Wygrywanie świata w kilka plemion

Czy uważasz, że należy wyeliminować wspólne wygrywanie świata w kilka plemion.

  • TAK

  • NIE


Wyniki ankiety widoczne po oddaniu głosu.

Szapri

Magiczny Mag
Wynik reakcji
126
Zostałem wywołany to się wypowiem.
Jak ktoś już wcześniej wspomniał, to jak gra wygląda aktualnie jest skutkiem zachowań graczy.
To gracze dogadują się ze sobą przed startem. To gracze robią boty. To gracze robią darmy. To gracze dzielą świat na 2/3 koalicje na etapie kilku wiosek.
To że nie ma nowych graczy... Wszystko to jest zależne od graczy którzy grają w tą gre.

Pamiętam że kiedyś robiło się akademie i uczyło się nowych graczy podstaw. Teraz nikt nie ma na to czasu bo trzeba zdobyć dominację jak najszybciej i wygrać świat. To nic że co świat jest coraz mniej graczy.

Apropo małej liczby graczy. Skoro co świat przeplatają się te same osoby (niektórzy maja przerwe kilka światów), to potem Ci co grali razem, wylądują w przeciwnych plemionach a i tak się dogadają na kogoś innego, bo jednak tego znam lepiej i go bardziej lubię, niezależnie czy jest to bardziej logiczne dyplomatycznie czy nie.

Myślę że nazwy niewiele zmienią, gracze i tak będą tworzyć koalicję jeśli będą tego chcieli, po prostu nazwa plemienia będzie miała mniejsze znaczenie.
Moim zdaniem musiałoby dojść do zmiany mentalności, co przy tak toksycznym community jest raczej niemożliwe.
 
Ostatnia edycja:

jacho99

Miecznik
Wynik reakcji
807
Może fajnym i ciekawym rozwiązaniem (pewnie już bylo) byłoby tworzyć raz na jakiś czas wspólne światy europejskie zwykły i dla pp. Duże światy dałyby chyba i większą frajde / rywalizacje dla ludzi i pewnie też większe $$ dla twórców. @kmic byłaby szansa?
 

TypowyMirekHandlarz

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.631
Za przeproszeniem pierdolicie o takiej abstrakcji ze aż dziwi fakt ze support probuje tłumaczyć ludziom ze to nie przejdzie
Zajmijcie sie lepiej pomysłami w jaki sposób mozna przyciągnąć i zatrzymać nowych graczy, pomysł będzie dobry to kmic na różowym jednorozcu pojedzie do kolegow z reichu i pogada
ale nie rozumiesz ze nowy szary gracz nie ma szans w tą gre bo takie plemiona jak np TAJEMNICA od pierwszego dnia swiata robi koalicje po cichu na pół swiata i po 2 miesiącach od startu świata,oni juz o blaszki sie kłócą. Trzeba wyłączyć że po np miesiącu nie mozna zmienic plemienia i tyle
 

Jurekn LXXIX

Pomocna Stopa
Plemiona Team
Moderator
Wynik reakcji
2.097
@kmic czy istnieje ustawienie pozwalające na to, żeby np. po 30 dniach ruch między członkami plemion był możliwy tylko w obrębie plemion sojuszniczych (zawartych przed upływem tych 30 dni)?
 

cybran

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
730
@kmic czy istnieje ustawienie pozwalające na to, żeby np. po 30 dniach ruch między członkami plemion był możliwy tylko w obrębie plemion sojuszniczych (zawartych przed upływem tych 30 dni)?
Do tego musieliby opracować taki system gdzie podpisując sojusz, ten musi być w grze zaakceptowany tak jak gracz akceptuje zapke do plemienia. Tylko pewnie nie da się tego zrobić czy wprowadzić.

W sumie, kiedyś grałem w gierkę gdzie sojusze zawierało się tylko w ten sposób, do wyboru była opcja odnośnie terminu owego sojuszu, czas jego zakończenia czyli np. 2 tyg. (Maksymalnie można było wybrać miesiąc). Oczywiście sojusz można było zerwać poprzeć specjalny przycisk od wypowiedzenia sojuszu.. i dopiero po okresie wypowiedzenia włączana była możliwość atakowania byłego już sojusznika. Z tym że tam było można podpisać sojusz z maksymalnie 2 frakcjami, czy jak kto woli Gildiami.. tak samo było z paktem o nieagresji, z tą różnicą że pakt o nieagresji mógł być zawarty na maks 3 miesiące.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
@kmic czy istnieje ustawienie pozwalające na to, żeby np. po 30 dniach ruch między członkami plemion był możliwy tylko w obrębie plemion sojuszniczych (zawartych przed upływem tych 30 dni)?

