Kwestia zmiany Regulaminu gry - pytania i opinie

Status
Zamknięty.

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
danonki jemy napisał:
lecz mowa o tym regulaminie który jest w zakładce pomoc. sam fakt że istnieją 2 regulaminy: jeden starszy, drugi młody - zaktualizowany źle świadczy o opiekunach plemion.
Owszem, nie świadczy za dobrze. Po prostu umknął nam on tam przy aktualizacji.

danonki jemy napisał:
pan administrator nie potrafiąc odpowiedzieć na to czego chciał czyli prostej i rzetelnej odpowiedzi typu 'faktycznie, błąd z naszej strony' to ten wyjeżdża zmieniając temat. masakra :-/
Jeżeli forma mojej wypowiedzi nie była dla Ciebie dość jasna, to wyłuszczę to dokładniej i w prostszych słowach :). A więc: dostaliśmy info, że w helpie jest zły regulamin, po czym poprawiliśmy to. Dzięki reakcji userów regulamin w każdym miejscu (mam nadzieję) jest już poprawny.
 

DeletedUser

Guest
To co wyrabiają Wasi mocodawcy (lub Wy ^) przechodzi już ludzkie pojęcie.
Od dawna panuje niepisana zasada w ekonomii, że firmom zależy na jak największej sprzedaży. Często też firmy robią promocje, zachęty by zwiększyć sprzedaż. Wy też daliście możliwość, żeby kupować PP w większych ilościach i wówczas nieco mniej to kosztuje.
Szkoda tylko, że nie pochwaliliście się na forum nową zasadą, że przekazanie PP będziecie blokować na 60 dni.
zly1.gif

Tak, wiem o co Wam chodzi. Żal Wam tych paru zakichanych groszy, bo inni gracze będą kupować po mniejszej cenie mniejsze pakiety od osoby, która wzięła duży pakiet PP. Dowcip polega na tym, że nie wszyscy mogą sobie pozwolić na większy wydatek, zwyczajnie ich nie stać. Są tu osoby, które jeszcze się uczą i nie mają stałych dochodów, wiem też, że są osoby bezrobotne. Ale macie to głęboko w 4 literach. Liczy się przede wszystkim kaska, kaska i jeszcze raz kaska. Klientela jest nieważna.
Nieistotne jest też to, że przelewy na konta osób, które zakupiły większy pakiet, zostały dokonane.
Może jak jeszcze więcej osób zrezygnuje z tej gry i Wasze szacowne Inno dostanie po kieszeni, to przejrzy na oczy. I mam nadzieję, że wtedy będzie za późno.
Za wyjątkiem Niemiec, w Polsce gra najwięcej osób w porównaniu ze wszystkimi krajami, w jakich jest ta gra. Ale to też nie jest dla Inno istotne. ;/
Owszem, nie musicie robić żadnych promocji. Proszę bardzo. Powiem tylko tyle, że Inno już niejednokrotnie udowodniło, jaką jest kutwą. I dlatego nigdy więcej nie wrócę do tej gry (ani jakiegokolwiek innego produktu tej firmy), choć wcześniej nie wykluczałem tego.
To tyle z mojej strony.

P.S. I nie próbujcie nawet bezprawnie kasować tego posta, bo nie jest ani spamem (vide tytuł wątku) ani nie łamie Waszych porąbanych regulaminów. W przeciwnym wypadku zrobię tu burzę, jakiej nie widzieliście jeszcze ...a ludzie i tak się dowiedzą o tym.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
Szkoda tylko, że nie pochwaliliście się na forum nową zasadą, że przekazanie PP będziecie blokować na 60 dni.
zly1.gif

Tak, wiem o co Wam chodzi. Żal Wam tych paru zakichanych groszy, bo inni gracze będą kupować po mniejszej cenie mniejsze pakiety od osoby, która wzięła duży pakiet PP.

Uwielbiam osoby, które nie znając sprawy uważają się za ekspertów w danej dziedzinie. :)

Gwoli sprostowania: ograniczenie to dotyczy wyłącznie zakupu poprzez kartę kredytową (krótsze ograniczenie - 21 dni - jest też od lat przy zakupie przez PayPal), zaś gracz jest o nim informowany po wybraniu tej metody płatności.
I bynajmniej NIE ma to nic wspólnego z naszą niechęcią do dzielenia się pakietami (wręcz przeciwnie - sami do tego zachęcamy), bo ograniczenie to obowiązuje przy określonej formie płatności, bez względu na wielkość zakupu (także przy najmniejszym możliwym pakiecie). Przy wybraniu najpopularniejszych metod płatności (czyli "Przelew" i "Przelew online") nie ma żadnego ograniczenia.
 

DeletedUser

Guest
Rozumiem to ograniczenie i chyba wszyscy którzy pamiętają aferę z nielegalnymi punktami mogą się domyślić, że to zabezpieczenie przed tego typu oszustwami. Natomiast stwierdzenie
gracz jest o nim informowany po wybraniu tej metody płatności.
jest prawdziwe, ale jest pewne "ale" :D
Punkty kupuję od dawna i dosyć często, sama kupując ostatni raz i płacąc kartą po prostu nie zauważyłam tego komunikatu. Po otrzymaniu odpowiedzi od Kmica aż sprawdziłam czy faktycznie jest. Mogę nawet z całą pewnością powiedzieć dlaczego go nie zauważyłam mimo, że znam funkcję kupna na pamięć, otóż komunikat pojawia się w takim momencie i w takim miejscu że akurat wówczas omijam to miejsce wzrokiem.

kupnopp.png

Po kliknięciu na "karta kredytowa" a nawet można powiedzieć że w momencie klikania mój wzrok wędruje już na dół a wówczas u góry gdzie wcześniej nic nie było pojawia się ten komunikat. W dodatku nawet kątem oka nie zauważam zmiany w tamtej części (prawdopodobnie uaktywnienie przycisku Dalej, który jest większy i intensywniejszy kolorem przyciąga wzrok w dolną część na którą i tak skupiam uwagę).
 

DeletedUser

Guest
Gwoli sprostowania: ograniczenie to dotyczy wyłącznie zakupu poprzez kartę kredytową (krótsze ograniczenie - 21 dni - jest też od lat przy zakupie przez PayPal), zaś gracz jest o nim informowany po wybraniu tej metody płatności.
A to bardzo ciekawe, bo są osoby, które zawsze płaciły kartą i jakoś do tej pory nie było żadnych blokad. :/

Rozumiem to ograniczenie i chyba wszyscy którzy pamiętają aferę z nielegalnymi punktami mogą się domyślić, że to zabezpieczenie przed tego typu oszustwami.
Są skuteczniejsze i mniej uciążliwe dla uczciwych graczy metody. Ale Inno szkoda mamony na takie wydatki.

Punkty kupuję od dawna i dosyć często, sama kupując ostatni raz i płacąc kartą po prostu nie zauważyłam tego komunikatu. Po otrzymaniu odpowiedzi od Kmica aż sprawdziłam czy faktycznie jest. Mogę nawet z całą pewnością powiedzieć dlaczego go nie zauważyłam mimo, że znam funkcję kupna na pamięć, otóż komunikat pojawia się w takim momencie i w takim miejscu że akurat wówczas omijam to miejsce wzrokiem.
(...)
No i tu można się zastanawiać, czy to efekt czyjegoś ciężkiego myślenia, czy efekt zamierzony... :D
Do kompletu brakuje, by komunikat był napisany drobnym maczkiem i na tle tego samego koloru, co reszta podstrony. ^
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
marcinio77 napisał:
Są skuteczniejsze i mniej uciążliwe dla uczciwych graczy metody. Ale Inno szkoda mamony na takie wydatki.
Wiesz zanim jeszcze zaproponowałeś? :)
Powiedz więc jakie to metody.
 

DeletedUser

Guest
Niezmiernie mnie cieszy, że poprawiam Wam humor. -_-

Pomysły?..
Własny portal płatniczy Innogames, przy obowiązku podania danych, na podstawie których można kupującego zidentyfikować rozwiązałby sprawę. Ale przecież to się wiąże z zatrudnieniem dodatkowych osób, inwestycją w sprzęt - jednym słowem niepotrzebne koszty. Bardziej opłaca się mieć wiecznie niezadowolonych klientów.
maruda.gif

Poza tym ban za posiadanie nielegalnych PP też zniechęci potencjalnych nabywców "tańszych" punktów.

