Złoto

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser109118
  • Data rozpoczęcia

Czy pomysł powinien zostać wprowadzony?

  • Tak

    Głosy: 306 58,4%
  • Nie

    Głosy: 169 32,3%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 49 9,4%

  • W sumie głosujących
    524
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
właśnie czy złoto będzie można z farm wyciągnąć??

pomysł dobry
 

DeletedUser94022

Guest
Jak dla mnie zły pomysł. Co będziesz robił z pozostały surowcami gdy wioska max rozbudowana i pełna zagroda? Przepełnią ci się spichlerze na te surowce. Pewnie napiszesz, że można je sprzedać na rynku za złoto, ale wszyscy w około też będą chcieli je sprzedać. Wynik bardzo trudno będzie się biło monety.
 

DeletedUser

Guest
Nie wiem

Ja nie mam zdania w tej sprawie gdyż fajny by był nowy surowiec ale wiecej czasu by trzeba poświęcićna rozbudowe surowców
 

DeletedUser

Guest
Ja proponuje aby ta huta miała 15 lvl i był 1 rynek i aby był ten przelicznik ale tylko i wyłącznie jeśli chodzi o złoto....
I proponuję wprowadzić żarcie (jedzenie) było by ono produkowane w zagrodzie im większy lvl tym więcej żarcia i za żarcie by się kupywało żołnieży np:

Pikinier koszt 50 drewna 30 gliny 10 żelaza i 50 żarcia itp.
 

DeletedUser83225

Guest
Przeczytałem jedynie pierwszą stronę ;)
Pomysł ciekawy, choć uważam że jest ciągle mało dopracowany. To złoto musiałoby mieć jeszcze jakieś zastosowanie, oprócz monet. Bo to trochę za mało ;X
Tak pomyślałem, żeby może zrobić w kuźni nową zakładkę - ulepszanie. Tam za pomocą złota, ulepszałoby sie przedmioty rycerza ;)
 

DeletedUser113978

Guest
nnnno Jest Tulko jedno Wyjście jestem Na Tak w 100%

Pomysł jest świetny dopracowany


najlepiej było by złoto wydobywać w tej samej kopalni co żelazo

poziom huty żelaza został by bez zmian

złoto można grabić .....

żeby złoto nie było potrzebne wyłącznie do monet :D

i można dodać coś takiego : raz na kilka dni można przyśpieszyć produkcję jednej jednostki

np. ciężkiej kawaleri z 12.29 min na 10min za zapłatą np 5k złota

wtedy przez okres np. 2 godzin Ciężka kawaleria buduję się szybciej .. 10 min na jednostkę a nie 12.29 min



i jeżeli mamy złoto to będzie trzeba ulepszyć schowek

np. schowek na 10 poziomie mieści np. 200 złota ..:D:D

to są moje propozycje
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser74044

Guest
nawet fajny pomysł, ale mam 2 pytania

1. gdzie mniej więcej wsadzimy tą kopalnie i jak będzie wyglądać:confused:
2. ile by było potrzeba złota do 1 monety???

a tu moje propozycje do tego:

1. Wymogi: pałac, rynek na 20 i spichlerz na 25:)
2. można by też wybijać monety tradycyjnie (na surki):D


P.S. niechcący zagłosowałem na nie :(
 

DeletedUser

Guest
Oczywiście jestem za, złoto to bardzo ważny surowiec i w grze by się przydał, np. do monet.
 

DeletedUser95333

Guest
Pomysł jest naprawde fajny.
1. Napewno muszą być jakieś wymogi co do zbudowania kopalni złota (Mennicy jak kto woli)wg. mnie można zrobić Ratusz na 20lvl, rynek na 15lvl i to chyba by wystarczyło.
Co do liczby lvl takowej mennicy to myśle że mogłoby zostać na 10.
Co do kosztów to powinny być dość drogie. tzn. jeśli już mamy ratusz na 20 i rynek na 15 to albo mamy dobrze rozwinięte eko lub na tyle woja że mamy co farmić. Dlatego ja bym tu dał dużymogi jużod 1lvl, i dla utrudnienia (poniewarz na tym etapie gry raczej buduje się więcej dałbym większą ilość żelaza i drewna. NP:
Drewno
Glina
żelazo
1lvl: 3500, 2000, 3500
Do wybudowania następnych lvl potrebujemy 50% więcej każdej surki.
a do wybudowania ostatnie lvl będzie potrebna dodatkowo pewna ilośćmonet. np. 1000
ile monet na lvl:
1lvl - 5/1h
2lvl - 10/1h
3lvl - 15/1h
4lvl - 23/1h
5lvl - 33/1h
6lvl - 45/1h
7lvl - 58/1h
8lvl - 64/1h
9lvl - 79/1h
10lvl - 100/1h

Monetami można byłoby handlować i kupować w zamian za surke od innych graczy (tu bym zostawił dowolność dla graczy każdy wystawia monety za tyle ile uważa) Dzięki temu zawsze może się zdażyćjakiś kwiatek na rynku jak komuś zera się pomylą:)

Powiedzmy że do wybicia monety potrzebujemy pewną ilość surki (która jest potrzebna do rozbudowy wioski lub rekrutacji wojska) i tu alternatywą mogło by być złoto np. 1500zł. na 1monete

to vhyba tyle z mojej strony jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to dawajcie:)
 

DeletedUser

Guest
A ja wypowiem sie krytycznie co do pomysłu. Znowu chcecie upodobnić Plemiona do Ikariama czy innych tego typu gier? Złoto do monet? Z monetami dobrze jest tak jak jest. Wymiana złota na inne surowce? Po co? Żeby n00bki się cieszyły? Po za tym myślę że jest to nierealne do zrealizowania :eek:

Na NIE
 

DeletedUser8802

Guest
jezeli zloto bylo by tylko do wybijania monet to bylaby dobra rzecz do rozkwitniecia handlu (malo osob handluje) a wtedy jezeli potrzeba bylo by surki na wojsko sprzedawalo by sie zloto :) i na odwrot moze przyspieszylo by to rozwoj (najbardziej na starszych swiatach jezeli gracze byli by po 3-4kk a ktos by zaczynal gre :)
 

DeletedUser115218

Guest
to jest najlepsza propozycja jaką widziałem (mówię o temacie, rzadko widać takie posty, tzn. jest dużo na TAK i też są na NIE) ale pomysł mi się nie podoba, o wiele bardziej by się opłacało inwestować w złoto (jak pisałeś - "1 złoto" = 2 np. gliny) więc wybijanie monet byłoby za proste, z resztą też handlowanie, wtedy stosunki musiałyby zniknąć itp.
zgadzam się z niestety niedużą rzeszą sprzeciwiających się temu pomysłowi :D

Nie! bo nie tak!
 

DeletedUser115938

Guest
Pomysł bardzo ciekawy, podoba mi się. Pomyslę jeszcze nad czasem budowy i może cos zaproponuję :D
 

DeletedUser120632

Guest
Ciekawy pomysł, dobrze będzie jak go bardziej dopracujesz. Ogólnie podoba mi się ten pomysł, myślę że przydał by się taki nowy surowiec.
 

DeletedUser

Guest
Ja jestem na TAK.
Jednak jeśli chodzi o jakieś "budynkowe"wymogi ,to 20 poziom ratusza i 15 rynku(oczywiście pałac też ) zdecydowanie wystarczy ,,jak kolega powyżej wspomniał.
Ktoś tu proponował 25 poziom rynku.
Osobiście nie buduję dalej ,niż na 20 -dalej idzę na rynek dużo mieszkańców ,za których lepsi będą wojacy.

Co do większego zastosowania.Mogłoby być zwiększenie poparcia w wiosce ,jeśli nie nie jest ona atakowana szlachtą / wojskiem (tu pozostawiam wybór) przez ostatnie 24 godziny (lub więcej) .

Podaję tylko propozycję.
Może być na przykład:
10 złota za 1 poparcia.

To ograniczenie jest po to ,aby przed atakiem wroga nie zwiększać sobie cały czas poparcia ,bo to byłby bezsens :rolleyes:.


Liczę na krytykę.
 

DeletedUser115938

Guest
Nie wiem, czy potrzebny jest pałac do kopalni złota. To sprawa do przemyślenia.

I trzeba oczywiście jeszcze ustalić, czy złoto to będzie jednostka bardzo drobna, jak wspomniał mój przedmówca, np. 10 złota za 1 poparcia, czy trochę "grubsza", której będzie mniej.
 

DeletedUser114323

Guest
Na tak ale...
Pomysł fajny lecz powinien być wprowadzany na np. co 4 nowym stworzonym świecie jako dodatkowy bonus
 

DeletedUser120555

Guest
Nie wiem, czy potrzebny jest pałac do kopalni złota. To sprawa do przemyślenia.

Jeżeli złoto jest tylko po to aby rekrutować grubych to do wybudowania tejże kopalni musiał by być pałac - i jeżeli już miało być złoto to raczej rynek na 20poz.

I trzeba oczywiście jeszcze ustalić, czy złoto to będzie jednostka bardzo drobna, jak wspomniał mój przedmówca, np. 10 złota za 1 poparcia, czy trochę "grubsza", której będzie mniej.

Kupywanie poparcia w wiosce to beznadziejny pomysł.....



Jeżeli złoto miały by być to oczywiście można by było je kraść z wioski przeciwnika .

A co do samego pomysłu to NIE MAM ZDANIA .
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry