zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser15243
  • Data rozpoczęcia

jak oceniasz propozycję?

  • dobra!

    Głosy: 141 52,6%
  • zła!

    Głosy: 74 27,6%
  • i tak nie zostanie wprowadzona...

    Głosy: 53 19,8%

  • W sumie głosujących
    268
Status
Zamknięty.

DeletedUser20940

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

powiedzmy ktoś hiper złośliwy kto własnym kosztem będzie komuś utrudniał życie a pewnie są tacy

No bez przesady.


EDIT : Czytaj to co napisałem po przednio, bo wydaje mi sie że nie zapoznałeś się z tym...
 

DeletedUser21884

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

Pomysł wydaje mi się dobry, to trochę bez sensu, że nie możemy zmienić "macierzystej" wioski swoich wojów. Tacy patrioci, że nie wyemigrują, czy co?
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

a gdzie sztuka w tym że niema możliwości takich jak na realu by były podstawą :mad:

W jakim realu ? o czym ty mówisz ? pomyliło ci się życie z grą ? według tych dziwnych teorii można by zrobić wszystko - śmieszne

a tak poza tym to przydało by się zwiększyć dwukrotnie miejsce w zagrodzie

No to już wspaniały pomysł, nalezy się nagroda, a za chwilę inny przyjdzie i powie że przydało by sie zwiększyć miejsce w zagrodzie bo balisty i ksiedza trzeba wprowadzić, porażka


to sąsiada użyje wojska przeciwko złośliwcowi a poza tym nie mam nic przeciwko żeby mi ktoś dawał armie za darmo

ale to chyba miało by działać tylko w obrębie swoich wiosek, nie wiem co tu w ogóle mówicie


Na jakiej zasadzie zamiana ma się odbywać i czy w ogóle ma to być na zasadzie zamiany wojsk ?, wioska jak jest zbudowana ofensywnie nagle chcesz ją przebudowac defensywnie, o tak bo masz ochote tam zaatakować, po co były by fejki i oraganizacja całej strategii ? po co zwiady ? musiał byś chłopie zaszyć sobie laptopa bo jak pójdziesz spać to wioska sąsiadująca wroga nagle z dnia nadzień staje się ofensywną i bum a wczoraj po skanowaniu jesze nie było tam wojsk ofensywnych, to po co w ogóle szkolimy wojska ? kupmy sobie armie za pkt premimum i mamy ją zaraz, niezłe zaskoczenie dla przeciwnika hehe - nie no koniec
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

Jak już ułatwiamy, to na maksa. Można wysyłać nie tylko do swoich wiosek, ale tez do wiosek innych graczy. Wtedy chcemy najechać jakiegoś kolesia, który ma n wojsk, zbieramy z kolegami ekipe i mu wjeżdżamy...
Twój pomysł ze swoimi wioskami tez jest dobry.
Zdecydowanie TAK
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

Przydatne ale fajniej by było gdyby można było jeszcze tak robić postoje armii u sojusznika. W średniowieczu chyba dwie wioski z sojuszu nie nawalały się na wzajem.
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

zdaje mi się, że plemiona to gra strategiczna. jeśli tak jest (a tak jest) to należy uznać, że każde działanie jakie wykonamy ma określone konsekwencje. skoro ktoś jest małolatem (nie obrażając małolatów), który nie ma pojęcia co robi, to jego problem. skoro przejmujecie jakąś wioskę, to myśląc strategicznie robicie z niej wioskę defensywną, ofensywną albo zwiadowczą, gdyż przyda się to wam później w działaniach jakie będziemy prowadzić. wymaga tego taktyka gry i styl w jakim gracie.

to gra on-line, tu nie ma zapisu do którego możemy wrócić jak coś pójdzie nie tak. Plemiona to gra dla odpowiedzialnych i myślących o konsekwencjach ludzi, którzy wiedzą, albo myślą, że wiedzą co robią. tą propozycję można porównać do takiego "zapisu", dzięki któremu będzie można szybko i bez żadnych konsekwencji i kosztów zmienić coś, co jest dla nas niewygodne.

teraz w grze aby z wioski def zrobić off, trzeba wszystko wojo wysłać gdzieś na rzeźnię, co wiąże się ze stratą tego defa i dużymi kosztami oraz ze stratą czasu. wy proponujecie skrót dzięki czemu będzie wszystko ładnie i pięknie.

jestem oczywiście na nie
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

powiedzmy ktoś hiper złośliwy kto własnym kosztem będzie komuś utrudniał życie a pewnie są tacy

a ja nie mam żadnych się nie sprzeciwiał aby ktoś mi wysłał wojsko najwyżej bym je zwrócił z trochę innym rozkazem [atakiem]
 

DeletedUser23897

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

NIE! NIE! I jeszcze raz NIE! Jest gracz z top 1 i chce wysłać porządny zwiad na wroga, więc usuwa sobie ofa i defa z jednej wioski i wprowadza 20 000 zwiadu do tej wioski. I ma teraz porządną siłę zwiadowczą.
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

NIE! NIE! I jeszcze raz NIE! Jest gracz z top 1 i chce wysłać porządny zwiad na wroga, więc usuwa sobie ofa i defa z jednej wioski i wprowadza 20 000 zwiadu do tej wioski. I ma teraz porządną siłę zwiadowczą.

z tego co wiem nie starczyło by ci miejsca w zagrodzie na 20 k zwiadowców bo nawet 15 k się nie miesić a na którym świecie jesteś top 1
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

w jednej wiosce jest miejsce na ok 11k zwiadowców bo trzeba mieć jakieś budynki
napisałeś że grasz na 8 i 13 i niema cię tam w pierwszej 20
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser25536

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

kiedy przeczytałem nazwę tematu to sobie myśle
"następna propozycja jakiegoś n00bka..."(za przeproszoniem ;) )
No i jednak NIE!To jest poprostu super propozycja...
Ktoś napisał, że to będzie ułatwienie...POD JAKIM WZGLĘDEM niech mi powie!
Czemu miało by być łatwiej!:eek:
Dla pomysł spoX...jestem na tak...
lecz jakto bywa!pomysł raczej nie wejdzie w życie, a szkoda...

edit*dałem na tak mogłeś dać propozycje "tak ale nie zostanie to wprowadzone" wtedy to bym wybrał ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

Były takie tematy.Zmienia to sporo w grze np. ruchome wioski ofensywne, czyli przerzucasz sobie szlachte i wojo do wiochy gdzie masz od gościa 1 kratke i gościu pójdzie do kibla i wiochy nie ma :eek:
 

DeletedUser25905

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

a to by była niespodzianka =D Już widzę ludzi krzyczących w nerwach "JUŻ NIGDY WIĘCEJ NIE PÓJDĘ SIĘ WYS....!!" =)

Ludzie czemu twierdzicie, że gra była by łatwiejsza?? Wręcz przeciwnie!! Gra zrobiła by się bardziej realistyczna pod względem taktyki. W rzeczywistości utrudniła by grę tym, którzy tej taktyki nie stosują, zmusiło by to ludzi do umacniania swoich granicznych wiosek i lepszego kombinowania. Jestem na tak. Mnie pomysł się podoba=) Na pewno wielu z was nie raz było wnerwionych bo ich wioska deffensywna była nieprzydatna i strategiczniej było by mieć tam wojsko offensywne (i co wtedy? Atak "na pałę" całym deffem?)
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

pomysł rewelacyjny. dlaczego? urealnia grę (ludzie nie muszą mieszkać całe życie w jednym miejscu) oraz wprowadza do gry jeszcze większy element zaskoczenia (ułatwia atak, ale też ułatwia obronę - wychodzi na zero). punkcik dla Ciebie ode mnie.
 

DeletedUser26253

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

Dla mnie ten pomysl jest dobry. Jezeli dobrze zrozumialem to bez sensu by bylo jakby w wiosce A mial wyprodukowana ciezka kawalerie i wysylam ja do wioski B w ktorej nie ma stajni. Jesli mialby byc ten pomysl sensowny to poszczegolne wojska musialyby byc badane juz w wiosce B i powinny byc budynki wiosce B w ktorej mozna je rekrutowac. NP.: Wioska A przesyla Ciezka Kawalerie do Wioski B gdzie tez jest stajnia. CZYLI jakby nie bylo stajni w Wiosce B to przeslanie Ciezkiej Kawalerii byloby niemozliwe.
 

DeletedUser8802

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

fajene bo jak masz gracza z plemienia to robisz tam obok niego defa a jak zmieni plemie :D:D? burzyc calego defa i ofa robi?:mad::mad:

jestem na tak
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

fajene bo jak masz gracza z plemienia to robisz tam obok niego defa a jak zmieni plemie :D:D? burzyc calego defa i ofa robi?:mad::mad:

jestem na tak

Chyba że ty masz 400 pkt a on 200 000
 

DeletedUser

Guest
Odp: zmiana miejsca "zameldowania" jednostek

Dobra to jeszcze innaczej, masz 6 wiosek,4 w których masz 3/4 zajęte defem, 1 jest w full ofensywna jedna swieżo przejęta w 4 defenswnych robisz wojo ofensywne i przenosisz do tej świeżej tak w 1 dzień masz nową wioske ofensywną. Wiem że to elastyczne ale zrobiłby sie ogame i właściwie nie istniał by podział między defensywną a ofensywna wiochą. Nie mówie, że to złe bo z miesiąc temu założyłem taki sam temat ale po przeanalizowaniu to jest dobre ale nie w plemionach.

PS: Jak robią różne dziwne serwery np. w starym stylu mogliby zrobić jeden z takimi ustawieniami + np. plemiona 4.0 i by pokazało jak w wygląda w praktyce ale to byłby szalenie agresywny świat, ale może i dobre by to było.
 
Status
Zamknięty.
Do góry