DeletedUser
Guest
Witam!
Jak wiadomo stare swiaty maja juz za soba dwie wiosenki (a nawet wiecej) a gracze grajacy na nich osiagneli niebotyczne sukcesy. Rozmiary kont scislego top siegaja kilkunastu milionow punktow. Wojowanie przy tak ogromnych rozmiarach kont jest bardzo czaso- i pracochlonne. Jednakze niejeden dzielny wojownik poswiecilby sie gdyby tylko mial mozliwosc rozwiniecia skrzydel. A te jak wiadomo sa podcinane przez ciagle konczacych graczy, notoryczny brak szlachty i jej nienaturalnie wysoki koszt w porownaniu z zyskami. Dlatego apeluje do Plemiona Team do zmian na starych swiatach, ktore potrzebuja ozywienia, inaczej po prostu zszarzeja ze starosci. Jesli chodzi o propozycje zmian to mam ich kilka:
-zmniejszenie kosztu szlachty. Moja propozycja to 1/2 stanu obecnego.
-zwiekszenie parametrow jednostek ofensywnych. To skloni graczy do wiekszej mobilnosci i agresywnosci wzgledem sasiadow, a nie do trzymania wojsk w osadach
-wprowadzenie kary dla graczy, ktorzy nie prowadza podbojow. Karą mogloby byc powolne zmniejszanie sie potencjalu produkcji surowcow na godzine w kopalniach. Gracz, ktory nie zajmuje osad lub nie atakuje ponosilby taka kare.
-kasacja czesci wiosek barbarzynskich na losowo wybranych obszarach w celu zmniejszenia przestrzeni zyciowej, a tym samym zaostrzenia rywalizacji pomiedzy graczami i i plemionami.
-skrocenie czasu podrozowania jednostek
To tylko przykladowe propozycje, ale chociaz czesciowa ich realizacja przynioslaby ozywienie na starych swiatach cierpiacych na niedobor graczy w porownaniu do ilosc kont. To smutna prawda, ale wielu graczy gra na kilku kontach bardzo dobrze sie maskujac. W interesie Plemiona Team lezy by zapobiegac takim sytuacjom. Ale nie banami, lecz szeroko zakrojonymi zmianami w trybie rozgrywki. Czy gracze starych swiatow mnie popieraja?
Jak wiadomo stare swiaty maja juz za soba dwie wiosenki (a nawet wiecej) a gracze grajacy na nich osiagneli niebotyczne sukcesy. Rozmiary kont scislego top siegaja kilkunastu milionow punktow. Wojowanie przy tak ogromnych rozmiarach kont jest bardzo czaso- i pracochlonne. Jednakze niejeden dzielny wojownik poswiecilby sie gdyby tylko mial mozliwosc rozwiniecia skrzydel. A te jak wiadomo sa podcinane przez ciagle konczacych graczy, notoryczny brak szlachty i jej nienaturalnie wysoki koszt w porownaniu z zyskami. Dlatego apeluje do Plemiona Team do zmian na starych swiatach, ktore potrzebuja ozywienia, inaczej po prostu zszarzeja ze starosci. Jesli chodzi o propozycje zmian to mam ich kilka:
-zmniejszenie kosztu szlachty. Moja propozycja to 1/2 stanu obecnego.
-zwiekszenie parametrow jednostek ofensywnych. To skloni graczy do wiekszej mobilnosci i agresywnosci wzgledem sasiadow, a nie do trzymania wojsk w osadach
-wprowadzenie kary dla graczy, ktorzy nie prowadza podbojow. Karą mogloby byc powolne zmniejszanie sie potencjalu produkcji surowcow na godzine w kopalniach. Gracz, ktory nie zajmuje osad lub nie atakuje ponosilby taka kare.
-kasacja czesci wiosek barbarzynskich na losowo wybranych obszarach w celu zmniejszenia przestrzeni zyciowej, a tym samym zaostrzenia rywalizacji pomiedzy graczami i i plemionami.
-skrocenie czasu podrozowania jednostek
To tylko przykladowe propozycje, ale chociaz czesciowa ich realizacja przynioslaby ozywienie na starych swiatach cierpiacych na niedobor graczy w porownaniu do ilosc kont. To smutna prawda, ale wielu graczy gra na kilku kontach bardzo dobrze sie maskujac. W interesie Plemiona Team lezy by zapobiegac takim sytuacjom. Ale nie banami, lecz szeroko zakrojonymi zmianami w trybie rozgrywki. Czy gracze starych swiatow mnie popieraja?