Wersja 7.4 - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Całe biadolenie, że świat z ograniczonym farmieniem to zły pomysł jest śmieszne. Wystarczy ustawić stosunek na rynku 1:1 i ustawić odpowiedni mnożnik i będzie się super grało. Moim zdaniem takie światy to przyszłość plemion, gdzie grać będzie najwięcej graczy, wspomnicie moje słowa.

Teraz nareszcie zacznie się myślenie a nie dawaj szybko 4 szlachty i przejmujemy. Nie, teraz trzeba pomyśleć jak wydać surkę by było jak najlepiej i najefektywniej. Koniec bezmyślnego klikania. Wreszcie. Wszystko zapewne jeszcze w praniu bedzie poprawiane, ale to jest dobra droga.

I tak na koniec by uzmysłowić wszystkim pomysł wyszedł ode mnie, czyli od gracza. To tak dla wszystkich zachęcająco by pisać własne propozycje:).

http://forum.plemiona.pl/showthread.php?t=88974 --> link do tematu z propozycją.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser108955

Guest
podbijam odpowiedź wyżej. Mam nadzieję że będzie mimo wszystko widać ile w danym dniu zrabowałem surki i nie będzie trzeba samemu liczyć;)
 

DeletedUser21561

Guest
Nie przesadzajmy. Maksymalny stosunek 1,2:1 wystarczy by przesyłanie surowców z multi jako działanie "zarobkowe" było nieopłacalne, stosunek 1:1 zabije całą konkurencyjność na rynku, więc byłby to strzał w kolano.
 

DeletedUser122807

Guest
Aqrielu oby było tak jak mówisz;) Ja mam tylko nadzieję, że ta zmiana przyniesie korzyści dla społeczności plemion, również miło by ujrzeć 2 światy do wyboru w okresie po wakacyjnym, lecz to moje takie gdybanie;)
 

Wioska barbarzyńska

Mistrz SDS wakacji 2010
Wynik reakcji
0
Brawo Aq, brawo Administracja. Jeżeli realizacja pójdzie w podanym przez Aq kierunku, to ja się nie mogę doczekać. Im mniej skryptów, a więcej dobrych dróg rozwoju, tym gra jest ciekawsza, mniej monotonna. Do tej pory było tak, że ten, kto sfarmił więcej, ten miał więcej surki, więcej woja, więcej punktów, był lepszy. Zabranie farmienia całkiem, zabiło radość z łupienia innych, czyli w dużej mierze sens tej gry, mimo że opcje uważam za ciekawą i od czasu do czasu taki lekki świat się przyda. Limit farmienia pozwoli wybić się tym którzy farmią nad tych, którym się nie chce, oraz nie pozwoli odjechać tym, którzy farmią non stop daleko do przodu, bo będzie kilkudziesięciu innych farmiących na tym samym poziomie. A najlepszy będzie ten, który najlepiej radzi sobie z myśleniem. :)

PS Liczę, że 8.0 będzie bombą porównywalną do 4.0 :)
>>>3.0 jednak było lepsze, ale to już moja prywatna opinia ;) - Bryfft
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser156889

Guest
Co Wy tam o jakimś farmieniu... w końcu ikonki będą przezroczyste :D
 

DeletedUser160153

Guest
Świat będzie wyrównany jak nigdy. Nie będzie już można podbierać surek sąsiadowi, każdy może tyle samo sfarmić. Będzie ostro.

P.S chciałbym się dowiedzieć tylko czy ograniczenia farmienia będą na wszystkich nowych światach czy tylko na jednym, paru.
 

DeletedUser122807

Guest
Mnie jeszcze nurtuje pewna kwestia, czy nie lepszym sposobem było by umożliwienie farmienia bez ogarniczeń na graczach? Jedynie na szare wioski ustawić taki limit.
 

.JWP.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
395
A jeżeli nie będzie korzystnych ofert na rynku, bo będzie tylko 1:1?

Sens handlu przeminie. Sens rynku stanie się zasadny, co powoduje, że zaczynamy niebezpiecznie ingerować w podwaliny tej gry. Nie o to przecież chodzi, czyż nie?


Mnie jeszcze nurtuje pewna kwestia, czy nie lepszym sposobem było by umożliwienie farmienia bez ogarniczeń na graczach? Jedynie na szare wioski ustawić taki limit.

Będę pierwszym, który stworzy multi hodowane na proxy i jak mi się przyfarci i wyląduje obok głownej wioski, oglądajcie mój tylek. :)
 

DeletedUser118853

Guest
No, może być. :)
Ale zamiast tego równie dobrze mogliby wprowadzić brak ( lub po prostu brak możliwości ich farmienia ) wiosek barbarzyńskich / koczowniczych, a farmić można byłoby tylko graczy, którzy wczesniej oczyściliśmy, bądź porzucili grę i wioską została bez wojska. :))
taki układ wg. mnie również mógłby być ciekawy. :)
 

arctic-warrior

Topornik
Wynik reakcji
14
JA mam pytanie. Czy zostanie wprowadzona możliwość wyłączenia w opcjach tych dwóch "pięknych" ikonek na samym środku paska/panela??
pisałem już o tym w poprzednim temacie dotyczącym wersji 7.3
 

OlciQ

Szlachcic
Wynik reakcji
483
A ja, jak zwykle, muszę się wtrącić :)
Usunęłam tylko 2 posty, jestem z Was dumna :)

Żeby nie było, że tylko potrafię mieć pretensje :) Tak trzymać!
 

DeletedUser49655

Guest
(dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 1000

To może jeszcze dwa pytania- jak rozumiem, liczy się ilość dni gry na świecie a nie ilość dni istnienia świata. W takim układzie co z graczami, którzy zostaną przejęci lub zaczną od nowa. Grają dalej, wszystkie statystyki zostają, wiadomości i rapki też. Czy to oznacza, że ich limit będzie się dalej nabijał, czy też zostanie sprowadzony do wartości wyjściowej?
2. Czy gdzieś w wiosce będzie miejsce, gdzie będzie można zobaczyć ilość surki sfarmionej w ciągu danych 24h (widok wioski, zagroda, spichlerz, plac, czy gdziekolwiek), czy też trzeba będzie top liczyć samemu. Jeśli taka opcja będzie, to czy będzie dostępna dla wszystkich, jako skrypt, czy może jako opcja menadżera konta/asystenta farmera (czy jak to się nazywało)???:confused:
 

DeletedUser158726

Guest
mnie tylko ciekawi w jagi sposób w trakcie powiedzmy 5dni ochrony wbije odpowiednią ilość toporów i lk aby porządnie czyścić okolice w okienku 15x15??

licząc to dam rade zrobić jedynie 15k sury zrabowanej w ciągu 5dni ochrony. to z taką ilością to za wiele zrobić nie można gdyż wyjdzie:

(koszty lk w stosunku)
1,25x drewno = 3947
1x glina = 3158
2,5x żelazo = 7895

1,25x + 1x + 2,5x= 15000
4,75x = 15000
x= 3158

daje to nam że wyjdzie jedynie ok.31lk!! w trakcie ochrony początkowej oczywiście pomijając że surowce z farmienia trafiają jedynie w produkcję koni. jaki to ma sens??
Takie światy powinny być bardzo ale to bardzo gęsto zamieszkane by było ciekawie i niebezpiecznie co daje wielu graczom satysfakcję i zabawę.

Dlatego powinno być zwiększone wydobycie z kopalni lub ten symboliczny "1000" zmieniony na co najmniej 10k.
 

DeletedUser158318

Guest
Na taką zmianę czekałem.
Brawo aqriel za ten pomysł:)
Teraz zobaczymy kto ile potrafi.
 

DeletedUser

Guest
Dla mnie ta zmiana nie jest jakaś zła, ale też w sumie praktycznie nic nie zmieniła, bo nie farmie miliony surek dziennie, także jest ok.
 

DeletedUser135398

Guest
ograniczenie farmienia - nadzieja dla mających życie
 

DeletedUser152810

Guest
Ograniczenie to wcale nie jest taki zły pomysł o ile zostaną zachowane odpowiednie proporcje . Moim zdaniem te podane są za małe . Jak będą takie to wielu graczy późno zacznie kupować KP ponieważ będzie ono nie potrzebne przez dłuższy okres niż bez limitu farmienia .
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser158726

Guest
stanowczo nie potrzebne. to jak przyjdzie dobra faremka to góra 3ataki dziennie i limit spełniony więc nie ma sensu korzystanie z KP i tych różnych dodatków.
 
Status
Zamknięty.
Do góry