wioski koczownicze...

Jak ci się podoba ten pomysł???


  • W sumie głosujących
    260
Status
Zamknięty.

dude127

Chłop
Wynik reakcji
0
w związku z wprowadzaniem nowego świata i burzeniem się co niektórych, chciałbym zaprezentować mój pomysł na temat wiosek koczowniczych...

Wioski koczownicze się same rozbudowują, wnioskuję z tego że zostały wprowadzone po to żeby komputer symulował grę graczy którzy skończyli grę, komputer buduje w takich wioskach budynki, co jest pewnym ułatwieniem dla graczy którzy boją się atakować graczy...

Dlaczego, nie utrudnić gry wprowadzając rekrutację w takich wioskach???
Komputer rekrutowałby wojska, a wtedy byłoby więcej zabawy z przejmowaniem takiej wioski, bo trzebabybyło, przejmować ją tak jak zwykłych graczy...

Dla graczy którzy powiedzą: "przecież to tylko zamula serwer...".

a czy wioski koczownicze nie blokują serwera???

Co myślicie o takim pomyśle???
Proszę, aby ci co zgłoszą sprzeciw wypowiedzieli się dlaczego pomysł im się nie podoba!!!
 

DeletedUser

Guest
Dodaj sonde.Żeby nie było spamu to myśle że to dobry pomysł na pewno lepiej by to wygladalo i by była lepsza zabawa a przecież gry są dla zabawy:)
 

dude127

Chłop
Wynik reakcji
0
już dodałem, ale przez przypadek zaznaczyłem publiczną...

Czy da się to jakoś wyedytować???
 

DeletedUser

Guest
NIe wiem spróbuj wejść w narzędzia dodaj sonde i może tam trzeba odznaczyć nie wiem.:(
 

DeletedUser

Guest
Pomysł dobry można się będzie pobawić z tym ale bez przesady:D
Żeby nie było tak że będzie tyle woja że się nie będzie dało przejąć:D:D
 

dude127

Chłop
Wynik reakcji
0
ja mówię, żeby wioski koczownicze były obsługiwane tak jak zwykli gracze grają...

czyli bez zbyt dużych ilości, niech to będzie realne...
w miarę rozwoju więcej wojska...
 

DeletedUser77673

Guest
pomysł bardzo dobry przynajmniej nudy nie bedzie
tylko zeby sie sama obrona nie budowała bo jezeli wiocha osiagnie 3k pkt to moze miec po 2k pik i mieczy a to dal gracza który ma jedna wioche juz jest trudny przeciwnki
pomysł dobry ale jak kazdy ma jakis wady
 

DeletedUser

Guest
Teoretycznie pomysł dobry.....
Jednak osady koczowników powstały po to (przynajmniej tak myślę..), by można je był za darmo farmić i przejmować-gwarantuje to zatrzymanie części graczy na serwerze, którzy bardzo szybko kończyli z powodu np. braku możliwosci farmienia sąsiadów.
Czy to dobre czy nie-nie nam oceniać. Dołączenie do nich wojsk spowoduje że będą, tak jakby, wioskami normalnych graczy-co uczyni bezsensownym by serwer grał za te wioski.
Poza tym wyobraź sobie, jakby ta rekrutacja wyglądała-teraz mozna spotkać wioski, które posiadaja, przykładowo, tartak na 20, cegielnie na 20 i hutę na 28. Jakby mógł wyglądać układ wojsk w wioskach na których gra serwer? W dobrze rozwiniętej wiosce 15 tysiecy pik i 3 tysiące mieczy?
W tym momencie, na podstawie własnych doswiadczeń z gry na 3 światach opartych na stylu 4.0, twierdzę że serwer nie potrafi realistycznie symulować rozwoju budynków u prawdziwych graczy... Tym samym nie da sobie rady z rekrutacją wojsk.
Głos na nie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
mysle ze to dobry pomysł... choc sam nie do końca wiem czy bede na 25 grał ale to dobry pomysł :):D
 

DeletedUser87649

Guest
wojska powinno byc proporcionalne do ilosci pkt danej wioski
np. wioska 2.000 pkt 300 pik i mieczy
i ograniczenie rozwoju wiosek to bym dal 5000 pkt
 

DeletedUser87973

Guest
Ja jestem na TAK, ale byłoby to na takiej podstawie : ilość pkt podzielić przez pięć razy dwa, czyli np. 5000 pkt - 1000 pik i mieczy.
 

DeletedUser653

Guest
Jestem na tak, to dobry i byłoby wiecej zabawy. A słabsi gracze próbowaliby tez zaatakować graczy, bo byłoby im obojentne gdzie stracą wojo;);) Ale przyrost powinien byc stopniowy np. 10 pików i mieczy na każde 100 punktów.:D
 

DeletedUser88543

Guest
tak

ja jestem na tak, dobry pomysł ale żeby w tych wioskach niebyło za dużo woja :p np. 500 mieczy bo o ile wiem to wioski koczownicze rozwijają sie do ok.3000pkt :)
 

DeletedUser

Guest
Może trochę inaczej??

W takim wydaniu ta propozycja, to będzie tylko ciosem dla początkujących graczy, a właśnie te wioski mają być dla nich szczęśliwym losem na początku rozwoju ich wiosek, a dla Plemion sukcesem na lepszą frekwencję.
Dobrym graczom to tak wielce nie zaszkodzi jak właśnie i głównie tym początkującym.

A. Rozumiem, że jeśli budowa wojsk w barbarzyńskich wioskach zaczynała by się od określonej ilości punktów (powiedzmy 300??), to można się ewentualnie na taką propozycję zgodzić bez większych zastrzeżeń.

B. Ewentualnie w wiosce znajdowałyby się już wojska jeśli atakował by ją gracz po osiągnięciu trzystu (??) punktów, jeśli zaś poniżej, to wojska w wiosce by nie było.
 

DeletedUser88702

Guest
Dobry pomysł. Wtedy nie tak łatwo np. o surke w wiochach koczo.
 
Status
Zamknięty.
Do góry