markopolo19
Szlachcic
- Wynik reakcji
- 3.773
a czy ja płacze?"Operator Gry"
markopolo19 Skończ już płakać i idz sobie założyć temat "149 BEZ FARMY DLA NAJLEPSZYCH GRACZY!!!!!!!!!"
a czy ja płacze?"Operator Gry"
markopolo19 Skończ już płakać i idz sobie założyć temat "149 BEZ FARMY DLA NAJLEPSZYCH GRACZY!!!!!!!!!"
Co tak bardzo Cię zaintrygowało w zdaniu "Nie używam botów a klina na 50ms wbijam z zamkniętymi oczami", że zdecydowałeś się je wyróżnić, oraz zarzucić cudzysłów jakoby sugerując, że napisał coś nieodpowiedniego jako operator gry"Operator Gry"
markopolo19 Skończ już płakać i idz sobie założyć temat "149 BEZ FARMY DLA NAJLEPSZYCH GRACZY!!!!!!!!!"
Jednostki
Prędkość gry 1.5 Prędkość jednostek 0.67 Burzenie budynków Aktywne Morale Aktywne (na podstawie czasu i punktów) Milisekundy Aktywne, odstęp 200 ms Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski System badań 3 poziomy technologii, max. 15 na wioskę Kościół Aktywne Wieża strażnicza Nieaktywne Odznaczenia Aktywne Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2000 punktów) Osady koczownicze ulepszone osady koczowników Czas na przerwanie ataku 10 minut Czas przerwania dla transportów 5 minut Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00 Ochrona dla nowych graczy 5 dni Max stosunek ataku (atakującybrońca) 30:1 przez pierwsze 30 dni Flagi Aktywne Farmienie ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 12000, jednak nie więcej niż 1.000.000 na ostatnie 24h Zbieractwo Aktywne (jeżeli może się wliczać do limitu farmienia - w przeciwnym razie oczywiście nieaktywne) Twierdza Nieaktywne
Szlachcic
Łucznicy Aktywne Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. Rycerz Stare przedmioty Chłop Aktywne
Konfiguracja
Sposób rekrutacji Złote monety Maksymalny dystans podróży szlachcica 200 pól Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35 Wzrost poparcia na godzinę 1.5
Limit członków plemienia 80 Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny Wsparcie wojskowe Tylko do członków plemienia, po zmianie plemienia całe wsparcie jest odsyłane Poziomy plemienia Aktywne Zastępstwo Aktywne Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. Przesyłanie surowców Nieaktywne Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne Warunki zwycięstwa Po 360 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy
Krótkie wyjaśnienie:
Noc do 8 godziny żeby ta gra nie polegała na wzajemnym niszczeniu sobie życia. Wyspany gracz gra lepiej i prezentuje wyższy poziom, a tego chcemy.
Limit farmienia - doskonały kopromis między boceniem a jechaniem na darmach produkujących nam surkę.
3 poziomy technologii - dużo ciekawsze niż bezmyślne klikanie wszystkiego.
Rycerz ze starymi przedmiotami - Rozwój rycerzy nie ma sensu na świecie bez nieograniczonego farmienia
Duże odstępy ms - małe odstępy premiują bociarzy, a nie "skill". "Skill" to umiejętność pokonania dobrze przygotowanego przeciwnika i sprowokowanie go do błędu (np. robiąc synchro z Taranów, wrzucając offa na 3 grubego), a nie zmuszenie go do odpalenia skryptu do klinów.
Warunek zwycięstwa | dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) lub okresowo, np. 1 rok |
Prędkość | 1 |
Prędkość jednostek | 1 |
Nowe funkcje Premium | nie |
Flagi | nie |
Morale: | tak, oparte na punktach graczy |
Handel | tylko wymiany rynkowe 1:1 |
Giełda Premium | nie |
Komendy | milisekundy, odstęp 100ms |
Ochrona początkowa | 7 dni |
Ochrona na podstawie stosunku punktów | 14 dni |
Rycerz | brak |
Łucznicy | brak |
Technologia | prosta (zbadane/niezbadane) |
Kościół | nie |
Wieża strażnicza | nie |
Farma | brak lub ograniczona |
Warunek zwycięstwa dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) lub okresowo, np. 1 rok Prędkość 1 Prędkość jednostek 1 Nowe funkcje Premium nie Flagi nie Morale: tak, oparte na punktach graczy Handel tylko wymiany rynkowe 1:1 Giełda Premium nie Komendy milisekundy, odstęp 100ms Ochrona początkowa 7 dni Na takim świecie chciałbym zagrać. Zdecydowana większość - prehistoria. Ci co grali na pierwszych światach zapewne chcieli by powrócić do wspomnień i na spokojnie poklikać
Ochrona na podstawie stosunku punktów 14 dni Rycerz brak Łucznicy brak Technologia prosta (zbadane/niezbadane) Kościół nie Wieża strażnicza nie Farma brak lub ograniczona
Do czego zmierza ta dyskusja wql?
Piszecie takie kocopoly i się przekrzykuje nie jakie ustawienia są lepsze zupełnie nie wiem po co??? Coś to zmieni?
Ustawienia świata, wszelkie parametry są już dawno ustalone. Nie zmieni tego pisanie tutaj.
Jakie ustawienia będą to się dowiemy tak jak zawsze. Na pewno świat będzie "jubileuszowy" i "wszyscy" będą zadowoleni
Do zobaczenia na tym świecie.
bardzo ciekawie, normalnie boki zrywać jakbyś mógł wysłać maksymalnie 2 grube z jednej wioski, a na dodatek musiałyby maszerować z całym wojskiem.Ciekawie by było jakby fejklimit wynosił 50%
bardzo ciekawie, normalnie boki zrywać jakbyś mógł wysłać maksymalnie 2 grube z jednej wioski, a na dodatek musiałyby maszerować z całym wojskiem.