Złoto

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser109118
  • Data rozpoczęcia

Czy pomysł powinien zostać wprowadzony?

  • Tak

    Głosy: 306 58,4%
  • Nie

    Głosy: 169 32,3%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 49 9,4%

  • W sumie głosujących
    524
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Tryb tekstowy.

Jak dla mnie to to jest głupie.

Przy stylu z kościołem w wiosce jest taki tłok, że nie można się odnaleźć, a jeszcze jakąś kopalnię złota dowalić?
To w wiosce będzie jeszcze większy tłok, którego się nie da już znieść.
Na nie.

Nie uzywaj graficznego trybu od kopa się odnajdziesz:)
 

DeletedUser120944

Guest
pomysł dobry można by też było zrobić że złotem wykupia się wojsko oprócz szlachcica i rycerza
 

DeletedUser99417

Guest
oczywiscie ze na tak złoto by było bardzo przydatne do wprowadzenia jak ktos już wspomniał okurzyło by pleimona niektórzy mówia plemiona są ok i nic nie trzeba ulepszac ale tak znudzą sie po jaims półtora t\roku a tak to jakies urozmaicenie które skłania do gry
 

DeletedUser

Guest
Zagrodę trzeba by powiększyć dla nowego budynku powiedzmy do 25k. Jestem otwarty na ten pomysł.
 

DeletedUser

Guest
od doświadczonego gracza masz tak:

1 lvl - 10, wymagania 5000d 5000g 5000ż
2 lvl - 20, wymagania 2500d 3000g 2500ż
3 lvl - 35, wymagania 3000d 3200g 3000ż
4 lvl - 50, wymagania 3500d 4000g 4000ż
5 lvl - 75, wymagania 4200d 5000g 50000ż

Więcej nie potrzeba

No i tak
Moneta : 350 złota
1000 dowolnego surowca - 30 złota
Bonus (np. przy produkcji jednostek) - 600 złota
Ochrona 1 godzina - 50 złota

nie bo tego nie ma nawet w Kp a co dopiero za złoto? ochrona początkowa za to a wysoki lvl. budynków rekrutacji to drugie. ale pomysł z pozostałem jest super. TAK
 

Turgsmen

Miecznik
Wynik reakcji
6
Złoto to głupi pomysł.
Mało szczegółów co do budowy kopalni złota, nie napisałeś czy do budynków złoto się przyda, albo do wojsk. Oraz skoro max. kopalni to 10 lvl. to ile na 1 h.

Na NIE, niedopracowane i bez sensu.
 

DeletedUser

Guest
a ja bym dodał do tego punkty spróbuje zaproponować:

1 lvl. 5p.
2 lvl. 2p.
3 lvl. 3p.
4 lvl. 9p.
5 lvl. 10p.
6 lvl. 15p.
7 lvl. 21p.
8 lvl. 30p.
9 lvl. 37p.
10 lvl. 41p.

ale pomysł dobry. nieco nedopracowany ale mam nadzieje że mderatorzy forum skasują niepotrzebne komętarze a zostawią propozycje dopracowania.
tylko dopracuj grafikę kopalni i wygląd wewnątrz
 

DeletedUser93204

Guest
Jestem na nie.Po co kolejny surowiec czy jak to tam nazywasz..?
 

DeletedUser121559

Guest
:)

pomysl calkiem z sensem troche mu jednak brakuje i musi byc dopracowany ale jest ok:):p dobrze krecisz:)
 

DeletedUser

Guest
Według mnmie jest bez sensu zmienioanie opcji jakich mamy dotychczas w grze mi gra sie dobrze bez zadnych kopalni złota itd i bylo by to bez sensu także...
 

DeletedUser122792

Guest
Ochrona 1 godzina - 50 złota

A pomyślałeś o tym: chcesz przejąć jakiegoś gostka. Wysyłasz mu czterech grubasów, a ziomek cyk, nakupował se ochrony na 12 godzin. I co? Ja wstrzymuje się od zdania. Dobrze jest tak, jak jest teraz.
 

DeletedUser

Guest
proszę moderatora o kasowanie komentarzy
Ally_forum.png

bo pomysł nie dopracowany i trzeba pomóc a jak pomóc skoro wszystko się rozlatuję?
 

DeletedUser123313

Guest
Pomysł rzeczywiście słabo dopracowany, już nie wspomnę o próbach polepszenia go. Chodzi mi tutaj o: Ochronę początkową za Złota. Moim zdaniem byłoby to bez najmniejszego sensu. Autor też już chyba zapomniał co proponował...

Głos na nie.
 

DeletedUser123313

Guest
Być może że również by mnie zaciekawił gdyby coś od siebie dodał autor tego pomsyłu (nie wliczając tego co pisał na początku). Od jakiegoś czasu się nie odzywa w swoim pomyśle.

Mam jeszcze jedno małe zastrzeżenie, co zrobimy na światach z kościołem? Czyli na światach: 27, 28, 30? Chodzi mi oto gdzie byśmy wsawili kopalnie?
 

DeletedUser

Guest
Mam jeszcze jedno małe zastrzeżenie, co zrobimy na światach z kościołem? Czyli na światach: 27, 28, 30? Chodzi mi oto gdzie byśmy wsawili kopalnie?

Zapewne można zapomnieć o wprowadzeniu tej zmiany na starych światach. Jedynie na nowym świecie może zostać wprowadzona.
 

DeletedUser

Guest
Pomysł STRASZNIE głupi, a wiele głupich pomysłów widziałem i wymyślałem (ale nie prezentowałem ich nikomu). To mi się kojarzy z pomysłem z fosą, drugie coś do tego samego. To może handel monetami? Jedyne sensowne wykorzystanie złota to "wynajmowanie" dodatkowych kupców ponad nasz limit, ew. zniesienie handlu wymiennego. Co ja tam się będę dalej rozwodzić, złoto jest niepotrzebne i tyle.
 

DeletedUser

Guest
napisał:
Pomysł STRASZNIE głupi, a wiele głupich pomysłów widziałem i wymyślałem (ale nie prezentowałem ich nikomu). To mi się kojarzy z pomysłem z fosą, drugie coś do tego samego. To może handel monetami? Jedyne sensowne wykorzystanie złota to "wynajmowanie" dodatkowych kupców ponad nasz limit, ew. zniesienie handlu wymiennego. Co ja tam się będę dalej rozwodzić, złoto jest niepotrzebne i tyle.

A o kiblu i paru innych rzeczach zapomniałeś.Tamte pomysły były zupełnie bezsensu...:confused:
Te ceny koplalni złota nie mogą być tanie... nawet gracz z 1 wioską i 3.000 pkt. może z łatwością zebrać 5.000 drewna ,5000 gliny i 5000 żelaza.Wystarczy trochę pofarmić :)

napisał:
Przy stylu z kościołem w wiosce jest taki tłok, że nie można się odnaleźć, a jeszcze jakąś kopalnię złota dowalić?
To w wiosce będzie jeszcze większy tłok, którego się nie da już znieść.
Na nie.>

A czy wszyscy gracze grają na stylu z Kościołem co?:mad:
Ja np. nie.Wolę 4.0 :)


Przypominam moją propozycję sprzed paru tygodni: :D
Wydobycie i cena
drewno
glina
żelazo

1. 150 6.000 10.000 4.000
2. 300 10.000 20.000 6.000
3. 450 16.000 30.000 10.000
4.600 22.000 45.000 15.000
5.750 30.000 60.000 20.000
6.900 40.000 75.000 25.000
7.1.050 100.000 125.000 50.000
8.1.200 200.000 250.000 100.000
9.2.200 300.000 350.000 250.000
10. 3.000 400.000 400.000 300.000

Cena monety:1.200 sztuk złota
Cena grubego:3.500 sztuk złota

Na ostatnich dwóch poziomach wydobycie jest znacznie większe ,ale cena te niczego sobie.... :)

Podaję tylko propozycję.Liczę na krytykę i ew. poprawki :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Wioskę można przecież powiększyć

Myślisz że to takie łatwe? Spróbuj sam. Powiększona wioska wg. moich wyliczeń musiałaby mieć rozmiar ok. 670x440=294800 pikseli, wyobraź sobie każdy piksel kolorować z osobna, a potem jeszcze to wprowadź.
 

DeletedUser67099

Guest
mi się pomysł podoba złoto było by potrzebne do monet i handlu.
A co myślicie że do kuźni do ulepszania jednostek??
 
Status
Zamknięty.
Do góry