Wersja 7.2 - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Po pierwsze: na wszystkich otwartych dla rejestracji światach, które używają systemu milisekundowego zostanie zmieniony minimalny odstęp między komendami. Z dotychczasowych 25 do 200. Jest to spowodowane licznie zgłaszanymi problemami z używaniem programów nielegalnie automatyzujących rozgrywkę. Przypominamy: Plemiona nie są techniczną zręcznościówką, w której zwyciężać ma ten, kto sprawniej klika albo lepiej pisze skrypty/boty. To gra strategiczna, w której lepszy powinien być ten, kto mądrzej gospodaruje posiadanymi środkami. W tym też kierunku będzie rozwijana.



Wiesz co ? To juz lepiej chyba całkowicie wywalić milisekundy ;) 800 ms to po litrze wodki Ci zrobie :D Zostawienie MS niczego nie rozwiąże, bo klinowanie takiej szlachty będzie teraz taką błahostką ze to sie w głowie nie mieści i to z różnych wiosek i liczeniem na czuja ;)

W dodatku wyłączenie milisekund o ile sie nie myle zlikwiduje nielegalne kontry do 1 ms i ucieczki... ale to by musial Aqriel potwierdzić, bo ja takiej wiedzy nie posiadam :)
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Po pierwsze: na wszystkich otwartych dla rejestracji światach, które używają systemu milisekundowego zostanie zmieniony minimalny odstęp między komendami. Z dotychczasowych 25 do 200. Jest to spowodowane licznie zgłaszanymi problemami z używaniem programów nielegalnie automatyzujących rozgrywkę. Przypominamy: Plemiona nie są techniczną zręcznościówką, w której zwyciężać ma ten, kto sprawniej klika albo lepiej pisze skrypty/boty. To gra strategiczna, w której lepszy powinien być ten, kto mądrzej gospodaruje posiadanymi środkami. W tym też kierunku będzie rozwijana.
Czyli na światach zamkniętych np 45 czy s33 co zostanie zamknięty 14 czerwca zostaje po staremu ? Czyli co 25/1000 ?
Po drugie: na wszystkich światach (poza Szybkimi) umożliwimy korzystanie z Menedżera Konta, który przeszedł zresztą duże ulepszenia w tej wersji. Wielu z Was prosiło o to już wcześniej, ale chcieliśmy przygotować jeszcze lepszy produkt zanim przedstawimy go szerszej publice. Ponadto MK będzie dostępny już od 5 wiosek, zatem z jego dobrodziejstw będzie można korzystać odpowiednio wcześniej. Na poniższej liście zmian znajdują się, między innymi, informacje o nowych możliwościach Menedżera Konta.
Na starych światach jest może planowana opcja darmowego przetestowania tego menedżera konta na pare dni ? :confused:

Chat w grze
Dodaliśmy chat do gry. Nie będzie on od razu dostępny na wszystkich światach. Najpierw przeprowadzimy testy na wybranych światach a następnie będziemy stopniowo rozszerzać chat na pozostałe serwery. Wszyscy bez problemu zauważą, gdy zostanie uruchomiony.
Dodatkowo do regulaminu gry zostanie dodana informacja podobna do tej, która dotyczy forów plemiennych; odpowiedzialność za treści na nich przedstawiane spoczywa na właścicielach i moderatorach chatroomów.
Ten chat ma być wbudowany w force plemmienej ? I będzie opcja przydziału dostępu graczy do danego działu ? np jak na force np. grupa zaufanych ukryta itp ?


Fora plemienne
- Liczne linki do skasowanych graczy i plemion zostały usunięte. Zamiast tego obok nazwy usuniętego elementu będzie napis "skasowano".
- Zewnętrzne fora plemienne będą się otwierały domyślnie w nowych kartach.
Czyli na force plemiennej zamiast
Rycerzyk111 dnia 01.10.2010 o 12:36 Cytuj opracuj
Ma ktoś wykaz działających kodów do koloru w HTML?
Bedzie tak ?
skasowano dnia 01.10.2010 o 12:36 Cytuj opracuj
Ma ktoś wykaz działających kodów do koloru w HTML?


Ogólnie lipa na starszych światach ,bo jak się wejdzie do karczmy lub archiwum na force plemienej gdzie były zapisane jakieś akcje wypowiedzi lub po prostu spam :D to trzeba będzie zgadywać kto co napisał :mad:
 

DeletedUser158309

Guest
Pomysł z czatem raczej trafny :) Ale to będą pokoje jakieś ? Np. Globalny, Szukanie plemienia czy pokój plemienia ? A może coś w tym stylu ?
 

DeletedUser137434

Guest
Z tego co widziałem u niemców będą dwa czaty, jeden cało światowy, drugi zaś wewnątrz plemienny.

Pomysł z chatem fajny, lecz pewnie obciąży mocno grę ;//

Po drugie, ciekawe zwiększenie odstępu milisekundowego. Teraz każdy już potrafi zrobić odstępy 25ms, a większość dzięki programom.

Najgorzej są irytujące skrypty na ucieczkę z kontry w czasie 1ms -999 ms od dojścia wojska naszego z powrotu do wioski.
Chyba MeFf wyrypał ostatnio 13 ms ucieczkę.

Jednak nadal zostaje problem z wojnami - według mnie to powinno być jak z pokojem, 7 dni na zaakceptowanie lub odrzucenie.
Często jest tak iż nooby lub chorzy umysłowo ludzie nie potrafią z tego korzystać i pojawia się masa obelg, wulgaryzmów, a jak widzą krzyżyk dają kasuj konto :)
 

DeletedUser

Guest
Bryfft, dlaczego tylko w naszej wersji językowej chcesz wywrócić wszystko do góry nogami? To, że teraz synchro będzie wysyłane w 800ms niczego nie zmieni! Osoby nowe dalej nie będą potrafiły czegoś takiego sklinować, a przejęcie wioski dla osoby myślącej już będzie niemożliwe...
Rozumiem... na nowych światach - ok. Ale dlaczego robisz to na starych światach? Wielu graczy poszłoby na niemieckie czy międzynarodowe plemiona, gdyby wiedziało, że tak się stanie, a tak mają już konta kilkumilionowe, a ty chcesz im wszystko utrudnić... To twoja zachcianka, bo nie widzę tej zmiany w innych wersjach językowych, ale nie rozumiem jednego. Ta gra jest dla CIEBIE czy dla GRACZY?;) Może warto byłoby zrobić ankietę przed taką zmianą? Odstęp 100-150 ms byłby jeszcze do zaakceptowania, ale nie uważasz, że 200ms to przesada?
 

DeletedUser

Guest
Z tego co widziałem u niemców będą dwa czaty, jeden cało światowy, drugi zaś wewnątrz plemienny.

Pomysł z chatem fajny, lecz pewnie obciąży mocno grę ;//

Po drugie, ciekawe zwiększenie odstępu milisekundowego. Teraz każdy już potrafi zrobić odstępy 25ms, a większość dzięki programom.

Najgorzej są irytujące skrypty na ucieczkę z kontry w czasie 1ms -999 ms od dojścia wojska naszego z powrotu do wioski.
Chyba MeFf wyrypał ostatnio 13 ms ucieczkę.

Jednak nadal zostaje problem z wojnami - według mnie to powinno być jak z pokojem, 7 dni na zaakceptowanie lub odrzucenie.
Często jest tak iż nooby lub chorzy umysłowo ludzie nie potrafią z tego korzystać i pojawia się masa obelg, wulgaryzmów, a jak widzą krzyżyk dają kasuj konto :)


Czat gry nie obciąży na The - Weście chat jest pół roku i nic sie nie dzieje :)
Jest to dobry pomysł :):D
 

