Świat 150

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser199115
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

Zygmek101

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.441
?
Ty wiesz, że można zmienić nazwę plemienia, i nawet jeżeli zostało założone jako OTS, ale nazwa została zmieniona na HOTS, to w archiwum będzie widniało tylko HOTS?

Grasz od świata 13, i nie zauważyłeś takiej właściwości w twstatsach?
Gratuluję spostrzegawczości.

Ale ja tylko dałem screena na potwierdzenie Twoich słów kiedy wbiłeś, nie mam pojęcia szczerze mówiąc, czy HEG i OTS połączyły się przed światem, czy na świecie, na pewno byliście ugadani przed startem, by grać razem, ale czy w jednym plemieniu, to nie wiem. I nie, nie gram od 13 świata, ale 13 zamknąłem w zwycięskim składzie, zacząłem na 3 świecie z bratem, ale niestety po tym, jak przy jednej wiosce wysłałem jakieś 300pm do farmienia wioski maksymalnej 4 kontynenty dalej, a sojusznik ją przejął i rozpętałem wojnę, to zakończyłem grę na tamtym świecie :(
 

DeletedUser192125

Guest
Ale ja tylko dałem screena na potwierdzenie Twoich słów kiedy wbiłeś, nie mam pojęcia szczerze mówiąc, czy HEG i OTS połączyły się przed światem, czy na świecie, na pewno byliście ugadani przed startem, by grać razem, ale czy w jednym plemieniu, to nie wiem.

Oki, to przepraszam.
Myślałem, że poprzez swojego screena chcesz powiedzieć "Patrz, nie jest tak jak mówisz dołączyłeś do HOTS, nie OTS heheheheh"
 

DeletedUser199073

Guest
W przyszłym tygodniu ruszą światy w środę lub czwartek. Pewne info 100% z pierwszej ręki. Szykować się pany do startu :)
 

nulia

Rycerz
Wynik reakcji
1.844
No zbajtowałem noobków, teoretycznie ustawienia powinny być do piątku a start w następnym tygodniu
 

KnazZo

Miecznik
Wynik reakcji
83
Długo coś czekają z informacją na temat nowego świata... Coś czuję, że nie ma szans by w styczniu wystartował :D

za to od 13.11.19 12:00 na stronie głównej widnieje "świeże" info:

Wystartowały światy 147 i 148. Życzymy udanej zabawy!
» więcej

:D
 

WeissGRY

Chłop
Wynik reakcji
6
Osobiście uważam, że fajnie by było gdyby 150 wyglądał tak
Prędkość gry2
Prędkość jednostek0.5
Burzenie budynkówAktywne
MoraleAktywne (na podstawie czasu i punktów)
MilisekundyAktywne
Ograniczenie straszaków1% punktów wioski
System badańProsty (niezbadane / zbadane)
KościółAktywne
Wieża strażniczaNieaktywne
OdznaczeniaAktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskichAktywne (do 2500 punktów)
Osady koczowniczeulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku10 minut
Czas przerwania dla transportów5 minut
Bonus nocnyAktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:eek:brońca)20:1 przez pierwsze 30 dni
FlagiAktywne
FarmienieNieaktywne / Aktywne ograniczone
TwierdzaNieaktywne
Jednostki
ŁucznicyAktywne
ZwiadZwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
RycerzAktywne, umiejętności mogą być podnoszone. / Stare przedmioty (katasobunkier zawsze spoko)
ChłopAktywne
Szlachcic
Sposób rekrutacjiZłote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica200 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica20-35
Wzrost poparcia na godzinę2
Konfiguracja
Limit członków plemienia60-70
Ataki na członków plemieniaTraktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemieniaNieaktywne
ZastępstwoAktywne
Ograniczenia zastępstwaOgraniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowcówNieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startuAktywne
Warunki zwycięstwaPo 360 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy

Osobiście uważam,że takie ustawienia były by ciekawe jak na ten mimo wszystko specjalny 150 świat
 

DeletedUser189785

Guest
Osobiście uważam, że fajnie by było gdyby 150 wyglądał tak
Prędkość gry2
Prędkość jednostek0.5
Burzenie budynkówAktywne
MoraleAktywne (na podstawie czasu i punktów)
MilisekundyAktywne
Ograniczenie straszaków1% punktów wioski
System badańProsty (niezbadane / zbadane)
KościółAktywne
Wieża strażniczaNieaktywne
OdznaczeniaAktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskichAktywne (do 2500 punktów)
Osady koczowniczeulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku10 minut
Czas przerwania dla transportów5 minut
Bonus nocnyAktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:eek:brońca)20:1 przez pierwsze 30 dni
FlagiAktywne
FarmienieNieaktywne / Aktywne ograniczone
TwierdzaNieaktywne
Jednostki
ŁucznicyAktywne
ZwiadZwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
RycerzAktywne, umiejętności mogą być podnoszone. / Stare przedmioty (katasobunkier zawsze spoko)
ChłopAktywne
Szlachcic
Sposób rekrutacjiZłote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica200 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica20-35
Wzrost poparcia na godzinę2
Konfiguracja
Limit członków plemienia60-70
Ataki na członków plemieniaTraktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemieniaNieaktywne
ZastępstwoAktywne
Ograniczenia zastępstwaOgraniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowcówNieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startuAktywne
Warunki zwycięstwaPo 360 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy

Osobiście uważam,że takie ustawienia były by ciekawe jak na ten mimo wszystko specjalny 150 świat

Nie xD.

Bonus nocny 00:00 -> 7:00
Prędkość 1
farmienie nieograniczone
Limit członków plemienia:100
Brak flag
Brak giełdy
Milisekundy: Odstęp 50 lub 100 ms
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry