DeletedUser80578
Guest
lol
W starym stylu kazdy nawet na późnym etapie gry bał się stracić grubasa, bo to mase paczek i jedna wiecej przy nowym grubym...
Efekt- wioski po wspolplemiencach ew 50 ofa na wioske i 4 grubi z ofami w przeciagu 0,8s, aby nikt sie nie wbil.
Świat z monetami jest dynamiczniejszy, bo strata grubego to ,,tylko'' 140k surki i zawsze tyle; dzieki temu mozna bylo fejkować grubymi jak i nie bac sie atakowac wiekszej ilosci wiosek na raz...
Moim zdaniem ideałem byłby świat w stylu 11 z takim mykiem, ze szare sie rozwijają; itemy rycka po pewnym czasie sa tylko świecidełkami....
Bonusy wiosek- pewnie nie oplaca sie przez to przejmowac wrogow, tylko szaraki :/
W starym stylu kazdy nawet na późnym etapie gry bał się stracić grubasa, bo to mase paczek i jedna wiecej przy nowym grubym...
Efekt- wioski po wspolplemiencach ew 50 ofa na wioske i 4 grubi z ofami w przeciagu 0,8s, aby nikt sie nie wbil.
Świat z monetami jest dynamiczniejszy, bo strata grubego to ,,tylko'' 140k surki i zawsze tyle; dzieki temu mozna bylo fejkować grubymi jak i nie bac sie atakowac wiekszej ilosci wiosek na raz...
Moim zdaniem ideałem byłby świat w stylu 11 z takim mykiem, ze szare sie rozwijają; itemy rycka po pewnym czasie sa tylko świecidełkami....
Bonusy wiosek- pewnie nie oplaca sie przez to przejmowac wrogow, tylko szaraki :/