DeletedUser

Guest
Bryfft, dlaczego tylko w naszej wersji językowej chcesz wywrócić wszystko do góry nogami? To, że teraz synchro będzie wysyłane w 800ms niczego nie zmieni! Osoby nowe dalej nie będą potrafiły czegoś takiego sklinować, a przejęcie wioski dla osoby myślącej już będzie niemożliwe...
Rozumiem... na nowych światach - ok. Ale dlaczego robisz to na starych światach? Wielu graczy poszłoby na niemieckie czy międzynarodowe plemiona, gdyby wiedziało, że tak się stanie, a tak mają już konta kilkumilionowe, a ty chcesz im wszystko utrudnić... To twoja zachcianka, bo nie widzę tej zmiany w innych wersjach językowych, ale nie rozumiem jednego. Ta gra jest dla CIEBIE czy dla GRACZY?;) Może warto byłoby zrobić ankietę przed taką zmianą? Odstęp 100-150 ms byłby jeszcze do zaakceptowania, ale nie uważasz, że 200ms to przesada?

Dokładnie.
Nowy gracz i tak z tym sobie nie poradzi a doświadczeni to i po pół litrze to sklinują.
Aqriel przedstawił problem z botami, Bryfft, Ty uroiłeś sobie że znalazłeś cudowny sposób na nie, ale to żaden sposób, w żaden sposób on nie wyeliminuje botów i nijak nie pomoże nowym niedoświadczonym graczom, a skutecznie utrudni przejmowanie wiosek tym doświadczonym.
No i jeszcze raz zwracam uwagę na podniesiony tu argument, nie wprowadza się takich zmian, dotykających taktyki (bo inaczej będzie trzeba jednak podejść do przejmowania wiosek) w trakcie rozgrywki, to tak, jakby w czasie biegu zmienić go od pewnego kilometra na marszobieg.


To gra strategiczna, w której lepszy powinien być ten, kto mądrzej gospodaruje posiadanymi środkami.
Bryfft, Ty w ogóle kiedykolwiek grałeś w plemiona?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

.JWP.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
395
Mi się bardzo podoba propozycja Bryfft'a. :rolleyes: Szkoda tylko, że graczy używających botów oraz graczy mających wiedzę dotyczącą synchronizacji 4 ataków wrzucił do 1 worka. Cóż, lepiej zapobiegać, niż leczyć.
 

DeletedUser

Guest
Coś czuje, że pro gracze mnie nie polubią że się do tego przyczyniłem:).


Ta zmiana z ms ma duże znaczenie w każdym etapie gry. Na początku już nie będzie bezmyślnego robienia 4 szlachty i wio na wioskę z 75 ms synchrem:). Teraz z cofki w 800 ms każdy Ci sklinuje co nie gra pierwszy raz w ta grę. Jesli chodzi o dalsze etapy to koniec przejmowania wiosek czterema szlachcicami z jednej osady. Np. ja sobie pogrywam na s51 z jednym plemieniem to oni nam sklinują szlachte czasem w 75 ms i my im a co powiedzieć dopiero jak będzie 800. Teraz to będzie synchronizacja z kilku wiosek inaczej nie da rady nic przejąć;).

Będzie ciekawie.

P.S. JWP nie ma innego wyjścia, ale mi akurat to pasuje, bo nie zawsze ja sklinuje a taki z botem zawsze wiec wole mieć równe szanse:).
 

DeletedUser

Guest
A oczywiście mobilna wersja oczywiście dla premium tak? Ta gra zaczyna się robić komercyjna ...
 

DeletedUser137434

Guest
Ta zmiana z ms ma duże znaczenie w każdym etapie gry. Na początku już nie będzie bezmyślnego robienia 4 szlachty i wio na wioskę z 75 ms synchrem:). Teraz z cofki w 800 ms każdy Ci sklinuje co nie gra pierwszy raz w ta grę. Jesli chodzi o dalsze etapy to koniec przejmowania wiosek czterema szlachcicami z jednej osady.

Będzie ciekawie.
.

AQ masz wybitną rację, kiedyś dawniej temu grało się by wysłać jedną szlachtę, biegało się i kombinowało.
Teraz ludzie walą skryptami (mało kto używa paluszków - Bierny nadal mistrz palcówki) ; ba mało tego, u niemców widziałem skrypty robiące same wojsko, same farmiące, samoklinujące SIC!! te nielegalne i niewykrywalne. MASAKRYCZNIE. TO już wtedy nie gra i nie przyjemność, to zemsta skrypterów i Macro-Userów itp.

Dlatego danie odstępu 200 ms, uważam za pomysł wybitny, gdyż utrudni grę agresorom, a ciut ułatwi obronę. Mało tego nie będzie słania na chama czy pałę ile wlezie z jednej wioski szlacht, byle jak najkrótszym czasie.

Teraz trzeba pomyśleć :cool:, ale niektórych myślenie boli :rolleyes:

I powiem Wam coś, może w końcu więcej osób będzie używać także metodę spalonej ziemi, co wygląda cudownie w akcjach i mało tego, zaraz po przejęciu dostawiać synchro odbijania (właściciel 1 wioski) lub synchro wsparcia(przyszły właściciel o ile będzie szczęśliwym zdobywcą)

Dlatego to nie Bryfft, lecz ludzie decydowali o zmianach, były tematy na tym forum odnośnie zmian na milisekundach, były ankiety na NK i FaceBooku jeśli mnie pamięć nie zawodzi.

A i nadmienię iż w niemieckich plemionach od dnia 20tego czerwca u niemców będzie zmiana w odstępach i ma wynosić 250ms zamiast 90 ms.


Co do kolegi mówiącego o THE WEST, tam masz więcej jednak kolego klikańców i typowej tekstówki. Tu zaś większość serwery obliczają :p
 

DeletedUser23926

Guest
Bryfft, dlaczego tylko w naszej wersji językowej chcesz wywrócić wszystko do góry nogami? To, że teraz synchro będzie wysyłane w 800ms niczego nie zmieni! Osoby nowe dalej nie będą potrafiły czegoś takiego sklinować, a przejęcie wioski dla osoby myślącej już będzie niemożliwe...
Rozumiem... na nowych światach - ok. Ale dlaczego robisz to na starych światach? Wielu graczy poszłoby na niemieckie czy międzynarodowe plemiona, gdyby wiedziało, że tak się stanie, a tak mają już konta kilkumilionowe, a ty chcesz im wszystko utrudnić... To twoja zachcianka, bo nie widzę tej zmiany w innych wersjach językowych, ale nie rozumiem jednego. Ta gra jest dla CIEBIE czy dla GRACZY?;) Może warto byłoby zrobić ankietę przed taką zmianą? Odstęp 100-150 ms byłby jeszcze do zaakceptowania, ale nie uważasz, że 200ms to przesada?

Przeciez pisze, ze jest to zwiazane z licznymi zgloszeniami osob korzystajacych z ultwien do wysylania takich atakow.

Zmiana z 25 ms na 200 ms to jedna z najlepszych w historii plemion.Teraz beda duzo bardziej wyrownane szanse na bronienie wiosek przez tych graczy, ktorzy maja troche mniej zwinne palce albo slabszego neta :)

2x Up wersja mobilna zawsze byla dla premium...
 

DeletedUser147162

Guest
mozna by odpalic nowy swiat np z predkoscia 2,
z dniem wprowadzenia zmiany... :)
 

DeletedUser151951

Guest
Mapa: naprawione nieprawidłowe wyświetlanie kolorów grup.

Miałem PoNa i nie widziałem fioletu...
 

DeletedUser150958

Guest
Ta zmiana z ms ma duże znaczenie w każdym etapie gry. Na początku już nie będzie bezmyślnego robienia 4 szlachty i wio na wioskę z 75 ms synchrem. Teraz z cofki w 800 ms każdy Ci sklinuje co nie gra pierwszy raz w ta grę. Jesli chodzi o dalsze etapy to koniec przejmowania wiosek czterema szlachcicami z jednej osady. Np. ja sobie pogrywam na s51 z jednym plemieniem to oni nam sklinują szlachte czasem w 75 ms i my im a co powiedzieć dopiero jak będzie 800. Teraz to będzie synchronizacja z kilku wiosek inaczej nie da rady nic przejąć.


P.S. JWP nie ma innego wyjścia, ale mi akurat to pasuje, bo nie zawsze ja sklinuje a taki z botem zawsze wiec wole mieć równe szanse:).
hahaha z kilku wiosek?
a gdy masz jedną wioske jak to zrobisz?
głupszego pomysłu to nie widziałem zrobisz offa będziesz chciał przejąć wioske a tu Ci ktoś wbije klina i zrobi kontre heh przemyślcie to i zastanówcie się czy to jest mądre...
tak naprawde to Ci gracze co nie opanowali sztuki klinowania i posyłania synchro za duzo nie wnoszą do tej gdy tylko obelgi że jak mogłeś w tak krótkim szanse puścić szlachte :)
 

DeletedUser120549

Guest
AQ masz wybitną rację, kiedyś dawniej temu grało się by wysłać jedną szlachtę, biegało się i kombinowało.
Teraz ludzie walą skryptami (mało kto używa paluszków - Bierny nadal mistrz palcówki) ; ba mało tego, u niemców widziałem skrypty robiące same wojsko, same farmiące, samoklinujące SIC!! te nielegalne i niewykrywalne. MASAKRYCZNIE. TO już wtedy nie gra i nie przyjemność, to zemsta skrypterów i Macro-Userów itp.

Zatem dlaczego administracja utrudnia grę uczciwym graczom? Ci korzystający z nielegalnego oprogramowania i tak bedą wbijać kliny ze 100% regularnością. To nadal nie rozwiązuje problemu, tylko rozszerza grono niezadowolonych osób.

Dlatego danie odstępu 200 ms, uważam za pomysł wybitny, gdyż utrudni grę agresorom, a ciut ułatwi obronę. Mało tego nie będzie słania na chama czy pałę ile wlezie z jednej wioski szlacht, byle jak najkrótszym czasie.

Szkoda, że w tej grze wiecznie obrońca jest faworyzowany. Jedyne nad czym w chwili obecnej agresor ma przewagę, to czas rekrutacji ofa. Mysle, że i to się kiedyś zmieni, gdy znów znajdzie się grono niezadowolonych osób.





Dlatego to nie Bryfft, lecz ludzie decydowali o zmianach, były tematy na tym forum odnośnie zmian na milisekundach, były ankiety na NK i FaceBooku jeśli mnie pamięć nie zawodzi.

Super, super. Nie każdy ma chęć zakładać konta na tych komercyjnych serwisach społecznościowych. Przypomnę, że w tej grze równiez istnieje stosowne miejsce na ankiety, dlaczego administracja tylko raz z tego skorzystała? Okropnie śmierdzi brakiem kompetencji oraz profesjonalizmu.



Reasumując, zostanie wprowadzone kolejne, zbedne utrudnienie rozgrywki, które będzie wypaczać wynik. A wystarczy pomyśleć i nawet synchra nie są problemem.
 

DeletedUser25069

Guest
bardzo podoba mi się zmiana z 200mSEC zamiast 25mSEC
jak dla mnie można to nawet zwiększyć do 1 sek

zmiana bardzo dobra, utrudni łatwe przejmowanie wioch przez słabych graczy, którzy zamiast planować akcję wszystko opierają tylko na szybkim łączu i możliwości wysyłania takich ataków

kliny to też element tej gry i gracze z wolnym łączem i ci co nie mają czasu siedzieć długo i robić wielu prób teraz też będą mogli klinować



Szkoda, że w tej grze wiecznie obrońca jest faworyzowany. Jedyne nad czym w chwili obecnej agresor ma przewagę, to czas rekrutacji ofa. Mysle, że i to się kiedyś zmieni, gdy znów znajdzie się grono niezadowolonych osób.
no tak, sprzeciwy oczywiście polecą od pr00, którzy tylko grubasy potrafią szybko wysyłać a nawet nie mieli czasu się nigdy zastanowić i przeliczyć tego, że to właśnie def robi się szybciej
 
Status
Zamknięty.
Do góry