Dodatki przy murze...

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser21621
  • Data rozpoczęcia

Czy pomysł jest dobry?

  • Tak, bardzo dobry

    Głosy: 265 48,9%
  • Tak ale bym coś zmienił

    Głosy: 111 20,5%
  • Przeciętny- co by to dało.

    Głosy: 87 16,1%
  • Absolutnie NIE!

    Głosy: 79 14,6%

  • W sumie głosujących
    542
Status
Zamknięty.

DeletedUser25234

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

w trawianie jak sie jest galami można robić pułapki -to sie nazywa TRAPER
 

DeletedUser21757

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

NO w TRAVIANIE, ale to są plemiona!!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

obrońcy i tak mają z górki więc nie
 

DeletedUser33604

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Gdyby był projekt:rolleyes: nawet, nawet
 

DeletedUser30050

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Pomysł bomba mi się podoba:D.A za to i tak adminowie musza to przegłosować:(.Ale masz muj głos na tak:cool:
 

DeletedUser32517

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

jak dla mnie spoko XD można by się łatwiej bronić :eek:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Jestem za, szczególnie na światach 4.0, gdyż przedmioty rycerza poprawiają siłę ataku wybranego typu jednostek o 30%, a obrony o 20%. Równowaga sił została zdestabilizowana, gdyż jest przewaga jednostki atakującej 10%.
Dla "niekumatych" podam przykład: na światach 3-9 i 11-12 nie ma przedmiotów "puszki". Daje to pewną równowagę. Ponieważ zwykle atakujemy toporami i lekką, a obrońca ma głównie piki, miecze, łuki oraz mur. Jednostki atakujące mają przewagę ataku, a obrońca deffa i mur. To dla mnie jest równowagą. Jednak z przedmiotem wybrana jednostka ma +30 % atak, oraz +20% obronę, czyli: [fieldset="Lekki Kawalerzysta z Lancą Mieszka:"]130 + 39 = 169[/fieldset]
A pikinier w obronie z Halabardą szwajcarską:
[fieldset="Pikinier z Halabardą szwajcarską:"]45 + 9 = 54[/fieldset]
Jednak z reguły wysyła się duuużo więcej toporów więc prezentuję wam drugie porównanie:
[fieldset="Topornik z Wojowniczym toporem Thorgarda w ataku:"]40 + 12 = 52[/fieldset]
[fieldset="Miecznik z Długim mieczem Ulricha w obronie:"]50 + 10 = 60[/fieldset]

Jak wiemy, jakoś z niewielkim trudem na światach 3.0(chociaż nie wiem, czy dobrze numeruję) przy odpowiedniej liczbie wojsk udawało się załamać obronę przeciwnika. A teraz jeszcze łatwiej będzie tego dokonać.

Więc podsumowując duuuuuuuuuuże za, ale musi koniecznie być porządny projekt graficzny i rozpiska jakie dodatki można montować na murze. Ja podam przykłady(oczywiście wszystko będzie się badać w kuźni):

Od poziomu 5 - wieża wartownicza(380 drewna, 250 gliny, 300 żelaza i 7 chłopa). Powiedzmy dodaje 250 obrony przed łukami i 150 przed resztą). Maksymalnie przy poziomie 9 pięć sztuk:
5 poziom -> 1 sztuka
7 poziom -> 2 sztuki
8 - || - -> 3 sztuki
9 poziom -> 5 sztuk

Poziom 10 - Zwodzony most jako brama(1 000 drewna, 250 gliny, 650 żelaza i 20 chłopa). Potrzebny do wybudowania fosy. Trzeba wybudować 3 sztuki, aby była ona dostępna.

Od poziomu 11 fosa obronna(250 drewna 800 gliny, 400 żelaza i 10 chłopa na poziom). 200 obrony przed wszystkim oprócz łuków(50) na start.
poziom muru -> poziom fosy do wybudowania
11 -> 1
13 -> 2 (250 obrony przed piechotą, 300 przed kawalerią i 75 przed łukami)
15 -> 3 (350 przed piechotą i kawalerią i 100 przed łukami)
16 -> 4 (500 przed piechotą i kawalerią i 125 przed łukami)
17 -> 5 (750 przed piechotą i kawalerią i 150 przed łukami)
18 -> 6 (1 100 przed piechotą i kawalerią i 200 przed łukami)

Od 19 poziomu zasieki z drutu kolczastego(200 drewna, 2000 gliny, 7 500 żelaza i 25 chłopa).
poziom muru -> poziom drutu
19 -> 1 (500 przed kawalerią, 250 przez piechotą i 100 przed łukami)
10 -> 2 (2 000 przed kawalerią, 1 000 przed piechotą i 400 przed łukami. Tu jest wyjątek w surce: 2 000 drewna, 10 000 gliny, 20 000 żelaza i 125 chłopa.

To są luźne propozycje i liczę na komentarze.


Post został przeniesiony przeze mnie ze strony 3, aby więcej osób mogło go odczytać.
 

DeletedUser27977

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Drut kolczasty opatentowano w USA w 1874r więc nie sądzę aby ktoś go skonstruował we wczesnym średniowieczu, a przecież Plemiona są w nim osadzone.Ogólnie rzecz biorąc zasieki odpadają.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

ale mogły by byc np: drewniane pale na LK i wilcze doły na TOPORY:):)
 

DeletedUser34726

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Jestem za tak.Super pomysł tylko chyba nie wejdzie w życie.Przydało by się takie ulepszenie graficzne.Ale kolejne bonusy dla obrońców nie.Rozumiem Gdyby najsłabsza pułpaka wymagaała 15 poziom muru to tak.
Ale rycerz i Szlachci nie rozwalali by się na tych pułapkach :D
Zapraszam do tematu ,,Jednostki"
 

DeletedUser23999

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Wczoraj 18:52
UncleSammy
Odp: Dodatki przy murze...
Gdyby był projekt nawet, nawet

Jeden projekt jest mój, a drugi koska..
Nie wystarczy?

Dzisiaj 20:54
maciullo11
Odp: Dodatki przy murze...
ale mogły by byc np: drewniane pale na LK i wilcze doły na TOPORY

Chyba na odwrot...


Tak na koniec, prosze czytac >Caly< temat zanim sie w nim odpowie...
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Wszystko byłoby okey. ale pomnieliście jedną przeszkodę: Czy jesteście na 100% pewni albo choć na 60% że to się uda?? światy i pomysły biorą się z Niemiec. oni zaprojektowali tą grę itd.decydują tutaj o wszystkim a administratorzy tylko obsługują to u nas. Ale jakby taki pomysł zgłosił administracji to może,może by się udało.

gdyby mosty były podniesione przed atakiem to mógłby się tam atakujący dostać dzięki katapult niszcząc obrońcy zwodzony mur.

według mnie pomysł super.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

(...)Ale kolejne bonusy dla obrońców nie. Rozumiem Gdyby najsłabsza pułapka wymagała 15 poziom muru to tak.
Ale rycerz i Szlachcic nie rozwalali by się na tych pułapkach :D
Zapraszam do tematu ,,Jednostki"

1) Chyba nie czytałeś całego mojego postu. TO MA BYĆ PROJEKT WYRÓWNANIA SZANS NA ŚWIATACH 4.0, bo z przedmiotami rycka atakujący ma przewagę 10%.
2) Powinno być tak, jak jest, tylko się osłabi skille dodatków.
3) Jak rycerz i Szlachcic nie? Rycerz to może bardziej, bo on idzie na czele ataku, ale szlachcic idzie w środku armii.

Edit no. 1:
Mi się podoba będzie ciekawsza gra.
Tu nie chodzi o to, żeby gra była ciekawsza, tylko o to, by były równe szanse Atorin...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Bez przesady , obrońca nie może mieć aż tak dobrze !!!
 

DeletedUser25445

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Kolejne ułatwienie :mad: zgadnijcie na co głosuję
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

A ty symusek też swoje... A ja będę bronił tego pomysłu, jak niepodległości... Ale nie będę się powtarzał 100 razy.
 

DeletedUser25260

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

A dla mnie może być :) Byłoby dobre , ale coś jeszcze trzeba zmienić .
 

DeletedUser20233

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Dodatki przy murze- Wyjaśnienie pomysłu

Możecie mnie wyśmiać no ale cóż. Mam pewien pomysł. Polega on na tym by wraz z ulepszonym piedestałem(świat 13-14) móc ulepszać mur. Jak by to działało? gdy wchodzimy w mur widniało by tam "ulepszenia muru". Przy którymś tam levu muru można by dodawać ulepszenia. Im więcej leveli tym więcej możliwości. Można by wprowadzić ulepszenia typu fosa, strażnicy itp(czego dusza adminów zapragnie). Dodawało by to dodatkowych punktów obrony np. przy levelu 2 nic by nie było lecz przy leverze 5 można by było wybudować np. fosę lub jakieś płapki(to tylko przykład).
Dla ludzi mówiących "Po co to?" odpowiadam- dla zrobienia gry ciekawszej i zarazem lepszej.
Dziękuje za uwagę.


A wiec jabym dodal to ze mozna miec tylko jedno ulepszenie ktore mozna zniesc kiedy chcesz zmieni dodatek
 

DeletedUser26180

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Wg. mnie i tak już jest dużo bonusów dla obrońcy i wystarczy to co jest. NIE.
 

DeletedUser34931

Guest
Odp: Dodatki przy murze...

Nie sądzę czy Team Plemion się zgodzi. Grę zrobili programiści z Niemiec. Musieli by dodać coś do gry. Znam się na PHP i niezajęło by to dzień. Moja ocena jednym zdaniem mówiąc: Pomysł fajny, lecz prawie niemożliwy do realizacji. Głosuję na opcję przedostatnią.
 
Status
Zamknięty.
Do góry