Ależ mój drogi, to własnie było Waszym największym atutem i wyróżniało Was na rynku cukierkowego chłamu. Dzięki takiej koncepcji tak wielu graczy związało się z Wami na tak długo, inwestują poprzez premium i wspomagali rozwój tej gry poprzez pomysły i samodzielnie napisane skrypty.
Przypomnij sobie czasy, gdy trzeba było ręcznie robić rekrutację i skrypty do rekrutacji masowej. Ile gotowych rozwiązań dzięki graczom i ich pomysłom wdrożyliście do rozszerzeń premium.
Skrypty graczy wielokrotnie biły na głowę rozwiązania proponowane przez same Inno.
Ja doceniam, że mogę sobie wgrać pakiety graficzne, nie wierzę jednak, że taka firma nie może pozwolić sobie na utrzymanie ,,skórek" do gry do pobrania przy premium, bo gracze Wam gotowce podsyłają.
Wspomniałeś, że z każdym tygodniem większy procent graczy korzystał z nowego wyglądu. Opcje są dwie:
1. Zupełnie nowi gracze, którzy nie mieli możliwości porównania
2. Gracze nie kupują premium i są tym samym skazani na nowy wygląd.
Może warto gdybyście zrobili ankietę, która dałaby odpowiedzi co do struktury graczy.
1. Od kiedy grają (staż na plemionach, wiek)
2. Czy mają premium
3. Jaki styl preferują
Mielibyście szybkie badanie, a wtedy łatwiej określić grupę docelową, która jest dochodowa dla firmy i poprawki prowadzić w tym kierunku
No chyba, że grupą docelową stanie się pokolenie Hello Kitty, to mapa będzie różowa