Przyspieszenie akcji na swiatach starych

  • Rozpoczynający wątek Velandil
  • Data rozpoczęcia

Czy gracze starych swiatow popieraja moja prosbe o zmiany w trybie rozgrywki?

  • Tak

    Głosy: 58 70,7%
  • Nie

    Głosy: 24 29,3%

  • W sumie głosujących
    82
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam!
Jak wiadomo stare swiaty maja juz za soba dwie wiosenki (a nawet wiecej) a gracze grajacy na nich osiagneli niebotyczne sukcesy. Rozmiary kont scislego top siegaja kilkunastu milionow punktow. Wojowanie przy tak ogromnych rozmiarach kont jest bardzo czaso- i pracochlonne. Jednakze niejeden dzielny wojownik poswiecilby sie gdyby tylko mial mozliwosc rozwiniecia skrzydel. A te jak wiadomo sa podcinane przez ciagle konczacych graczy, notoryczny brak szlachty i jej nienaturalnie wysoki koszt w porownaniu z zyskami. Dlatego apeluje do Plemiona Team do zmian na starych swiatach, ktore potrzebuja ozywienia, inaczej po prostu zszarzeja ze starosci. Jesli chodzi o propozycje zmian to mam ich kilka:

-zmniejszenie kosztu szlachty. Moja propozycja to 1/2 stanu obecnego.

-zwiekszenie parametrow jednostek ofensywnych. To skloni graczy do wiekszej mobilnosci i agresywnosci wzgledem sasiadow, a nie do trzymania wojsk w osadach

-wprowadzenie kary dla graczy, ktorzy nie prowadza podbojow. Karą mogloby byc powolne zmniejszanie sie potencjalu produkcji surowcow na godzine w kopalniach. Gracz, ktory nie zajmuje osad lub nie atakuje ponosilby taka kare.

-kasacja czesci wiosek barbarzynskich na losowo wybranych obszarach w celu zmniejszenia przestrzeni zyciowej, a tym samym zaostrzenia rywalizacji pomiedzy graczami i i plemionami.

-skrocenie czasu podrozowania jednostek

To tylko przykladowe propozycje, ale chociaz czesciowa ich realizacja przynioslaby ozywienie na starych swiatach cierpiacych na niedobor graczy w porownaniu do ilosc kont. To smutna prawda, ale wielu graczy gra na kilku kontach bardzo dobrze sie maskujac. W interesie Plemiona Team lezy by zapobiegac takim sytuacjom. Ale nie banami, lecz szeroko zakrojonymi zmianami w trybie rozgrywki. Czy gracze starych swiatow mnie popieraja?
 

DeletedUser

Guest
To jest normalne że im masz więcej wiosek tym więcej czasu musisz poświęcic xD A widac że ktoś ci oddał konto na jakimś starszym świecie bo to jest norma że potem jest walka na bunkry po 1000 ataków na wioskę. A te twoje pomysły to szok xD

-wprowadzenie kary dla graczy, ktorzy nie prowadza podbojow. Karą mogloby byc powolne zmniejszanie sie potencjalu produkcji surowcow na godzine w kopalniach. Gracz, ktory nie zajmuje osad lub nie atakuje ponosilby taka kare.
To jeszcze więcej pokończy xD Bo gra tym bardziej straci sens xD

-skrocenie czasu podrozowania jednostek
-zwiekszenie parametrow jednostek ofensywnych. To skloni graczy do wiekszej mobilnosci i agresywnosci wzgledem sasiadow, a nie do trzymania wojsk w osadach
Tak oczywiście i jeszcze dac im nieśmiertelnośc :p i obniżyc obronę wojsk deffensywnych :D

-zmniejszenie kosztu szlachty. Moja propozycja to 1/2 stanu obecnego.
-kasacja czesci wiosek barbarzynskich na losowo wybranych obszarach w celu zmniejszenia przestrzeni zyciowej, a tym samym zaostrzenia rywalizacji pomiedzy graczami i i plemionami.
Naucz się farmic to nie będzie ci to potrzebne ;) i co mają barb do tego że coraz trudniej się gra xD

Ułatwienia tylko wam w głowie xD
 

DeletedUser

Guest
heh... śmieszne. Co daje farmienie wioski, która ma 112 pkt ?? Jaki z tego zysk ??

A od kiedy to na starych światach są wioski po 112 pkt :>?
Wioski barb rozwijają się do 3k
Na starszych światach do 10 k nawet się rozwijały jako że od x czasu na tych światach nie można się logowac to skąd ty tam wziął takie rozwinięte wioski xD?
Widac że ty nowy w te klocki :D

Pomyśl zanim coś napiszesz
 

DeletedUser

Guest
A od kiedy to na starych światach są wioski po 112 pkt :>?
Wioski barb rozwijają się do 3k
Na starszych światach do 10 k nawet się rozwijały jako że od x czasu na tych światach nie można się logowac to skąd ty tam wziął takie rozwinięte wioski xD?
Widac że ty nowy w te klocki :D

Pomyśl zanim coś napiszesz

A od kiedy na św. np 2 wioski barbarzyńskie rozwijają się same ?? raczej nic mi o tym nie wiadomo.

Więc ponawiam przesłanie dla Ciebie które dałeś wcześniej
pomyśl zanim coś napiszesz i dodam własne zdobadź odpowiednią wiedzę zanim pomyślisz o tym że chcesz napisać
 

DeletedUser23968

Guest
wejdź sobie na 2 świat.... popatrz na mapę i pisz... skoro taki wszechwiedzący jesteś... Ja tam gram i chyba widzę jakie wioski są porozsiewane dookoła ?? i jakoś dziwnie żadna z Nich nie rozwija się sama....
 

DeletedUser

Guest
A od kiedy na św. np 2 wioski barbarzyńskie rozwijają się same ?? raczej nic mi o tym nie wiadomo.

Więc ponawiam przesłanie dla Ciebie które dałeś wcześniej
pomyśl zanim coś napiszesz i dodam własne zdobadź odpowiednią wiedzę zanim pomyślisz o tym że chcesz napisać

No przyznam z tym się pomyliłem co do tego świata ale w innych od 13 wioski do 12k dochodziły. Na 11 jak grałem to nie było nawet barb do przejmowania bo niektóre plemiona tak zagęszczały teren więc nie spodziewam się czego innego po innych światach.
 

DeletedUser

Guest
Niestety świat drugi nie ma takiego udogodnienia. Pierwszy tak samo, nie wiem jak z innymi więc wypowiadać się nie będę.
Tam są tylko wioski po 112 :) a farmienie ich może być odrobinę ciężkie niestety.
Chętnie popatrzę jak wygląda to głosowanie :)))
 

DeletedUser

Guest
Niestety świat drugi nie ma takiego udogodnienia. Pierwszy tak samo, nie wiem jak z innymi więc wypowiadać się nie będę.
Tam są tylko wioski po 112 :) a farmienie ich może być odrobinę ciężkie niestety.
Chętnie popatrzę jak wygląda to głosowanie :)))

No to skoro są tylko wioski po 112 pkt i nikt ich nie rusza jak mówisz to czym one odwracają uwagę od atakowania wrogów xD? Sam podważyłeś jeden z postulatów twórcy tematu.
 

DeletedUser

Guest
Dokładnie z tymi barb można by było zrobić żeby się same budowały bo kto będzie chciał stracić tyle surki na wioskę mającą 26p. Co do pomysłów Vell'a to żeczywiście można by coś zmienić bo na tym etapie gry coraz gorzej. I jak pomyśle ile czasu jeszcze mnie czeka to chyba dziadkiem zostane a myśle grac do końca świata.
PS Heh na prośbę administracji powinna bez przejmowania delikwentowi wioski przenieść, np: mam sobie 9 mil a jest konto kolegi do kasacji jakieś 5 mil bo skończył. Pisze do admina i pyk mam 14 mil. Bez przejmowania na które stracił bym z rok. :D:p
 

DeletedUser

Guest
Dokładnie z tymi barb można by było zrobić żeby się same budowały bo kto będzie chciał stracić tyle surki na wioskę mającą 26p. Co do pomysłów Vell'a to żeczywiście można by coś zmienić bo na tym etapie gry coraz gorzej. I jak pomyśle ile czasu jeszcze mnie czeka to chyba dziadkiem zostane a myśle grac do końca świata.
PS Heh na prośbę administracji powinna bez przejmowania delikwentowi wioski przenieść, np: mam sobie 9 mil a jest konto kolegi do kasacji jakieś 5 mil bo skończył. Pisze do admina i pyk mam 14 mil. Bez przejmowania na które stracił bym z rok.

Taka gra mijała by się z celem.
Wystarczyło by chyba tylko zwiększenie szybkości gry.
 

DeletedUser

Guest
Wilczeq, jesli ktos nie gra na nowych swiatach to w zadnym wypadku nie moze przyrownywac je do tych pierwszych. Zreszta, co bede tlumaczyl- sam zobaczysz jaki syf sie zacznie gdy Wasz swiat dojrzeje. A co do zarzutow o dostanie konta to dysponujesz kontem na s2? Jesli tak to przeslij mi podstawowe wskazowki dotyczace tej gry. W szczegolnosci interesuja mnie te dotyczace farmienia.

Kary byly tylko pomyslem, ale mozna to rozegrac inaczej. Premie produkcyjne dla agresorow. Wyjdzie na to samo przy ominieciu strasznego slowa 'kara'.
 

DeletedUser

Guest
Wilczeq, jesli ktos nie gra na nowych swiatach to w zadnym wypadku nie moze przyrownywac je do tych pierwszych. Zreszta, co bede tlumaczyl- sam zobaczysz jaki syf sie zacznie gdy Wasz swiat dojrzeje. A co do zarzutow o dostanie konta to dysponujesz kontem na s2? Jesli tak to przeslij mi podstawowe wskazowki dotyczace tej gry. W szczegolnosci interesuja mnie te dotyczace farmienia.

Kary byly tylko pomyslem, ale mozna to rozegrac inaczej. Premie produkcyjne dla agresorow. Wyjdzie na to samo przy ominieciu strasznego slowa 'kara'.

Ech sam to obserwuję na świecie na którym gram jak masz już parę milionów to coraz mniej czasu masz na organizowanie akcji itp itd nie mówię już o graczach po 10-11 mln... Wtedy najczęściej większe akcje offensywne robią gracze którzy mają po 1-2 mln... Bo mają mniej do ogarnięcia.
 

DeletedUser18743

Guest
Oczywiście na "TAK" ale bez zbytnich udziwnień:)
Myślę, że przyspieszenie x2 rozwiązałoby wiele problemów, choćby ciągłego braku surowców na szlachtę, a także zdopingowałoby do aktywniejszej gry;]
 

DeletedUser

Guest
- mniemam ,jestem wręcz głęboko o tym przekonany ,że gdyby zwiększono tylko szybkość gry do 2 , to było by to całkiem zadawalające .........

<mamy wtedy szybszą rekrutację i produkcję surowców >

Reasumując : otrzymamy szybciej pełne zagrody i spichlerze co w jakiś tam sposób rozwiązuje problem z kosztem szlachty i pozwoli na zażegnanie zalążków stagnacji jaka wkrada się do gry z tego właśnie powodu.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.988
Jedyna korzyść z takiego rozwiązania, to przyspieszenie wyludniania światów (gracze słabsi będą szybciej przejmowani) i przyspieszenie decyzji o ich zakończeniu... ale czy do tego chcemy zmierzać?
 

DeletedUser

Guest
lepiej przyspieszyć grę do x2 niż patrzeć na wegetacje nie których graczy i po porostu w pewnym czasie zaczyna nam sie nudzić na tym świecie;) odpadną słabsi i Ci co wegetują albo kulminują swoje siły;) Po przyspieszeniu będzie o wiele ciekawiej bo nie dojść ze będzie jeszcze więcej starć, jeszcze więcej przejęć i to może być z każdej strony;p a dla mnie ciekawe by było zniesienie bonusu nocnego, dało by to wiele emocji i znowu by chciało sie grać;)
 

DeletedUser

Guest
lepiej przyspieszyć grę do x2 niż patrzeć na wegetacje nie których graczy i po porostu w pewnym czasie zaczyna nam sie nudzić na tym świecie;) odpadną słabsi i Ci co wegetują albo kulminują swoje siły;) Po przyspieszeniu będzie o wiele ciekawiej bo nie dojść ze będzie jeszcze więcej starć, jeszcze więcej przejęć i to może być z każdej strony;p a dla mnie ciekawe by było zniesienie bonusu nocnego, dało by to wiele emocji i znowu by chciało sie grać;)

No tak jeżeli pracujesz przy kompach w nocy jak inni śpią...
Cały czas piszecie że nikt nic nie robi no to skoro nic nie robią na prędkości 1 to i nic nie będą robic na prędkości 2 xD Prosty wniosek a jeżeli coś robi na prędkości 1 to i będzie na prędkości 2 więc co do aktywności graczy to nic nie zmieni... tylko ci aktywni będą mieli lepiej bo szybciej rozbiorą kończących i nieaktywnych.
 

DeletedUser

Guest
hehe bzdety;) ja akurat spie w nocy;) nie którzy pracują w dzień inni w nocy;0 to wyrówna szanse:d A ty sie wypowiadasz nie znając sytuacji na świecie 2;) jest po prostu nudno czekając tyle na szlachcica lub na pełne zagrody co powoduje znudzenie u wszystkich. Po zwiększeniu szybkości zwiększy się aktywność, a słabsi tak odpadają. Więc możemy wybrać albo niech słabsi zostaną a lepsi odpadną z powodu nie chęci;/ czy Ci aktywni dobrzy gracze zdominują świat i będzie ciągła walka.
 
Status
Zamknięty.
Do góry