Ja pozwolę przytoczyć Swoja wizje
50% dobrego wyniku to okolica w która trafimy
Na początku około 45x45pól(później coraz więcej)
tj.
gracze jacy są w naszej okolicy,
wioski barbarzyńskie bądź koczownicze
gęstość rozmieszczenia wiosek
i parę innych
40% psychiczno-techniczne skłonności/"rzeczy"człowieka
tj.
skłonność do podejmowanie ryzyka(może być bardzo opłacalne)
monitoring i trzeźwe zachowanie wobec innych graczy
oczywiście doświadczenie w grze
dostęp do internetu
10%Taktyka
Gracz z taktyką tu przedstawioną jeżeli nie posiada dobrej okolicy i wyżej wymienionych cech nie jest w stanie osiągnąć niczego wielkiego
Doświadczony i Inteligentnie myślący gracz z taktyką jeżeli to można nazwa w ogóle taktyką grę rozważną, nudną i może zajść wysoko(darmówki,
powolne tworzenie armi kiedy wszyscy dookoła tłuką się do ostatnich pikinierów)
Bo tłuk niczego nie osiągnie w grze w której trzeba mysleć
POzdro