Mickez
Władca Rohanu
- Wynik reakcji
- 1.109
Witam,
Chciałbym zrobić coś w sprawie tej takiej nowej mody zamykania świata w kilka plemion. Obecnie to wygląda tak, że zanim świat ruszy to już jest ustalana dyplomacja i poniekąd wspólne zakończenie świata. Na etapie kilkunastu wiosek tworzą się koalicje dzieląc świat na dwa obozy co psuje klimat tej gry. Kiedyś to było nie do pomyślenia, a teraz to jest na porządku dziennym, ze plemiona dogadują się ze sobą, że po prostu na koniec ustalą nazwę Plemie A + Plemie B i podzielą się blaszkami.
Moja propozycja jest taka żeby w momencie przekroczenia 10% dominacji, gdzie na tym etapie są już wyklarowane ekipy założyciele musieli zaakceptować swoją nazwę. Nie chodzi mi żeby to technicznie blokować w grze tylko porozmawiać z opiekunem danego serwera. Wymusza to na ekipach większe skupianie się na swoim plemieniu, a nie wygrywanie świata już w samym początkowym etapie dyplomacją. Przykładowo jak plemię D i C chcą grać razem w sojuszu do końca świata i jeden dzień dłużej to niech to się odbywa na zasadzie fuzji, czyli silniejszy wchłania mniejszego. Nie ma wspólnego kończenia jako Plemie D + C tylko albo Plemie D albo Plemie C. Wymusza to na jednej ze stron uklęknięcie i oddanie autonomii. Każde plemię z ambicjami będzie chciało wygrać i przestaną się tworzyć dwa obozy tylko koniec końców wygra najlepsze plemię.
Chciałbym zrobić coś w sprawie tej takiej nowej mody zamykania świata w kilka plemion. Obecnie to wygląda tak, że zanim świat ruszy to już jest ustalana dyplomacja i poniekąd wspólne zakończenie świata. Na etapie kilkunastu wiosek tworzą się koalicje dzieląc świat na dwa obozy co psuje klimat tej gry. Kiedyś to było nie do pomyślenia, a teraz to jest na porządku dziennym, ze plemiona dogadują się ze sobą, że po prostu na koniec ustalą nazwę Plemie A + Plemie B i podzielą się blaszkami.
Moja propozycja jest taka żeby w momencie przekroczenia 10% dominacji, gdzie na tym etapie są już wyklarowane ekipy założyciele musieli zaakceptować swoją nazwę. Nie chodzi mi żeby to technicznie blokować w grze tylko porozmawiać z opiekunem danego serwera. Wymusza to na ekipach większe skupianie się na swoim plemieniu, a nie wygrywanie świata już w samym początkowym etapie dyplomacją. Przykładowo jak plemię D i C chcą grać razem w sojuszu do końca świata i jeden dzień dłużej to niech to się odbywa na zasadzie fuzji, czyli silniejszy wchłania mniejszego. Nie ma wspólnego kończenia jako Plemie D + C tylko albo Plemie D albo Plemie C. Wymusza to na jednej ze stron uklęknięcie i oddanie autonomii. Każde plemię z ambicjami będzie chciało wygrać i przestaną się tworzyć dwa obozy tylko koniec końców wygra najlepsze plemię.