A przepraszam, co Wam da blokada na 60 dni? Gdybym znalazł lukę w serwisie płatniczym, który nie jest w stanie zagwarantować bezpieczeństwa swoich usług, np. w takim Paypalu i buchnął Wam te PP w ilości hurtowej, to uważasz, że zaszkodzi mi poczekać te 2 miesiące? Nie. Przeczekam je i po tym okresie będę w najlepsze sprzedawać.
Chyba, że tyle czasu potrzebujecie, by namierzyć mnie i sprawdzić, czy wszystko było legalne?.. Ale taki okres nie zagwarantuje Wam, że do mnie dotrzecie, bo zawsze sytuacja może być różna. Za to na pewno powodujecie wzrost ciśnienia i niezadowolenia u wielu graczy, bynajmniej nie tylko tych, którzy zakupili u Was duży pakiet płacąc kk. A przypadki (aczkolwiek niedopuszczalne), z którymi wszyscy mieliśmy do czynienia nie tak dawno stanowią śladowy odsetek wobec tych, którzy legalnie zakupują PP dokonując płatności kk. To wytaczanie armat na komary, które co najwyżej mówi, że wciąż nie wiecie, jak skutecznie zabezpieczyć się przed takimi numerami, nie godząc przy tym w uczciwych graczy.

Bez urazy, ale tę blokadę porównałbym do małpy, która wzięła ciężki M-60 i zaczęła strzelać. CKM tak nią trząsł, że zniszczyła wszystko wokół, ale do celu nie trafiła ani jedna kula.
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
marcinio77 napisał:
Własny portal płatniczy Innogames, przy obowiązku podania danych, na podstawie których można kupującego zidentyfikować rozwiązałby sprawę. Ale przecież to się wiąże z zatrudnieniem dodatkowych osób, inwestycją w sprzęt - jednym słowem niepotrzebne koszty. Bardziej opłaca się mieć wiecznie niezadowolonych klientów.
Oczywiście, to się wiąże z inwestycjami i kosztami, ale chodzi też o co innego. To byłoby wręcz wejście na pole zupełnie oddzielnego typu działalności biznesowej. InnoGames, to firma produkująca gry, a nie zajmująca się platformami płatności internetowych. Idąc za tą propozycją równie dobrze można przyjąć, że Inno powinno samo produkować serwery (znaliby swój sprzęt lepiej, więc w razie awarii byłby szybciej naprawialny), posiadać własną sieć z infrastrukturą (konkurencja dla Tepsy i innych, wtedy nie byłoby problemów typu szwankujące DNS) i produkować skonfigurowane kompy z odpowiednim oprogramowaniem dla poszczególnych gier (z systemem, przeglądarką i całą resztą napisaną specjalnie dla danej gry) itd... Okej, wchodzę w pole absurdu. Ale w końcu tam to nas doprowadzi :).

Patrząc z drugiej strony: jeśli płatność byłaby tylko przez tę naszą platformę, to zaraz by się pojawiły głosy typu:
"Ale ja już mam konto na PayPal, czemu nie mogę z tego skorzystać, wszyscy tego używają, tylko Inno jak zwykle robi problemy."
"Po co mam zakładać kolejne konto? Mam już konto na Dotpay i Moneybookers."
"Wy też chcecie moich danych? Niedoczekanie! Nie dam! Nie zapłacę!"

Konsekwencja: spadek przychodu przy bardzo dużych kosztach inwestycji + wzrost liczby niezadowolonych userów.
Nikt normalny tak nie robi.
 

DeletedUser144151

Guest
podzielam zdanie Ares28,rozumiem że tym ograniczeniem chcecie ograniczyć przekręty,a co za tym idzie dbacie o to aby zwykły gracz nie nabrał się kupując u oszusta

jedynym mankamentem to mało widoczna informacja o czasie po jakim będziemy mogli dzielić się punktami,bardziej widoczna wzmianka o czasie karencji była by mile widziana i nie zaszkodziło by rozesłać grupową,aby gracze byli poinformowani o tej zmianie
 

DeletedUser

Guest
To byłoby wręcz wejście na pole zupełnie oddzielnego typu działalności biznesowej. InnoGames, to firma produkująca gry, a nie zajmująca się platformami płatności internetowych.
W dobie globalizacji, koncernów, karteli łączących różne dziedziny raczej nie byłoby to karkołomne wyzwanie. ;) Ale domyślam się, że zmiana statutu firmy to dla Innogames zbyt wiele zachodu, skoro dla Was było zbyt wiele zachodu, by skutecznie poinformować graczy o zmianach dotyczących płatności kk.
roll.gif


(...) Okej, wchodzę w pole absurdu. Ale w końcu tam to nas doprowadzi :).
Wchodzisz w strefę absurdu, bo zaczynasz operować skrajnościami. Nie każę Wam produkować serwerów, etc. Ale własny portal płatniczy to nie jest jakaś res impossibilis.
Nie macie takich obostrzeń, jak np. branża hotelarska, która ma swoją własną ustawę.
Albo po prostu poszukajcie portal płatniczy, który jest w stanie zabezpieczyć wszelkie operacje finansowe, jak należy i z nim podpiszcie umowę.

Patrząc z drugiej strony: jeśli płatność byłaby tylko przez tę naszą platformę, to zaraz by się pojawiły głosy typu:
(...)
Litości, Bryft.

"Po co mam zakładać kolejne konto? Mam już konto na Dotpay i Moneybookers."
Czy byłoby to konieczne, kiedy już gracze mj założone konto w grze? ;) Owszem, tu się rozchodzi o dane personalne, niezbędne do dokonywania i przyjmowania płatności. Ale zawsze można umieścić krótką informację, ocb. Ktoś zapewne uzna, że po co ma takie dane podawać, skoro gra jest darmowa, a on -póki co- nie zamierza wykupywać Premium. Ale przecież nie musi od razu podawać. :) Będzie mógł uzupełnić (a właściwie będzie musiał) w momencie, kiedy zdecyduje się wykupić Premkę i dokonać transakcji kk. Jest jeszcze jeden dodatkowy plus tego. Gracz bęzie już na dzień dobry uprzedzony o owej konieczności, więc przez pewien czas zdąży się przyzwyczaić do tej myśli, co w pewnym stopniu zwniweluje początkową dezaprobatę.

"Wy też chcecie moich danych? Niedoczekanie! Nie dam! Nie zapłacę!"
Pffff... Każde transakcje finansowe mają takie same obostrzenia. Nie będzie chciał np. bankowi podać danych, to nie założy konta, czy nie weźmie kredytu. Proste, jak świński ogon po ugotowaniu. :)


Konsekwencja: spadek przychodu przy bardzo dużych kosztach inwestycji + wzrost liczby niezadowolonych userów.
Nikt normalny tak nie robi.
Owszem, słusznie, że bierzecie pod uwagę także i pejoratywy. Ale, jak już napisałem wyżej, niekoniecznie musi być taki scenariusz, a instrumentów, które zmniejszą prawdopodobieństwo czarnego scenariusza jest wiele. Reklama, nacisk na bezpieczeństwo usług, psychologia, etc.
A czy chcesz powiedzieć, że teraz userzy są wniebowzięci? ^ Że Wasza polityka jest jak najbardziej fair?
Stara odwieczna zasada, Bryft: traktuj klienta, jak człowieka, a zostanie Twoim stałym klientem i jeszcze Ci napędzi następnych.
Szkoda tylko, że ostatnimi czasy, zwł. w tym dzikim kraju, jakim jest Polska, ktoś perfidnie ją przekuł w porzekadełko "Na rynku jest wiele frajerów, można zarobić". I Wy najwyraźniej hołdujecie takiej maksymce.
PR się kłania.

Najsmutniejsze jest to, że jakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu, że może to była nawet celowa zagrywka, że gracze nie zostali wyraźnie poinformowani o tej blokadzie, byleby tylko naciąć graczy, którzy zakupili więcej PP. Brawo! Bardzo chciałbym się mylić co do tego, ale... sam wiesz.
I jeszcze na pytanie mojego współplemieńca, czy może zwrócić PP, poprosić o nowy zakup i zapłatę przelewem, kpiąca odpowiedź, że "można, ale obarczymy Cię 10% kosztów manipulacyjnych". No, userzy z pewnością są zadowoleni Waszą obecną politykę. Po prostu miodzio! :D

N/c
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
Ig chyba jest zbyt małą firmą aby prowadzić portal płatniczy. Mija się to z celem jej działalności a koszty obsługi byłyby nieporównywalnie wyższe niż obecne formy zakupu PP. Zachodzę w głowę jak taki portal stworzony tylko i wyłącznie na potrzeby zakupu PP mógł na siebie zarobić i jak to miałoby w praktyce funkcjonować biorąc pod uwagę międzynarodowy status IG.

Te 60 dni przy zakupie karta kredytową wiąże się chyba z terminem reklamacji transakcji kartą. W takim czasie Visa/Mastercard ma obowiązek odpowiedzieć bankowi na reklamacje. Pewnie przy innych formach zakupu jest podobnie. Na obecną chwilę nie chce mi się czytać regulaminów poszczególnych "form płatności" za PP ale na pewno osoba odpowiedzialna za to dobrze się z tym zapoznała i kierowała się dobrze rozumianym interesem IG który nie koniecznie idzie w parze z interesem graczy czyli klientów firmy :)
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry