Bryfft
Emeryturka
- Wynik reakcji
- 182
Zapraszamy do dyskusji na temat wersji 7.2 naszej gry!
Czyli na światach zamkniętych np 45 czy s33 co zostanie zamknięty 14 czerwca zostaje po staremu ? Czyli co 25/1000 ?Po pierwsze: na wszystkich otwartych dla rejestracji światach, które używają systemu milisekundowego zostanie zmieniony minimalny odstęp między komendami. Z dotychczasowych 25 do 200. Jest to spowodowane licznie zgłaszanymi problemami z używaniem programów nielegalnie automatyzujących rozgrywkę. Przypominamy: Plemiona nie są techniczną zręcznościówką, w której zwyciężać ma ten, kto sprawniej klika albo lepiej pisze skrypty/boty. To gra strategiczna, w której lepszy powinien być ten, kto mądrzej gospodaruje posiadanymi środkami. W tym też kierunku będzie rozwijana.
Na starych światach jest może planowana opcja darmowego przetestowania tego menedżera konta na pare dni ?Po drugie: na wszystkich światach (poza Szybkimi) umożliwimy korzystanie z Menedżera Konta, który przeszedł zresztą duże ulepszenia w tej wersji. Wielu z Was prosiło o to już wcześniej, ale chcieliśmy przygotować jeszcze lepszy produkt zanim przedstawimy go szerszej publice. Ponadto MK będzie dostępny już od 5 wiosek, zatem z jego dobrodziejstw będzie można korzystać odpowiednio wcześniej. Na poniższej liście zmian znajdują się, między innymi, informacje o nowych możliwościach Menedżera Konta.
Ten chat ma być wbudowany w force plemmienej ? I będzie opcja przydziału dostępu graczy do danego działu ? np jak na force np. grupa zaufanych ukryta itp ?Chat w grze
Dodaliśmy chat do gry. Nie będzie on od razu dostępny na wszystkich światach. Najpierw przeprowadzimy testy na wybranych światach a następnie będziemy stopniowo rozszerzać chat na pozostałe serwery. Wszyscy bez problemu zauważą, gdy zostanie uruchomiony.
Dodatkowo do regulaminu gry zostanie dodana informacja podobna do tej, która dotyczy forów plemiennych; odpowiedzialność za treści na nich przedstawiane spoczywa na właścicielach i moderatorach chatroomów.
Czyli na force plemiennej zamiastFora plemienne
- Liczne linki do skasowanych graczy i plemion zostały usunięte. Zamiast tego obok nazwy usuniętego elementu będzie napis "skasowano".
- Zewnętrzne fora plemienne będą się otwierały domyślnie w nowych kartach.
Rycerzyk111 dnia 01.10.2010 o 12:36 Cytuj opracuj
Ma ktoś wykaz działających kodów do koloru w HTML?
Bedzie tak ?
skasowano dnia 01.10.2010 o 12:36 Cytuj opracuj
Ma ktoś wykaz działających kodów do koloru w HTML?
Z tego co widziałem u niemców będą dwa czaty, jeden cało światowy, drugi zaś wewnątrz plemienny.
Pomysł z chatem fajny, lecz pewnie obciąży mocno grę /
Po drugie, ciekawe zwiększenie odstępu milisekundowego. Teraz każdy już potrafi zrobić odstępy 25ms, a większość dzięki programom.
Najgorzej są irytujące skrypty na ucieczkę z kontry w czasie 1ms -999 ms od dojścia wojska naszego z powrotu do wioski.
Chyba MeFf wyrypał ostatnio 13 ms ucieczkę.
Jednak nadal zostaje problem z wojnami - według mnie to powinno być jak z pokojem, 7 dni na zaakceptowanie lub odrzucenie.
Często jest tak iż nooby lub chorzy umysłowo ludzie nie potrafią z tego korzystać i pojawia się masa obelg, wulgaryzmów, a jak widzą krzyżyk dają kasuj konto
Bryfft, dlaczego tylko w naszej wersji językowej chcesz wywrócić wszystko do góry nogami? To, że teraz synchro będzie wysyłane w 800ms niczego nie zmieni! Osoby nowe dalej nie będą potrafiły czegoś takiego sklinować, a przejęcie wioski dla osoby myślącej już będzie niemożliwe...
Rozumiem... na nowych światach - ok. Ale dlaczego robisz to na starych światach? Wielu graczy poszłoby na niemieckie czy międzynarodowe plemiona, gdyby wiedziało, że tak się stanie, a tak mają już konta kilkumilionowe, a ty chcesz im wszystko utrudnić... To twoja zachcianka, bo nie widzę tej zmiany w innych wersjach językowych, ale nie rozumiem jednego. Ta gra jest dla CIEBIE czy dla GRACZY? Może warto byłoby zrobić ankietę przed taką zmianą? Odstęp 100-150 ms byłby jeszcze do zaakceptowania, ale nie uważasz, że 200ms to przesada?
Bryfft, Ty w ogóle kiedykolwiek grałeś w plemiona?To gra strategiczna, w której lepszy powinien być ten, kto mądrzej gospodaruje posiadanymi środkami.
Ta zmiana z ms ma duże znaczenie w każdym etapie gry. Na początku już nie będzie bezmyślnego robienia 4 szlachty i wio na wioskę z 75 ms synchrem. Teraz z cofki w 800 ms każdy Ci sklinuje co nie gra pierwszy raz w ta grę. Jesli chodzi o dalsze etapy to koniec przejmowania wiosek czterema szlachcicami z jednej osady.
Będzie ciekawie.
.
Bryfft, dlaczego tylko w naszej wersji językowej chcesz wywrócić wszystko do góry nogami? To, że teraz synchro będzie wysyłane w 800ms niczego nie zmieni! Osoby nowe dalej nie będą potrafiły czegoś takiego sklinować, a przejęcie wioski dla osoby myślącej już będzie niemożliwe...
Rozumiem... na nowych światach - ok. Ale dlaczego robisz to na starych światach? Wielu graczy poszłoby na niemieckie czy międzynarodowe plemiona, gdyby wiedziało, że tak się stanie, a tak mają już konta kilkumilionowe, a ty chcesz im wszystko utrudnić... To twoja zachcianka, bo nie widzę tej zmiany w innych wersjach językowych, ale nie rozumiem jednego. Ta gra jest dla CIEBIE czy dla GRACZY? Może warto byłoby zrobić ankietę przed taką zmianą? Odstęp 100-150 ms byłby jeszcze do zaakceptowania, ale nie uważasz, że 200ms to przesada?
hahaha z kilku wiosek?Ta zmiana z ms ma duże znaczenie w każdym etapie gry. Na początku już nie będzie bezmyślnego robienia 4 szlachty i wio na wioskę z 75 ms synchrem. Teraz z cofki w 800 ms każdy Ci sklinuje co nie gra pierwszy raz w ta grę. Jesli chodzi o dalsze etapy to koniec przejmowania wiosek czterema szlachcicami z jednej osady. Np. ja sobie pogrywam na s51 z jednym plemieniem to oni nam sklinują szlachte czasem w 75 ms i my im a co powiedzieć dopiero jak będzie 800. Teraz to będzie synchronizacja z kilku wiosek inaczej nie da rady nic przejąć.
P.S. JWP nie ma innego wyjścia, ale mi akurat to pasuje, bo nie zawsze ja sklinuje a taki z botem zawsze wiec wole mieć równe szanse.
AQ masz wybitną rację, kiedyś dawniej temu grało się by wysłać jedną szlachtę, biegało się i kombinowało.
Teraz ludzie walą skryptami (mało kto używa paluszków - Bierny nadal mistrz palcówki) ; ba mało tego, u niemców widziałem skrypty robiące same wojsko, same farmiące, samoklinujące SIC!! te nielegalne i niewykrywalne. MASAKRYCZNIE. TO już wtedy nie gra i nie przyjemność, to zemsta skrypterów i Macro-Userów itp.
Dlatego danie odstępu 200 ms, uważam za pomysł wybitny, gdyż utrudni grę agresorom, a ciut ułatwi obronę. Mało tego nie będzie słania na chama czy pałę ile wlezie z jednej wioski szlacht, byle jak najkrótszym czasie.
Dlatego to nie Bryfft, lecz ludzie decydowali o zmianach, były tematy na tym forum odnośnie zmian na milisekundach, były ankiety na NK i FaceBooku jeśli mnie pamięć nie zawodzi.
no tak, sprzeciwy oczywiście polecą od pr00, którzy tylko grubasy potrafią szybko wysyłać a nawet nie mieli czasu się nigdy zastanowić i przeliczyć tego, że to właśnie def robi się szybciejSzkoda, że w tej grze wiecznie obrońca jest faworyzowany. Jedyne nad czym w chwili obecnej agresor ma przewagę, to czas rekrutacji ofa. Mysle, że i to się kiedyś zmieni, gdy znów znajdzie się grono niezadowolonych osób.