Wersja 7.0 - pełna lista zmian - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser95395

Guest
I dlaczego Demo został zbanowany ?:D
Coś niedemokratyczne to forum
hahaha :D
 

DeletedUser

Guest
tak mam na jednym z zastów ,przez noc zbudowały się dwa poziomy muru
3 poziom buduje się 56 mi
ale czwarty juz ponad 7 h


Polecenie budowy Trwanie Gotowe Przerwij
Mur obronny (poziom 3) 0:56:55 dzisiaj o 09:20:58 przerwij
Mur obronny (poziom 4) 7:51:43 dzisiaj o 17:12:41 przerwij
Mur obronny (poziom 5) 9:26:04 jutro o 02:38:45 przerwij
Mur obronny (poziom 6) 1:49:42 jutro o 04:28:27 przerwij
Mur obronny (poziom 7) 2:11:39 jutro o 06:40:06 przerwij
Mur obronny (poziom <cfaniak> 2:37:59 jutro o 09:18:05 przerwij
Mur obronny (poziom 9) 3:09:34 jutro o 12:27:39 przerwij
Mur obronny (poziom 10) 3:47:29 jutro o 16:15:08 przerwij
Mur obronny (poziom 11) 1:49:42 jutro o 18:04:50 przerwij
Mur obronny (poziom 12) 2:11:39 jutro o 20:16:29 przerwij
Mur obronny (poziom 13) 2:37:59 jutro o 22:54:28 przerwij
Mur obronny (poziom 14) 3:09:34 dnia 03.02. o 02:04:02 przerwij
Mur obronny (poziom 15) 3:47:29 dnia 03.02. o 05:51:31 przerwij
Mur obronny (poziom 16) 4:32:59 dnia 03.02. o 10:24:30 przerwij
Mur obronny (poziom 17) 5:27:35 dnia 03.02. o 15:52:05 przerwij

Już jeden błąd mamy :)
 

DeletedUser37348

Guest
Moim zdaniem (mogę się mylić):
- Murek został zburzony do 15lvl
- Zostało wrzuconych w kolejkę 5 poziomów murku
- Mur został wyzerowany
- Dodano kolejne 12 poziomów muru
Stąd poziomy do 5 budują się z czasem budowy najwyższych poziomów murku, a lvl6 już normalnie.
 

DeletedUser8099

Guest
Moim zdaniem (mogę się mylić):
- Murek został zburzony do 15lvl
- Zostało wrzuconych w kolejkę 5 poziomów murku
- Mur został wyzerowany
- Dodano kolejne 12 poziomów muru
Stąd poziomy do 5 budują się z czasem budowy najwyższych poziomów murku, a lvl6 już normalnie.

problem jest taki, ze wczesniej dokończenie budowy/przerwanie aktualnie budowanego poziomu powodowało, ze reszta czasów zmieniała się na odpowiedni dla danego poziomu, a teraz cały czas zostają takie same.
 

DeletedUser

Guest
problem jest taki, ze wczesniej dokończenie budowy/przerwanie aktualnie budowanego poziomu powodowało, ze reszta czasów zmieniała się na odpowiedni dla danego poziomu, a teraz cały czas zostają takie same.
tak juz bylo zanim wprowadzili 7.0
 

DeletedUser

Guest
No i juz widac efekty wprowadzenia nowej niegrywalnej wspanialej wersji gry,nieublagania zbliza sie moment ze liczba graczy na plemionach bedzie miala z przodu 3.

No ale suppert pewnie ostatnim wysilkiem stworzy jak zawsze nowy swiat i bedzie mial spokoj przez miesiac......moze dwa.

Plemiona upadaja,codziennie ubywa graczy.
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
nieublagania zbliza sie moment ze liczba graczy na plemionach bedzie miala z przodu 3.
Pewnie tak. Mnie to nie martwi :). W sierpniu i wrześniu tyle właśnie mieliśmy. Tyle, że gdybyśmy nie wprowadzali zmian, to teraz pewnie z przodu byłaby dwójka, albo i jedynka. Szkoda, że niektórzy są ślepi na ów fakt ;].
 

DeletedUser139970

Guest
Pewnie tak. Mnie to nie martwi :). W sierpniu i wrześniu tyle właśnie mieliśmy. Tyle, że gdybyśmy nie wprowadzali zmian, to teraz pewnie z przodu byłaby dwójka, albo i jedynka. Szkoda, że niektórzy są ślepi na ów fakt ;].

zgadzam się z Panem w 100%.zmiany są dobre o ile by nie rzec,że wręcz konieczne :).czekamy na zmiane obsady adminów.co do jednego-na osoby odpowiedzialne i kompetentne.takie,które będą na odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie :)
a co do wersji 7.0 idzie sie przyzwyczaic :)
 

DeletedUser113653

Guest
Pewnie tak. Mnie to nie martwi :). W sierpniu i wrześniu tyle właśnie mieliśmy. Tyle, że gdybyśmy nie wprowadzali zmian, to teraz pewnie z przodu byłaby dwójka, albo i jedynka. Szkoda, że niektórzy są ślepi na ów fakt ;].

3 mieliśmy już a 4 to raczej nie było od dawna. 1 byśmy mieli pewnie, gdyby plemiona były takie same:(

Wiadomo jednym wersja się nie podoba a innym tak. Za poł roku będzie, ale fajne zmiany wprowadzili, wcześniej plemiona były nudne a tera...
 

DeletedUser

Guest
3 mieliśmy już a 4 to raczej nie było od dawna. 1 byśmy mieli pewnie, gdyby plemiona były takie same:(

Wiadomo jednym wersja się nie podoba a innym tak. Za poł roku będzie, ale fajne zmiany wprowadzili, wcześniej plemiona były nudne a tera...
Tu nie chodzi o podobanie,ona po prostu strasznie muli,a ze dzieciom sie podoba,fakt,ciekawe czy te dzieci beda kupowaly premium.

Problemem plemion jest to ze support dostosowuje je do potrzeb graczy pr00,jest ich pewnie z 100-200 ale zmiany przepisow robione sa pod nich a przeciw zwyklym graczom.

Teraz podobno mozna bedzie grac grupowo w kilka osob na jednym koncie,do tej pory tez pr00 tak robili, ale nielegalnie,teraz bedzie to juz otwarcie i legalnie,konto bedzie aktywne 24/24.

Jakie szanse beda mieli z nimi zwykli gracze ktorzy chca sobie pograc,rzadnych.
A wiec znow ubedzie graczy bo z super kontem na ktorym gra 5-10 osob
nie sposob wygrac,predzej czy pozniej sasiedzi zostana zjechani.
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Ale z tym czasem budowy muru powinni coś zrobić ,bo lipa po całości np idzie budowa muru np 17,18,19,20 poziom ktoś go zburzy np. do poziomu 5 i budowa 6 poziomu idzie szybkością budowy mur na 17 powinno odrazu to przeskakiwać i obliczać czas budowy np poziom 6 tak jak trwa budowa ,a nie że trzeba przerwywać kolejke budowe i kikać od nowa
 

DeletedUser

Guest
Teraz podobno mozna bedzie grac grupowo w kilka osob na jednym koncie,do tej pory tez pr00 tak robili, ale nielegalnie,teraz bedzie to juz otwarcie i legalnie,konto bedzie aktywne 24/24.

Jakie szanse beda mieli z nimi zwykli gracze ktorzy chca sobie pograc,rzadnych.
A wiec znow ubedzie graczy bo z super kontem na ktorym gra 5-10 osob
nie sposob wygrac,predzej czy pozniej sasiedzi zostana zjechani.

Takie coś już od dłuższego czasu jest legalne.

Cóż, sporo w tym racji.. Przepaść między czołówką rankingu, a resztą, jest ogromna. Gra coraz bardziej robi się "mechaniczna", kto dużo siedzi (i oczywiście potrafi inteligentnie farmić) osiąga sukcesy. Nie jest to jednak wina nowych wersji, po prostu im dłużej istnieje jakaś gra, tym większe różnice pojawiają się między doświadczonymi graczami, a początkującymi.

Adrian - nie jestem w 100% pewny, ale wydaje mi się, że gdy zakończy się budowa pierwszego poziomu murku, to reszta "przeskakuje" na odpowiedni czas..
 

DeletedUser6675

Guest
Ja zmianę jakoś przebolałem i w zasadzie już się do wszystkiego przyzwyczaiłem, ale mówienie, że gra działa tak samo szybko, to po prostu totalna bujda i wciskanie kitu. W zasadzie każdy możliwy podgląd odświeża się o ten ułamek sekundy wolniej przez co nawigacja w grze bywa/była tuż po zmianach, mocno irytująca. I to jest fakt. Udowadnianie, że wszystko działa tak samo szybko, to albo posiadanie na prawdę bardzo szybkiego łącza, albo niedopatrzenie, albo wciskanie kitu czytelnikom forum.
Tak jak mówiłem, ja zmiany przebolałem i już się nimi nie przejmuję, ale bądźmy poważni i nie mówmy, że białe jest czarne...
 

DeletedUser155551

Guest
A ja mam pytanie czy da się zrobić tak, że gra będzie wyglądała jak przedtem? Przed 7.0?
 

Hoka Hey

Łucznik
Wynik reakcji
9
jesli masz premium to instalujesz skrypt który zmienia interfejs na stary i odpalasz pakiet graficzby stary....wszystko znajdziesz na forum
 

DeletedUser

Guest
A ja mam pytanie czy da się zrobić tak, że gra będzie wyglądała jak przedtem? Przed 7.0?

Ale po co?!
Przeciez nie bedziesz sie cofal,innogames wydalo tyle pieniedzy na nowa wersje a ty takl!
Niewdziecznik,a przeciez gracze blagali o nowa wersje.
 

DeletedUser

Guest
Oj sypie się ta gra nie dość, że wszystko działa wolniej to jeszcze pojawiają się błędy np. w zakładce wojny pokazuje totalne błędy ( nic nie zlicza pkt. pokazuje graczy po kilka razy, graczy będących w plemieniu ukazuje jako nie graczy tego plemienia)
Z wypowiedzi wiem, że co niektórym nie otwiera się do końca mapa i mają tylko obrys granic kościoła i nic poza tym, a także pojawiła się trudność w wysyłaniu ataków trzeba wpisywać ręcznie ilość wojska bo klikanie na pokazany dostępny stan nic nie daje.

Co do budowy murków to ten błąd trwa już bardzo długo chyba od początku gry pisałem o tym do supportu chyba rok temu i nic w tej sprawie nie zrobiono. Ten błąd dostrzegamy tylko wtedy gdy jesteśmy ostro atakowani i często murek
jest rozbijany poziomy budowy murka się zmieniają a czasy nie to jest bardzo irytujące.

Jak widzę polski team nic w tej sprawie nie robi, szkoda że nie znam niemieckiego bo bym napisał bezpośrednio do nich.
 

DeletedUser

Guest
Czy można zwiększyć szybkość gry poprzez KP?..muli mi rekrutacje masową nawet..to chore..a co do powyzszej wypowiedzi..tak mieliscie 3 z przodu..i wiesz kto zwolywal graczy by ładowałi kase w KP i czas w tą gre?..my ze starych światow..ktore zmieniliscie na nasza niekorzyść..Dziekuje..reszte tez niech pan sobie przypisze..ze niby przyrost ludzi to efekt wasz?..a moze raczej "marketing szeptany" o!..
 

DeletedUser8099

Guest
Co do budowy murków to ten błąd trwa już bardzo długo chyba od początku gry pisałem o tym do supportu chyba rok temu i nic w tej sprawie nie zrobiono. Ten błąd dostrzegamy tylko wtedy gdy jesteśmy ostro atakowani i często murek
jest rozbijany poziomy budowy murka się zmieniają a czasy nie to jest bardzo irytujące.

Nie. Wcześniej tylko pierwszy poziom się źle budował. Jeśli miałeś ustawionych w kolejce więcej poziomów i ten pierwszy przerwałeś/ zbudował się, to już kolejne się budowały dobrze. Teraz musisz usunąć całą kolejkę, bo czasy kolejnych się nie poprawiają.

Czyli to co pisze kasjerk:
Adrian - nie jestem w 100% pewny, ale wydaje mi się, że gdy zakończy się budowa pierwszego poziomu murku, to reszta "przeskakuje" na odpowiedni czas..
było wcześniej. W 7.0 się nic nigdy nie przeskakuje.
 
Status
Zamknięty.
Do góry