Wersja 7.4 - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser144395

Guest
Kurde, ludzie, te ograniczenie farmienia bedzie tylko na nowym swiecie!
Mnie taki swiat nie interesuje, ale tez chciałem zagrac na nowo powstałym swiecie i nie zagram, bo takie ustawienia mi nie odpowiadaja.
Trudno poczekam dłuzej.

Bardzo dobre posuniecie, w pełni popieram zmiany, w koncu cos nowego.
 

DeletedUser131953

Guest
Mi osobiście podoba się ograniczenie farmienia. Jak dla mnie ciekawa opcja bo lubię nowości takie jak między innymi s52 (i czekam na taki następny :)) Myślę, że będzie ciekawie ponieważ poziom rozgrywki będzie bardziej wyrównany i na czele nie będą sami no-life.

Pozdro :)
 

GreatGatsby

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
183
a dodacie takie cos jak licznik pomocy jak scentrujesz sobie wioske zebys wiedzial ile pomocy idzie na dana wioske a nie sam musisz liczyc?
przy atakach jest takie cos wiec czemu nie ma przy pomocy?

a i moglibyscie tez pomyslec o zrobieniu czegos takiego jak ten toporow kolo wioski atakowanej na mapie tylko ze dla pomocy cos takiego zrobic
 

DeletedUser122807

Guest
Bryfcik, osobiście ta zmiana jak najbardziej mi się podoba i możliwe, ze wyrażę chęć gry na takim świecie bo już planuję i planuję ostatni świat miałbyć o numerze 54, lecz nie na takim chciałbym kończyć, zapewne 55 wyjdzie z tym ograniczeniem, ale czy macie w planach moze otworzenie 2 światów? Aby ludzie mogli wybrać? Chodzi mi głównie o stworzenie 2 światów odmiennych, jeden z tymi bajerami i drugi standard, czyli coś w stylu 35,44,47 oczywiście bez tych gigantycznych barb;) Prosiłbym o nieprzeoczeniu tego postu i udzieleniu odp.
 

DeletedUser49655

Guest
W powyższym wzorze 1000 jest elementem, który może zostać jeszcze zmieniony po wstępnych testach.
Ilość surowców jakie zostały wyfarmione do danego momentu bazuje na ostatnich 24h i jest przeliczana co godzinę. Limit więc rośnie w miarę czasu i zdobywanych wiosek, do momentu, w którym osiągnie maksymalne ograniczenie (może być określone osobno dla każdego świata).

Ciekawa opcja. Ale mam pytanie: 24h oznacza, że o godzinie 00:00 limit zeruje się wszystkim graczom, czy też jest zależny od godziny rejestracji na świecie- czyli wystartowałem o 16, więc limit się zeruje o godzinie 16?
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
@Farmie Zwiadem,
Za wcześnie by mówić w ogóle o następnych światach, nie ma żadnych planów obecnie.

@Salladyn Matiz
To drugie.
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Według mnie fajnie było by zrobić świat z trybem spiącym jak na sp :)
Wtedy by było koniec nolifowania ,że ten co siedzi 24 h ma przewage
Pozatym dało by szanse graczom z miejszym czasem na gre

Czyli
Moduł snu występuje na niektórych Szybkich i światach specjalnych. Gdy tryb śpiący jest włączony, ataki wysłane na wioski danego gracza są uznawane jako odwiedziny. W czasie jego trwania wstrzymane są wszystkie działania w wiosce: produkcja surowców i jednostek wojskowych. Po 36 godzinach od włączenia moduł snu zostaje włączony automatycznie. Pozwala to na zbalansowanie gry i wyrównanie szans między graczami pojedynczymi, a kontami, które obsługiwane są przez większą liczbę graczy.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser159480

Guest
Mi również się podobają wprowadzone zmiany. Gra będzie nieco ciekawsza i bardziej wyrównana. W końcu nie będzie tych nołlajfów! :D

Czekam z niecieprliwością na wersję 8.0 i start S55 :)
 

DeletedUser

Guest
Trochę lipa z tym farmieniem, KP nie będzie potrzebne bo wioski i tak obskoczę - w początkowej fazie gry. Druga sprawa to ilość surek jaką zbierzemy daje nam możliwość szybszego rozwoju a tu się zamienimy w plemiona typu czeskiego czy słoweńskiego, grać się będzie bez skryptów i bez zaangażowania.
Swego czasu grałem na tych światach i jest tam dziwactwem atak na sąsiada gdy są barbary w okolicy. Pocieszające w tym wszystkim było połowę usprawnień gratis za które na polskich plemionach trzeba płacić, sporo też innych dodatków widziałem np. skrócenie czasu budowy o połowę za odpowiednią ilość PP.
A może nasi admini zasięgną języka i porównają choćby ilości światów jakie są w innych krajach i dlaczego tak się dzieje a nie testować już przetestowane tam utrudnienia. Kto zapłaci za KP gdy ono niczego nowego nie wniesie, MK jest OK ale jaka jest jego cena? Czy mogą sobie na to pozwolić uczniowie, studenci czy emeryci? A ilu pracujących może sobie pozwolić myślę że nie więcej niż 10%. A czy zapłacą za blokady typu ograniczenie farmienia bo inaczej już nie będzie można nazwać KP. Po co ten pasek skrótów, proponuj e niech będzie ale z góry zablokować i traktować jako ozdobę.

Szanowni admini zastanówcie się czy dążycie do rozwoju czy do jego zablokowania a tym samym zniechęcenia do gry!!!
 

DeletedUser153746

Guest
A ja mam pytanie całkiem inne czy przy tej aktualizacji tez dostane darmową premke na 7 dni:)?? na sp oczywiscie:)
 

DeletedUser158364

Guest
Według mnie jest już za dużo "przywilejów" dla kp , zróbcie coś dla normalnego konta bez kp , np:
- darmowy (łatwy) przegląd wiosek taki jak mają w kp ( przydało by się "dobrym graczom" :D )
- oznaczanie gracza kolorem
- mape polityczną
- godło
Prosiłbym o chociaż 1/4 tych próśb
 

DeletedUser21202

Guest
A mi się zmiana bardzo podoba, tylko że, lepiej już grać na świecie bez farmienia, bo faktycznie 20k surki przy 19 dniu gry, to będzie mała ilość, i eko będzie bardziej opłacalne:)
 

Keymil LoveOrHate

Szlachcic
Wynik reakcji
6.065
bedzie chociaz widac ile zgrabilem surki juz od pierwszego dnia czy bede sam musial sobie liczyc do momentu az pojawia sie odznaczenia?
i co z odznaczeniami? kilkanaście osob zgarniac bedzie odznake rabusia dnia?
bedzie trzeba grać jak noob i iść w eko... masakra
 

DeletedUser

Guest
Nie zgadzam sie z opinia większości przedmówców, że ta gra przez takie zmiany 'schodzi na psy' itp. ... Bardzo podoba mi sie ograniczenie farmienia- przynajmniej gra będzie wyrównana. Koniec z przewaga osób spędzających dnie, ba!, noce na farmieniu. A po zatym na farmienie i tak czasu mi brakowało, więc ta zmiana jest mi jak najbardziej na rękę ;):p
 

DeletedUser160158

Guest
Zmiana jest naprawdę przełomowa, od teraz będzie trzeba znaleźć odpowiedni balans pomiędzy rozwojem wojska a rozwojem wioski. Ci którzy na początku świata siedzieli 24h zdobywając ogromną przewagę nad innymi nie mogą już dalej tak grać. Teraz należy drastycznie zmienić strategie gry.

Apeluję jednak żeby rozważnie dopasować ograniczenia dotyczące limitu sfarmionych surowców. Myślę że ten przelicznik powinien zmieniać się w czasie w ten sposób


Beztytulu_hapnhps.jpg




ponieważ po pewnym czasie nie będzie to żadne ograniczenie(no chyba, że taki jest zamysł).

Tak czy siak nie ma co się okłamywać nowe światy będą się dzielić na tych którzy będą wykorzystywać ten limit i tych którzy nie.
Walka będzie możliwa tylko pomiędzy tymi którzy wykorzystywali limit w pełni a tymi którzy odpuścili sobie co najmniej 4-5dni i więcej (mówię o sytuacji na starcie świata i pierwszych przejmowanych wioskach). Dlaczego? ponieważ nikt nie będzie w stanie wyrobić sobie takiej przewagi żeby przejąć wioskę dobrego gracza straty będą zbyt duże czas odbudowy znacząco się wydłuży - teraz strata 60-70% wojska jest ciosem ale przy dobrze rozbudowanej stajni i koszarach nie jest to problem ale co jeżeli problemem będzie brak surowca? w takim przypadku strata 40% wojsk już będzie dotkliwa a nie ma co liczyć, że gracze wykorzystujący limity będą mieć znacząco gorsze wojska od Twoich - czytaj strata 40% będzie nieunikniona i osłabi Cię na tyle, że z łatwością obie te wioski zostaną przejęte przez spryciucha który się przyczai i wyczeka.

No więc tak co zatem przejmować? można liczyć, że w naszej okolicy pojawi się osoba która do końca nie wie czy naprawdę chce się jej grać, może zawierać 3 osobowe sojusze w których 2 osoby będą grać full offem a jedna deff zakładając że nasz sojusz będzie na tyle zgrany że żadna z tych osób nie pożałuje swojego wojska przy przejmowaniu wiosek i obronie.



Jedno jest pewne Admini postanowili wziąć pod ochronę graczy którzy chcą grać - nie będzie możliwości wyeliminowania ich przez innych bo limit ograniczy możliwości ale też w pewnych aspektach wprowadzi nowe. Zmiana jak zmiana czy dobra czy zła i czy zmieni dużo czy nie okaże się w praniu.

Pozdrawiam
 

DeletedUser

Guest
Według mnie fajnie było by zrobić świat z trybem spiącym jak na sp :)
Wtedy by było koniec nolifowania ,że ten co siedzi 24 h ma przewage
Pozatym dało by szanse graczom z miejszym czasem na gre

Czyli
Moduł snu występuje na niektórych Szybkich i światach specjalnych. Gdy tryb śpiący jest włączony, ataki wysłane na wioski danego gracza są uznawane jako odwiedziny. W czasie jego trwania wstrzymane są wszystkie działania w wiosce: produkcja surowców i jednostek wojskowych. Po 36 godzinach od włączenia moduł snu zostaje włączony automatycznie. Pozwala to na zbalansowanie gry i wyrównanie szans między graczami pojedynczymi, a kontami, które obsługiwane są przez większą liczbę graczy.



Tak, ale to powinno być do np 120 lub 160 dnia gry... bo potem plemie robi akcje 10k ataków a tu hop i sen :) Albo idą 4 grube na samym początku bam sen :)
 

DeletedUser159365

Guest
Ciekawe, ciekawe.
Czekam na nowy świat w wersji 7.4;)
Jeszcze można by coś podyskutować nad tym 1k surki bo myślę, że to trochę za mało...
 

DeletedUser113653

Guest
Pierwszy dzień 1000 surki można zgarnac, czyli 2000:3=666,666... :eek::eek: To ułatwienia tylko dla początkującyh ;)

Wtopisz offa po 2tygodniach gry i Game Over.


Nie ma co dalej grać:)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry