
BudynkiKościółTak
Wieża strażniczaNie
TwierdzaNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówBez limitu
MilisekundyTak
Min. odstęp między komendami25ms
ZbieractwoNie
Fake limit1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans200 pól
PlemięLimit członków50
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej. Otrzymać wsparcie można dopiero po 72 godzinach spędzonych w plemieniu.
Ataki na członków plemieniaTraktowane normalnie
System poziomów plemieniaNie
Opuszczenie plemieniaPrzez 24 godziny po opuszczeniu/wyproszeniu z plemienia nie ma możliwości dołączenia do innego.
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni
Ochrona stosunkiem punktów1/20 - 30 dni
MoraleBrak
Noc0-7
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2500
Burzenie się większych do tego poziomuTak
Wioski bonusoweTak
Zwiększona ilość wiosek barbarzyńskichTak
InneFlagiNie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNie
Przedmiot do przenosinNie
ZastępstwoZostanie włączone po 60 dniach świata
InneBrak możliwości zaproszenia gracza na świat / Gracz zaproszony na świat zaczyna w losowym miejscu na mapie.
ZwycięstwoSystemDominacja
Warunek90%
Start świataWstępne logowanie25 czerwca 2022 godziny wieczorne
Początek gry1 lipca 2022 godziny okołopołudniowe
 
Ostatnia edycja:

sesji

Chłop
Wynik reakcji
4
ObszarParametrŚwiat 179
PrędkośćŚwiat1.6
Jednostki0.625
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraTak
Giełda PremiumTak
Handlarz na rynkuTak
Bonus produkcjiTak
Skracanie czasu budowyTak
Obniżka kosztów budowyTak
JednostkiRycerzTak, wielu
ŁucznicyTak
ChłopiTak
Technologia jednostekTechnologia - Prosta
BudynkiKościółNie
Wieża strażniczaTAK
TwierdzaNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówOgraniczone, wg wzoru:
(dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 15.000, jednak nie więcej niż 1.500.000 na ostatnie 24h
MilisekundyTak
Min. odstęp między komendami150ms
ZbieractwoTak
Fake limit1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans50 pól
PlemięLimit członków50
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
Ataki na członków plemieniaTraktowane jako odwiedziny
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni
Ochrona stosunkiem punktów1/20 - 30 dni
MoraleNie
Noc0-8
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2000
Burzenie się większych do tego poziomuNie
Wioski bonusoweTak
InneFlagiTAK
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTak
Przedmiot do przenosinTak
ZastępstwoZostanie włączone po 30 dniach świata
Inne---
ZwycięstwoSystemDominacja
Warunek75%
Start świataWstępne logowanie25 czerwca 2022 godziny wieczorne
Początek gry30 czerwca 2022 godziny okołopołudniowe
Lajkować komu się podoba :D
 

White Death.

Miecznik
Wynik reakcji
65
1. Rycek przedmioty 2. Limit plemienia 80 3. Po 30 dniach brak możliwości odejść/wejść do plemienia. 4. Brak farmy- idealny świat
 

Adalino

Łucznik
Wynik reakcji
1.920
Zwyczajny świat bez żadnych udziwnień, no może trochę szybszy niż normalnie i wsparcie tylko dla plemienia które się cofa jak opuścisz plemię
Nie wiem jak wam, ale mnie wiele do szczęścia nie potrzeba

ObszarParametrŚwiat 179
PrędkośćŚwiat1.5
Jednostki1
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraTak
Giełda PremiumTak
Handlarz na rynkuTak
Bonus produkcjiTak
Skracanie czasu budowyTak
Obniżka kosztów budowyTak
JednostkiRycerzTak, wielu
ŁucznicyTak
ChłopiTak
Technologia jednostekTechnologia - Prosta
BudynkiKościółNie
Wieża strażniczaTak
TwierdzaNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowców
Nieograniczone
MilisekundyTak
Min. odstęp między komendami150ms
ZbieractwoTak
Fake limit1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans100 pól
PlemięLimit członków50
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni
Ochrona stosunkiem punktów1/20 - 30 dni
Morale
Tak, oparte na punktach
Noc23-8
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2000
Burzenie się większych do tego poziomuNie
Wioski bonusoweTak
InneFlagitak
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTak
Przedmiot do przenosinTak
ZastępstwoZostanie włączone po 30 dniach świata
Inne---
ZwycięstwoSystemDominacja
Warunek75%
Start świataWstępne logowanie25 czerwca 2022 godziny wieczorne
Początek gry
1 lipca 2022 godziny okołopołudniowe

 
Ostatnia edycja:

Profesor R

Łucznik
Wynik reakcji
588
180 - ciekawym rozwiązaniem mogłoby być zastosowanie okienek transferowych.
Pierwszy miesiąc (etap kształtowania się plemion) - dowolne dołączanie i opuszczanie plemienia
Po pierwszym miesiącu zakaz opuszczania plemienia.
Raz na kwartał 3-dniowe lub tygodniowe okienko transferowe, w którym będzie można opuścić plemię, zmienić, bądź dołączyć do nowego.
Takie rozwiązanie bardzo mocno ograniczyłoby granie "na masie" i 10-członowe plemiona. :D
Warto spróbować. :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry