DeletedUser40095
Guest
Thebobo - ale powiedz mi szczerze jedną rzecz: skoro jesteś doświadczonym graczem mającym 500 wiosek, to jakie dla Ciebie ma znaczenie to, że jakiś początkujący gracz (mający 3-5 wiosek) się ucieszy, bo będzie mógł pierwszy raz w życiu wysłać karetę (zakładając, że uda mu się wypracować sytuację, w której będzie posiadał w jednej wiosce 4 szlachciców i nikt mu ich nie wybije w międzyczasie).
W czym Ci to przeszkadza i dlaczego z tego powodu Twoja gra traci sens?
Tak, tak - nie jestem Thebobo
1- Taka sytuacja. Gracz zbyt mały, aby się nim zainteresować, ale dostatecznie rozwinął wioski do zrobienia karety (co wbrew temu co mówisz nie jest trudne). Sytuacja ma miejsce na świecie gdzie odstępy są bardzo małe (nie 250ms). Wysyła synchro - bo może. Normalnie gracz by sobie to sklinował i po bajce. Teraz będzie musiał co robić... obstawiać wioski przy takich wynalazkach? Zamiast koncentrować się na konkretnym przeciwniku będzie zmuszony do zajmowania się takimi pryszczami na mapie?
2- Atak jest zautomatyzowany. Nie jest problemem wysłanie zsynchronizowanej szlachty. Tak więc wykluczamy ewentualne problemy techniczne, czy też wszelkie niedociągnięcia w przypadku ataków. Jednak nie możemy tego samego powiedzieć o obronie. Tutaj problemy się zwiększyły. O czym mówimy? O tym, że atakującemu graczowi ułatwiliście sprawę, ale jednocześnie utrudniliście grę obrońcy. Zamiast równowagi, tych samych zasad - mamy przewagę ofensywy. I jeszcze twierdzicie, że dzięki temu gra jest sprawiedliwa. Bezczelność, czy głupota?
Jako zwolennik zmiany, rozumiem przeciwników. Czy Ty potrafisz znaleźć w sobie na tyle rozsądku aby to zrozumieć?