Światy 147 i 148

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze!

Zmiana czasu na zimowy już za nami. Coraz bardziej widać za oknami, że dni są wciąż krótsze i krótsze. Czyżby nieubłaganie zbliżały się długie jesienne i zimowe wieczory, kiedy to nie ma się siły ani ochoty na nic? Nie, nie, nie, bo wtedy zjawiamy się MY czyli Wasza ulubiona gra, wraz ze specjalnie przygotowanymi dla Was nowymi światami!

Świat 147

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: nie
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: nie
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 40, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 148

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy:
tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 40, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
noc 8/9 listopada - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
13 listopada przed południem - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja: