Odp: Dodatki przy murze...
Moim zdaniem agresorom też ułatwiłoby to ochronę przed silniejszymi agresorami, a słabszym graczom coś takiego by się przydało,ale założmy:
1.Jeśli nikogo nie będzie w wiosce to i tak pułapki nic nie zrobią.
2.Do używania danej pułapki np. wrzący olej,trzeba by było 2 ludzi (do użycia)
i kosztowałaby np. 1000 każdego surowca.Pułapkę trzeba by było odnowić po każdej bitwie.
3.Agresor podczas zwiadu dowiadywałby się o pułapkach zbudowanych w wiosce.
4.Dana pułapka(Wrzący olej itp. itd.) zabijałaby przykładowo 50 ludzi,i się kończyła(np. olej się skończył)
5.Pomysł dobry ale chyba nie wejdzie w życie.
Co do fosy nie mam zdania bo byłby to nowy budynek (mur nie fosa).
Poza tym jestem za tak.Silniejszym agresorom(10000 toporów) i tak nie zrobi to większych szkód.
Przykłady pułapek:
wrzący olej-2 ludzi,1000 każdego surowca,zabija od 30 do 300 wojowników.
wilcze doły-0 ludzi,5000 każdego surowca,zabija od 70 do 700 wojowników.
zrzucanie kamieni-20 ludzi,12000 każdego surowca,zabija od 150 do 1500 wojowników.
podpalenie trawy-zabija tylko piechotę(kawaleria zdąży uciec),30 ludzi,30000 każdego surowca,zabija od 230 do 2300 wojowników.
zasadzka-niszczy tylko machiny,200 ludzi,50000 każdego surowca,zabija od 50 do 500 machin.
Dodatki do muru:
Strażnica-Kiedy wróg jest 20 lub mniej minut od ciebie (podczas ataku) widzisz czym cię atakuje,10 ludzi,10000 każdego surowca.
Brama celna-Kiedy przyjmiesz ofertę na targu,i kupcy drugiego gracza przybędą dostaniesz dodatkowo 1% z tego handlu bez strat dla drugiego gracza,20 ludzi,12000 każdego surowca.
*jeśli machin bądź jednostek naktóre tylko działa pułapka,niezużywa się ona(tak samo w przypadku gdy ofiar pułapki będzie mniej niż minimum takowej).