Świat 179/180 - dyskusja nad parametrami

Status
Zamknięty.

Meliodasss

Chłop
Wynik reakcji
5
Jaki jest sens dodawania do świata 180 rabowania surowców? Jestem pewien, że właśnie z powodu braku możliwości nieograniczonego farmienia wiele osób gra na świecie 178, a nie na 177. To właśnie brak farmienia odróżnia te 2 światy. Ktoś wcześniej już o tym wspomniał. Tryhardowanie zostawcie dla świata nieparzystego typu zbieractwo i rabowanie.
 

eSPek

Łucznik
Wynik reakcji
903
Jaki jest sens dodawania do świata 180 rabowania surowców? Jestem pewien, że właśnie z powodu braku możliwości nieograniczonego farmienia wiele osób gra na świecie 178, a nie na 177. To właśnie brak farmienia odróżnia te 2 światy. Ktoś wcześniej już o tym wspomniał. Tryhardowanie zostawcie dla świata nieparzystego typu zbieractwo i rabowanie.
to już nie jest kwestia czy parzysty, czy nieparzysty. Sporo osób chciałoby pograć na świecie z farmą, żeby aktywność rzutowała na rozwój gracza, ale bez giełdy premium i przyspieszania czasu budowy. A jako że wycofanie się z PP na nieparzystym byłoby pewnie zbyt wielkim ciosem w budżet Plemion, to zostaje walka o farmę na 180, chociażby ograniczoną :)
 

WormeX

Chłop
Wynik reakcji
4
to już nie jest kwestia czy parzysty, czy nieparzysty. Sporo osób chciałoby pograć na świecie z farmą, żeby aktywność rzutowała na rozwój gracza, ale bez giełdy premium i przyspieszania czasu budowy. A jako że wycofanie się z PP na nieparzystym byłoby pewnie zbyt wielkim ciosem w budżet Plemion, to zostaje walka o farmę na 180, chociażby ograniczoną :)
Skąd pomysł, że aktywność rzutuje na rozwój gracza jedynie na świecie z farmą?
Światy z farmą mają to do siebie, że jak znajdziesz się w okolicy z fajnymi farmami, to się wybijesz, a jak będziesz mieć dookoła prosów, to ciężko. A aktywność niewiele ma do tego.
Tymczasem bez farmy to właśnie aktywność i tryhardowanie sprawia, że zyskujesz przewagę - nie szczęśliwe położenie blisko dostarczyciela surki.
 

eSPek

Łucznik
Wynik reakcji
903
Skąd pomysł, że aktywność rzutuje na rozwój gracza jedynie na świecie z farmą?
Światy z farmą mają to do siebie, że jak znajdziesz się w okolicy z fajnymi farmami, to się wybijesz, a jak będziesz mieć dookoła prosów, to ciężko. A aktywność niewiele ma do tego.
Tymczasem bez farmy to właśnie aktywność i tryhardowanie sprawia, że zyskujesz przewagę - nie szczęśliwe położenie blisko dostarczyciela surki.
Oczywiście na każdym świecie aktywność rzutuje na grę, jednak szczególnie w początkowej fazie rozwoju na światach z rabowaniem to właśnie farma/zbierak staje się Twoim drugim (jak nie pierwszym) eko. To jakie barbki w zasięgu dostaniesz to wcale nie jest ostateczny wyznacznik, ale jednak fajnie by było, gdyby tych barbarek na nowym świecie pojawiło się więcej. W światach bez farmy początkowy rozwój to głównie dobre rozplanowanie rozwoju eko, są po prostu nudniejsze. Pytanie czy Plemiona Team byłby przychylny do ograniczenia PP na nieparzystym albo umożliwienia farmy na parzystym
 

WormeX

Chłop
Wynik reakcji
4
Oczywiście na każdym świecie aktywność rzutuje na grę, jednak szczególnie w początkowej fazie rozwoju na światach z rabowaniem to właśnie farma/zbierak staje się Twoim drugim (jak nie pierwszym) eko. To jakie barbki w zasięgu dostaniesz to wcale nie jest ostateczny wyznacznik, ale jednak fajnie by było, gdyby tych barbarek na nowym świecie pojawiło się więcej. W światach bez farmy początkowy rozwój to głównie dobre rozplanowanie rozwoju eko, są po prostu nudniejsze. Pytanie czy Plemiona Team byłby przychylny do ograniczenia PP na nieparzystym albo umożliwienia farmy na parzystym
Czyli nie większa aktywność, tylko więcej farta przy położeniu.
 

Lord Wielki

Chłop
Wynik reakcji
3
- Barbarzyńskie na całej mapce,
- Farma/zbieractwo nieograniczone
- Wieże, bez kościołów
- Wyższa prędkość
- Brak giełdy premium
- Flagi/eventy
- Plemię 100 osób, brak możliwości opuszczenia plemienia, możliwość wyproszenia
- Wolny przesył wojsk
- Brak ataków na sojuszników

 

jutax21

Chłop
Wynik reakcji
2
Hej, może i ja się wypowiem bo ostatni raz trzaskałem gdzieś na 50+ świece, a najstarsze gry pamiętam z S7.
Chętnie zagrał bym w starym stylu, ale na większej prędkości.
Moje typy:
1. Barby - możliwość farmienia
2. Prędkość min 1.5
3. Wioski bonusowe glina/drewno/żelazo
4. Brak punktów premium brak konta premium
5. Zwykły rycerz + mogą być flagi
6. Technologie
7. Max 50 osób w plemieniu
8. Żadnych asystentów do ataków itp.

Aktualnie mógłbym rzec że już jako dziadek wszedłem na 177 i jestem zszokowany aktualnym poziomem gry, gdzie za PP, połowa się chełpi że się szybko rozwija, a 2ga połowa tak jak moja rada plemienia ucieka do większego plemienia bo się boi o wioski, a resztę zostawia na lodzie. Kosmos. Chętnie zagrał bym w starym stylu typu 7,13.14. gdzieś świat. Wiem że to ARCHAIZM, ale chciałbym zobaczyć znów możliwości gry bez jakich kolwiek dodatków przyspieszających rozwój, a tylko gra na podstawie wiedzy i doświadczenia i dobrej techniki obrony/ataku.
Pozdrawiam
 

jutax21

Chłop
Wynik reakcji
2
Dodajcie wreszcie możliwość przenoszenia punktów premium - tych zdobytych z giełdy pomiędzy kontami.
To bez sensu, właśnie pokazuje to poziom niesprawiedliwości ludzi grających za kasę a osób które grają tak jak ja wg. Starych zasad z pierwszych światów
DZIADEK WRÓCIŁ, pozdrawiam
 
Wynik reakcji
6.956
Hej, może i ja się wypowiem bo ostatni raz trzaskałem gdzieś na 50+ świece, a najstarsze gry pamiętam z S7.
Chętnie zagrał bym w starym stylu, ale na większej prędkości.
Moje typy:
1. Barby - możliwość farmienia
2. Prędkość min 1.5
3. Wioski bonusowe glina/drewno/żelazo
4. Brak punktów premium brak konta premium
5. Zwykły rycerz + mogą być flagi
6. Technologie
7. Max 50 osób w plemieniu
8. Żadnych asystentów do ataków itp.

Aktualnie mógłbym rzec że już jako dziadek wszedłem na 177 i jestem zszokowany aktualnym poziomem gry, gdzie za PP, połowa się chełpi że się szybko rozwija, a 2ga połowa tak jak moja rada plemienia ucieka do większego plemienia bo się boi o wioski, a resztę zostawia na lodzie. Kosmos. Chętnie zagrał bym w starym stylu typu 7,13.14. gdzieś świat. Wiem że to ARCHAIZM, ale chciałbym zobaczyć znów możliwości gry bez jakich kolwiek dodatków przyspieszających rozwój, a tylko gra na podstawie wiedzy i doświadczenia i dobrej techniki obrony/ataku.
Pozdrawiam178 bez premium jak ci nie pasuje szybszy rozwój i granie za pp.
Zawsze masz świat bez funkcji premium jak ci nie pasuje przyśpieszony rozwój więc za nim coś napiszesz sprawdź czy czasem światów nie pomyliłeś. Zawsze startują dwa światy bez funkcji premium i z.
 

panikkka

Chłop
Wynik reakcji
1
Proponuje zrobić jak kiedyś CLASSIC tylko go lekko urozmaicić
Oczywiscie bez farmy
Speed 3x
Prędkość wojsk 1x
Szybki świat
by sie przydał ,bo trzeba grać na zagranicznych ,aby tego doświadczyć .
Rycerz z itemami <3
Duzo duzo bardzo duzo barb
Plemie max 70 ,aby nie bylo masowek .
Koczownicze tez mile widziane
Oczywiscie swiat z łucznikami
Reguła zagrody
tylko taka rozsądna

pozdrawiam :)
 
Ostatnia edycja:

Danaan

Łucznik
Wynik reakcji
183
Najważniejsze żeby w końcu wprowadzili nanosekundy. Kaman... świat idzie do przodu.
 
Wynik reakcji
0
A może by tak włączyć karencję 24-72h na wsparcia po dojściu do plemienia +cofanie defa po opuszczeniu, to powinno skutecznie ograniczyć sens istnienia masówek.
 

Pi-dżej

Chłop
Wynik reakcji
0
Świat bez farmienia, z wieloma rycerzami ale tylko od przejętych wiosek należących do graczy (by skłonić graczy do walki z sobą a zniechęcić do przejmowania barb), z ograniczoną możliwością zmian plemienia, możliwość składania surowców w plemeniu o tym gdzie, i do kogo trafią decydowaliby radni plemienia
 

aveiro17

Miecznik
Wynik reakcji
24
Prędkość 1,6
predkosc jednostki 1
rycerz - stare przedmioty
łucznicy-tak
technologia- zbadane/niezbadane
kosciol,wieza,twierdza- nie
rabowanie surowców- ograniczone
milisekundy -tak ,50ms
zbieractwo-tak
fake limit- 1%
rekrutacja- zlote monety
limit czlonkow- 80 (po 4 miesiącach zakaz opuszczania plemienia)
wsparcie - tylko dla plemienia
ochtona poczatkowa - 7dni
morale-brak
noc- 0-8
wioski barbarzynskie rozbudowa- 3k
wioski bonusowe -tak
flagi - nie
handel - 1:1
zapraszanie obok wioski- nie
przedmiot do przenosin -nie
zastepstwo - 1 tydzien
zwyciestwo- dominacja 80 %
 

EDINH02

Chłop
Wynik reakcji
2
Świat 180 zdecydowanie bez farmienia. Pokusiłbym się jednak o zbieractwo i prędkość 2.0
Łucznicy powinni wrócić.
 

gfather18 x kaz2

Pikinier
Wynik reakcji
7
Prędkość 6
predkosc jednostki 3
rycerz - stare przedmioty
łucznicy-nie
technologia- zbadane/niezbadane
kosciol,wieza,twierdza- nie
rabowanie surowców- brak
milisekundy - tak ,50ms
zbieractwo-nie
rekrutacja- zlote monety
limit czlonkow- 120
wsparcie - tylko dla plemienia
ochtona poczatkowa - 3dni
morale-brak
noc- 23-9
wioski barbarzynskie rozbudowa- 2k
wioski bonusowe -tak(wiele)
flagi - nie
handel - 1:1
zapraszanie obok wioski- nie
przedmiot do przenosin -nie
zwyciestwo- dominacja 90 %

Dalibyście coś dla odmiany sprawdzając jakby się taki serwer sprawdził co jakiś czas inne ustawienia ;) są szybkie... tak... jednak dla odmiany jakiś choć raz serwer mógł postać
 
Status
Zamknięty.
Do góry