Wersja 8.0 i światy 56&57 - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser161556

Guest
będzie się można logować na 56 św jak część graczy odejdzie? czy będzie to zamknięty świat jak w tej chwili ?bo oczywiście ja nie chciałam ale jak zobaczyłam zaproszenia od paru osób to zmieniłam zdanie ...
 

DeletedUser161556

Guest
ja bym chciała odpowiedz od kogoś z suportu na pytanie czy rejestracja na 56 św będzie wznowiona jak będą ku temu okoliczności (obojętne czy za tydzień ,miesiąc czy dwa)
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
ja bym chciała odpowiedz od kogoś z suportu na pytanie czy rejestracja na 56 św będzie wznowiona jak będą ku temu okoliczności (obojętne czy za tydzień ,miesiąc czy dwa)

Rejestracja jest tam cały czas otwarta, tyle że aby wejść trzeba mieć KP. Jak liczba graczy spadnie poniżej pewnego poziomu, to wejście znowu będzie możliwe, także bez KP.
 

DeletedUser

Guest
Bryfft napisał:
- Dużo pomniejszych ulepszeń w Asystencie Farmera [MK/AF]

Będzie coś takiego, że jeśli wejdziemy w Asystenta Farmera pod okienkiem ostatnie grabieże -> wioska, będzie pisało z jakiej wioski szedł atak?

3965411589.jpg


Teraz to wygląda tak, a o wiele lepiej byłoby, żeby pisało np. MARTINEZq (622|567) K56 atakuję wioska barbarzyńska (658|586) K56 dzisiaj o 10:03:16. Albo rubryka obok z lewej strony "pochodzenie"
i tam MARTINEZq (622|567) K56.


O wiele łatwiej można by używać "C" - wysyłanie liczby wojsk potrzebnych do zrabowania wszystkich surowców. Przydało by się to - super farmienie przy większej ilości wiosek niż 5 off.
 

DeletedUser10130

Guest
a ja mam pytanie ;o
Na nowym swiecie ma byc to 10 sekundowe opoznienie albo szybsze dojscie wojska w ataku
Czyli jak wysle off, potem szlachte to moze tak byc ze szlachta wejdzie przed offem

Bo jezeli tak to bedzie paranoja i beznadzieja ;o
 

DeletedUser

Guest
Powtórzę pytanie.

Bryfft napisał:
- Dużo pomniejszych ulepszeń w Asystencie Farmera [MK/AF]

Będzie coś takiego, że jeśli wejdziemy w Asystenta Farmera pod okienkiem ostatnie grabieże -> wioska, będzie pisało z jakiej wioski szedł atak?

3965411589.jpg


Teraz to wygląda tak, a o wiele lepiej byłoby, żeby pisało np. MARTINEZq (622|567) K56 atakuję wioska barbarzyńska (658|586) K56 dzisiaj o 10:03:16. Albo rubryka obok z lewej strony "pochodzenie"
i tam MARTINEZq (622|567) K56.


O wiele łatwiej można by używać "C" - wysyłanie liczby wojsk potrzebnych do zrabowania wszystkich surowców. Przydało by się to - super farmienie przy większej ilości wiosek niż 5 off.



Proszę Bryfft o odpowiedź.
 

DeletedUser161972

Guest
Wszystko pięknie ładnie ale mam małe ale....

Podoba mi się ulepszenie farmera; fajnie, że będzie zwiększona mapka :)

Jednak jedna opcja psuje całą rozgrywkę ;/ a mianowicie limit farmienia. Niestety ta opcja według mnie psuje rozgrywkę.
Uwielbiam grać w plemiona i często do nich wracam lecz z limitem farmienia to nie to samo ;/ Każdy stary gracz wie, że najważniejsze w pierwszym etapie gry jest farmienie. Surowce na wojsko to podstawa. A takimi limitami blokujecie rozwój graczy, którzy się na tym wychowali ;/
Bo po co asystent farmera jak jest limit surowców ?

Dodatkową wadą jest blokada wysyłania pomocy do innych graczy.... Po co zawierać sojusze jak nie można się wspierać wzajemnie defensywnie?

Czy będziemy mogli liczyć na serwery bez takich limitów?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

dziejas

Miecznik
Wynik reakcji
0
a moze tak lepiej juz nic nie zmieniac w tej grze?:( coraz to gorzej:(

kilka minut szukalem w myslach argumentow, ktore moglyby zaprzeczyc temu stwierdzeniu... i nie znalazlem. Gra schodzi na psy i coraz bardziej kierowana jest do... hm... bez urazy ale co najwyzej licealistow. Udziwnienia, pseudoudogodnienia, "nowatorskie" rozwiazania kopiowane pewnie z tego szajsowatego grepolisa... starych graczy raczej nie przyciagna. nowym w wiekszosci to bez roznicy. tym, ktorzy i tak grac nie potrafia kazda nowosc wydaje sie atrakcja w monotonnej szarosci pozniejszych etapow gry.

a zreszta - co mi tam. ostatni swiat ostatnia gra. niech nowe pokolenia placa coraz wiecej za coraz gorszy produkt. macdonaldyzacja postepuje :)

a ja mam pytanie ;o
Na nowym swiecie ma byc to 10 sekundowe opoznienie albo szybsze dojscie wojska w ataku
Czyli jak wysle off, potem szlachte to moze tak byc ze szlachta wejdzie przed offem

Bo jezeli tak to bedzie paranoja i beznadzieja ;o

tak ma wlasnie byc. to efekt placzu miernot, ktore nie potrafily obronic wioski kiedy dostawaly synchro 4 grubych. rownanie poziomu w dol ma ta sprawe jednoznacznie rozwiazac. umiesz grac czy nie umiesz o wyniku niech decyduje slepy (sterowany skryptem) los.

beznadzieja ale nie paranoja - to planowane dzialanie niestety.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Jak dla mnie to powinna być gra strategiczna, a nie zręcznościowa, na szybkość neta czy na to, ile ktoś siedzi przed kompem i farmi. Limit farmienia to wprawdzie pomysł bardzo średni (lepsza byłaby automatyzacja), ale już losowość czasu dojścia wojsk bardzo mi się podoba.

I mówię to jako gracz, który zaczynał na s3, wraca po czterech latach z ogromnym sentymentem do tamtych czasów i jest zaniepokojony tym, w jaki sposób ta "zabawa" się rozwinęła.
 

DeletedUser94564

Guest
a ja się zgodzę z dziejasem chociaż często mi się to nie zdażało

Niestety plemiona także idą w sferę ułatwień jak i inny gry i zapewnie po kilku takich updatach upadną ja te "inne" gry
 

dziejas

Miecznik
Wynik reakcji
0
Jak dla mnie to powinna być gra strategiczna, a nie zręcznościowa, na szybkość neta czy na to, ile ktoś siedzi przed kompem i farmi. Limit farmienia to wprawdzie pomysł bardzo średni (lepsza byłaby automatyzacja), ale już losowość czasu dojścia wojsk bardzo mi się podoba.

I mówię to jako gracz, który zaczynał na s3, wraca po czterech latach z ogromnym sentymentem do tamtych czasów i jest zaniepokojony tym, w jaki sposób ta "zabawa" się rozwinęła.

gra nie idzie w kierunku rozwoju strategii - bo jak zaplanowac atak jezeli nie jestes w stanie okreslic dokladnie momentu wejscia wojsk? toz to kloci sie z "legendarnym" juz powiedzeniem przed akcja - "zsynchronizujmy zegarki". A chyba nie bedzie wielkim odkryciem jezeli powiem, ze 10 sekund miedzy grubasami to czas pozwalajacy wbic kilkadziesiat klinow.

gra juz od dawna idzie w kierunku maksymalizacji zyskow - stad ulatwienia dla osob, ktore... no powiedzmy - slabiej sobie radza, ale sa za to sklonne wydac troche wiecej kasy na tak przyjemna do niedawna zabawe. i zeby nie bylo - doskonale rozumiem, ze firma musi na tm zarobic - ale jezeli gra sprowadzi sie przede wszystkim do tego, kto wiecej na nia wyda zyski paradoksalnie zaczna spadac.

Wyślij szlachtę z odpowiednim opóźnieniem i po problemie.

tak jest. wyslij 11 sekund pozniej niz wejdzie ostani off. wtedy masz szanse, ze grubas pojawi sie w wiosce 21 sekund po tym offie. jak trafisz na jelenia - nie wbije klina. jezeli trafisz na osobe w miare obeznana z gra - zmarnujesz kilkadziesiat minut czasu na przygotowanie ataku, ktory z gory skazany jest na niepowodzenie.

a ja się zgodzę z dziejasem chociaż często mi się to nie zdażało

Niestety plemiona także idą w sferę ułatwień jak i inny gry i zapewnie po kilku takich updatach upadną ja te "inne" gry

nie da sie zaprzeczyc, ze ocenialismy rozne sytuacje w rozny sposob. sa jednak rzeczy, ktore nie dosc, ze widac "golym okiem" to mozna je oceniac rowniez na podstawie obserwacji i doswiadczen.

gra jednak nie upadnie - po prostu stanie sie gra dla wszystkich... czyli dla nikogo :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser33073

Guest
Niestety muszę się zgodzić z moimi poprzednikami...
Cóż nam pozostaje? Chyba tylko liczyć, że wyjdą jeszcze światy oparte na starych, dobrych plemionach
 

DeletedUser94564

Guest
No tak. I nie widzę powodu dlaczego miały by nie wyjść. Chętni gracze są więc stary styl jeszcze powinien się pojawić.

A tymczasem ja sobię wróciłem na plemiona i testuje nowy świat ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry