Zawracanie ataków

  • Rozpoczynający wątek Mikhael
  • Data rozpoczęcia

Czy według Ciebie ten pomysł jest przydatny?

  • Tak.

    Głosy: 121 73,3%
  • Nie.

    Głosy: 30 18,2%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 4 2,4%
  • Tak, ale wymaga poprawek

    Głosy: 10 6,1%

  • W sumie głosujących
    165
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

500 pikinierów to nie armia:p ale tak na serio to pomysł bardzo udany i mam nadzieję że wejdzie w życie:cool:
 

DeletedUser88

Guest
Odp: Zawracanie ataków

jestem na nie

ryzykujesz wysyłając swoje wojsko do sojusznika/wroga

a tak to nic emocji by nie było...
 

DeletedUser11086

Guest
Odp: Zawracanie ataków

jestem na tak.wysłałem jednemu z plemienia wsparcie które dochodzilo tam 3 dni i kiedy było w połowie drogi on odszedł z plemienia i musiałem czekać aż tam przyjdzie i zawróci. to jakiś tydzień minął!!!a właściwie to jutro do mnie wrócą.:cool::cool:
 

Szkaradnik

Topornik
Wynik reakcji
22
Odp: Zawracanie ataków

A teraz pomyślcie:

Ktoś cie atakuje, z obliczeń wynika, że nie ma szlachcica. Wysyłasz całe wojsko do kogokolwiek (bardzo daleko) wydajesz wszystkie surowce i czekasz... Atak nic ci nie zrobi. Będzie mniej farm. Ale z drugiej strony... (argumenty znamy)

Pomysł nawet nawet
 

DeletedUser12782

Guest
Odp: Zawracanie ataków

ja byc na tak z prostej przyczyny ze taka opcja powinna byc a nie 15 minut po wysłaniu armii nawet jak to smiezne premium ktos posiada to nie mozna wycofac
 

DeletedUser6793

Guest
Odp: Zawracanie ataków

ja byc na tak z prostej przyczyny ze taka opcja powinna byc a nie 15 minut po wysłaniu armii nawet jak to smiezne premium ktos posiada to nie mozna wycofac

Nie no, co to za roszczenia dla kont premium?
A @ temat to jestem na tak - wg mnie może to wiele pomóc i właśnie, że jest klimatyczne - zwiadowca powiadamia armię o nowym rozkazie
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Zmodyfikowałem kalkulator - teraz liczy czas potrzebny na powrót z wpisanych współrzędnych początkowych i docelowych. Do tego "przy okazji" liczy czas przejścia z jednej wioski do drugiej. :)
Stara wersja też jest dostępna.

Przy okazji chciałbym podziękować moderatorowi, który poprawił moją ankietę.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Jestem za ale znając adminów to ten pomysł nie przejdzie
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Pomysł Bardzo Ciekawy, Nie Trzeba Będzie Czekać 100 Godz Żeby Ci Armia Wrociła:D

_____________

Ala Ecta Yestczy jakoś tak:)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Jasne ,że tak..

1)Wysłałem 1000 pików do pomocy ,a jak później się okazalo ,wysłałem typkowi ,który już przejoł tą wioche ..

2)Atakuje typa ..Wysylam atak - 6 godzin czekania ..Wysłałem mu armie glownie składającą się z Toporów i Lekkiej Kawaleri..Także podesłałem mu ok. po 100 taranów i katapult.. ..Tak się złożyło,że mój kumpel o 2 w nocy przejoł tą wioske ,wysłał do niej def i poszedl spać.Cztery godziny później 6:00 nad ranem przyszedl mój atak..Efekt ?! ..Zniszczyłem mu def ,mur do 0 poziomu i chyba Koszary uszkodziłem ...

24:00 = mój atak ,
02:00= kumpel przejmuje wioske ,

4 godziny do zakończenia ataku

02:00= Kumpel po przejeciu wioski kładzie się natychmiastowo spać , wysyłając defa, który idzie z 2~ godziny tam ,
06:00= Moj atak ,zniszczenie Muru,defa i uszkodzenie koszar..

Dlatego jestem na TAK
 

DeletedUser8503

Guest
Odp: Zawracanie ataków

nie popieram. Zmniejszyło by to ryzyko gry. Np. Za dużą armią wysyłasz szlachte. Armia się rozbija, więc szlachte zawracasz, a powinna też się rozbić. Za duże ułatwienie dla atakującego...
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

a co jesli nie mam w danej wiosce zwiadowcow?
 

DeletedUser9434

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Całkowicie ZA, nie raz straciłem na wpadce jakąś armię i potem żałowałem.

(morze trudno wam uwierzyć w to że wogóle posiadam armię ale już grałem i plemię zajęło mnie za nieposłuszeństwo xD)

Masz rację:D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

ale to jest bezsensu - ktos oblicza sobie ze cala armia zjedzie defa wroga i zaraz potem wysyla szlachcicow

okazuje sie ze jednak mu sie nie udalo wiec wycofuje szlachcicow - a wtedy nie ma ryzyka.
gra robi sie nudna i obniza sie grywalnosc

jestem w sumie za ale tylko jesli chodzi o wsparcie
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Jestem definitywnie na Tak, to powinno się pojawić, tylko ciekawe czy się ktoś dogada ze szwabami ?
 

DeletedUser9509

Guest
Odp: Zawracanie ataków

LUDZIE TO NIE OGAME ZASTANOWCIE SIE... AGRESOZRZY BY MIELI ZA LATWO!!
1.Wysylali by zwiady przed atakiem (bo przeciez by mogli wycofac wojsko...)
2.To jest pomysl wziety z oGame...
3.Na tym to polega zeby bylo tylko 10 minut
4.Jak wysylasz pomoc i ktos odchodzi z plemienia to masz pecha...
5.Dlatego ze to glupi pomysl i kazdy by chcial zeby go wprowadzic bo by bylo latwiej dla atakujacych...
6.Nie umiesz grac to nie graj a nie placz ze nie mozesz wycofac wojska...
7.I bez tego mozna dobrze grac i przejmowac wioski (ja z tym problemu nie mam... ale zdarzaja sie wpadki czasami ;))
8.Jak ktos Cie bedzie atakowal wycofa wojsko w ostatniej chwili wysle na inne wioski Twoje a tam prawie pusto by podeslales sobie wojsko na wioske atakowana...
9.Jesli jestes na tak to przeczytaj 1-9 pkt...


nie popieram. Zmniejszyło by to ryzyko gry. Np. Za dużą armią wysyłasz szlachte. Armia się rozbija, więc szlachte zawracasz, a powinna też się rozbić. Za duże ułatwienie dla atakującego...

Armia bys nawet nie musiala sie rozbic... bo zwiady minute przed atakiem bys wyslala wiec jakbys zobaczyla duzo wojsko to wycofujesz ofensywe i szlachte i nic nie tracisz...
Pomysl typowo dla n00bkow ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Ja zagłosowałem na "Tak"
Ostatnio że tek powiem przez przypadek "ukradłem" wioskę kolesiowi silniejszemu ode mnie :mad:
 
Status
Zamknięty.
Do góry