Pomysł jest naprawde fajny.
1. Napewno muszą być jakieś wymogi co do zbudowania kopalni złota (Mennicy jak kto woli)wg. mnie można zrobić Ratusz na 20lvl, rynek na 15lvl i to chyba by wystarczyło.
Co do liczby lvl takowej mennicy to myśle że mogłoby zostać na 10.
Co do kosztów to powinny być dość drogie. tzn. jeśli już mamy ratusz na 20 i rynek na 15 to albo mamy dobrze rozwinięte eko lub na tyle woja że mamy co farmić. Dlatego ja bym tu dał dużymogi jużod 1lvl, i dla utrudnienia (poniewarz na tym etapie gry raczej buduje się więcej dałbym większą ilość żelaza i drewna. NP:
Drewno
Glina
żelazo
1lvl:
3500,
2000,
3500
Do wybudowania następnych lvl potrebujemy 50% więcej każdej surki.
a do wybudowania ostatnie lvl będzie potrebna dodatkowo pewna ilośćmonet. np. 1000
ile monet na lvl:
1lvl - 5/1h
2lvl - 10/1h
3lvl - 15/1h
4lvl - 23/1h
5lvl - 33/1h
6lvl - 45/1h
7lvl - 58/1h
8lvl - 64/1h
9lvl - 79/1h
10lvl - 100/1h
Monetami można byłoby handlować i kupować w zamian za surke od innych graczy (tu bym zostawił dowolność dla graczy każdy wystawia monety za tyle ile uważa) Dzięki temu zawsze może się zdażyćjakiś kwiatek na rynku jak komuś zera się pomylą
Powiedzmy że do wybicia monety potrzebujemy pewną ilość surki (która jest potrzebna do rozbudowy wioski lub rekrutacji wojska) i tu alternatywą mogło by być złoto np. 1500zł. na 1monete
to vhyba tyle z mojej strony jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to dawajcie