Dymisja jednostek

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser58422
  • Data rozpoczęcia

Czy odpowiada wam mój pomysł??

  • Dobry pomysł

    Głosy: 405 58,6%
  • Dobry ale można dopracować

    Głosy: 157 22,7%
  • Taki sobie

    Głosy: 53 7,7%
  • Pomysł nie trafiony i do bani

    Głosy: 76 11,0%

  • W sumie głosujących
    691
Status
Zamknięty.

DeletedUser117928

Guest
Jestem na nie.

Nie chce mi się tu wszystkich stron czytać więc może się zdublować ale;]
1. Ułatwienie gry
2. Jej komplikacja
3. Wiecie że teraz praktycznie wszystkie plemiona przy rekrutacji chcą zasta? Jakby to weszło w życie to 1 kliknięciem można by wyczyścić gracza...
 

DeletedUser98935

Guest
Jestem na nie.

Nie chce mi się tu wszystkich stron czytać więc może się zdublować ale;]
1. Ułatwienie gry
2. Jej komplikacja
3. Wiecie że teraz praktycznie wszystkie plemiona przy rekrutacji chcą zasta? Jakby to weszło w życie to 1 kliknięciem można by wyczyścić gracza...

Ale teraz masz też burzenie budynków i co? Jakoś nie ma większych problemów. Natomiast każde ułatwienie jest w niektórych sytuacjach utrudnieniem. Na dodatek piszesz bodajże o zaproszeniach do plemion, czyli tkzw początek, a weź teraz pod uwagę już gre na etapie posiadania sporej ilości wiosek, gdzie ataki mogą być na porządku dziennym i np. dodatkową strategią mogłoby być takie coś; że możemy agresora (pewnego tego co mamy we wiosce), zrobić w konia - dycydując się na wymiane jednostek np. z off na deff. (Pozostając incognito, bo tradycyjnie nie musimy wysłać tych jednostek w ataku aby je rozwalić) :rolleyes: Potrzeba czasu ale wojny też potrafią być długie...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser120667

Guest
Jak najbardziej tak ja przez takie cos stracilem 2 wioski bo mialem wojenka i zadarlem z niewlasciwym gosciem bo sie zucilo cale plemie i mialem oblezenie na wszystkie wiochy Takwiec jak najbardziej TAK
 

DeletedUser

Guest
Hmmm pomysł zły. Poza tym już był taki. Ja się trudzę, żeby z deffa off zrobić a tu klik i mjuż. nie:/
 

DeletedUser49655

Guest
na tak. chociaż teoretycznie można wysłać atak na samego siebie, ale trzebaby mieć 2 wiochy...
 

DeletedUser30083

Guest
Jestem na nie.
Po co aż takie ułatwienia? Lepiej na wrogach sobie wojsko rozbić.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser83225

Guest
Może by się wypowiedział bryfft lub jakiś inny admin, dobrze byłoby usłyszeć zdanie kogoś "waznego" na ten temat :)
Osobiście uważam że pomysł jest trafiony, niejednokrotnie miałem sytuację, że przykładowo chcę przerobić wioskę z deffa na offa, a wioska ta jest otoczona, przez moje własne, sojuszników, bądź współplemieńców - i o co tu rozbijać? mam wysyłać deffa na atak do wioski wroga oddalonej o 30-50h drogi?

* dymisja odbywa się w miejscach szkolenia jednostek;
* ograniczenie budynkowe - dymisja tylko przy poziomie danego budynku 15 lub wyżej;
* w danym budynku są 2 zakładki, jak w ratuszu, ale o nazwach Rekrutacja i Dymisja (de. Rekrutieren i Entlassen), w tej ostatniej kryje się panel podobny do rekrutacji, ale o odwrotnej funkcji, gdzie skrypty po prawej stronie przywoływałyby wszystkie jednostki danego gatunku znajdujące się w wiosce;
* przy dymisji otrzymujemy 30 % surowców wydanych przy rekrutacji, ale dopiero po upływie czasu trwania dymisji jednej jednostki otrzymujemy 30 % jej kosztów;
* czas trwania dymisji jednostki jest równy 1/3 czasu rekrutacji przy 15 poziomie budynku;
* rekrutacja każdej jednostki odbywa się pojedyńczo, nie da się przerwać dymisji jednostki aktualnie dymisjonowanej, ale za to wszystkie późniejsze już tak;
* "lex retro not agit" - czyli przerwanie dymisji jednostek nie zwróci nam tych jednostek, które już uległy dymisji.


Mam parę uwag co do tego.
15 poziom w koszarach i stajni (tu bym najchętniej dał 10, ale CK..), no ale w warsztacie proponuję poziom 5/7/10 :) Otrzymywanie surowców jak dla mnie jest zbędne.. no ale dobra.. nikomu nie przeszkadzałoby na pewno :p
I duża uwaga do czasu - 1/3 to za długa, jak chcemy się pozbyć jednostek, to z reguły chcemy to zrobić szybko, a 1/3 czasu, przy powiedzmy 6000 łuczników, to ja już bym wolał robić to o kogoś :] Najlepiej by to wyglądało tak: (Koszary/Stajnia/Warsztat, przyjmując że warsztat zaczyna od 10)
Poziom 10 - --/--/ 35%
Poziom 11 - -- / --/ 32%
Poziom 12 - -- / --/ 28%
Poziom 13 - -- / --/ 24%
Poziom 14 - -- / --/ 20%
Poziom 15 - 35/35/15%
Poziom 16 - 33/32%
Poziom 17 - 31/28%
Poziom 18 - 29/23%
Poziom 19 - 26/19%
Poziom 20 - 24/15%
Poziom 21 - 21%
Poziom 22 - 19%
Poziom 23 - 17%
Poziom 24 - 16%
Poziom 25 - 15%
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser125960

Guest
Tak-po polsku
da-po rosyjsku
yes-po angielsku
ya(czy jakoś tak)-po niemiecku

Pomysł dobry,pomagający uniknąć konfliktów,a zarazem realistyczny.Pomoże też zwolnić zalegające miejsca w zagrodzie.

Jestem zdecydowanie na nie.Pomysł jest bezsensu.

Może napiszesz co ci w nim przeszkadza?Pisanie typu "To jest badziewie,na nie" oraz "Super pomysł" nie wnosi nic użytecznego,wystarczy zaznaczyć opcję w ankiecie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
No no.... każdy głos przybliża do magicznego pułapu 400....

PS. 2UP: nie sztuką jest napisać coś, co można wyrazić inaczej, prościej.

Pomysł jest bez|sensu
Co uważasz za sens w pomyśle? To, żeby nie było głosów na nie? Czy może popularne przy ocenianiu pomysłów innych "L'etat cest moi"?
 

DeletedUser

Guest
no niestety nie od nas to zależy ale może polska administracja plemion wyśle ten pomysł naszym kochanym sąsiadom.

Po co ci administracja? Wystarczy, że ktoś przetłumaczy pomysł na niemiecki i da na ich forum. Tylko tam zaglądają programiści i inne rodzaje pączkojadów.

No no.... każdy głos przybliża do magicznego pułapu 400....

Mój był 400. A został on postawiony na "Dobry pomysł".
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
pomysł dobry ale surków niech wraca 60%

Moim zdaniem to zdecydowanie za dużo. Nie chodzi tu głównie o surowce, ile o zwalnianie cennych miejsc w zagrodzie poprzez dymisję niepotrzebnych typów jednostek. 20-30 % jest tu optymalną wartością.
 

DeletedUser128080

Guest
pomysł dobry ALE

jak masz wioskę deff a chcesz offa to każdy by sobie cofał i jeszcze surowce otrzymywał, więc ja myślę, aby odejmować 50% bo tak to zwróci się bardzo dużo surowców, a off to tylko kwestia czasu będzie, bo surowce będą, średnio off kosztuje ok 1mln wszystkiego
 

DeletedUser

Guest
Może wiele osób za moje poniższe słowa się zaraz na mnie rzuci "z pazurkami" ale prawda jest taka że, pomyślmy realnie był by to bardziej problem niż udogodnienie ponieważ jak chcemy na budynek to max. potrzebuje on 138 ludzi więc szybciej będzie zaatakować jakiegoś nubka albo barbę większą ilością serii niż robić coś takiego. Dawało by to też, duże pole do popisu oszustom i dywersantom rozwalającym plemiona :)

Aha zapomniałem powiedzieć o możliwości natychmiastowego dymisjonowania. Więc jak wyżej krety itp.. by się z tego cieszyły a pozatym gdyby można zwolnić natychmiastowo dużą ilość ludności to było by to zbytnie udogodnienie.


P.S

Możecie już na mnie się drzeć i bić :p
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Aha zapomniałem powiedzieć o możliwości natychmiastowego dymisjonowania. Więc jak wyżej krety itp.. by się z tego cieszyły a pozatym gdyby można zwolnić natychmiastowo dużą ilość ludności to było by to zbytnie udogodnienie.

Taki rodzaj nie jest przewidziany w tym poście. Tutaj cały czas się mówi o czasie trwania, mierzonym jako 1/3 z czasu rekrutacji. I o tym, że surowców nie otrzyma się więcej, niż 30 %.

<!-- Dodano póżniej -->
I co więcej, dymisja jest zakończona w momencie minięcia czasu wymaganego do jej dymisji. Na przykład dajesz do zdymisjonowania 2000 pików - 1 si dymisjonuje, pozostałe czekają w kolejce. Na pozostałych zawsze możesz wcisnąć "przerwij", na tym jednym już nie, jednak zwrot 30 % surowców i tego jednego miejsca w zagrodzie następuje dopiero po upływie czasu przeznaczonego na dymisję tego jednego pika. Na takiej zasadzie to działa.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser95328

Guest
No pomysł dobry bo po co wysyłać armie na jakiegoś lepszego gracza jak można sobie kłopotów narobić:confused:
 
Status
Zamknięty.
Do góry