DeletedUser
Guest
Coś temat ucichł Bryfft jest coś wiadomo wsprawie naszego 'wzoru' na farmienie?
A ja się w sumie tak zastanawiam, może było by i sensowne dać ograniczenie nie na surkę ale na ilość ataków?1) powiązanie wzoru z eko (obecny jest nieefektywny); Nutzz dał propozycje sensowną
A ja się w sumie tak zastanawiam, może było by i sensowne dać ograniczenie nie na surkę ale na ilość ataków?
Tyle że wtedy, po pierwsze, trzeba było by dać świat bez wyboru kierunków, tak by w każdej ćwiartce było jednakowe zagęszczenie (no pasaran) oraz zwiad z możliwością wykrycia surowców. Dodatkowo, trzeba było by jakoś oszacować do jakiego poziomu powinny się rozwijać barbarki, tak by:
a) farmienie na takim stylu było opłacalne
b) by we wsiach zostawała odpowiednia ilość surowców dla 'zwykłych' graczy, już po eskapadach nocnych marków
Wreszcie, jeszcze jeden pomysł - ciekawym rozwiązaniem mogłoby być wprowadzenie limitu na farming ale dotyczącego tylko wiosek barbarzyńskich i ewentualnie (jeśli będą) koczowniczych. Surowce z wsi aktywnych graczy nie byłyby obejmowane żadnym limitem. Jako samodzielna reguła raczej się to nie sprawdzi, ale mogłoby funkcjonować jako dopełnienie reguły podstawowej.
Chciałbym zauważyć że jednak admini gry mają wpływ na ustawienia świata i nie jest to ustalone z góry .
LiNk przedstawia ankiete na słoweńskich plemionach która ma na celu wybrać odpowiedni świat dla ich graczy.
http://forum.vojnaplemen.si/showthread.php?t=2265
Bryft czemu tego nie ma u nas ?
Chciałbym zauważyć że jednak admini gry mają wpływ na ustawienia świata i nie jest to ustalone z góry .
LiNk przedstawia ankiete na słoweńskich plemionach która ma na celu wybrać odpowiedni świat dla ich graczy.
http://forum.vojnaplemen.si/showthread.php?t=2265
Bryft czemu tego nie ma u nas ?
JWP masz racje, wzór powinien wyglądac jak parabnola, wiec wartości muszą rosnąć, tzn. musi zwiększać się mnożnik. Wspominałem już o tym.
Co do pomysłu o ograniczonej ilości ataków to uważam, że jest to zły pomysł. Wtedy co atak będzie trzeba wyfarmić jak najwięcej stąd przewagę uzyskają Ci, którzy mogą wstać raniutko o 4.30-5.00, puścić ataki i zebrać all surke z nocy. kto wstanie rano o 7 jak większość nie uzbiera zapewne nic... Taki system jest korzystny dla nocnych graczy.
Co do liczenia surki jedynie z szaraków to świetny pomysł Gracze aktywni nie powinni być brani pod uwagę
Wzrastający mnożnik również nie jest dobrym rozwiązaniem.
Twórcy gry powinni zdać sobie sprawę, że mają w dłoni rzecz, która mocno wpłynie na przebieg rozgrywki następnych serwerów, przebieg, który może być ciekawszy niż obecny model.
Dla mnie co najmniej dziwnym posunięciem jest brak uwzględnienia ilości wiosek na kontynent. Parametr różny, ale mający istotny wpływ na rozgrywke, gdyż róznice siegają 200-300 wiosek!
Następny aspekt - premiowanie graczy w topce pokonanych przeciwników. Uważam, że powinni mieć wieksze przywileje, skoro walczą, a nie kiszą wojska i wybijają monety czyhając na jakąs darmówkę.
Sadze, że gra byłaby o wiele ciekawsza, gdyby bardziej opłacało się stracić pewne ilości wojsk niż je kolekcjonowac.
Jest jeszcze wiele aspektów, które, uwzględnione we wzorze, mogą sprawić, że ta gra znów odżyje.
Mógłbyś mi podać powód dlaczego nie jest dobrym rozwiązaniem?
Oczywiście
http://forum.plemiona.pl/showpost.php?p=1100587&postcount=341
Premiuje osoby, które pierwsze przejmą wioskę, niezależnie od jej wartości strategicznej. Po prostu kto znajdzie złoty środek pomiędzy ilością lekkiej, a możliwą surką na monety/paczki ma sporą przewagę.
Niech przykładem będzie s54 i obecny top1.
Wioskę przejął 25 dnia gry na 4 grubych, więc byle jaką mogł przejąć dużo, dużo wcześniej.
Tym samym według Twojego przelicznika zyskał dokładnie 41250 surki nad graczem z analogiczną ilościa wojska, lecz z 1 wioską. Czy do tego dązymy?
Przelicznik z rosnącym mnożnikiem przy przejęciu wsi daje tylko i wyłącznie możliwość zgrabienia surki równej wysokości mnożnika czyli wg. mnie po 25 dniach gry 8000 surki(2666 każdej). Nie rozumiem skąd wyszło te 41k.
... oczywiście następny świat będzie miał to włączone (na 99%), ale nie znam dokładnej daty jeszcze .
.
Słowenia to rynek, gdzie jest niecałe 10k graczy. Ankiety mają tam nieco większy sens niż u nas i wynik jest bardziej miarodajny.
I wyjątkowo się zgodzę: robimy takie ankiety sporadycznie... bo to Polska. Większa gra, inne warunki i niestety nie wszystko będzie tak, jak gdzie indziej .