Zawracanie ataków

  • Rozpoczynający wątek Mikhael
  • Data rozpoczęcia

Czy według Ciebie ten pomysł jest przydatny?

  • Tak.

    Głosy: 121 73,3%
  • Nie.

    Głosy: 30 18,2%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 4 2,4%
  • Tak, ale wymaga poprawek

    Głosy: 10 6,1%

  • W sumie głosujących
    165
Status
Zamknięty.

DeletedUser9509

Guest
Odp: Zawracanie ataków

jestem na nie... to nie oGame a ja tez juz nie raz stracilem wojsko i wioske nawet przez takie cos... ale zawsze odzyskalem to i to :p jak juz kogos atakuje to atakuj pozadnie kilka armii ofensywnych i szlachta i po sprawie... a jesli tak bywa ze ktos w plemieniu ogarnal ta wioske i Ty wycofac wojska nie mozesz to macie problem i proponuje wtedy zrobic takie cos jak TEMAT "Rezerwacje wiosek" i wpisujesz oczywiscie w BB-code wspolrzedne i po 3 dniach MOD/ZALOZYCIEL plemienia usuwa post... :) a jesli to jakis wrog przejal ta wioske i Ty wycofac wojska nie mozesz to w czym problem? przejmujesz a on placze :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Przepraszam za to małe zamieszanie z tytułem.

@Folvor

Chyba nie przeczytałeś wszystkiego.:confused:
Przecież pisze tam, że wojsko jest zawracane przez wysłanych zwiadowców.
Do tego nie rozumiem czemu ten pomysł jest "nieklimatyczny".

@Mr. Muscle

Jaki związek ma zawracanie wojsk przy pomocy zwiadowców z OGame?
Ten atak to był taki przykład...


@Scouser

Czemu "nieprzewidywalność padnie trupem"? Przecież nie wszystkie wysłane wojska można zawrócić, a i samo zawracanie nie zajmuje chwili.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser5200

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Jestem za, co to byłoby gdybyśmy pomagali wrogowi, który przejął wioskę naszego kumpla :)
 

DeletedUser3841

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Chyba nie przeczytałeś wszystkiego.
Przecież pisze tam, że wojsko jest zawracane przez wysłanych zwiadowców.
Do tego nie rozumiem czemu ten pomysł jest "nieklimatyczny".
Skoro prędkość zwiadowcy wynosi 12 min. na kratkę, a armia jest powiedzmy 3h od wioski, jak myślisz, ile czasu zajmie powiadomienie armii przez zwiad?
I jeszcze znalezienie wojska etc...
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Prędkość zwiadowcy wynosi 9 minut na pole...

Chyba dalej wszystkiego nie przeczytałeś, przecież jest tam wzór, który opisuje czas potrzebny na dogonienie zwiadowcami wojska.

Uprzedzając pytanie, które możesz zadać:
Wór jest zgodny z wszelkimi prawami fizyki i skoro armie poruszają się najkrótszą możliwą drogą, to na pewno wojsko zostanie dogonione przez zwiad.
 

DeletedUser8469

Guest
Odp: Zawracanie ataków

nierealny, ale by się przydał.
 

DeletedUser9439

Guest
Odp: Zawracanie ataków

I na kazde 10 tysiecy jednostek tracilbym 2k miejsca w zagrodzie zeby zrobic jakis odwrot? Wedlug mnie pomysl zly
 

DeletedUser12030

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Gościu obok zrobił podobny temat ale i tu i tam jestem Za ponieważ ja też czasami kogoś atakuje i rozmawiamy a ty atak go rozpupca i atmosfera idzie w dół:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Maxxl i kovu93 mają rację, co do ilości zwiadowców, gdyż wysyłanie zwiadowcy na każde 10 jednostek jest co najmniej niemądre. :)
Dopiero teraz sobie to uświadomiłem, więc od teraz, aby nakazać powrót potrzeba jedynie 10 zwiadowców, niezależnie od wielkości wojska.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Żeby mój pomysł stał się bardziej namacalny, stworzyłem prosty kalkulator, który liczy, jaki czas jest potrzebny, aby zawrócić wojska:Powrót jednostek.

Przepraszam za brak niektórych polskich liter, ale wyskakiwały takie krzaczki zamast znaków. :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Gdzie ten link mam wkleić co podałeś:confused:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Nie rozumiem.

Wystarczy kliknąć i pokazuje się strona z kalkulatorem.
 

DeletedUser9255

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Nie pokazuje sie strona tylko znaki zapytania!!Co do tematu pomysł jest bardzo dobry i było bu fajnie gdyby wszedł w życie...
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Jeżeli masz Mozillę Firefox to faktycznie wychodzą krzaczki. Spróbuj ją otworzyć pod IE.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Teraz już kalkulator działa i pod Mozillą Firefox. :)
 

DeletedUser4347

Guest
Odp: Zawracanie ataków

Ja jestem na tak , dużo razy mi się zdarzało że sojusznik mnie atakował, albo ja go :p
 
Status
Zamknięty.
Do góry