Wersja 7.2 - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser75292

Guest
Bryft pisze, że mogliby wprowadzić przyspieszenie budowy za pp, to już byłaby kompletna porażka.


Żeby było ciekawiej to powiem, że taką opcję wprowadzono na świecie amerykańskim [triablwars.us] i dzięki temu mnie zjechali. Chociaż do tej pory kilku Polaków gra tam.:D

Tradycyjne konto premium, MK, skrócony czas budowania za pp - myślę, że jedna, słabsza pensja by poszła na plemiona:)


PS: Dołączam się do pytań. Kiedy zostanie wprowadzony chat na 52s?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Kiedyś rzeczywiście były piękne czasy gdy nie było MK, a gra była stosunkowo tania, mowa tu szczególnie o pierwszych światach plemion.
Obecnie ten kto ma pieniądze, ten ma zapewnione lepsze warunki do gry. O ile inne gry podobne plemion (ale tytułów nie wymienię żeby nie było reklamy) oferuje dodatkowe surowce za pieniądze, bądź przyśpieszenie budowy, tak plemiona oferują coś jeszcze lepszego, a mianowicie automatyczne zarządzanie naszym kontem za pomocą MK. Jest to lepsze niż darmowe surowce, i inne tego typu rzeczy z tego względu że konto nam się samo rozwija podczas gdy nas nie ma, jest to taki bardzo zaawansowany bot do plemion za dość przystępną cenę. Chodzą mnie słuchy że może nawet automatycznie za nas farmić czy nawet odbudowywać mur we wszystkich wioskach, co jest już wręcz rajem.

Takich botów nie widziałem w innych podobnych grach, widziałem jedynie surowce za pieniądze, szybszą budowę czy szybsze wydobywanie surowców, ale nie zaawansowany bot do gry. Uważam jednak że gdybym miał możliwość kupna surowców/przyśpieszeń budowy itp lub bota, to zdecydowanie wybrał bym bota ze względu na duże ułatwienie i zautomatyzowanie konta.

Nie odczuje tej przyjemności przy 10 wioskach, ale przy 100 jak najbardziej.
 

DeletedUser152810

Guest
Moim zdaniem nie ma co dywagować nad Mk ponieważ wszystkie jego funkcje można zastąpić skryptami i ich podobnymi:cool:. Tak jak ktoś napisał wcześniej wystarczy zakupić KP. ;)
 

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
Życie jest brutalne, kolego/koleżanko, ale i tak tego typu oskarżenia miałyby sens dopiero po wprowadzeniu redukcji czasu budowy za PP, albo innych 'in-game advantages'. A co do tego, że MK jest dodatkowo płatny - niestety tak już będzie, bo projekt musi zarabiać, by być w stanie się reklamować. Jak słyszę teksty typu "macie od cholery kasy z KP a jeszcze ciągniecie, pazerne niemieckie świnie", to ogarnia pusty śmiech (bo to totalna ignorancja bez chęci poprawy).
Wiadomo, że widać reklamy tych, którzy lepiej płacą. Póki co nie jesteśmy w stanie "lepiej płacić", możemy tylko utrzymywać projekt w działaniu. I albo się to zmieni, albo nie wytrzymamy konkurencji. Prawa rynku - musisz zaakceptować ich istnienie.

Czy wiesz Bryfft co to jest Krzywa Laffera? Czy ktoś w InnoGames to wie? No i ostatnie pytanie... czy ktoś w InnoGames potrafi rozróżnić dochody polaka i niemca?

Powiedzmy, że niemiec za 1 h pracy kupi 4 paczki papierosów... a polak?

Pamiętam czasy gdy w plemiona.pl grało około 600 k graczy i większosć kupowała KP przez sms (wiem, że operatorzy podnieśli stawki) a handel PP był zabroniony. Obecnie najwięcej pieniędzy InnoGames traci właśnie na handlu PP. Policz sobie... około 1 zł (nawet więcej) za 200 PP zarabia pośrednik sprzedajacy PP. A gdyby tak wypośrodkować ceny za 200 PP i 5000 PP? To łatwe pieniądze... Nawet dziecko może iść na pocztę czy też do banku i taki przelew zrealizować.

Wiem, ze zaraz głos podniosa osoby handlujące PP ale dla zwykłych graczy to czysty zysk.

W tej sytuacji zadziałał by efekt optymalizacji kosztów... Niech Analityk InnoGames porówna ilości PP zakupowanych hurtowo i policzy ile by zyskał gdyby (załóżmy) 60% graczy zaczeło samodzielnie kupować KP. ING BS mając komórkę masowych płatności robi wszystko automatycznie i nawet zwiększona ilość przelewów na koncie pewnie nie spowodowałaby wzrostu kosztów obsługi konta.

Niech InnoGames dopasuje politykę finansową do realiów polskich a nie niemieckich. W niemczech transakcje gotówkowe praktycznie nie istnieją i występuje w wiekszosći obrót bezgotówkowy ale w polsce tak nie jest. Może w tym temacie jakaś mała sugestia do InnoGames?

A może wróćmy do reklam w grze? Chyba nikt nie chce aby w plemiona grały tylko rozwydrzone bogate bachory które będą non stop pisać: przyjmij mnie do plemienia to dam Ci 200 PP.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser79273

Guest
ja tam jestem bardzo zadowolony ze zmian, ponieważ dzięki posunięciom mr bryffta podjąłem decyzję o nie rejestrowaniu się na nowych światach i powolnej rezygnacji lub też przejścia w stan wegetacji na obecnych :)
 

DeletedUser31961

Guest
"Czy wiesz Bryfft co to jest Krzywa Laffera? Czy ktoś w InnoGames to wie? No i ostatnie pytanie... czy ktoś w InnoGames potrafi rozróżnić dochody polaka i niemca?"

Nikt w Polsce takim czyms sie nie przejmuje (chodzi mi o rzadzacych co widac po rosnacych podatkach)wiec dlaczego akurat na plemionach mieli by sie nad tym zastanawiac? :) Polakow przeciez mozna skubać oni i tak zgadzaja sie na wszystko
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
Czy wiesz Bryfft co to jest Krzywa Laffera? Czy ktoś w InnoGames to wie?
? o_O

muszę zapamiętać, jak podniosą cenę mojego ulubionego piwa chyba wparuję na posiedzenie zarządu krzycząc coś podobnego xD:D:p
z dużym prawdopodobieństwem sąd uzna mnie niepoczytalnego ale misja dziejowa to misja dziejowa xD:D:p
 

DeletedUser117636

Guest
Mam pytanie ???? Czy po tych wszystkich zakupach może mi ktoś ... mądry wskazać różnicę miedzy zakupem kp a MK ????


Dla tych co nie wiedzą o co chodzi to ... niewiem w czym jest róznica bo z tego co widzę kp nie opłaca się kupować ... tylko MK .... ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Co do nieaktualizujących się ilości możliwego do produkcji wojska, to prawie zawsze jest to wina przestarzałej przeglądarki (IE7 lub 8 oraz FF3).
hmmm... no to cud się stał, bez aktualizacji przeglądarki "samo" się naprawiło :D
Nie ma to jak błędy zwalać na przeglądarki, a później cichaczem poprawiać, bo a nuż nikt nie zauważy, że jednak błąd był.
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Wyszło po prostu na to, że ekonomiczniej jest szybko dostosować grę wstecz niż tłumaczyć tysiącom userów jak zaktualizować IE czy FF...

Wybaczcie brak odpowiedzi w kwestii Krzywej Laffera. Zapewniam, że to nie moje zadanie ją znać albo stosować w polityce finansowej firmy. Od tego są inni ludzie, znacznie bardziej obeznani w ekonomii (aczkolwiek i tak looknąłem o co chodzi ;)).
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser158309

Guest
Elo. Możesz mi Bryfft powiedzieć jak będzie z tym czatem ? Ile potrwają testy oraz kiedy może mniej więcej wyjść ?
 

DeletedUser

Guest
? o_O

muszę zapamiętać, jak podniosą cenę mojego ulubionego piwa chyba wparuję na posiedzenie zarządu krzycząc coś podobnego xD:D:p
z dużym prawdopodobieństwem sąd uzna mnie niepoczytalnego ale misja dziejowa to misja dziejowa xD:D:p

Uwielbiam te Twoje teksty :D
 

DeletedUser

Guest
Czy ktoś dokładnie wytłumaczy o co chodzi.
No i to na każdą wioskę jedno klikniecie, to jest porażka, mam wrażenie że ktoś zawalił z testowaniem, bo przecież dać pętlę żeby po wszystkich wioskach z listy leciało to żadna filozofia.

wiesz już OCB?
i jak przypisać wojska do grupy też nie umiem, klikam zapisz, pojawia się running i wisi ;/
 

DeletedUser

Guest
Życie jest brutalne, kolego/koleżanko, ale i tak tego typu oskarżenia miałyby sens dopiero po wprowadzeniu redukcji czasu budowy za PP, albo innych 'in-game advantages'. A co do tego, że MK jest dodatkowo płatny - niestety tak już będzie, bo projekt musi zarabiać, by być w stanie się reklamować. Jak słyszę teksty typu "macie od cholery kasy z KP a jeszcze ciągniecie, pazerne niemieckie świnie", to ogarnia pusty śmiech (bo to totalna ignorancja bez chęci poprawy).
Wiadomo, że widać reklamy tych, którzy lepiej płacą. Póki co nie jesteśmy w stanie "lepiej płacić", możemy tylko utrzymywać projekt w działaniu. I albo się to zmieni, albo nie wytrzymamy konkurencji. Prawa rynku - musisz zaakceptować ich istnienie.

widac ze juz konkretnie myslisz ze jestes nie zastapiony, tylko nie zapominaj ze prawo rynku tez tyczy sie pracy
masz juz bardzo luzne podejscie do gry widac to w postach
mieliscie nawet 800 tysiecy graczy teraz juz jest ilu? niech pomysle juz tylko 305072 graczy jeszcze troche i bedzie dwojka sprzodu i napiszesz ze takie prawo rynku to mnie ogarnie pusty smiech, kiedys wystarczyly 2 sms na kp teraz az 4 to podziekowalem wole sobie kupic na allegro bo tam jeszcze cena jest normalna
jak dla mnie te MK to bzdura, nowa generacja graczy wymaga to coraz bardziej dziwnych rzeczy i fakt kto chce to kupi nikt nikomu niekaze wydawac na to PP i tu cale szczescie
no i te okno w masie po co jak jest skrypt tu praca byla daremna
jak juz tak o skryptach mowa to moglibyscie wraz z aktualizacja gry poprawiac te skrypty ktore sa uzywane najczesciej, chyba ze wam to przeszkadza bo sa darmowe i na nich nie zarobicie, a przeciez to praca ludzi robiacych to z wlasnej woli by ulatwic gre nam wszystkim i to moglibyscie uszanowac chyba ze macie to gdzies
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
wiesz już OCB?
i jak przypisać wojska do grupy też nie umiem, klikam zapisz, pojawia się running i wisi ;/

Zapisać ustawienia rekrutacji dla poszczególnych grup to mi się udało od razu.
To, że już wypełnia dla wszystkich wiosek na liście to kilka dni temu cichcem poprawili.
Co oznaczają te 3 opcje to na przykładzie kilku wiosek chyba rozpracowałam i wg mnie rekrutacja jaką miało się ze skryptów, przynajmniej tych prostszych to daje "wstaw różnicę", czyli rekrutuje tak żeby w rezultacie we wiosce były zadane ilości.

"wprowadź maksymalne wartości" - nawet jak zadało się wartości niezapełniające do końca wioski to wg wprowadzonych proporcji uzupełnia do końca, np w offie dajesz 3k LK a 6k toporów czyli masz toporów 2x więcej od LK a we wiosce zmieści się więcej to zrobi więcej ale tak żeby toporów było 2x więcej niż LK, np. 7k toporów i 3,5k LK.

"wstaw wojska" - to chyba oznacza że jednorazowo ma wstawić tyle ile się podało lub jak za mało surki to tyle ile można.

Jeżeli cos poknociłam to niech ktoś poprawi.
 

DeletedUser156889

Guest
Z moich testów wynika, że jest tak jak mówisz :) I "wstaw różnicę" dolicza chyba jeszcze jednostki w produkcji. Tak czy siak przydałaby się jakaś pomoc obok tych przycisków by nie tracić czasu na domysły i sprawdzanie samemu :eek:
 

DeletedUser

Guest
Zapisać ustawienia rekrutacji dla poszczególnych grup to mi się udało od razu.
To, że już wypełnia dla wszystkich wiosek na liście to kilka dni temu cichcem poprawili.
Co oznaczają te 3 opcje to na przykładzie kilku wiosek chyba rozpracowałam i wg mnie rekrutacja jaką miało się ze skryptów, przynajmniej tych prostszych to daje "wstaw różnicę", czyli rekrutuje tak żeby w rezultacie we wiosce były zadane ilości.

"wprowadź maksymalne wartości" - nawet jak zadało się wartości niezapełniające do końca wioski to wg wprowadzonych proporcji uzupełnia do końca, np w offie dajesz 3k LK a 6k toporów czyli masz toporów 2x więcej od LK a we wiosce zmieści się więcej to zrobi więcej ale tak żeby toporów było 2x więcej niż LK, np. 7k toporów i 3,5k LK.

"wstaw wojska" - to chyba oznacza że jednorazowo ma wstawić tyle ile się podało lub jak za mało surki to tyle ile można.

Jeżeli cos poknociłam to niech ktoś poprawi.

Chyba coś nie tak
docelowo wypełniam 6500 topa i 2500 lk
w wiosce jest:
36 wolnych miejsc w zagrodzie
woja 5538 top i 2151 lk
wojo w produkcji 1054 top i 349 lk czyli topów już za dużo a lk idealnie

klikam wstaw wojska - czemu tylko top i lk?! czemu nie max wartości!?
chce robić 11 top (moze jeszcze 9) i 4 lk (moze jeszcze 2)

klikam wstaw max wartości - jaki jest klucz doboru tego chyba nawet SuPP jeszcze nie rozszyfrował ^^
wszedzie daje po 1, top lk tarany katy zw

klikam wstaw różnice - tu masz rację dąży do tego co ma wpisane poprzez różnice zadane - (ma + produkcja)
wszedzie 0 a jak zmienie zadana ilość lk o 3 to wpisuje 3
 

DeletedUser

Guest
Błąd rekrutacji łuczników

W arkuszu masowej rekrutacji na każdego rekrutowanego łucznika pieszego odlicza 2 mieszkańców zagrody.
Jak to jest.
Bug jak ten na wschodniej granicy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry