@kmic
A wypowiesz się jak mają grać ludzie, którzy normalnie pracują, mają rodziny i brak czasu na mega aktywną grę?
Do tej pory ktoś taki wybierał przejmowanie barbarek w bezpiecznych rejonach i wspomaganie deffem kolegów na frontach. Takim zabiegiem zniszczycie takich ludzi i ich sens grania w tą grę.
Nie walczycie z oszustami tylko z uczciwym graczami, którzy wbijają na plemiona spokojnie poklikać.
Jedyna różnica to taka, że teraz zamiast barbarek będą mogli przejmować konta słabych czy nieaktywnych graczy, tudzież brać udział w podziale wiosek po kolegach kończących grę.
A generalnie jeśli nie mają czasu na grę i chcą sobie tylko "spokojnie poklikać" to zapraszamy ich na światy Arkadia, działające z założenia w bardziej spokojnym klimacie.
On ma cię w czterech literach... Przykre, ze mamy takiego "Opiekuna" gry.
Taka ciekawostka: gdy rozmawiałem dzisiaj z deweloperami, którzy sprawdzali dla mnie spójność tych parametrów, to przekonywałem ich, że to jest świat dedykowany dla pro graczy, którzy sobie poradzą bez względu na ustawienia, bo przecież w Polsce mamy najbardziej doświadczonych graczy.
I prawdę mówiąc teraz bym się zastanowił przed ponownym użyciem tego argumentu, gdy okazuje się, że wielu "pro" potrafi grać wg jednego jedynego słusznego od lat algorytmu gry, a jakakolwiek odskocznia od jedynie słusznych parametrów to dla nich koniec świata, uniemożliwiający grę. Bo kto to widział, aby w grze, w której chodzi o rozwijanie wioski i podbijanie innych graczy ktoś nagle wymagał od nich żeby... rozwijali wioskę i podbijali innych graczy... Skandal!
Powtórzę n-ty raz, co wspominałem już niejeden raz przy okazji kilkudziesięciu podobnych dyskusji toczących się od lat (bo przecież ta nie jest pierwszą, rzekłbym wręcz, że jest jedną z mniejszych): NIE JEST naszą ambicją, aby każdy świat odpowiadał każdemu. Wówczas tworzylibyśmy setki jednakowych "populistycznych" światów, ewentualnie włączając lub wyłączając na nich farmienie.
Czasem powstają światy bardziej "lajtowe" - gdzie można grać z zamkniętymi oczami, czasem trudniejsze - wymagające pomyślenia w sposób nieszablonowy i opracowania dedykowanej strategii, aby dostosować się do niestandardowych warunków. Część będzie miała na to ochotę, inni będą krzyczeć o końcu świata i upadku gry, najgorszych ustawieniach w historii (klasyka!) i czekać na serwer, na którym będą potrafili grać. Życie.
Coby nie mówić - takie narzekanie słyszymy cyklicznie od czasu powstania świata 3 w 2007 roku, kiedy to ogłosiliśmy wprowadzenie do gry tak absurdalnych pomysłów jak rycerz, łucznicy czy wybijanie monet w pałacu. Wiadomo, że takie głupoty nie miały szans się przyjąć...
@kmic
Nie podpuszczam, ale świata bez barbarek nie zrobisz xd
wszyscy kratka w kratke i jazda
Tak, póki co nie, bo wymaga to najpierw przetestowania. Deweloperzy nie byli pewni, czy by nam się tutaj coś nie rozjechało. Na 174 będzie ich minimalna ilość, ale jednak pojedyncze będą.
Tak czy siak będzie to świat dość "intymny" pod względem odległości między wioskami