Nie. Wszelkie sojusze, przyjaźnie, pakty, akademie itd to wyłącznie wewnętrzne umowy między plemionami, których korzyścią jest zaznaczenie odpowiednim kolorkiem na mapie. W żadnym parametrze ustawień gry to pojęcie nie istnieje.
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.328
Propozycje naprawienia problemu wygrywania świata w kilka plemion w kolejności od najbardziej skutecznego:
- wyłączenie opcji zakładania plemion
- wyłączenie opcji wygrywania(w sumie ex aequo z pierwszą opcją)
- blokada składu plemienia przy limicie członków typu 100-200(żeby kniapy zamknęli ci od "ojoj, ale gracze się wykruszają i co ja zrobię, chlip"), można mieć swoich 200 albo się sfuzjować by z taką masówką klepać pod jednym sztandarem
- wywalenie blaszek jak na classicu
- okropnie długi czas blokady wsparcia do gracza po zmianie plemienia.
Pierwsze dwie opcje to bengiery z 100% skutecznością, pozostałe to takie pierdoły, które w połączeniu z jeszcze jakimiś regułami by mogły nieco naprostować nasze, graczy, krzywe kręgosłupy moralne. Niestety na przeszkodzie części z nich stoją pewnie możliwości techniczne, a przed wprowadzeniem części z nich będą po prostu frajerzy bez rączek się bronić żeby im nie wytrąciły z rąk możliwości stosowania słynnych "zagrywek" typu kosa, koalicja na pół świata etc. xd
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.328
Oj tak, najgorzej to byc frajerem bez rączek i stosowac słynną zagrywke typu kosa :D
Hehe, najgorzej xd
Od siebie dodam, że może nie najgorzej, ale równie źle to sobie wybierać jedną, którą akurat się oberwało i skupiać się na niej - co skrajnie objawia się udawaniem, że inne(a już niedajborze te z którymi się samemu miało coś wspólnego xd) to pikuś i nie takie złe jak ta jedna co boli xd
 

eSPek

Łucznik
Wynik reakcji
903
a ja bym zrobił specjalną blaszkę za wygranie świata, dla osób które były w wygranym plemieniu nieprzerwanie np. 100 dni. Nie zmieni to w żaden sposób mechaniki gry, a ograniczy tworzenie koalicji łączących się pod koniec w wygrywający człon. Jak ktoś ma ambicje i zapał do walki to oczywiście że będzie wolał walczyć o bardziej prestiżowe osiągnięcie :) taka luźna sugestia
 

Profesor Sz0P1nX

Miecznik
Wynik reakcji
78
Moim skromnym zdaniem główną wine za tak krotkie i szybkie swiaty ponoszą prowadzący plemiona. Bo nie uwierzę, że plemiona takie jak Rohan, JUTRO czy Plejersi skasowały by się po pierwszym potknięciu na froncie. Tak wiem, że kliknelismy kasacje na 176, ale to troche inna sytuacja niż miała miejsce na naszych poprzednich swiatach gdzie np. Na 170 skasowala sie koalicja majaca większosć wiosek na swiecie tylko dlatego że 15% wsi zmieniło stronę(a ktore wedlug nich i tak grały na naszą korzyść xD). Po prostu jest teraz mało ambitnych ekip a większość woli iść na łatwiznę i zamknąc swiat nie przyjmujac ani jednej akcji, miażdżąc przeciwnika masą lub też jeśli chcą więcej blaszek to zamiast wypowiedziec sojka i przystąpic do normalnej walki kosują :D
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.288
Nie zgadzam sie z wiekszoscia postow i oddalem glos na NIE. Czy ktokolwiek tutaj prowadzil kiedys plemie , i mowie o czyms powazniejszym niz start w pierwszy tydzien swiata i spakowanie sie po 2 tygodniach ?
Realia sa brutalne , po pol roku gry najczesciej zostaje 50% graczy z ,,puli startowej'' , nawet mniej jak w miedzy czasie jest lato wtedy duzo wiecej osob konczy. Po roku jest to 20-25% , i jak ja jako osoba prowadzaca plemie mam rozwiazac ten problem majac na horyzoncie np. jeszcze jedna wojne na sam koniec z moim sojusznikiem?
Jak z gory zostanie narzucona opcja konczenia swiata samemu to plemiona beda ruszac w 200 osob i jeszcze rekrutowac/fuzjowac zeby utrzymac sensowna pule graczy ,a nie kazdy chce i lubi tak grac. Duzo z was podaje 158 jako idealny przyklad jak mozna to rozwiazac , ale uwazam ze 158 wlasnie pokazal ze proba narzucenia tego z gory prowadzi do patologi i jeszcze bardziej psuje te gre. Problem nie lezy w mechanice konczenia swiatow ale w tym jacy ludzie prowadza plemiona i jak je prowadza.
Do tego dochodzi fakt bycia ,.,fair'' wobec swoich graczy , czemu 10-15 osob ma siedziec ,grac i zarywac nocki przez nastepne pol roku tylko po to zeby miec radosc z wygranej samemu? Jestesmy tylko ludzmi - mamy swoje zycie , prace , rodziny wiec nie wiem czemu ktos jest zdziwiony ze wiekszosc graczy chce skonczyc swiat szybciej niz pozniej. I jak ludzie mieli by ze mna wytrzymac dluzej niz rok , jak wiekszosc ma dosc mojego placzu po miesiacu? :D

Nie mam nic do konczenia swiata przez 2 plemiona , tym bardziej jak byly zwiazane paktem przez wiekszosc swiata i zawsze byly wobec siebie uczciwe , problem sie pojawia kiedy swiaty dzis zamyka sie w 3-4 plemiona - ale tak jak pisalem wczesniej to wina tego kto teraz gra w te gre.
 
Do góry