Dymisja jednostek

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser58422
  • Data rozpoczęcia

Czy odpowiada wam mój pomysł??

  • Dobry pomysł

    Głosy: 405 58,6%
  • Dobry ale można dopracować

    Głosy: 157 22,7%
  • Taki sobie

    Głosy: 53 7,7%
  • Pomysł nie trafiony i do bani

    Głosy: 76 11,0%

  • W sumie głosujących
    691
Status
Zamknięty.

DeletedUser8802

Guest
dobry pomysl ale (zawsze jakies jest;p) powinno byc takie cos ze dymsja 1 osoby trwala by jakis czas malo ale zeby trwalo ;p:D pomysl mi sie podoba :>
 

DeletedUser58422

Guest
No to zbierzmy to do jednej kupy

-można dokonać dymisji każdej jednostki
-dostanie się 30 % zwrotu(tak mało aby zbyt się to nie opłacało nie o to tu chodzi)
-czas trwania o połowę szybciej niż wyszkolenie danej jednostki(chociaż wolałbym aby pierwotnie było bez czasu bo na placu nie w koszarach jednostek będzie można się pozbywać.

I to chyba na razie wszystko
 

DeletedUser99486

Guest
Tak ... mysle ze to bardzo dobry pomysl . Nie musialbym atakowac sasiadow zeby zwolnic miejsce w zagrodzie . :p
 

DeletedUser98935

Guest
Pomysł o tyle dobry, że mogłoby się obyć bez zwrotu surowców. Wiemy dobrze o co chodzi. Wysyłając niewinnie na straty wojsko do sąsiednich wiosek liczmy się z odwetem. Natomiast prościej, bezpieczniej i pewniej byłoby pozbyć się zbędnych jednostek u siebie w wiosce, tak jak np. wyburzenie jakiegoś budynku.

Opcja taka daje także szybszą możliwość przekwalifikowania wiosek.
Udogodnieniem mogłoby oczywiście być to że niszczenie jednostek odbywało się szybciej niż np. rekrutacja ich:rolleyes: no i oczywiście możliwość przerwania wyniszczania jednostek - bo różnie bywa;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Jestem za z takimi parametrami:

-> dymisja jednostek odbywałaby się w koszarach,
-> ograniczenie - koszary muszą być wybudowane co najmniej do 15 poziomu,
-> zwrot surowców 30 %,
-> czas dymisjonowania każdej jednostki stanowi 1/3 czasu rekrutacji przy 15 poziomie,
-> operacje można przerwać w każdym momencie z tym, że już straconych jednostek nie będzie można w ten sposób odzyskać.
 

DeletedUser98935

Guest
Jestem za z takimi parametrami:

-> dymisja jednostek odbywałaby się w koszarach,
-> ograniczenie - koszary muszą być wybudowane co najmniej do 15 poziomu,
-> zwrot surowców 30 %,
-> czas dymisjonowania każdej jednostki stanowi 1/3 czasu rekrutacji przy 15 poziomie,
-> operacje można przerwać w każdym momencie z tym, że już straconych jednostek nie będzie można w ten sposób odzyskać.

To byłoby naprawdę super rozwiązanie tego problemu:)
 

DeletedUser99649

Guest
Wg mnie to jest dobry b. pomysł :)
Zawsze są problemy jak się chcemy woja pozbyć.


Jestem za z takimi parametrami:

-> dymisja jednostek odbywałaby się w koszarach,
-> ograniczenie - koszary muszą być wybudowane co najmniej do 15 poziomu,
-> zwrot surowców 30 %,
-> czas dymisjonowania każdej jednostki stanowi 1/3 czasu rekrutacji przy 15 poziomie,
-> operacje można przerwać w każdym momencie z tym, że już straconych jednostek nie będzie można w ten sposób odzyskać.

Dokładnie, ta sugestia jest ok :D
 

DeletedUser58422

Guest
no to nawet fajne rozwiniecie pomysłu to niech dymisja wykonuje się w koszarach.Jestem za takimi parametrami.
 

DeletedUser87842

Guest
Oczywiście na TAK. Ale lepiej by było gdyby zwalnianie jednostek odbywało się w danych miejscach i było jakieś ograniczenie budynkowe np:

Koszary lvl 15 zwalniamy Piki, miecze, topory i łuki
Stajnia lvl 10 zwalniamy LK, ŁNK, CK
Warsztat lvl 10 zwalniamy( tfu niszczymy) tarany i katapulty

Co o tym sądzicie??
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Dokładnie o to mi chodziło z ograniczeniami budynkowymi. Wojska dymisjonujemy w budynku, w którym zostały wyprodukowane. Z boku widniały by 2 pozycje: Rekrutacja (domyślnie aktywna) i Dymisja - tak samo, jak w ratuszu.
 

DeletedUser11450

Guest
Pomysł bardzo mi się podoba, z tym, że niepotrzebne są te zwroty surowców. Jakieś symboliczne 10%, nie więcej :p
 

DeletedUser82223

Guest
Jestem za. Pomysł bardzo dobry, ale i tak pewnie tego nie wprowadzą.
 

DeletedUser

Guest
Pomysł wart uwagi. Ale uważam to za duże ułatwienie i jeszcze te odzyskiwane surowce jak wojsko pada to surowce tracisz i tak powinno być :cool:
 

DeletedUser95328

Guest
Ja jestem na TAK.Opcja bardzo przydatna i czasem mogłaby uratować skure.Miejmy nadzieje ,że wreszcie ktoś ruszy cztery litery i napisze do Niemców.
 

DeletedUser

Guest
Bardzo dobry pomysł, mając 5.000 mieczników i wioskę offensywną nie ma co robić z tymi 5.000 miecznikami, a miejsca w zagrodzie tylko się traci. Kliknęło by się i surki by wzrosły i miejsce w zagrodzie by się ""uratowało"". A czas trwania dymisji lekko "utrudnia te ułatwienie" ;)
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Bez lekkich utrudnień obejść się nie może, inaczej gra byłaby za prosta....

Wszak nie chcemy, żeby przez zbyt duże ułatwienie gry taki świat 7 został opanowany przez neo. I tak tam już się roi od układów i korupcji, zwłaszcza u welesów.
 

DeletedUser100176

Guest
Tak szczerze to pomysł nie głupi i nawet bardzo dobry.:)
 
Status
Zamknięty.
Do góry